Προς το περιεχόμενο

Γερμανία: Νέος νόμος απειλεί με πρόστιμα εκατομμυρίων ευρώ τα social media για τη ρητορική μίσους


deligkos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Όχι γιατι δεν πιστεύω σε ψυχές κλπ. Γενικότερα πάντως σέβομαι όποιον υπάρχει δίπλα μου και δεν επιθυμώ τον ... ψόφο του και ο,τι άλλο αυτό συνεπάγεται (κατσίκες γειτόνων κλπ). :)

Ελπιζω να ειναι ετσι τοτε και να μην αδικεις κοσμο.

Η δομη του συστηματος παντως ειναι σκατοψυχη. Πρεπει να σφαξεις τη κατσικα του γειτονα για να γινεις αυτο που θες. Οποτε πλουσιος = σκατοψυχος διοτι = εχει σφαξει κατσικιες του γειτονα του. (μεταφορικα παντα)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 90
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Το κακό είναι που χρειάζεται νόμος για να σταματήσει το μίσος και ο μισανθρωπισμός. Να βράσω εγώ την εξέλιξη μας. Ολοταχώς για τα σπήλαια πάμε.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η δομη του συστηματος παντως ειναι σκατοψυχη. Πρεπει να σφαξεις τη κατσικα του γειτονα για να γινεις αυτο που θες. Οποτε πλουσιος = σκατοψυχος διοτι = εχει σφαξει κατσικιες του γειτονα του. (μεταφορικα παντα)

 

Πρώτον αυτό δεν ισχύει, και δεύτερον τι ακριβώς εννοείς "να γίνεις αυτό που θες"; Αν έχεις παράλογες απαιτήσεις (και συνήθως τέτοιες απαιτήσεις έχουν άνθρωποι που δεν είναι ικανοί να πετύχουν) ίσως και να χρειάζεται ανθρωποθυσία για να τις πετύχεις.

 

"Όλοι" ξέρουμε ανθρώπους που κατάφεραν πολλά πράγματα χωρίς να σφάξουν κανενός την κατσίκα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πρώτον αυτό δεν ισχύει, και δεύτερον τι ακριβώς εννοείς "να γίνεις αυτό που θες"; Αν έχεις παράλογες απαιτήσεις (και συνήθως τέτοιες απαιτήσεις έχουν άνθρωποι που δεν είναι ικανοί να πετύχουν) ίσως και να χρειάζεται ανθρωποθυσία για να τις πετύχεις.

 

"Όλοι" ξέρουμε ανθρώπους που κατάφεραν πολλά πράγματα χωρίς να σφάξουν κανενός την κατσίκα.

Βρες μου μερικους διοτι πιστευω μιλας για την εξαιρεση και οχι το κανονα..

Κανεις δεν καταφερε τιποτα με το σταυρο στο χερι ειτε θελεις να το ονομασεις φοροδιαφυγη , ειτε χαμηλομισθους υπαλληλους  ειτε offshore ειτε επιστημονες που πουλησαν οπλα αυτοκαταστροφης ειτε φαρμακευτικες εταιριες ειτε τεχνολογικες εταιριες apple google ms ειτε παρουσιαστες στη tv κανοντας προπαγανδα και αποβλακωση. Ακομα και τα ιδια τα κρατη και η ιστορια τα εχει δειξει αυτα πχ πολεμοι με ποσοστο 99% ηταν και ειναι για το κερδος (χρημα) ειτε αμεσα ειτε εμμεσα.

 

Και φυσικα πρωτον αυτο δεν ισχυει για σενα και δευτερον "να γινεις αυτο που θες" ακα πλουσιος με πολυτελεια.

Οποιος φερει χρημα περισσοτερο απο τον μεσο ανθρωπο παταει σε "πτωματα" αφου δεν διαμοιραζονται οι "φυσικοι ποροι" ή αν θες καλυτερα η ελευθερια των συνανθρωπων μας ισοτιμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βρες μου μερικους διοτι πιστευω μιλας για την εξαιρεση και οχι το κανονα..

Κανεις δεν καταφερε τιποτα με το σταυρο στο χερι ειτε θελεις να το ονομασεις φοροδιαφυγη , ειτε χαμηλομισθους υπαλληλους  ειτε offshore ειτε επιστημονες που πουλησαν οπλα αυτοκαταστροφης ειτε φαρμακευτικες εταιριες ειτε τεχνολογικες εταιριες apple google ms.Ακομα και τα ιδια τα κρατη και η ιστορια τα εχει δειξει αυτα πχ πολεμοι με ποσοστο 99% ηταν και ειναι για το κερδος (χρημα) ειτε αμεσα ειτε εμμεσα.

