Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ρε παίδες, σύμφωνα με την Τέσλα στο Model 3 θα μπαίνει το level 5 σύστημα αυτόνομης οδήγησης.

 

Αυτό σημαίνει ότι πατάς στο κινητό να έρθει να σε πάρει και του λες που να σε αφήσει. Δεν χρειάζεται να οδηγήσεις. Δεν χρειάζεται να είσαι ιδιοκτήτης. Μια χαρά θα λειτουργεί σαν ταξί να το καλείς όποτε το θέλεις.

 

Αν σκεφτείς ότι σε ένα ταξί το 1ο κόστος είναι ο ίδιος ο οδηγός και το 2ο κόστος τα καύσιμα το αυτόνομο τέσλα θα κοστίζει πολύ λιγότερο.

 

Προσωπικά πιστεύω πως το κόστος τελικά θα κυμανθεί σε επίπεδα διπλάσια του κόστους των αστικών συγκοινωνιών. Δηλαδή πολύ λιγότερο από το να έχει και να συντηρεί κανείς Ι.Χ.

  • Απαντ. 60
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Για όποιον συγκρίνει χρήση ηλεκτρικού αυτοκινήτου μεταξύ ΗΠΑ και Ελλάδος, πρέπει να ρίξει μια ματιά στις τιμές ρεύματος και τις επιπλέον χρεώσεις σε κάθε χώρα. Και πόσο βγαίνει ο λογαριασμός για ίδιες κιλοβατώρες σε τριψήφια νούμερα, στις δύο χώρες ...

  • Like 1
Δημοσ.

Πω σημεία και τέρατα εδώ μεσα.

 

Φυσικά δε θα ασχοληθώ με το να φέρω στα ίσια το μυαλό του καθενός, αλλά θα τονίσω μερικά πράγματα:

 

1) Σε μια σοβαρή χώρα, θα έπρεπε να επιδοτούνται τα ηλεκτροκίνητα είτε με φοροελαφρύνσεις είτε με φθηνότερη χρέωση του νυχτερινού ρεύματος. Εξηγούμαι:

Τα ατμοηλεκτρικά εργοστάσια δουλεύουν και το βράδυ, παράγοντας αναξιοποίητη ηλεκτρική ενέργεια ΚΑΙ με χαμηλότερο βαθμό απόδοσης. Τι καλύτερο από το να εκμεταλλεύεσαι τα "χαμένα" καύσιμα, δίνοντας κίνητρο να φορτίζονται τα αυτοκίνητα τη νύχτα και να γλυτώνεις ρύπους κατά τη διάρκεια της ημέρας. Η φάση είναι win-win για παραγωγό και καταναλωτή.

 

2) Συγκρίνουμε αυτοκίνητο που στις ΗΠΑ η βασική έκδοση έχει $35k με καθημερινά αυτοκίνητα των εληνικών δρόμων; Λογικά με τελωνεία και μετατροπές συναλλάγματος, αν η ισοτιμία EUR/USD είναι στο 1.20, νομίζω ότι η τιμή της βασικής έκδοσης θα είναι γύρω στα 40k ευρώ, μακάρι να κάνω λάθος και να είναι πιο χαμηλή.

Ακόμα και στην Ολλανδία ή στη Γερμανία δε νομίζω να μπορέσει να το αγοράσει ο μέσος πολίτης, παρά μόνο τα ανώτερα στρώματα της μεσαίας τάξης. Στην Ελλάδα αυτό μεταφράζεται σε μονοψήφιο ποσοστό του πληθυσμού.

 

Αν θελήσει η ΕΕ (ή η Ελληνική κυβέρνηση - εδώ γελάμε) να δώσει κίνητρα για αγορά ηλεκτροκίνητων, καλό θα ήταν να τα δώσουν μόνο για ευρωπαϊκής κατασκευής αυτοκίνητα, αποψή μου αυτή.

