Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ή απλά μέχρι να κάτσεις να ενημερωθείς πραγματικά για το νόμο, θα λες ασυναρτησίες και θα νομίζεις ότι έχεις ιδέα για τι πράγμα μιλάς... Επειδή το βαριέμαι να κάτσω να ενημερωθώ τώρα το λέμε δεν υπάρχει διευκρίνηση...

Εσύ ενημερώθηκες από τον Πρόεδρο της Γερμανικής Βουλής για να εκφράσεις άποψη; Όχι. Όπως ούτε και εγώ. Αυτό δεν σημαίνει, πως δεν θα εκφράσω άποψη επί του άρθρου και όσων έχουν διαρρεύσει στο διαδίκτυο κατά καιρούς, για το παραπάνω σοβαρό θέμα.

 

Αν θεωρείς πως λέω ασυναρτησίες, γιατί μπαίνεις στον κόπο να κάνεις διαδικτυακό διάλογο; ολίγον υποκριτικό δεν νομίζεις;

 

Δεν βαριέμαι, ίσα ίσα, αλλά για πες μου, είσαι ο νομοθέτης του άνω εγχειρήματος και θίγεσαι;

 

Σε προτρέπω να συνεχίσεις να δέχεσαι τα πάντα αμασητα και με περίσσια αγαθοσύνη. Το ύφος σου, δείχνει πως είσαι αριστούχος σε αυτό το κομμάτι.

  • Super Moderators
Δημοσ.

Σκατοψυχια αδελφε ειναι να νομιζεις πως εσυ εισαι καλοψυχος και ολοι οι αλλοι σκατοψυχοι.

 

Το θέμα δεν είναι να νομίζεις αλλά να είσαι... Το να το νομίζεις μόνο είναι απλά ένα άλλοθι ή μια δικαιολογία (για τα αδικαιολόγητα). :)

Δημοσ.

Το θέμα δεν είναι να νομίζεις αλλά να είσαι... Το να το νομίζεις μόνο είναι απλά ένα άλλοθι ή μια δικαιολογία (για τα αδικαιολόγητα). :)

Δηλαδη εισαι καλοψυχος;

Δημοσ.

Εσύ ενημερώθηκες από τον Πρόεδρο της Γερμανικής Βουλής για να εκφράσεις άποψη; Όχι. Όπως ούτε και εγώ. Αυτό δεν σημαίνει, πως δεν θα εκφράσω άποψη επί του άρθρου και όσων έχουν διαρρεύσει στο διαδίκτυο κατά καιρούς, για το παραπάνω σοβαρό θέμα.

 

Αν θεωρείς πως λέω ασυναρτησίες, γιατί μπαίνεις στον κόπο να κάνεις διαδικτυακό διάλογο; ολίγον υποκριτικό δεν νομίζεις;

 

Δεν βαριέμαι, ίσα ίσα, αλλά για πες μου, είσαι ο νομοθέτης του άνω εγχειρήματος και θίγεσαι;

 

Σε προτρέπω να συνεχίσεις να δέχεσαι τα πάντα αμασητα και με περίσσια αγαθοσύνη. Το ύφος σου, δείχνει πως είσαι αριστούχος σε αυτό το κομμάτι.

 

Λολ, εγώ ποια άποψη εξέφρασα και τι πράγμα δέχθηκα αμάσητο; Εγώ είμαι αυτός που κάθισε να γράψει τα διάφορα συνωμοσιολογικά του; Εχεις ακούσει τη φράση extraordinary claims require extraordinary proof του Sagan; Εσύ είσαι αυτός που ισχυρίζεται πράγματα χωρίς κάποια βάση, όχι εγώ.

Δημοσ.

Λολ, εγώ ποια άποψη εξέφρασα και τι πράγμα δέχθηκα αμάσητο; Εγώ είμαι αυτός που κάθισε να γράψει τα διάφορα συνωμοσιολογικά του; Εχεις ακούσει τη φράση extraordinary claims require extraordinary proof του Sagan; Εσύ είσαι αυτός που ισχυρίζεται πράγματα χωρίς κάποια βάση, όχι εγώ.

