Προς το περιεχόμενο

Τα καγκουρό προκαλούν προβλήματα στα αυτό-οδηγούμενα οχήματα της Volvo


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

σε καθε περιπτωση ειδαμε τι κανει τοσα χρονια ο εγκεφαλος του καθε ανθρωπου, εγω δεν θα ελεγα οχι στο να δωσουμε και μια ευκαιρια και αλλου που ισως ακομα δεν ειναι σε θεση να κανει την διαφορα αλλα τουλαχιστον αυτη η τεχνολογια παει απο το καλο στο καλυτερο με το καιρο

 

 

Ε ναι στην Ελλαδα νιωθεις ασφαλεια με τους 80χρονους, τις αλλες που βγαινουν σελφη, τους ταριφες και πασης φυσης βοδια στην θεση του οδηγου

 

Γι'αυτό λέω ότι με προβληματίζει και η συνύπαρξη αυτόνομων και κλασσικών :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 31
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

όταν θα μπορέσουν να κυκλοφορήσουν στην Ελλάδα,

 

ανάμεσα σε κάγκουρες, υπεραιωνόβιους που οδηγάνε σε slow motion, ταρίφες, ελληνάρες και θειές που πάνε ανάποδα σε μονόδρομους, αυτοκίνητα που δε σταματάνε σε διαβάσεις και πεζούς που περπατάνε στη μέση του δρόμου, μεθυσμένους που γυρνάνε από σκυλάδικο, ταβλιασμένο από τη δόση που είχε τα πόδια στο δρόμο (μου έτυχε χθες),

 

τότε θα ξέρουμε ότι έχει ωριμάσει η τεχνολογία,

 

το να κυκλοφορούν στη Σουηδία είναι ελεγχόμενες συνθήκες εργαστηρίου 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ελληνική πραγματικότητα:

 

  • Ελληνες κάγκουρες
  • Μηχανάκια (κυρίως πακετάδες)
  • Ταρίφες
  • Ελληνάρες που διπλοτριοπλοπαρκάρουν όπου βρουν

 

Βλέπω τη volvo hellas να 

ae038b374b24cae59a2559f6a7c611fe--rage-f

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στην Ελλάδα από την όλη παιδική χαρά που κυκλοφορεί στους δρόμους , το αυτόνομο αυτοκίνητο δεν θα ξεκινάει καν. θα έχει 500 τετράκις υπολογισμούς με το καλημέρα να κάνει , μέχρι που θα κάψει επεξεργαστή.

Θα θέλει επιδόσεις υπερ-υπολογιστή για να τα καταφέρει ή dedicated κβαντικό με τεχνητή νοημοσύνη αλά transformers.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειπε κανεις οτι αυτη η τεχνολογια απευθύνεται στην ελληνικη κοινωνια; Ολοι ξερουμε οτι τα αυτονομα αυτοκινητα θα γινουν mainstream στην Ελλαδα πολυ αργοτερα απ οταν θα γινουν στην Αυστραλια. Μεχρι τοτε θα εχουν αλλαξει πολλα πραγματα στην ελληνικη κοινωνια, καθως δεν μιλαμε για το 2020 αλλα για μετα το 2030 μεχρι να αποκτησει ο μεσος ελληνας αυτοοδηγουμενο οχημα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειπε κανεις οτι αυτη η τεχνολογια απευθύνεται στην ελληνικη κοινωνια; Ολοι ξερουμε οτι τα αυτονομα αυτοκινητα θα γινουν mainstream στην Ελλαδα πολυ αργοτερα απ οταν θα γινουν στην Αυστραλια. Μεχρι τοτε θα εχουν αλλαξει πολλα πραγματα στην ελληνικη κοινωνια, καθως δεν μιλαμε για το 2020 αλλα για μετα το 2130 μεχρι να αποκτησει ο μεσος ελληνας αυτοοδηγουμενο οχημα.

fixed

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ελληνική πραγματικότητα:

 

  • Ελληνες κάγκουρες
  • Μηχανάκια (κυρίως πακετάδες)
  • Ταρίφες
  • Ελληνάρες που διπλοτριοπλοπαρκάρουν όπου βρουν

 

Βλέπω τη volvo hellas να 

ae038b374b24cae59a2559f6a7c611fe--rage-f

Εγω τους βλεπω να λενε στα σαλονια που θα το παρουσιαζουν για την Ελληνικη αγορα οτι εχουν καλυψει καθε πιθανο σεναριο για την αυτοματη οδηγηση για να ειναι σιγουροι οτι ολα τα συστηματα δουλεουν τελεια κλπ κλπ.