 

3) Δεν ξέρω τι λέτε για το κόστος χρήσης, πάντως το Model 3 με:
- 55kWh μπαταρία (βασική έκδοση)

- απόδοση φόρτισης 90% (χαμηλό σαν παραδοχή)

- κόστος κιλοβατώρας 0.20 ευρώ (υψηλό σαν παραδοχή)

Το κόστος φόρτισης θα είναι 12.22 ευρώ.

 

Με πραγματικό range 230χλμ (ονομαστικό 361) ανά φόρτιση, ο χρήστης θα θέλει 26.57 ευρώ για 500χλμ. Ε ναι, δε συμφέρει, το σμαρτ τα κάνει φθηνότερα.

 

Bottom line: Αυτόν που δεν τον νοιάζει να πηγαίνει ταξίδια και έχει την οικονομική ευχέρεια, παίρνει αμαξάρα με 5/5 αστέρια στην αξιολόγηση παθητικής ασφάλειας των ΗΠΑ (για ενεργητική ούτε καν το συζητάμε, με τόσα ηλεκτρονικά) που έχει 0-100 σε 5.8 secs και κόστη (πέραν της κτήσης) ίδια με ένα μικρό αυτοκίνητο πόλης. Sounds like a good deal.

  • Like 4
Δημοσ.

Πω σημεία και τέρατα εδώ μεσα.

 

Φυσικά δε θα ασχοληθώ με το να φέρω στα ίσια το μυαλό του καθενός, αλλά θα τονίσω μερικά πράγματα:

 

1) Σε μια σοβαρή χώρα, θα έπρεπε να επιδοτούνται τα ηλεκτροκίνητα είτε με φοροελαφρύνσεις είτε με φθηνότερη χρέωση του νυχτερινού ρεύματος. Εξηγούμαι:

Τα ατμοηλεκτρικά εργοστάσια δουλεύουν και το βράδυ, παράγοντας αναξιοποίητη ηλεκτρική ενέργεια ΚΑΙ με χαμηλότερο βαθμό απόδοσης. Τι καλύτερο από το να εκμεταλλεύεσαι τα "χαμένα" καύσιμα, δίνοντας κίνητρο να φορτίζονται τα αυτοκίνητα τη νύχτα και να γλυτώνεις ρύπους κατά τη διάρκεια της ημέρας. Η φάση είναι win-win για παραγωγό και καταναλωτή.

 

2) Συγκρίνουμε αυτοκίνητο που στις ΗΠΑ η βασική έκδοση έχει $35k με καθημερινά αυτοκίνητα των εληνικών δρόμων; Λογικά με τελωνεία και μετατροπές συναλλάγματος, αν η ισοτιμία EUR/USD είναι στο 1.20, νομίζω ότι η τιμή της βασικής έκδοσης θα είναι γύρω στα 40k ευρώ, μακάρι να κάνω λάθος και να είναι πιο χαμηλή.

 

Ακόμα και στην Ολλανδία ή στη Γερμανία δε νομίζω να μπορέσει να το αγοράσει ο μέσος πολίτης, παρά μόνο τα ανώτερα στρώματα της μεσαίας τάξης. Στην Ελλάδα αυτό μεταφράζεται σε μονοψήφιο ποσοστό του πληθυσμού.

 

Αν θελήσει η ΕΕ (ή η Ελληνική κυβέρνηση - εδώ γελάμε) να δώσει κίνητρα για αγορά ηλεκτροκίνητων, καλό θα ήταν να τα δώσουν μόνο για ευρωπαϊκής κατασκευής αυτοκίνητα, αποψή μου αυτή.

 

3) Δεν ξέρω τι λέτε για το κόστος χρήσης, πάντως το Model 3 με:

- 55kWh μπαταρία (βασική έκδοση)

- απόδοση φόρτισης 90% (χαμηλό σαν παραδοχή)

- κόστος κιλοβατώρας 0.20 ευρώ (υψηλό σαν παραδοχή)

Το κόστος φόρτισης θα είναι 12.22 ευρώ.

 

Με πραγματικό range 230χλμ (ονομαστικό 361) ανά φόρτιση, ο χρήστης θα θέλει 26.57 ευρώ για 500χλμ. Ε ναι, δε συμφέρει, το σμαρτ τα κάνει φθηνότερα.