Το "lol" , που έγραψες, είναι υπεραρκετό για να πάψω να ασχολούμαι μαζί σου και να σε παίρνω στα σοβαρά.

Δημοσ.

Δεν θελω να διακοψω την υπεροχη κουβεντα σας περι αστικης δημοκρατιας και νομιμοτητας,απλα να πω οτι η πραγματικη ειδηση, (που ως πραγματικη ειδηση εννοειται οτι περασε στα ψιλα και φυσικα ο "συντακτης" copy paste του παροντος "αρθρου" του ινσομνια παρελειψε να την αναφερει) ,ειναι οτι ψηφιστηκε παραλληλα νομος για να ειναι νομιμο το χακαρισμα ηλεκτρονικων συσκευων απο την αστυνομια οπου αυτο προβλεπεται.

 

Δεν μιλάμε για καποιο αντιτρομοκρατικο νομο να το ξεκαθαρισω αυτο.Συνδυαστε αυτες τις δυο (οχι τυχαιες) ειδησεις και κριτικαρετε ελευθερα.

 

Υ.Γ "Ρητορικη μισους" ως κατι εντελως ασαφες και κενο περιεχομενου προφανως μπορει να χαρακτηριστει οτιδηποτε.Δηλαδη οτιδηποτε δεν βολευει την εκαστοτε στιγμη. 

 

Και καπου προς τα κει φυσουσε ο πολιτικος ανεμος την ταδε μερα και που λετε συνελαβαν τον γειτονα μου,κριμα και φαινοταν καλος ανθρωπος αλλα ειχε αυτη την ρητορικη μισους φαινεται ,δεν ξερω τι ειναι αυτο αλλα θα τον σκισουν,κριμα το παλικαρι...

  • Like 4
Δημοσ.

Το σωστό θα ήταν απλά να γίνει απαιτητό όποιος γράφει το οτιδήποτε να το κάνει με ονοματεπώνυμο που όσο να είναι στα κοινωνικά μέσα δικτύωσης ισχύει γενικότερα. Εγώ ακόμα πάντως δεν έχω καταλάβει τι είναι η ρητορική μίσους. Τι ενδιαφέρει κάποιον αν λέω/γράφω λέξεις που ενοχλούν; Ποιος θα το ορίσει αυτό; Αν είναι έτσι γιατί να μην θωρήσουμε αυτονόητο ότι όλες οι λέξεις και κουβέντες όλο και κάποιον(ους) θα ενοχλήσουν; 

 

Αυτό το κρυφτούλι για την προστασία "συναισθημάτων" ορισμένων μαλθακών προσωπικά δεν μου αρέσει καθόλου και μπορεί να ξεκινήσει πολύ άσχημη κατρακύλα σε σημείο που όταν φτάσει ο κόμπος στο χτένι το πρόβλημα απλά να λυθεί κακήν κακώς. Σε ελάχιστα πράγματα θεωρώ ότι θα πρέπει να βουτάμε καλά τη γλώσσα μας μέσα στο μυαλό μας και μετά να πετάμε τη μαλακία μας αλλά γενικά είμαι υπέρ του να λέει και να γράφει ο καθένας κυριολεκτικά ότι γουστάρει και ας είναι όσο ρατσιστικό και σκατόψυχο θέλει. 

  • Like 2
Δημοσ.
Δεν θελω να διακοψω την υπεροχη κουβεντα σας περι αστικης δημοκρατιας και νομιμοτητας,απλα να πω οτι η πραγματικη ειδηση, (που ως πραγματικη ειδηση εννοειται οτι περασε στα ψιλα και φυσικα ο "συντακτης" copy paste του παροντος "αρθρου" του ινσομνια παρελειψε να την αναφερει) ,ειναι οτι ψηφιστηκε παραλληλα νομος για να ειναι νομιμο το χακαρισμα ηλεκτρονικων συσκευων απο την αστυνομια οπου αυτο προβλεπεται.