Και καποιο ελληνικο πιτσιρικι να πηγαινει να τους ρωταει: Δηλαδη το εχετε εξετασει και στους ελληνικους δρομους? Με τους

  • Ελληνες κάγκουρες
  • Μηχανάκια (κυρίως πακετάδες)
  • Ταρίφες
  • Ελληνάρες που διπλοτριοπλοπαρκάρουν όπου βρουν

 

Ο πωλητης (δεν ειχαμε αναφερει τις "δυσκολες συνθηκες στην μαμα εταιρια!" ):

10984242.jpg

Χσχαχα συγχυση που να δουνε και τον ελληνα ταριφα θα βγαλουν μπλε οθονη

Αν ακουνε και τετοια οχι μπλε οθονη, θα οδηγησουν μονα τους πισω στο εργοστασιο με ψυχολογικα

Boubounokefalos.jpg

 

 

Παντως περα απο τα δικα μας τα μουτρα, επειδη ειδα οτι τα ηλεκτρικα εχουν πολυ περαση στην Κινα (θα ψαξω να βρω το αρθρο ξανα που λεει οτι τα περισσοτερα ηλεκτρικα αμαξια τα πηραν οι Κινεζοι που ειναι το πρωτο βημα) που η κινηση τους μεσα στις πολεις ειναι απαισια καθως και το περιβαλλον ειναι σε αθλια κατασταση (μαλλον γι αυτο τα στελνουν και εκει για test drive), μπορει η αυτοματη οδηγηση και η αυτονομη οδηγηση να βελτιωσει λιγο την κατασταση. Αν σε παει, δεν στρεσαρεσε τοσο (αν ξερεις οτι δουλευει σωστα δηλαδη)

 

Η ιδια η volvo λεει οτι τα επομενα οχηματα της θα ειναι ηλεκτρικα (λογικα και αυτονομα)

 

Με λιγα λογια (γιατι εγραψα ενα κατεβατο!):

 

Θελω να πιστευω οτι τα αμαξια του μελλοντος θα ειναι ΚΑΙ ηλεκτρικα ΚΑΙ αυτοματα αν επιθυμει ο οδηγος. Το θεμα ειναι πως ο ανθρωπινος παραγοντας (μεχρι ολοι να βαρεθουν να οδηγουν ή να σταματησει η παραγωγη οχηματων που δεν χρειαζονται οδηγο για παρεμβαση παρα μονο σε κατασταση κοκομπλοκου) ειναι ενα σεναριο το οποιο κανει την προοδο τετοιων τεχνολογιων πιο αργη.

 

Αναρωτιεμαι αν υπαρχει καποια δοκιμη για ενα test site που δοκιμασαν πολλα αυτοματα οχηματα ταυτοχρονα και αν μετα απο καποιο σημειο "τσουγκρισαν" απο λαθος του εγκεφαλου ή λογισμικου.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια καλή επιχειρηματική ιδεα για την Ελλάδα είναι ο e-troxonomos που να κυκλοφορεί, να σου φοράει κλήσεις σε dt και ουτε "για λίγο", ουτε "σιγα ρε λακαμα, για λιγο σταμάτησα", ουτε "τι πειράζει που οδηγω το μηχανάκι στο πεζοδρόμιο; " κλπ αρλούμπες. 

 

Τότεο μονο το 2130 ίσως μπορεί να γίνει 2030 (ειδικά αν ο e-troxonomos κυκλοφορήσει το 2029

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στην Ελλάδα από την όλη παιδική χαρά που κυκλοφορεί στους δρόμους , το αυτόνομο αυτοκίνητο δεν θα ξεκινάει καν. θα έχει 500 τετράκις υπολογισμούς με το καλημέρα να κάνει , μέχρι που θα κάψει επεξεργαστή.

Θα θέλει επιδόσεις υπερ-υπολογιστή για να τα καταφέρει ή dedicated κβαντικό με τεχνητή νοημοσύνη αλά transformers.