 

Bottom line: Αυτόν που δεν τον νοιάζει να πηγαίνει ταξίδια και έχει την οικονομική ευχέρεια, παίρνει αμαξάρα με 5/5 αστέρια στην αξιολόγηση παθητικής ασφάλειας των ΗΠΑ (για ενεργητική ούτε καν το συζητάμε, με τόσα ηλεκτρονικά) που έχει 0-100 σε 5.8 secs και κόστη (πέραν της κτήσης) ίδια με ένα μικρό αυτοκίνητο πόλης. Sounds like a good deal.

Επιτέλους μία λογική προσέγγιση... Καμιά φορά νιώθω ότι το φόρουμ έχει κατακλυστεί από 12χρονα...

 

Φυσικά και είναι good deal! 

Ναι, το κόστος αγοράς είναι σχετικά υψηλό για το μέσο Έλληνα, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να το συγκρίνουμε με το αυτοκίνητο του μέσου Έλληνα! 

 

Δείτε ποια αυτοκίνητα με βενζινοκινητήρα κοστίζουν 40.000€ αυτή τη στιγμή, δείτε τo κόστος του service που έχουν (γιατί κάποιος ανέφερε τα 600€ το χρόνο ως υψηλό και τώρα συνήλθα από τα γέλια) και δείτε και τι καταναλώσεις έχουν... Για να μη μιλήσω για τέλη κυκλοφορίας και φόρο πολυτελείας (γιατί δεν νομίζω να πάρετε αυτοκίνητο 40000€ με βενζινοκινητήρα 1.1lt... έτσι δεν είναι;;;; 

 

είτε το θέλουμε είτε όχι, το νερό έχει μπει στο αυλάκι. Η Γερμανία έχει στόχο to 2030 να απαγορεύσει τα αυτοκίνητα εσωτερικής καύσης και σύντομα αρκετές χώρες θα ακολουθήσουν. Προφανώς σε εμάς θα πάρει λίγο παραπάνω, αλλά ίσως είναι καιρός να αρχίσετε να ξεσκονίζετε τις γνώσεις σας για τον ηλεκτρισμό γιατί το 80% όσων έχουν σχολιάσει στο thread είναι εκτός θέματος και συγκρίνουν άκυρα πράγματα...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πριν αρχίσεις να γελάς για τα 600 τον χρόνο,να σου υπενθυμίσω ότι τα 500 μέχρι 1000 τον χρόνο είναι μόνο για τον οπτικό ή ηλεκτρονικό έλεγχο του αμαξιού ή αν χρειαστεί κάποιο ανταλλακτικό ή συμπλήρωμα υγρών,να συμπεριλαμβάνεται η εργασία σε αυτό το κόστος.Οποιαδήποτε εξάρτημα ή υγρό μπει μέσα πληρώνετε έξτρα.Εξαίρεση η εγγύηση ή οι όροι συμβολαίου που υπογράφεις στην αγορά.Οπότε πολύ πιστεύω ότι και οι μπαταρίες των κλειδιών που θα αλλαχτούν στον χρόνο,θα πληρώσεις τις μπαταρίες
Για την Γερμανία που έχει αυτό τον στόχο για τα ηλεκτρικά....ακούγετε ωραίο....αλλά μου θυμίζει τα μέτρα που πήρε στα μέσα του 90 για τα αυτοκίνητα με καταλύτες και για ένα πράσινο περιβάλλον...το οποίο στόχο είχε να γεμίσουν τα ταμεία της,και δεν είχε γίνει τίποτε άλλο σοβαρό.

Ή το άλλο με τα πράσινα σήματα και τα επιπλέον 6 ευρώ για κάθε μεταβίβαση,που και αυτό μοναδικό στόχο είχε πάλι τα λεφτά τους,γιατί εκτός από αυτό,δεν άλλαξε και τίποτα άλλο.