 

Δεν μιλάμε για καποιο αντιτρομοκρατικο νομο να το ξεκαθαρισω αυτο.Συνδυαστε αυτες τις δυο (οχι τυχαιες) ειδησεις και κριτικαρετε ελευθερα.

 

Υ.Γ "Ρητορικη μισους" ως κατι εντελως ασαφες και κενο περιεχομενου προφανως μπορει να χαρακτηριστει οτιδηποτε.Δηλαδη οτιδηποτε δεν βολευει την εκαστοτε στιγμη. 

 

Και καπου προς τα κει φυσουσε ο πολιτικος ανεμος την ταδε μερα και που λετε συνελαβαν τον γειτονα μου,κριμα και φαινοταν καλος ανθρωπος αλλα ειχε αυτη την ρητορικη μισους φαινεται ,δεν ξερω τι ειναι αυτο αλλα θα τον σκισουν,κριμα το παλικαρι...

 

Έτσι είναι όπως τα λες. Μόνο ένας ανόητος η προβληματικός θα μπορούσε να υποστηρίξει ότι όλα αυτά γίνονται για το καλό μας. Νομοι που θεσπίζονται από τα ίδια κράτη που δίνουν το οκ για βομβαρδισμούς του ΝΑΤΟ σε "τριτοκοσμικές χώρες"

 

HATE SPECH seal of approval from the promoters of hate.

  • Like 1
Δημοσ.

Τη στιγμή όμως που αυτή η συμπεριφορά θα αρχίσει να επηρεάζει τη ζωή κάποιου άλλου, σαφώς και πρέπει να ποινικοποιηθεί ώστε να σταματήσει η αδικία. 

Πως οριζεις το τι επηρεαζει τη ζωη του αλλου ομως? Γιατι το ιδιο επιχειρημα χρησιμοποιησαν και κατι Χ.Α οταν εμποδισαν την παρασταση που παιζοταν σε θεατρο επειδη τους επηρεαζε η αρνητικη απεικονιση του χριστου.  Καποιον αλλον μπορει να τον επηρεαζει το οτι βαζεις ανανα στη πιτσα σου που λεει ο λογος. Offense is taken, not given, οποτε αυτος που επηρεαζεται συναισθηματικα απο τα λογια καποιου αγνωστου στο Internet θα πρεπει να ψαχτει με τον εαυτο του

 

Δημοσ.

Κοιτα να δεις, σε λιγο ορισμενοι θα υποστηρίξουν και τους αναρχικούς προκειμένου να βρίζουν ελεύθερα...

Δημοσ.

Κανένας δεν σε αναγκάζει να δουλεύεις στην Γερμανία. Αν δεν σου αρέσει εδώ μπογαλάκια και πίσω στην χώρα σου που θα σε περιποιηθούν σαν βασιλεια.

Μάλιστα αφεντικό.Ότι πείτε.

Και μεταξύ μας τώρα....πρέπει να έχεις πολλά απωθημένα για να λες τέτοιες λέξεις.

Για πες μας ποιος σε πείραξε;

Δημοσ.
...

 

Το σκεπτικό των περισσότερων εδώ μέσα, σκατόψυχοι ή μη, δεν έχει να κάνει με την υποστήριξη του μίσους. Έχει να κάνει με το ποιός, πώς και τί ορίζει πως είναι ρητορική μίσους. Για μένα ρητορική μίσους είναι, μεταξύ πολλών άλλων, και οι φεμιναζί και οι SJW για παράδειγμα. Θα πέσουν προστίματα άραγε για την ύπαρξη τέτοιων π.χ. ομάδων στο twitter? Ο προβληματισμός νομίζω πως είναι εύλογος.

  • Like 3
  • Super Moderators
Δημοσ.

Δηλαδη εισαι καλοψυχος;

Όχι γιατι δεν πιστεύω σε ψυχές κλπ. Γενικότερα πάντως σέβομαι όποιον υπάρχει δίπλα μου και δεν επιθυμώ τον ... ψόφο του και ο,τι άλλο αυτό συνεπάγεται (κατσίκες γειτόνων κλπ). :)

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...