 

Μου κάνει εντύπωση (not really) το πώς μπορείς να λες "κανείς" εφόσον καταλαβαίνουμε και οι δύο πως το ποσοστό των ανθρώπων για τους οποίους μπορείς να μιλήσεις επί του συνόλου του πληθυσμού είναι πρακτικά μηδέν.

 

Αλλά δε νομίζω ότι έχει νόημα να το συζητήσουμε αυτό, αν ήθελες να το καταλάβεις θα το είχες ήδη καταλάβει. Οπότε με συγχωρείς που δε θα κάτσω να μιλάω στον τοίχο δίνοντας παραδείγματα για εισπράξω απαντήσεις όπως "αυτό δε μετράει", "αυτό είναι εξαίρεση", κλπ.

 

Καλή συνέχεια.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μου κάνει εντύπωση (not really) το πώς μπορείς να λες "κανείς" εφόσον καταλαβαίνουμε και οι δύο πως το ποσοστό των ανθρώπων για τους οποίους μπορείς να μιλήσεις επί του συνόλου του πληθυσμού είναι πρακτικά μηδέν.

 

Αλλά δε νομίζω ότι έχει νόημα να το συζητήσουμε αυτό, αν ήθελες να το καταλάβεις θα το είχες ήδη καταλάβει. Οπότε με συγχωρείς που δε θα κάτσω να μιλάω στον τοίχο δίνοντας παραδείγματα για εισπράξω απαντήσεις όπως "αυτό δε μετράει", "αυτό είναι εξαίρεση", κλπ.

 

Καλή συνέχεια.

0 επιχειρηματα δεν περιμενα και τιποτα καλυτερο.

Βλεπεις οταν γινεσαι απολυτος σε μια απαντηση θα λαμβανεις εξισου απολυτη απαντηση.

Τοιχος μασιφ.

Καλη συνεχεια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

0 επιχειρηματα δεν περιμενα και τιποτα καλυτερο.

 

Νόμιζα πως το "ξεκινάς παίρνοντας δεδομένα πράγματα που είναι προφανές ότι δε μπορείς να γνωρίζεις (και που ούτε εσύ ο ίδιος δε θα τολμήσεις να ισχυριστείς ότι γνωρίζεις)" είναι αρκετά καλό επιχείρημα. Μάλλον είμαι επηρεασμένος από το πώς γίνεται η επιχειρηματολογία στις επιστήμες και δεν έχω προσαρμοστεί στην επιχειρηματολογία ο καθένας λέει ότι του καπνίσει και πρόβλημά σου αν δεν το δέχεσαι.

 

Oh well κανείς δεν είναι τέλειος.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νόμιζα πως το "ξεκινάς παίρνοντας δεδομένα πράγματα που είναι προφανές ότι δε μπορείς να γνωρίζεις (και που ούτε εσύ ο ίδιος δε θα τολμήσεις να ισχυριστείς ότι γνωρίζεις)" είναι αρκετά καλό επιχείρημα. Μάλλον είμαι επηρεασμένος από το πώς γίνεται η επιχειρηματολογία στις επιστήμες και δεν έχω προσαρμοστεί στην επιχειρηματολογία ο καθένας λέει ότι του καπνίσει και πρόβλημά σου αν δεν το δέχεσαι.

 

Oh well κανείς δεν είναι τέλειος.

Αν και δεν βγαζουν νοημα αυτα που γραφεις δεν θα στο χαλασω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι αστείες αναφορές και επιχειρήματα όσα είπατε και οι 3. Κρύβεστε πίσω απο το δάχτυλό σας κάνοντας πως δεν καταλαβαίνετε τι λέω. Η ελευθερία στο να πιστεύει κανείς ο,τι γουστάρει είναι δεδομένη (όπως και η ελευθερία στη σκατοψυχιάση). Τη στιγμή όμως που αυτή η συμπεριφορά θα αρχίσει να επηρεάζει τη ζωή κάποιου άλλου, σαφώς και πρέπει να ποινικοποιηθεί ώστε να σταματήσει η αδικία. Ένα ωραιότατο προστιμάκι, θα βάλει πολλά ζωάδια σε σκέψεις πριν το ξανακάνουν. Και το προστιμάκι αυτό προφανώς δεν είναι ούτε εκτέλεση, ούτε και ...τοποθέτηση στο φούρνο ή στο θάλαμο αερίων. Αντίθετα, οι 3 τελευταίες πρακτικές που περιέγραψα, είναι στις πρώτες επιλογές μερικών σκατόψυχων για το συνάνθρωπό τους...