Αυτή την στιγμή επιδοτεί τα τεσλα με 5-6 χιλ.αλλά μέχρι το 2019.Μετά από κει θα αρχίσει τις απαγορεύσεις πετρελαίων για αρχή αφού είναι το μεγαλύτερο ποσοστό αυτή την στιγμή,-ήδη ψιλοάρχισε σε μερικές πόλεις-θα βάλουν διόδια παντού,ήδη ξαναάλαξε ο νόμος με τις εφορίες αυτοκινήτων και τις εκπομπές καυσαερίων σε βάρος του καταναλωτή φυσικά,κάθε χρόνο η τιμή ρεύματος ανεβαίνει με άλματα, και το μεγαλύτερο ποσοστό οδηγών θα φάνε τον πράσινο νόμο στην μάπα πάλι που θα αναγκαστούν να δώσουν όσο όσο τα αυτοκίνητα και να χρυσοπληρώσουν τις νέες ηλεκτρικές ορέξεις της.

Επεξ/σία από palawiaris
Δημοσ.

Συμφωνώ απόλυτα φίλε μου, αλλά πιστεύω ότι όντως θα είναι πιο φθηνά τα σέρβις του συγκεκριμένου, καθότι όπως δήλωσε και ο πρόεδρος της εταιρίας, είνια το πρώτο μοντέλο που χρησιμοποιούν για να πραγματοποιήσουν ευρεία εισαγωγή στους κατασκευαστές αυτοκινήτων μεγάλης παραγωγής... Άρα πιστεύω ότι θα κρατήσουν τιμές χαμηλά όπως έκαναν και με το κόστος κτήσης, για να τραβήξουν πελατολόγιο... Είναι το πρώτο τους μοντέλο που θα παραγεται σε τέτοιους αριθμούς. 

Και για να το γενικεύσω για τα ηλεκτρικά, είναι μεγάλος πόνος το κόστος αλλαγής μπαταριών απ τα λίγα που ξέρω (κάποιος με παλιό Prius να μας δώσει τα φώτα του) αλλά ισοσκελίζονται απ τη διαφορά στην κατανάλωση. Και όσο αναφορά τα μαστόρια, αναφερόμουν στο μέλλον και με την λήξη της εγγύησης, που χρονικά για την Ελλάδα τοποθετείται σε καμιά 15ετία(μέχρι και να διατίθεται εδώ κάποιο μοντέλο της Tesla επίσημα)... Τότε πιστεύω κάποιος από τους μηχανικούς θα έχει την προνοητικότητα να εκπαιδευτεί πάνω σε αυτού του τύπου αυτοκίνητα και να μαζέψει καινούργιο πελατολόγιο και παραδάκι...

 

 

The Tesla Model S drive unit warranty has been increased to match that of the battery pack. That means the 85 kWh Model S, our most popular model by far, now has an 8 year, infinite mile warranty on both the battery pack and drive unit. There is also no limit on the number of owners during the warranty period.

 

 

Θεωρώ τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα σήμερα κάπως ανώριμα για να παραχθούν μαζικά και να αντικαταστήσουν τα "κανονικά" αυτοκίνητα.

Προσωπικά δεν θα αγόραζα (ούτε για αστείο) ένα αυτοκίνητο της κατηγορίας (π.χ.) 50/60000€ σε Tesla, θα προτιμούσα σαφώς κάποιο άλλο, Volvo ή Mercedes λόγου χάρη.

Εάν τα (περισσότερα) μοντέλα Tesla έχουν περίπου 8 χρόνια εγγύηση μπαταριών, που θεωρώ θα είναι (ελαφρός) λιγότερα τότε μάλλον κάθε 5ετία θα πρέπει να γίνετε αλλαγή οχήματος από τον ιδιοκτήτη, εάν θέλει να είναι μέσα στην εγγύηση το αυτοκίνητο και να πουληθεί σε κάποια (ικανοποιητική) τιμή. Αλλιώς θα πρέπει να επωμιστεί το κόστος αλλαγής μπαταριών που δεν κάνει και λίγο... τουλάχιστον 12000$.