Ή με ενα απλο ηχειακι θα μπορουσαν να παιζουν αυτον τον ήχο κάθε φορα που κάτι δεν παει καλα (does not compute)

fdac92e389db08e129049a9b25415b912ee85002

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Με λιγα λογια (γιατι εγραψα ενα κατεβατο!):

 

Θελω να πιστευω οτι τα αμαξια του μελλοντος θα ειναι ΚΑΙ ηλεκτρικα ΚΑΙ αυτοματα αν επιθυμει ο οδηγος. Το θεμα ειναι πως ο ανθρωπινος παραγοντας (μεχρι ολοι να βαρεθουν να οδηγουν ή να σταματησει η παραγωγη οχηματων που δεν χρειαζονται οδηγο για παρεμβαση παρα μονο σε κατασταση κοκομπλοκου) ειναι ενα σεναριο το οποιο κανει την προοδο τετοιων τεχνολογιων πιο αργη.

 

Αναρωτιεμαι αν υπαρχει καποια δοκιμη για ενα test site που δοκιμασαν πολλα αυτοματα οχηματα ταυτοχρονα και αν μετα απο καποιο σημειο "τσουγκρισαν" απο λαθος του εγκεφαλου ή λογισμικου.

 

Πέρα απο την πλάκα, αυτό που περιγράφεις μπορεί να γίνει μονο σε κλειστους δρόμους, δηλαδή μονο τετοια οχήματα και τιποτα αλλο. Εκει εχεις τη βέλτιστη αξιοποίηση της τεχνολογίας. Βέβαια και τότε πρεπει πάντα να σκέφτεσαι και την αστοχία υλικού, αλλά οκ. 

 

Βέβαια σε συνθήκες καθημερινότητας, δεν ειναι μονο οι οδηγάρες ΜΗ αυτονομων που μπορεί να δημιουργουν προβλήματα. Σκέψου τους πεζους, καιρικές συνθήκες, σκουπίδια (αερας), ζωάκια, προβήματα στο οδοστρωμα, κλπ

 

Γενικά πάμε προς καλό δρόμο με τα αυτόνομα, αλλά οταν βλέπω άρθρο οτι "τα καγκουρό ζορίζουν τα αυτόνομα", εννοείται θα πέσει τρολάρισμα. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

Βέβαια σε συνθήκες καθημερινότητας, δεν ειναι μονο οι οδηγάρες ΜΗ αυτονομων που μπορεί να δημιουργουν προβλήματα. Σκέψου τους πεζους, καιρικές συνθήκες, σκουπίδια (αερας), ζωάκια, προβήματα στο οδοστρωμα, κλπ

 

Γενικά πάμε προς καλό δρόμο με τα αυτόνομα, αλλά οταν βλέπω άρθρο οτι "τα καγκουρό ζορίζουν τα αυτόνομα", εννοείται θα πέσει τρολάρισμα. 

 

Με τους πεζους νομιζα οτι εχει λυθει το θεμα. Ειχα δει ενα video με ενα tesla που μπορουσε να καταλαβει τι συμβανει γυρω του (αν υπαρχουν οχηματα, αν περνανε πεζοι κλπ)... και ελπιζω και αλλοι να εχουν τις ιδιες τεχνολογιες στα χερια τους.

 

https://www.youtube.com/watch?v=mbCLmF4a79o

 

Τωρα αν τρεξει καποιο παιδι να πιασει την μπαλα του που του επεσε σε δρομο που τα αμαξια πανε με 100χλμ ειναι και θεμα λογικης-εκπαιδευσης να του πει καποιος

 

"ΟΧΙ. Αυτο που βλεπεις ειναι ενα πραγμα που ζυγιζει 2 τονους. Θα σε κανει ενα με την ασφαλτο.

Περιμενε να σου κανω μια γρηγορη αναπαρασταση Γιαννακη/Μερουλα με μια ντοματα και το ποδι μου για να καταλαβεις "

*Θανατος αθωας ντοματας*

 

Αυτο με τα σκουπιδια πολυ σημαντικο δεν το ειχα σκεφτει (σε περιπτωση που καποιος αισθητηρας κολλησει ή πεσει κατι πανω του το αμαξι μπορει να ειναι τυφλο (?) )

 

Οι καιρικες συνθηκες και αυτο ειναι κατι που μαλλον θα πρεπει να αλλαζουν τον τροπο οδηγησης του αυτοκινητου. Ελπιζω προς το "καλυτερο" σε σχεση με τον καθε παλαβο που θεωρει οτι μπορει να παει οπου θελει επειδη εχει τζιπαρα κλπ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

Τωρα αν τρεξει καποιο παιδι να πιασει την μπαλα του που του επεσε σε δρομο που τα αμαξια πανε με 100χλμ ειναι και θεμα λογικης-εκπαιδευσης να του πει καποιος

 

 

Αρχίζουμε να ψειρίζουμε το θέμα. 