 

Εκτός αν ζείτε σε κάποιο ωραίο ροζ συννεφάκι και νομίζετε πως οι κοινωνίες μπορούν από μόνες τους να αυτοδιαχειριστούν χωρίς θέσπιση νόμων και κανόνων... Βαφτίσατε την κοινή λογική "political correct" και το κάνετε να φαίνεται (στα μάτια των ανεγκέφαλων μόνο ευτυχώς) σαν κάτι κακό και τζιζ φτου κακά - μακριά από εμάς...

 

Προσωπικά, εύχομαι να μην επικρατήσει η μπαχαλοποίηση που ονειρεύονται μερικοί (που μόνο σε ένα τέτοιο περιβάλλον θα ...ξετυλίξουν τις αρρωστημένες "δεξιότητές τους"), γιατί μετά θα είναι αργά για όλους. Και τότε θα δείτε πως ο Χίτλερ που αναφέρατε, θα μοιάζει ξαφνικά με ...Παναγίτσα.

 

Πιθανόν να φαίνομαι σαν τον "Προφήτη", αλλά τουλαχιστον τα έχω ακόμη καλά με τον εαυτό μου και με όσους τους νοιάζομαι πραγματικά. Δεν διασκέδασα ποτέ ούτε ένιωσα καλά με το να ευχηθώ δημόσια σε κάποιον "ψόφο & καρκίνο" και αυτό με κάνει να νιώθω πολύ καλά.

 

:)

 

 

Το επιχείρημα που ακολουθεί τη λογική επηρεάζει τη ζωή κάποιου άλλου, και άρα πρέπει να ποινικοποιηθεί, είναι μία άκρως επικίνδυνη απλοποίηση της κατάστασης, και για να το χρησιμοποιείς μάλλον δεν έχεις σκεφτεί το ρίσκο που φέρει. 

 

Αρχικά δε μπορείς να μετρήσεις και να αξιολογήσεις το ποιος επηρεάζεται. Ο καθένας πλέον νιώθει παραβιασμένος επειδή κάποιος είπε κάτι ριζικά αντίθετο από τα πιστεύω του. Πάρε το, ακραίο στην περίπτωση μας παράδειγμα, της νουβέλας "Satanic Verses" του Βρετανο-Ινδού συγγραφέα Salman Rushdie to 1988. Το βιβλίο και ο συγγραφέας θεωρήθηκαν βλάσφημα απο κάποιους μουσουλμάνους, και η θρησκευτική αρχή του Ιράν, και ο γνωστός σε όλους ψυχοπαθής ισλαμοφασίστας, Αγιατολά Χομεϊνί, διέταξε ανθρωποκυνηγητό ώστε να φιμωθεί και να δολοφονηθεί ο άπιστος και όλοι όσοι τον προστατεύουν. Το αποτέλεσμα ήταν, σε ΗΠΑ και Βρετανία, να γίνουν βομβιστικές επιθέσεις σε βιβλιοπωλεία, δολοφονίες και απόπειρες δολοφονίας, και όλα αυτά επειδή κάποιος έγραψε κάτι που έκανε κάποιους άλλους να νιώσουν άσχημα. 

 

Το ερώτημα στο οποίο φτάνουμε, και ισχύει τόσο για το παραπάνω παράδειγμα, όσο και για το θέμα του Political Correctness, είναι το εξής:

Ποιος αποφασίζει την ποινοκοποίηση και με τι κριτήρια; Οι μουσουλμάνοι; Οι new wave φεμινίστριες; Οι φασίστες; Το facebook και το twitter; Η εκάστοτε κυβέρνηση που τα παίρνει απο δεξιά και αριστερά και λαμβάνει αποφάσεις με άξονα την αγορά και το πολιτικό συμφέρον;

 

Όσο σπας το κεφάλι σου να σκεφτείς την απάντηση, σκέψου παράλληλα και το ενδεχόμενο οτι ίσως αυτή η ερώτηση είναι σαν να αναζητάς οδηγίες για να πας στην άκρη της γης: Η γη είναι σφαιρική. Δεν έχει άκρες.

