Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλημέρα. Θα ακολουθήσει ένα μικρό σεντόνι... Ήμουν στην forthnet.

Πριν μια εβδομάδα έκανα αίτηση για να δεχτώ προσφορά μιας και το συμβόλαιο μου είχε λήξει 5 μήνες, είχα 24αρι / απεριόριστα σταθερά και 10 ώρες προς κινητά με 24ε. Δεν με πήραν πότε τους.

Δέχομαι μια κλήση από Vodafone με μια προσφορά στα 19ε απεριόριστα σταθερά /4 ώρες κινητά/δωρεάν η μεταφορά / δωρεάν ο πρώτος μήνας, μια κάρτα cu που κάθε μήνα θα μπαίνουν 2 ώρες προς όλους χωρίς ανανέωση και κάτι κουπόνια αξίας 20ε.

Δέχομαι την προσφορά, μετά από μια μέρα με παίρνει για αντιπρόταση η forthnet και μου προσφέρει 24αρι / 5 ώρες κιν / απεριόριστα σταθερά στα 17ε με 3 μήνες δωρεάν. Λέω μια χαρά ακούγεται την αποδέχομαι και κάνω αίτηση ακύρωσης φορητοτητας.

Ελα που όμως που με ξανά παίρνει η Vodafone για αντιπρόταση στην αντιπρόταση προσφέροντας ακριβώς το ίδιο πακέτο με πάνω αλλά 2 μήνες δωρεάν, 3 κάρτες Sim, ένα σταθερό Panasonic ( αυτό πραγματικά δν ξέρω γιατί) στα 14.90 τελική τιμή.

Ξανα δέχομαι λοιπόν και κάπου εδώ ξεκινάει το πρόβλημα. Πάω να κάνω αίτηση ακύρωσης στην forthnet και μου λέει δεν γίνεται να ακυρωθεί, μα τους λέω παιδιά έχω 14 μέρες από την τηλεφωνική αποδοχή να κάνω ακύρωση, όχι να μου λένε. Να ζητάω αριθμό για να στείλω φαξ και να μην βρίσκω τίποτα...

Τι μπορώ να κάνω; απλά μια ενυπόγραφη αίτηση ακύρωσης στο κατάστημα που λένε ότι καθυστερούν επίτηδες;

Δημοσ.

δοκιμασες να πας σε καταστημα τους;

Ναι,μου είπαν ότι αφού έγινε τηλεφωνικά δεν έχει καμία σχέση το κατάστημα. Αλήθεια δεν μπορώ να καταλάβω τι γίνεται...

Δημοσ.

Θα πας σε καταστημα για να κανεις αιτηση διακοπης φορητοτητας ή στελνεις φαξ στο 2109559399 με τα στοιχεια της γραμμης, φωτοτυπια ταυτοτητας γραφοντας διπλα να μην προχωρησει η αιτηση.

Δημοσ.

Θα πας σε καταστημα για να κανεις αιτηση διακοπης φορητοτητας ή στελνεις φαξ στο 2109559399 με τα στοιχεια της γραμμης, φωτοτυπια ταυτοτητας γραφοντας διπλα να μην προχωρησει η αιτηση.

Σήμερα έστειλα και φαξ στον αριθμό με ταυτότητα γράφοντας παρακαλώ να διακοπεί άμεσα η αίτηση φορητοτητας για τον τάδε αριθμό. Με υπογραφή. Πραγματικά απίστευτο αυτό το πράγμα... Με το ζόρι και καλά.

Δημοσ.

Αυτοι που σε πηραν ηταν εξωτερικοι συνεργατες της voda απο θεσαλονικη 2310 κατι τηλ ; Γιατι με καλουσαν ΣΥΝΕΧΕΙΑ απιστευτα φορτικοι και μενα υφος λες και γνωριζομαστε απο χτες μεχρι που τους μπλοκαρα .

Μπορει να σε καθυστερουν και 2 βδομαδες για να μην εχεις δικαιωμα υπαναχωρησης στην αιτηση διακοπης φορητοτητας .

Κοινως τελειως σαπιο το ολο συστημα των τηλεφωνικων "αντιπρότασεων"  .

Αυτο με τα 14.90 τελική γραψτο πιο αναλυτικα αν θες γιατι ακουγεται

too good to be true .

Δημοσ.

Αυτοι που σε πηραν ηταν εξωτερικοι συνεργατες της voda απο θεσαλονικη 2310 κατι τηλ ; Γιατι με καλουσαν ΣΥΝΕΧΕΙΑ απιστευτα φορτικοι και μενα υφος λες και γνωριζομαστε απο χτες μεχρι που τους μπλοκαρα .

Μπορει να σε καθυστερουν και 2 βδομαδες για να μην εχεις δικαιωμα υπαναχωρησης στην αιτηση διακοπης φορητοτητας .

Κοινως τελειως σαπιο το ολο συστημα των τηλεφωνικων "αντιπρότασεων"  .

Αυτο με τα 14.90 τελική γραψτο πιο αναλυτικα αν θες γιατι ακουγεται

too good to be true .