Η λογική των αυτόνομων ειναι οτι άμα υπάρχει εμποδιο να φρενάρουν. Είναι μακριά ακομα από την αντίστοιχη ανθρώπινη αντίδραση του κάνω μανουβρα για να μη σκοτώσω τον πεζό, κι ας χτυπήσω άλλο αμαξι. Βέβαια τα αυτόνομα, εντός πολης θα πηγαίνουν με χαμηλά όρια ταχύτητας για να φρενάρουν έγκαιρα και να ελαχιστοποιούν τα ατυχήματα που οδηγουν σε τραυματισμό/θάνατο.  Στενό πολης και ο άνθρωπος σίγουρα θα το "πατάει" (ο κάγκουρας είναι το ακραίο σενάριο), ενώ αντίστοιχα το αυτόνομο θα πηγαίνει με 10-20 χλμ (*). Για όλα υπάρχουν λύσεις. Είμαστε σε καλό δρόμο και η τεχνολογία βοηθά. Φαντάσου το σαν το abs, που στις πρώτες εκδόσεις, αν έπεφτες σε λακούβα, έφευγες απο το δρόμο, ενω στις επομενες εκδόσεις μια χαρά θα σε κρατήσει και σε λακούβες και σε ολισθηρότητα, κλπ

 

Τον άνθρωπο σαςν πεζό, όσο και να τον εκπαιδεύσεις, μπορεί πάντα να ξεχαστεί. Και εγώ όταν ήμουν μικρός ήξερα οτι στο δρόμο κατεβαίνουμε αφου κοιτάξουμε, και σκασίλα μας αν χαλάσει η μπάλα. Θυμάμαι δυο φορές, όπου βγήκα στο δρόμο να πιάσω μπάλα (γκολλλλ) και στη μια αυτοκίνητο φρέναρε στα πέντε εκατοστά απο το πόδι μου. Εδω σαν μεγάλος με χρόνια οδήγησης στην πλάτη μου (οταν οδηγείς πολύ, μαθαίνεις να εισαι και καλύτερος πεζός) εχω κάνει μαλακίες σας πεζός καθαρά επειδή ξεχάστηκα (τυχερός που δεν εχω πάθει κάτι σοβαρό). Σε κάθε πεειπτωση ο πεζός και η ζωή του εχουν πάντα απολυτη προτεραιότητα σε σχέση με το κάθε αυτοκίνητο. 

 

(*)Φαντάσου  στενό πόλης οπου μπροστά αυτόνομο να πηγαίνει με 10 και πίσω του ταρίφας ή κάγκουρας με κωλοφτιαγμένο. Τα κορναρίσματα θα ακουγονται μεχρι το διπλανό δήμο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια καλή επιχειρηματική ιδεα για την Ελλάδα είναι ο e-troxonomos που να κυκλοφορεί, να σου φοράει κλήσεις σε dt και ουτε "για λίγο", ουτε "σιγα ρε λακαμα, για λιγο σταμάτησα", ουτε "τι πειράζει που οδηγω το μηχανάκι στο πεζοδρόμιο; " κλπ αρλούμπες. 

 

Τότεο μονο το 2130 ίσως μπορεί να γίνει 2030 (ειδικά αν ο e-troxonomos κυκλοφορήσει το 2029

δύσκολη και ακριβή λύση ρε φίλε, απλό το πράγμα καμερούλες όπως στην αγγλία στους κεντρικούς δρόμους και υποχρεωτική κάμερα μέσα στο αμάξι και όταν γίνει το μπούμ βίντεο απο την κάμερα για να σε καλύψει η ασφάλεια .