 

Για να καταλήξω, το πρόβλημά σου, όπως ήδη σου είπαν, είναι οτι νιώθεις ευχαριστημένος όταν σε ένα κοινωνικό πρόβλημα, δίνεται νομική λύση. Αυτές οι επιφανειακές πολιτικές φίμωσης σε νομικό πλαίσιο, ούτε στα όμορφα ροζ συννεφάκια δεν αποτελούν πραγματικές λύσεις*. Πόσο μάλλον στον δικό μας κόσμο.

 

*Εdit: Αυτό το γνωρίζουν ακόμα και οι χονδρέμποροι νόμων όταν συντάσσουν αυτού του είδους τις νομοθεσίες.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το επιχείρημα που ακολουθεί τη λογική επηρεάζει τη ζωή κάποιου άλλου, και άρα πρέπει να ποινικοποιηθεί, είναι μία άκρως επικίνδυνη απλοποίηση της κατάστασης, και για να το χρησιμοποιείς μάλλον δεν έχεις σκεφτεί το ρίσκο που φέρει. 

 

Αρχικά δε μπορείς να μετρήσεις και να αξιολογήσεις το ποιος επηρεάζεται. Ο καθένας πλέον νιώθει παραβιασμένος επειδή κάποιος είπε κάτι ριζικά αντίθετο από τα πιστεύω του. Πάρε το, ακραίο στην περίπτωση μας παράδειγμα, της νουβέλας "Satanic Verses" του Βρετανο-Ινδού συγγραφέα Salman Rushdie to 1988. Το βιβλίο και ο συγγραφέας θεωρήθηκαν βλάσφημα απο κάποιους μουσουλμάνους, και η θρησκευτική αρχή του Ιράν, και ο γνωστός σε όλους ψυχοπαθής ισλαμοφασίστας, Αγιατολά Χομεϊνί, διέταξε ανθρωποκυνηγητό ώστε να φιμωθεί και να δολοφονηθεί ο άπιστος και όλοι όσοι τον προστατεύουν. Το αποτέλεσμα ήταν, σε ΗΠΑ και Βρετανία, να γίνουν βομβιστικές επιθέσεις σε βιβλιοπωλεία, δολοφονίες και απόπειρες δολοφονίας, και όλα αυτά επειδή κάποιος έγραψε κάτι που έκανε κάποιους άλλους να νιώσουν άσχημα. 

 

Το ερώτημα στο οποίο φτάνουμε, και ισχύει τόσο για το παραπάνω παράδειγμα, όσο και για το θέμα του Political Correctness, είναι το εξής:

Ποιος αποφασίζει την ποινοκοποίηση και με τι κριτήρια; Οι μουσουλμάνοι; Οι new wave φεμινίστριες; Οι φασίστες; Το facebook και το twitter; Η εκάστοτε κυβέρνηση που τα παίρνει απο δεξιά και αριστερά και λαμβάνει αποφάσεις με άξονα την αγορά και το πολιτικό συμφέρον;

 

Όσο σπας το κεφάλι σου να σκεφτείς την απάντηση, σκέψου παράλληλα και το ενδεχόμενο οτι ίσως αυτή η ερώτηση είναι σαν να αναζητάς οδηγίες για να πας στην άκρη της γης: Η γη είναι σφαιρική. Δεν έχει άκρες.

 

Για να καταλήξω, το πρόβλημά σου, όπως ήδη σου είπαν, είναι οτι νιώθεις ευχαριστημένος όταν σε ένα κοινωνικό πρόβλημα, δίνεται νομική λύση. Αυτές οι επιφανειακές πολιτικές φίμωσης σε νομικό πλαίσιο, ούτε στα όμορφα ροζ συννεφάκια δεν αποτελούν πραγματικές λύσεις*. Πόσο μάλλον στον δικό μας κόσμο.

 

*Εdit: Αυτό το γνωρίζουν ακόμα και οι χονδρέμποροι νόμων όταν συντάσσουν αυτού του είδους τις νομοθεσίες.

Tο αυτό.