Το ότι θα αρχίσουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες (σιγά σιγά) να παράγουν όλο και περισσότερα electric cars είναι σίγουρο, όμως όχι να λέμε ότι θα αντικαταστήσουν (σε μια πενταετία...) τα βενζινάδικα! 

Δημοσ.

Η μπαταρία για το start &stop όσοι έχετε στο αυτοκίνητό σας ξέρετε πόσο κοστίζει?Γύρω στα 700 ευρώ για ενα μικρό αυτοκίνητο στην χώρα μας.Συγκρίνετε τώρα αν θέλετε κόστος για μπαταρίες για την κίνηση του αυτοκινήτου σε τιμές Ελλάδας....

Δημοσ.

Η μπαταρία για το start &stop όσοι έχετε στο αυτοκίνητό σας ξέρετε πόσο κοστίζει?Γύρω στα 700 ευρώ για ενα μικρό αυτοκίνητο στην χώρα μας.Συγκρίνετε τώρα αν θέλετε κόστος για μπαταρίες για την κίνηση του αυτοκινήτου σε τιμές Ελλάδας....

 

 

facepalm.jpg

 

Η πιο ακριβή και η μεγαλύτερη χωρητικότητα, που έχει αυτό το site (τυχαίο με αναζήτηση στο google) είναι €260. Εντάξει μόνο τρεις φορές (2,7) λιγότερο είναι, να 'χαμε να λέγαμε...  :rolleyes: 

 

Μπαταρία Αυτοκινήτου Banner Running Bull 60501 AGM START STOP 105AH 950EN Εκκίνησης

  • Like 1
Δημοσ.

facepalm.jpg

τιμές αντιπροσωπείας για diesel 1.3

 

Η πιο ακριβή και η μεγαλύτερη χωρητικότητα, που έχει αυτό το site (τυχαίο με αναζήτηση στο google) είναι €260. Εντάξει μόνο τρεις φορές (2,7) λιγότερο είναι, να 'χαμε να λέγαμε... :rolleyes:

Μπαταρία Αυτοκινήτου Banner Running Bull 60501 AGM START STOP 105AH 950EN Εκκίνησης

τιμές αντιπροσωπείας για diesel 1.3 αναφέρω εγώ...κι εννοείται οτι δε μπορείς να βάλεις μπαταρίες στα ηλεκτροκίνητα απο όπου να είναι,παρά μόνο από το επίσημο δίκτυο,χωρίς να αναφερθώ για πιο λόγο γίνεται αυτό.

Δημοσ.

Αρκετά αυτοκίνητα θέλουν και προγραμματισμό με την νέα μπαταρία.Μην ξεχνάς,αλλά και πάλι πόσο κοστίζει;

Δημοσ.

 

Πρέπει να βιαστούν γιατί οι περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες θα έχουν τουλάχιστον από ένα μοντέλο σε αυτή την κατηγορία το 2018 και θα γίνει σφαγή.
Το καλό είναι ότι σε μια πενταετία δεν θα υπάρχουν βενζινάδικα.

 

Αποκλείεται :)

Δημοσ.

Πολύ θετικό νέο για την εξέλιξη και το μέλλον του αυτοκινήτου. Στην Ελλάδα θα το βιώσουμε μετά από αρκετά χρόνια μια που έχουμε τη γνωστή χρονική υστέρηση (που όσο πάει και μεγαλώνει) με τα ανεπτυγμένα κράτη. Βέβαια όταν γνωρίσουμετο Model 3 και εδώ πιθανότατα θα έχουν πέσει και οι ...τιμές

Δημοσ.

Πολύ θετικό νέο για την εξέλιξη και το μέλλον του αυτοκινήτου. Στην Ελλάδα θα το βιώσουμε μετά από αρκετά χρόνια μια που έχουμε τη γνωστή χρονική υστέρηση (που όσο πάει και μεγαλώνει) με τα ανεπτυγμένα κράτη. Βέβαια όταν γνωρίσουμετο Model 3 και εδώ πιθανότατα θα έχουν πέσει και οι ...τιμές

 

Ή απλά θα έχει αλλάξει το μοντέλο.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...