πλάκα πλάκα λέγεται πως το 20% των δηλώσεων στην ελλάδα είναι ψέφτικες και το κάνουν για να φτιάξουν ζημιές και να πληρώνουν οι ασφαλιστικές, αν η ασφαλιστική με την άδεια του νόμου σου πει έκπτωση 10% στο ασφάλιστρο (και για ένα ακριβό αμάξι είναι πολλά) αν έχεις κάμερα να σε καλύπτει αν γίνει ζημιά και κάποια στιγμή να γίνει υποχρεωτικό τότε όλα θα βελτιωθούν......

by the way μια καμερούλα για αμάξι κάνει 20 ευρώ και μια sd των 16gb 7.5 euro εγώ που πήρα τέτοιο γράφει για κανα δύωρο με σχετικά καλή ποιότητα εικόνας(ανάλογη 720p) που είναι υπερ αρκετή για να βρεις το δίκιο σου σε στούκα.

το θέμα είναι η ελληνική νομοθεσία 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δύσκολη και ακριβή λύση ρε φίλε, απλό το πράγμα καμερούλες όπως στην αγγλία στους κεντρικούς δρόμους και υποχρεωτική κάμερα μέσα στο αμάξι και όταν γίνει το μπούμ βίντεο απο την κάμερα για να σε καλύψει η ασφάλεια .

πλάκα πλάκα λέγεται πως το 20% των δηλώσεων στην ελλάδα είναι ψέφτικες και το κάνουν για να φτιάξουν ζημιές και να πληρώνουν οι ασφαλιστικές, αν η ασφαλιστική με την άδεια του νόμου σου πει έκπτωση 10% στο ασφάλιστρο (και για ένα ακριβό αμάξι είναι πολλά) αν έχεις κάμερα να σε καλύπτει αν γίνει ζημιά και κάποια στιγμή να γίνει υποχρεωτικό τότε όλα θα βελτιωθούν......

by the way μια καμερούλα για αμάξι κάνει 20 ευρώ και μια sd των 16gb 7.5 euro εγώ που πήρα τέτοιο γράφει για κανα δύωρο με σχετικά καλή ποιότητα εικόνας(ανάλογη 720p) που είναι υπερ αρκετή για να βρεις το δίκιο σου σε στούκα.

το θέμα είναι η ελληνική νομοθεσία 

Καταρχήν στην Ελλάδα απαγορεύεται να καταγράφεις με τετοια κάμερα (Αρχή Προστασίας Προσωπ Δεδομένων), οποτε και να την βάλεις δεν μπορείς να τη χρησιμοποιήσεις στο δικαστήριο. Επίσης 20 ευρω επι τον αριθμό των οχημάτων μας κάνει πολύ περισσότερα απο κάτι αντίστοιχο σε e-troxonomo. Βέβαια τροχαίους έχουμε, μηχανές έχουν, μια χαρά και οικονομικά θα έκαναν τη δουλειά τους αμα τους άφηναν οι πολιτικές και τοπικές αρχες. Ας κάνουν ανα πόλη μια αντίστοιχη ομάδα Διας με δικυκλιστές που με αστείο (συγκριτικά κόστος) γυρίζουν όλη την πόλη και γράφουν σε dt χωρίς παρατράγουδα. Και οταν λεω γράφουν εννοώ γράφουν τα πάντα, απο οδήγηση και παρκάρισμα, μέχρι εμποδια στο δρόμο, ζώνη, κράνος, ηχορύπανση, πεζοί εκτός διαβάσεων, φώτα σε οχήματα, κατάληψη πεζοδρομίων, κλπ

 

Το κόστος της επιχείρησης υπερ υπερ καλύπτεται απο τα πρόστιμα και η κοινωνία θα υπερ κάνει οικονομία απο την πιο γρήγορη και ασφαλή κίνηση στους δρόμους. 

 

Ειπαμε ο έλληνας "μαζευεται" όταν τον πονέσεις στην τσέπη, γιατί το περιβόητο φιλότιμο πλέον εχει γίνει στατιστικό σφάλμα λόγως της αδράνειας της εκτελεστικης εξουσίας. Ναι έχω κάνει και εγώ παρανομίες (παρκάρισμα, ταχύτητα, προσπέραση, κλπ) αλλά ο αριθμός αυτός πολλαπλασιασμένος κάθε χρόνο με κάτι χιλιάδες ειναι πόσες φορές εκνευριζομαι ή βρίζω γιατί δεν μπορω να στρίψω, δεν μπορώ να οδηγήσω, κάνω σλάλομ για τα διπλοπαρκαρισμένα, τις φορές που αργησα στη δουλειά μου, τα μηχανάκια/αυτοκίνητα που κόντεψα να χτυπήσω, κλπ κλπ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...