Το πρόβλημα ποτέ δεν ήταν στο περιεχόμενο των αναρτήσεων, αλλά στην λογοκρισία αυτών και ποιος ορίζει(και με τι κριτήρια) τι περνάει και τι κόβεται.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δε λέω ότι η ρητορική μίσους είναι κάτι ωραίο, είναι κάτι όμως εντελώς απροσδιόριστο.

 

π.χ. γ@μιέται ο θρύλος κι ο Πειραιάς, γ@μιέται ο ΠΑΟ και η λεωφόρος, αυτά είναι ξεκάθαρες αναφορές μίσους απέναντι σε οπαδούς μιας άλλης ομάδας, δεν ειδα καμμια σύλληψη όμως...

 

Πόσων χρονών είσαι και δε μπορείς να ξεχωρίσεις αναφορά μίσους από πάω γήπεδο φωνάζω συνθήματα μπεεεεεε;

 

Κατά την άποψή σου όταν κάποιος γαύρος περπατάει στο δρόμο και ακούσει να φωνάζουν από κάπου "γαμιέται ο θρύλος", ο συγκεκριμένος οπαδός νιώθει απειλή προς το πρόσωπό του όπως θα το ένιωθε ένα μέλος κοινωνικά περιθωριοποιημένης ομάδας, π.χ. ένας γκέι άντρας αν άκουγε να φωνάζουν "ψόφα πουστάρα";

Το επιχείρημα που ακολουθεί τη λογική επηρεάζει τη ζωή κάποιου άλλου, και άρα πρέπει να ποινικοποιηθεί, είναι μία άκρως επικίνδυνη απλοποίηση της κατάστασης, και για να το χρησιμοποιείς μάλλον δεν έχεις σκεφτεί το ρίσκο που φέρει. 

 

Αρχικά δε μπορείς να μετρήσεις και να αξιολογήσεις το ποιος επηρεάζεται. Ο καθένας πλέον νιώθει παραβιασμένος επειδή κάποιος είπε κάτι ριζικά αντίθετο από τα πιστεύω του. Πάρε το, ακραίο στην περίπτωση μας παράδειγμα, της νουβέλας "Satanic Verses" του Βρετανο-Ινδού συγγραφέα Salman Rushdie to 1988. Το βιβλίο και ο συγγραφέας θεωρήθηκαν βλάσφημα απο κάποιους μουσουλμάνους, και η θρησκευτική αρχή του Ιράν, και ο γνωστός σε όλους ψυχοπαθής ισλαμοφασίστας, Αγιατολά Χομεϊνί, διέταξε ανθρωποκυνηγητό ώστε να φιμωθεί και να δολοφονηθεί ο άπιστος και όλοι όσοι τον προστατεύουν. Το αποτέλεσμα ήταν, σε ΗΠΑ και Βρετανία, να γίνουν βομβιστικές επιθέσεις σε βιβλιοπωλεία, δολοφονίες και απόπειρες δολοφονίας, και όλα αυτά επειδή κάποιος έγραψε κάτι που έκανε κάποιους άλλους να νιώσουν άσχημα. 

 

Σόρι αλλά αν δε μπορείς να καταλάβεις πως αυτά τα πράγματα δεν έγιναν επειδή "κάποιος αισθάνθηκε άσχημα" αλλά επειδή υπήρχε πολιτικό κεφάλαιο να ρευστοποιηθεί, θα πρέπει να προσπαθήσεις περισσότερο για να μπορέσεις να συμμετέχεις σοβαρά σε μια τέτοια συζήτηση.

Το ερώτημα στο οποίο φτάνουμε, και ισχύει τόσο για το παραπάνω παράδειγμα, όσο και για το θέμα του Political Correctness, είναι το εξής:

Ποιος αποφασίζει την ποινοκοποίηση και με τι κριτήρια; Οι μουσουλμάνοι; Οι new wave φεμινίστριες; Οι φασίστες; Το facebook και το twitter; Η εκάστοτε κυβέρνηση που τα παίρνει απο δεξιά και αριστερά και λαμβάνει αποφάσεις με άξονα την αγορά και το πολιτικό συμφέρον;

 

Όσο σπας το κεφάλι σου να σκεφτείς την απάντηση, σκέψου παράλληλα και το ενδεχόμενο οτι ίσως αυτή η ερώτηση είναι σαν να αναζητάς οδηγίες για να πας στην άκρη της γης: Η γη είναι σφαιρική. Δεν έχει άκρες.