Εξωτερικοί συνεργάτες αλλά όχι από Θεσσαλονίκη. 213 μπλα μπλα.

Μου κάναν αντιπρόταση στα 14.90 τελική τιμή, δωρεάν 2 πρώτα πάγια, ένα σταθερό τηλέφωνο πανασονικ, δωρεάν τα τέλη κινητής. Κ γω αυτό σκεφτόμουν ότι παρά είναι καλό για να είναι αληθινό... Είμαι σε επικοινωνία με την Vodafone για να το επιβεβαιώσει.

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

|ΕΝΗΜΕΡΩΣΉ|

Μετα από 15 τηλέφωνα στην νοβα και αφού κανείς δεν δεχόταν να μου πει την διαδικασία για αποδέσμευση του συμβολαίου βρήκα την άκρη ζητώντας μέσω email την άμεση ακύρωση της ανανέωσης συμβολαίου .
Με παιρνουν τηλεφωνο μεσα σε 3 ωρες απο το νομικο τμημα ( αυτο μου ειπαν ) λεγοντας μου οτι δεν γινεται να ακυρωθει η ανανεωση και οτι υπαρχει προστιμο 100 ε . Τους ειπα να μου σταλθει γραπτος οτι ακριβως μου ειπαν , φυσικα δεν σταλθηκε ποτε. Μου απαντανε στο εμαιλ την επομενη ημερα λεγοντας
 ' Ευχαριστούμε για την επικοινωνία που είχατε μαζί μας.
Παρακαλούμε όπως μας διευκρινίσετε το ακριβές αίτημα σας προκειμένου να μπορέσουμε να σας εξυπηρετήσουμε. '
ενω στο εμαιλ ήμουν απόλυτα σαφής οτι θέλω ακύρωση της συμφωνίας, με το δικαιωμα που μου παρεχει η νομοθεσια μαζι με στοιχεία και αφμ της γραμμής . Στέλνω 2ο εμαιλ γράφοντας παλι τι ακριβως θελω , περνάνε 5 εργάσιμες και δεν ειχε απαντησει κανεις .
Στέλνω και 3ο εμαιλ αναλυτικά επισημαινοντας στο τελος οτι σε περιπτωση αποφυγής του αιτήματος μου θα κινηθώ νομικά μέσω ΕΕΤΤ. 

Την επόμενη μέρα μου απάντησαν οτι αποδευμευτηκα και απλά χρεώθηκα της 12 μέρες που ήμουν εκτός συμβολαίου . (12ε συνολο)
Κάπου εδώ τελείωσε το μαρτύριο με την nova . 

  • Like 1
Δημοσ.

|ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ #2|

Το συμβόλαιο που είχα κλείσει αφορούσε απεριόριστα σταθερα / 24αρι / 4 ωρες προς κινητα / δωρεαν 2 πρωτα παγια / 3 καρτες σιμ με 2 ωρες προς ολους η κάθε μια για κάθε μηνά / δώρο ενα σταθερό στα 14.90 τελικη τιμη η 13.90 μεσο τραπεζης (με φορους) . Ολα αυτα τηλεφωνικα , οταν ζητησα συμβολαιο μου απαντησαν οτι δυστυχώς  δεν γινεται διοτη η τιμη που εχει γινει ειναι ' παρανομη ' και θα τους κυνηγησουν για αθέμιτο ανταγωνισμό . Το ρισκαρα λοιπον , αφου με ενημερωσε και η vodafone οτι η online sales ειναι επισημα εκπρόσωπος .
Σημερα στον πρωτο λογαριασμο ολα ηταν οπως ειχαμε συνφωνησει . 
ps . εχω ενα θεματακι με το ping της γραμμης αλλα πιστευω θα λυθει ευκολα ... 
ps 2. Η τεχνικη υποστηριξη της vodafone ειναι ετη φωτος μπροστα σε σχεση με αυτην της nova . 

Δημοσ.

Μην φοβάστε γενικά τα τηλεφωνικά κέντρα όσον αφορά τις παρεχόμενες υπηρεσίες και τιμές αυτών. Να φοβάστε τα πάντα αν σας ρίχνουν πρόλογο ότι αν έχεις συμβόλαιο με την εταιρία σου δεν θα πληρώσεις ή είναι παράνομα τα τέλη αποδέσμευσης κτλ κτλ. Το κάθε τμήμα είναι διαφορετικό. Στα πλαίσια του ανταγωνισμού λοιπόν για να μην υπάρχει πρόβλημα με μηνύσεις και άλλα αναγκαστικά μπαίνουν όλοι σε αυτό το τρυπάκι. Οποιος θέλει να το ρισκάρει και να φάει ταλαιπωρία με απροσδιόριστα προβλήματα το κάνει και ότι βγει.

