Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καταρχήν στην Ελλάδα απαγορεύεται να καταγράφεις με τετοια κάμερα (Αρχή Προστασίας Προσωπ Δεδομένων), οποτε και να την βάλεις δεν μπορείς να τη χρησιμοποιήσεις στο δικαστήριο. Επίσης 20 ευρω επι τον αριθμό των οχημάτων μας κάνει πολύ περισσότερα απο κάτι αντίστοιχο σε e-troxonomo. Βέβαια τροχαίους έχουμε, μηχανές έχουν, μια χαρά και οικονομικά θα έκαναν τη δουλειά τους αμα τους άφηναν οι πολιτικές και τοπικές αρχες. Ας κάνουν ανα πόλη μια αντίστοιχη ομάδα Διας με δικυκλιστές που με αστείο (συγκριτικά κόστος) γυρίζουν όλη την πόλη και γράφουν σε dt χωρίς παρατράγουδα. Και οταν λεω γράφουν εννοώ γράφουν τα πάντα, απο οδήγηση και παρκάρισμα, μέχρι εμποδια στο δρόμο, ζώνη, κράνος, ηχορύπανση, πεζοί εκτός διαβάσεων, φώτα σε οχήματα, κατάληψη πεζοδρομίων, κλπ

 

Το κόστος της επιχείρησης υπερ υπερ καλύπτεται απο τα πρόστιμα και η κοινωνία θα υπερ κάνει οικονομία απο την πιο γρήγορη και ασφαλή κίνηση στους δρόμους. 

 

Ειπαμε ο έλληνας "μαζευεται" όταν τον πονέσεις στην τσέπη, γιατί το περιβόητο φιλότιμο πλέον εχει γίνει στατιστικό σφάλμα λόγως της αδράνειας της εκτελεστικης εξουσίας. Ναι έχω κάνει και εγώ παρανομίες (παρκάρισμα, ταχύτητα, προσπέραση, κλπ) αλλά ο αριθμός αυτός πολλαπλασιασμένος κάθε χρόνο με κάτι χιλιάδες ειναι πόσες φορές εκνευριζομαι ή βρίζω γιατί δεν μπορω να στρίψω, δεν μπορώ να οδηγήσω, κάνω σλάλομ για τα διπλοπαρκαρισμένα, τις φορές που αργησα στη δουλειά μου, τα μηχανάκια/αυτοκίνητα που κόντεψα να χτυπήσω, κλπ κλπ

το κόστος του μισθού είναι κατ ελάχιστον 20 ευρώ την ημέρα,οπότε με 20 ευρώ μια φορά ξεμπέρδεψες, και όσο για την νομοθεσία το ξέρω για αυτό λέω να αλλάξει στο τέλος του σχόλιου που λεω το θέμα είναι να αλλάξει η ελληνική νομοθεσία.

αυτό που λές πως θα κάνει οικονομία απο την ασφαλή κίνηση στους δρόμους απο που το συμπεραίνεις ? 

Δημοσ.

το κόστος του μισθού είναι κατ ελάχιστον 20 ευρώ την ημέρα,οπότε με 20 ευρώ μια φορά ξεμπέρδεψες, και όσο για την νομοθεσία το ξέρω για αυτό λέω να αλλάξει στο τέλος του σχόλιου που λεω το θέμα είναι να αλλάξει η ελληνική νομοθεσία.

αυτό που λές πως θα κάνει οικονομία απο την ασφαλή κίνηση στους δρόμους απο που το συμπεραίνεις ? 

Εκανες bold quote ενα κομματι με μοναδικο focus στις κάμερες. Αυτό δεν κολλά με αυτό που εγραψα για τους κανονικους τροχονομους και το κέρδος στην κοινωνία ειναι κυρίως το έμμεσο απο τα ατυχήματα(υλικά και ανθρώπινα), τις καθυστερήσεις, καυσιμα, κλπ. Τα μέσα και η νομοθεσία υπάρχουν ήδη, η εφαρμογή ειναι στα @@ κάποιων. 

 

Αν επιτραπει η χρήση κάμερας (με την έννοια της χρήσης στο δικαστήριο, γιατί για τη χρήση σκασίλα της αστυνομίας), θα ειμαι απο τους πρώτους που θα την βάλω, κυρίως για να κάνω καταγγελίες για κάγκουρες που παιζουν με την ψυχική και σωματική μου υγεία. Τον παπαρα που πετάχτηκε προχτές απο στοπ και παραλίγο να μπει με το αυτοκίνητο μέσα στο δικό μου (θα οδηγουσαμε παρεα), θα τον έδινα στεγνα (και με στοιχεία).  Πριν ενα μήνα σε τυφλή στροφή της εθνικής, κάγκουρας απο απέναντι ρευμα έκανε προσπέραση πάνω στη τυφλή στροφή. Με δική μου τιμονιά, τους καθρεπτες μας τους χώριζε μια τρίχα και ολη η δεξιά πλευρά μου γεμίσε πικροδάφνες (λουλουδικό να δεις). Αν έπαιρνα την αστυνομία άκρη δε θα έβγαζα, αλλά με την κάμερα θα έκανα επώνυμη καταγγελία για να κόψει τις προσπεράσεις σε τυφλές στροφές. 

 

Το κακό ειναι οτι ακομα και να μπουν οι κάμερες, αν πάλι χωλαίνει η εφαρμογή των νόμων (όπως τώρα), πάλι μια απο τα ίδια, οποτε πεταμένα λεφτά. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...