 

Για να καταλήξω, το πρόβλημά σου, όπως ήδη σου είπαν, είναι οτι νιώθεις ευχαριστημένος όταν σε ένα κοινωνικό πρόβλημα, δίνεται νομική λύση. Αυτές οι επιφανειακές πολιτικές φίμωσης σε νομικό πλαίσιο, ούτε στα όμορφα ροζ συννεφάκια δεν αποτελούν πραγματικές λύσεις*. Πόσο μάλλον στον δικό μας κόσμο.

 

Η νομοθεσία που λέει ότι αν σκοτώσεις κάποιον πας φυλακή είναι νομική λύση σε κοινωνικό πρόβλημα; Πιστεύεις ότι γενικά λειτουργεί ή όχι; Ποιός είναι αυτός που αποφασίζει πόση φυλακή θα πας και για ποιό αδίκημα;

 

Ελπίζω να καταλαβαίνεις ότι η σωστή σου τοποθέτηση "δε μπορεί να υπάρξει τέλεια απάντηση σε αυτά τα ερωτήματα" σε καμία περίπτωση δε συνεπάγεται "αφού δε μπορεί να υπάρξει τέλεια απάντηση απορρίπτουμε όλες τις απαντήσεις επειδή δεν είναι τέλειες". Σε οποιαδήποτε ανθρώπινη δραστηριότητα το τέλειο δεν είναι δυνατό, αλλά με τις μη-τέλειες λύσεις μας έχουμε φτάσει από τις σπηλιές στο φεγγάρι χωρίς να σκοτώνει ο ένας τον άλλο για να του πάρει το φαϊ.

 

ΥΓ: "Η δημοκρατία είναι το χειρότερο πολίτευμα που ξέρουμε, αν εξαιρέσεις όλα τα υπόλοιπα". Από την άλλη, το ιδεώδες της δημοκρατίας είναι κάτι που "όλοι μας" αναγνωρίζουμε. Μα πώς αφού δεν είναι τέλεια κλπ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σόρι αλλά αν δε μπορείς να καταλάβεις πως αυτά τα πράγματα δεν έγιναν επειδή "κάποιος αισθάνθηκε άσχημα" αλλά επειδή υπήρχε πολιτικό κεφάλαιο να ρευστοποιηθεί, θα πρέπει να προσπαθήσεις περισσότερο για να μπορέσεις να συμμετέχεις σοβαρά σε μια τέτοια συζήτηση.

 

Μακάρι η αντίληψή σου στο θέμα να ήταν τόσο αιχμηρή, όσο και η προσπάθειά σου να κάνεις αντίλογο πατρονάροντάς με για το πως να συμμετάσχω "σοβαρά σε μια τέτοια συζήτηση".

 

Μάλλον εσύ δε μπορείς να καταλάβεις ότι το πολιτικό κεφάλαιο εναπόκειται στις διαθέσεις των μελών μιας κοινωνικής ομάδας αλλά και της ευρύτερης κοινωνίας. Αν δεν υπάρχει μια αρκετά μεγάλη μερίδα ανθρώπων που να δυσανασχετεί με το ότι οι γυναίκες δεν έχουν ίσα δικαιώματα με τους άντρες, τότε δεν υφίσταται φεμινιστικό πολιτικό κεφάλαιο. Οι διαθέσεις των ανθρώπων, το τι σκέφτονται και το πως νιώθουν, είναι άμεσα συνδεδεμένες με το πολιτικό κεφάλαιο.

 

Άρα πρακτικά απο την πρώτη παράγραφο κιόλας δε μου λες απολύτως τίποτα, παρά μόνο μου κάνεις υποδείξεις για το πόσο μη σοβαρά είναι αυτά που λέω. 

 

Η νομοθεσία που λέει ότι αν σκοτώσεις κάποιον πας φυλακή είναι νομική λύση σε κοινωνικό πρόβλημα; Πιστεύεις ότι γενικά λειτουργεί ή όχι; Ποιός είναι αυτός που αποφασίζει πόση φυλακή θα πας και για ποιό αδίκημα;  

 

 

Φυσικά και δεν είναι λύση. Φυσικά και δε λειτουργεί. Τα "Διορθωτικά Κέντρα" που αποκαλούμε φυλακές, δεν είναι λύση επειδή δε διορθώνουν απολύτως τίποτα. Να πούμε ότι περιθωριοποιούν το πρόβλημα; Ναι αυτό το δέχομαι. Αλλά ένα κοινωνικό πρόβλημα όπως η παρεκκλίνουσα συμπεριφορά δεν λύνεται με τις φυλακές και γι' αυτό μπορείς να ανατρέξεις σε πάμπολλες έρευνες που γίνονται σε τρόφιμους. Ναι που λες, τα κοινωνικά προβλήματα δε λύνονται μέσω της ποινικοποίησης. 

