Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Μην ξεχνάτε πως ο σκοπός της Τέσλα είναι το δικό της κέρδος και όχι η οικονομία του δικού μας πορτοφολιού. Στο μέλλον ίσως συμβαδίσουν και τα δύο.

 

Υ.Γ. Τώρα που θα βρούμε τρις βαρέλια σε Ιόνιο, Πατραϊκό και σία τώρα θα γίνουν όλα ηλεκτρικά;;;; Φτου Γκαντεμιά.

  • Like 1
  • Απαντ. 60
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Έχεις σκεφτεί ότι μπορεί να μην είναι θέμα "τυλίγματος" αλλά αρνητικής προκατάληψης?

 

Πολλές φορές όταν παρουσιάζεται κάτι διαφορετικό από αυτό που ξέρουμε ή έχουμε συνηθίσει, στην αρχή πολλοί το βλέπουν ύποπτο, στραβό κλπ χωρίς να έχουν κάτσει να σκεφτούν αν όντως είναι πραγματικά καλό.

 

Χρειάζεται χρόνος για να βγάλεις ασφαλής συμπέρασμα.

 

Φυσικά και το έχω σκεφτεί και έχεις δίκιο σε αυτό που λες . Απλά δεν το ανέφερα γιατί δεν πρόκειται απλά για ένα προϊόν τύπου κινητό κτλ αλλά κάτι που μπορεί με μια στραβή να σου αφαιρέσει την ζωή. Βασικά όχι μόνο την δίκη σου. Αλλά και έχεις ένα δίκιο σε αυτό που λες

Δημοσ.

Εδω ειναι το αντιστοιχο μιας S Class που ζηταει σερβις καθε 10,000 ή ενα χρονο και προφανως θα κοστιζει μισο Yaris το ενα. :P

Οπότε ο μέσος χρήστης του insomnia που έχει s class θα μπορέσει να την αλλάξει με Tesla.

Πάω να ανοίξω μια Krug του 1988 και να ρωτήσω τον καπετανιο αν έβαλε τα 25.000 lt diesel που θέλει το cruiser

για να πάμε στην Ψαρρού.

Το καλό είναι ότι σε μια πενταετία δεν θα υπάρχουν βενζινάδικα.

 

Αυτό αφορά ευρωπαϊκή χώρα ;;;

Δημοσ.

Ξεχναμε service,

Ξεχναμε ποιότητα καυσίμου,

Ξεχναμε ρύπανση περιβαλλοντος,

Ξεχναμε lag εκκινησης,

Ξεχνάμε βαλβιδες, μπουζι, λαδια, φιλτρα και λοιπες μ@λ@κίες.

 

 

Είναι γνωστό τοις πάσι ένας ηλεκτροκινητήρας δεν χαλάει ποτέ ούτε θέλει συντήρηση. 

Άσε που την ηλεκτρική ενέργεια την μαζεύεις από τα μπανανόδεντρα. Απλώνεις το χέρι και κόβεις κανά 1-2 κιλά (ή λίτρα).

  • Like 1
Δημοσ.

Και επειδή όπως πάντα τα ξέρετε όλα για αμαξια που δεν έχουν ποτέ service,δέστε και τον τιμοκατάλογο services tesla Γερμανίας.

https://www.tesla.com/de_DE/support/maintenance-plans

800 τον χρόνο χωρίς βλάβες
Το 800κο είναι για να αλλάζουν γυαλοκαθαριστήρες :)

Για βάλτε  και μπαταρίες

  • Like 1
Δημοσ.

Οπότε ο μέσος χρήστης του insomnia που έχει s class θα μπορέσει να την αλλάξει με Tesla.

Πάω να ανοίξω μια Krug του 1988 και να ρωτήσω τον καπετανιο αν έβαλε τα 25.000 lt diesel που θέλει το cruiser

για να πάμε στην Ψαρρού.

Αυτό αφορά ευρωπαϊκή χώρα ;;;

Για να δειξεις την αναλογικοτητα αναμεσα σε 2 αυτοκινητα πας με το ιδιο ποσο αγορας (κλαση) για συγκριση, και ολη η λογικη ειναι για την εκμαιευση πληροφοριας για το εαν κοστιζει εν τέλη, ποιο λιγο ή ποιο πολυ ενα σερβις ενος ηλεκτρικου αυτοκινητου και στο "προσιτο" price range.

 

Εαν η σηζητηση ειναι πολυ high level για το νοητικο σου επιπεδο και δε μπορεις να την παρακολουθησεις, τουλαχιστον μη σχολιαζεις... σε καθε thread τα ιδια... βαρεθηκα.

Δημοσ.

Και επειδή όπως πάντα τα ξέρετε όλα για αμαξια που δεν έχουν ποτέ service,δέστε και τον τιμοκατάλογο services tesla Γερμανίας.

https://www.tesla.com/de_DE/support/maintenance-plans

800 τον χρόνο χωρίς βλάβες

Το 800κο είναι για να αλλάζουν γυαλοκαθαριστήρες :)

Για βάλτε  και μπαταρίες

 

Mε πρόχειρη διαίρεση βγαινει 600 το χρόνο για το Model S όμως, που κόστιζε και τα διπλάσια όταν βγήκε. Αυτό υποτίθεται θα είνια πιο οικονομικό...