 

Αν πάλι εξαρτάται η δουλειά σου από αυτό ε τώρα μην κοροϊδευόμαστε μεταξύ μας δεν θα σωθείς γλυτώνοντας 5-10 ευρώ το μήνα από το πάγιο σου. Υπάρχει όμως περίπτωση (και δυστυχώς θα δω τουλάχιστον μια κάθε μέρα) από επαγγελματία που πήγε να πάρει τα πολλά, έμεινε χωρίς υπηρεσίες καμιά 15αριά μέρες και με τους πελάτες του ήταν σε μια χαώδη κατάσταση. Φυσικά δεν του φταίει κανείς παρά η ξερή κεφάλα του άσχετα αν τον διακατείχε βρισίδι και το σύνδρομο του θύματος ταυτόχρονα με το ύφος "οι απατεώνες της κάθε εταιρίας που με ταλαιπωρούν χωρίς λόγο". 

Δημοσ.

Μην φοβάστε γενικά τα τηλεφωνικά κέντρα όσον αφορά τις παρεχόμενες υπηρεσίες και τιμές αυτών. Να φοβάστε τα πάντα αν σας ρίχνουν πρόλογο ότι αν έχεις συμβόλαιο με την εταιρία σου δεν θα πληρώσεις ή είναι παράνομα τα τέλη αποδέσμευσης κτλ κτλ. Το κάθε τμήμα είναι διαφορετικό. Στα πλαίσια του ανταγωνισμού λοιπόν για να μην υπάρχει πρόβλημα με μηνύσεις και άλλα αναγκαστικά μπαίνουν όλοι σε αυτό το τρυπάκι. Οποιος θέλει να το ρισκάρει και να φάει ταλαιπωρία με απροσδιόριστα προβλήματα το κάνει και ότι βγει.

 

Αν πάλι εξαρτάται η δουλειά σου από αυτό ε τώρα μην κοροϊδευόμαστε μεταξύ μας δεν θα σωθείς γλυτώνοντας 5-10 ευρώ το μήνα από το πάγιο σου. Υπάρχει όμως περίπτωση (και δυστυχώς θα δω τουλάχιστον μια κάθε μέρα) από επαγγελματία που πήγε να πάρει τα πολλά, έμεινε χωρίς υπηρεσίες καμιά 15αριά μέρες και με τους πελάτες του ήταν σε μια χαώδη κατάσταση. Φυσικά δεν του φταίει κανείς παρά η ξερή κεφάλα του άσχετα αν τον διακατείχε βρισίδι και το σύνδρομο του θύματος ταυτόχρονα με το ύφος "οι απατεώνες της κάθε εταιρίας που με ταλαιπωρούν χωρίς λόγο". 

Φιλα τα ρουχα σου να εχεις τα μισα λεει ο λαος . εννοείται οτι θα φοβόμουν ενα κέντρο που έγινε η συνφωνια τηλεφωνικά . 

double play home εχω , αλλα αν θεωρεις οτι τα 250ε που γλυτωνεις , χωρις να αλλαξουν οι υπηρεσίες που ειχες , ειναι ενα μικρο ποσο τοτε μάλλον απέχουν οι οικονομικές λογικές μας .

Δημοσ.

Φιλα τα ρουχα σου να εχεις τα μισα λεει ο λαος . εννοείται οτι θα φοβόμουν ενα κέντρο που έγινε η συνφωνια τηλεφωνικά . 

double play home εχω , αλλα αν θεωρεις οτι τα 250ε που γλυτωνεις , χωρις να αλλαξουν οι υπηρεσίες που ειχες , ειναι ενα μικρο ποσο τοτε μάλλον απέχουν οι οικονομικές λογικές μας .

 

Αν είναι να το σκεφτείς έτσι μπορείς να το σκεφτείς για οτιδήποτε γιατί δεν φαντάζεσαι τι λεφτά χάνεις από αλλού. Από την μια είναι ορθή η σκέψη (250 ευρώ στη διετία) αλλά από την άλλη όπως και να το κάνουμε είναι 5-10 ευρώ το μήνα. Ούτε εγώ, ούτε εσύ θα φτωχύνεις/σωθείς με 5-10 ευρώ επιπλέον στην τσέπη σου τον μήνα. Πόσο μάλλον ένας επαγγελματίας ανεξαρτήτου μεγέθους. Αν πάλι έφτασες σε σημείο να σκέφτεσαι και τα 5-10 ευρώ το μήνα θα πρέπει να αναθεωρήσεις γενικότερα κάποια πράγματα και να πάρεις κάποιες σοβαρές αποφάσεις σε άλλους τομείς. 

 

Αυτά τα 5-10 ευρώ όμως ανά πελάτη προς την εταιρία εξασφαλίζουν να πληρώνεται σωστά το προσωπικό για να προσφέρει και όσο το δυνατόν καλύτερες υπηρεσίες. Βλέπε κάτι wind και κάτι nova παράδειγμα που κλείνουν καταστήματα, απολύουν αβέρτα προσωπικό, έχουν τους πάντες στον αέρα με ένα κάρο χρέη και όλα αυτά για να μειώνουν το πάγιο τους 2-3-5 ευρώ για να δελεάσουν κάνα χαϊβάνι που θα πιστέψει την κλασσική ατάκα "δεν πληρώνετε ποινή για σπάσιμο συμβολαίου". 

 

Τέλος πάντων το αφήνουμε στην άκρη το off-topic γιατί νομίζω ότι πολύ αξία δίνουμε κυριολεκτικά σε ψίχουλα.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...