 

Ελπίζω να καταλαβαίνεις ότι η σωστή σου τοποθέτηση "δε μπορεί να υπάρξει τέλεια απάντηση σε αυτά τα ερωτήματα" σε καμία περίπτωση δε συνεπάγεται "αφού δε μπορεί να υπάρξει τέλεια απάντηση απορρίπτουμε όλες τις απαντήσεις επειδή δεν είναι τέλειες". Σε οποιαδήποτε ανθρώπινη δραστηριότητα το τέλειο δεν είναι δυνατό, αλλά με τις μη-τέλειες λύσεις μας έχουμε φτάσει από τις σπηλιές στο φεγγάρι χωρίς να σκοτώνει ο ένας τον άλλο για να του πάρει το φαϊ.

 

ΥΓ: "Η δημοκρατία είναι το χειρότερο πολίτευμα που ξέρουμε, αν εξαιρέσεις όλα τα υπόλοιπα". Από την άλλη, το ιδεώδες της δημοκρατίας είναι κάτι που "όλοι μας" αναγνωρίζουμε. Μα πώς αφού δεν είναι τέλεια κλπ.

 

Οι συνεπαγωγές και οι επαγωγές είναι δικές σου σκέψεις. Εγώ δεν είπα ποτέ ότι πρέπει να απορρίψουμε όλες τις απαντήσεις αφού δεν υπάρχει η τέλεια, την οποία και ούτε ψάχνω. Προσωπικά ψάχνω το λειτουργικό και το ωφέλιμο. Τώρα στο ότι "έχουμε φτάσει από τις σπηλιές στο φεγγάρι χωρίς να σκοτώνει ο ένας τον άλλο για να του πάρει το φαΐ", θα αναφέρω απλά ότι στην καταγεγραμμένη ανθρώπινη ιστορία, οι άνθρωποι είχαμε ειρήνη για 8% όλης της ιστορικής μας περιόδου.

 

Τα υπόλοιπα αφηρημένα περί δημοκρατικού ιδεώδους και άλλες ιστορίες για αγρίους δεν τα ακουμπάω καν.

 

Defacer έχω εκτιμήσει πολλές σου δημοσιεύσεις αλλά εδώ, ότι να' ναι φίλε μου.

Επεξ/σία από Έλεος
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απορω γιατι διατυπώνετε ανοητες ερωτησεις εχοντας ηδη τις απαντησεις, απορώ γιατι κοπτεστε για ανθρωπινες ελευθεριες οταν συνανθρωποι μας απωθούνται απο το διαδικτυο εξαιτιας της αισχρης συμπεριφοράς πιθανως φρενοβλαβων χρηστων.

Σκεφτειτε και καταληξτε τι λεει για το δικο σας ποιον.

Plus, 5 εκατομμύρια ειναι λιγα. Πιο πολλα, ειδικα στο Facebook.

 

Τα πράγματα ειναι απλά. Ας πάρουμε το παράδειγμα των LGBT. Αν γράψεις στο Facebook πως το θεωρεις ανωμαλία ειναι δικαίωμά σου. Αν πηγαινεις απο post σε post και κατεβαζεις καντηλια για που***ρες κτλ που θελουν σκοτωμα ειναι hate speech

Γιατί σου είναι δύσκολο να πατήσεις μπλοκ;

Μπράβο σε αυτή την προοδευτική κίνηση της γερμανίας. Μπράβο και στην αγγλία, που μετά από τις τρομοκρατικές επιθέσεις που δέχτηκε, βρήκε την λύση στο πρόβλημα. Αυτοί οι άνθρωποι που σκέφτονται τόσο άσχημα πράγματα που διαφωνούν με τις δικές μου θέσεις και δεν θέλω να τους ακούω, πρέπει να μπαίνουν φυλακή.

 

http://www.thegatewaypundit.com/wp-content/uploads/Screen-Shot-2017-06-21-at-7.46.13-PM-575x545.png

post-42145-0-49896200-1499340973_thumb.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...