Παρόλα αυτά πιστεύω ότι αν και εφόσον αρχίσουν να πωλούνται μαζικά θα αρχίσουν να υπάρχουν πολλά "μαστόρια" για Tesla που λόγω του ανταγωνισμού θα ρίξουν τις τιμές τους... Όπως και ολες οι εταιρίες σιγα σιγά θα ρίξουν το κόστος της υβριδικής(ή και αυτόνομα ηλεκτρικής) τεχνολογίας μεσώ του ανταγωνισμού μεταξύ τους καθώς οι παίκτες γίνονται περισσότεροι...

Δημοσ.

Για να δειξεις την αναλογικοτητα αναμεσα σε 2 αυτοκινητα πας με το ιδιο ποσο αγορας (κλαση) για συγκριση, και ολη η λογικη ειναι για την εκμαιευση πληροφοριας για το εαν κοστιζει εν τέλη, ποιο λιγο ή ποιο πολυ ενα σερβις ενος ηλεκτρικου αυτοκινητου και στο "προσιτο" price range.

 

Εαν η σηζητηση ειναι πολυ high level για το νοητικο σου επιπεδο και δε μπορεις να την παρακολουθησεις, τουλαχιστον μη σχολιαζεις... σε καθε thread τα ιδια... βαρεθηκα.

Είχες και στο χωριό σου tesla και επειμένεις ότι είναι φτηνότερο στο services;

  • Like 1
Δημοσ.

Ξεχνάς τα μαστόρια αν θες εγγύηση ειδικά σε καινούργια τχνολογία 

 

Συμφωνώ απόλυτα φίλε μου, αλλά πιστεύω ότι όντως θα είναι πιο φθηνά τα σέρβις του συγκεκριμένου, καθότι όπως δήλωσε και ο πρόεδρος της εταιρίας, είνια το πρώτο μοντέλο που χρησιμοποιούν για να πραγματοποιήσουν ευρεία εισαγωγή στους κατασκευαστές αυτοκινήτων μεγάλης παραγωγής... Άρα πιστεύω ότι θα κρατήσουν τιμές χαμηλά όπως έκαναν και με το κόστος κτήσης, για να τραβήξουν πελατολόγιο... Είναι το πρώτο τους μοντέλο που θα παραγεται σε τέτοιους αριθμούς. 

Και για να το γενικεύσω για τα ηλεκτρικά, είναι μεγάλος πόνος το κόστος αλλαγής μπαταριών απ τα λίγα που ξέρω (κάποιος με παλιό Prius να μας δώσει τα φώτα του) αλλά ισοσκελίζονται απ τη διαφορά στην κατανάλωση. Και όσο αναφορά τα μαστόρια, αναφερόμουν στο μέλλον και με την λήξη της εγγύησης, που χρονικά για την Ελλάδα τοποθετείται σε καμιά 15ετία(μέχρι και να διατίθεται εδώ κάποιο μοντέλο της Tesla επίσημα)... Τότε πιστεύω κάποιος από τους μηχανικούς θα έχει την προνοητικότητα να εκπαιδευτεί πάνω σε αυτού του τύπου αυτοκίνητα και να μαζέψει καινούργιο πελατολόγιο και παραδάκι...

Δημοσ.

Είχες και στο χωριό σου tesla και επειμένεις ότι είναι φτηνότερο στο services;

Alt του DR εισαι και θιγεσε τοσο πολυ? Εαν κοιταξεις στην πρωτη σελιδα του thread εγω ανεφερα οτι και τα ηλεκτρικα θελουν servιce. Επισης μπορεις να ξαναδιαβασεις το Post που εκανες quote να μου πεις που αναφερω ή υπαινίσσομαι οτι ειναι ποιο φθηνο το service του model S. Για το model 3 δεν πηρα ποτε θεση.

 

Και μερικά facts 

Λες οτι οι μπαταριες ειναι προβλημα στο οικονομικο. Το αναφερα εγω ηδη, αλλα εχουν διαρκεια περιπου 10 χρονια. Το "V belt check" της S class που ειναι ημαντες και θελει ανα 2 χρονια 3 το πολυ αλλαγη ξερεις ποσο παει? Ξερω, φανταζεσε οτι τα παντα κοστιζουν οσο το service του peugeot σου, αλλα δεν ειναι ετσι, σε ενα αμαξι των 100k παει 1 χιλιαρικο μονο ο ημαντας/αλυσιδα χρονισμου χωρις εντατηρες κτλ.

 

 

Και μιας και το πας στπ προσωπικο λες και εισαι ο DR_73..

 Peugeot 508   SW GT    SW GT   SW+GT!!!

Δημοσ.

Έχει πολλά τεστ η γερμανική ADAC σε πολλά αυτοκίνητα πόσο θα σου κοστίζει περίπου ένα αμάξι για 4 χρόνια και 15000 χλμ τον χρόνο οδήγημα.Πόσο αξία θα χάσει,ασφάλειες,εφορίες σερβις,καύσιμα κτλ.Το φτηνό της τεσλα θα κοστίζει 1200 τον μήνα που πάνω κάτω τόσο κόστος έχει και ένα τρίλιτρο Α6 ντήζελ.Αμάξια πάνω από 300 άλογα.Και τα Α6 είναι φωτιά στα σερβις.Εγώ πιο πολύ αυτά κοιτάζω.

Και μην νομιζουν μερικοί ότι οι κυβερνήσεις θα χάσουν τα τεράστια  κέρδη από καύσιμα και εφορίες.Δέστε τιμές ρεύματος...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...