Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
14 ώρες πριν, Haldol είπε

Θες να σε στείλουν στο νοσοκομείο; :)

Το μηχανάκι δε σου προσφέρει καμία ασφάλεια σε ενδεχόμενη σύγκρουση... ο άλλος στο Merc δε θα καταλάβει και πολλά. Ναι, θα φταίει, αλλά εσύ θα κινδυνεύσεις.

Να 'χες κάνα Niva ή κάνα αγροτικό με μπάρες να πω πάει στα κομμάτια, ρίχτο πάνω τους... αλλά με μηχανάκι είναι αυτοκτονία.

Προφανως και δε θα παω να πεσω πανω του.

Μη σου πω θα φορεσω και ολη τη στολη του motocross(θωρακα-γαντια-μποτες αστροναυτη-επιγονατιδες) και θα παρω και μια αγκαλια  σπασμενα πλαστικα (το παλιο κουστουμι δλδ ) .
Θα πεταξω το παπι οπως καναμε πιτσιρικαδες με τα ποδηλατα που το αφηναμε να φυγει κατω απο τα ποδια μας,θα φουνταρω και τα πλαστικα και θα κανω και μια τουμπα παρκουρισια.

Θα γεμισει ο τοπος συντριμια :P

  • Απαντ. 1,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Επισκέπτης
Δημοσ.

Η κλασσική περίπτωση κάθε Κυριακής,όπου σε αυτοκινητόδρομο, με 3 λωρίδες,και δεν υπάρχει ουτε ένα φορτηγό,να στριμώχνονται όλοι σε δυο λωρίδες,μεσαία και αριστερή.

Η δεξια λωρίδα εντελώς άδεια, αλφάδι δρόμος χωρίς καμμία λακκούβα. Απο Αιγίνιο Πιερίας μέχρι Λεπτοκαρυά και αντίστροφα.

Δημοσ.

  λοιπόν διαβάζω και παρακολουθώ το συγκεκριμένο θρεντ πολυ καιρο, εχω γράψει και μερικές φορες. Σήμερα μπαινω στις ειδήσεις πασιγνωστης ελληνικής εφημερίδας και βλεπω τα παρακάτω:

Τραγικός είναι ο απολογισμός του Μαΐου για τα τροχαία  στην Αττική.  21 άτομα έχασαν τη ζωή τους και 518 τραυματίστηκαν συνολικά (15 σοβαρά και 503 ελαφρά).τροχαία δυστυχήματα και ατυχήματα. 
Τα κυριότερα αίτια των τροχαίων ήταν η οδήγηση χωρίς σύνεση και προσοχή, η παραβίαση ρυθμιστικών πινακίδων και η παραβίαση των κανόνων κυκλοφορίας από πεζούς, ενώ η μη χρήση προστατευτικού κράνους από τους οδηγούς και επιβάτες των δικύκλων επέτεινε, σε πολλές περιπτώσεις, τη σοβαρότητα του τραυματισμού τους. Το ίδιο χρονικό διάστημα, στο πλαίσιο των στοχευμένων δράσεων που εφαρμόζει η Διεύθυνση Τροχαίας Αττικής, για την τροχονομική αστυνόμευση και την αναβάθμιση του επιπέδου οδικής ασφάλειας στην περιοχή του λεκανοπεδίου, βεβαιώθηκαν 25.101 παραβάσεις, από τις οποίες 1.007 ήταν σε βαθμό πλημμελήματος.
 
Ενδεικτικά, βεβαιώθηκαν:
•869 παραβάσεις για οδήγηση υπό την επίδραση οινοπνεύματος, από τις οποίες οι 132 ήταν σε βαθμό πλημμελήματος,
•2.420 παραβάσεις ορίου ταχύτητας,
•482 για παραβίαση ερυθρού σηματοδότη,
•622 για χρήση κινητού τηλεφώνου,
•734 για μη χρήση ζώνης ασφαλείας
•2.033 για μη χρήση προστατευτικού κράνους.

 

Μόνο μεσα στο Μάιο λεει πως βεβαιωθηκαν 20κ κλήσεις. Αυτο το νούμερο ειναι καλος στόχος (αν ειναι αληθεια φυσικά, αλλα δεν εχω άμεσο λόγο να το αμφισβητησω)? Το ρωτάω αυτο καθως ενα στα 3 ποστς παραπισω ισχυρίζεται πως το πρόβλημα βρίσκεται στην έλλειψη αστυνομευσης. Τι λέτε? 

  • Like 1
Δημοσ.
11 ώρες πριν, jmmys είπε

Η κλασσική περίπτωση κάθε Κυριακής,όπου σε αυτοκινητόδρομο, με 3 λωρίδες,και δεν υπάρχει ουτε ένα φορτηγό,να στριμώχνονται όλοι σε δυο λωρίδες,μεσαία και αριστερή.

Η δεξια λωρίδα εντελώς άδεια, αλφάδι δρόμος χωρίς καμμία λακκούβα. Απο Αιγίνιο Πιερίας μέχρι Λεπτοκαρυά και αντίστροφα.

είχα καιρό να το δω αυτό το φαινόμενο σε αυτοκινητόδρομο και όντως το βίωσα χτες στην Αττική Οδό...όταν το συνειδητοποίησα έπιασα την δεξιά και "κουμπωσα cruise στα 120km" την στιγμή που αριστερη και μεσαια πρεπει να ήταν 10-20 Km/h λιγότερα...ήμουν το μοναδικό όχημα για αρκετά χιλιόμετρα....

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, hexenlord είπε

Το ρωτάω αυτο καθως ενα στα 3 ποστς παραπισω ισχυρίζεται πως το πρόβλημα βρίσκεται στην έλλειψη αστυνομευσης. Τι λέτε?

Έλλειψη αστυνόμευσης προφανώς και (θα) υπάρχει.

Αυτό που λένε κάποιοι ότι στην τάδε χώρα με το που κάνεις παράβαση πετάγεται απ' το πουθενά, μέσα απ' τα δέντρα το περιπολικό και σε γράφει επί τόπου, δεν ξέρω αν έχει νόημα να μπω στη διαδικασία να το πιστέψω.

Ότι δηλαδή στην αχανή αμερικάνικη ήπειρο ή στη Γερμανία, είναι πανταχού παρών ένα περιπολικό για τον κάθε παραβάτη, ή έστω σε ποσοστό τέτοιο, ώστε να ισχυρίζεται κάποιος ότι είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα σε «τσιμπήσει» κάποιος με το που κάνεις το παραμικρό.

Όχι ότι δεν έχω δει videos στο YouTube με τύπους που κάνουν μαλακία και πετάγεται απ' το πουθενά το περιπολικό, αλλά τι; Αν γινόταν και παραδίπλα ταυτόχρονα κι άλλη παράβαση, θα ήταν κι άλλο περιπολικό εκεί; Και πιο πέρα;

Όπως και να 'χει όμως, αν πούμε ότι επιστρέφουμε στη δική μας πραγματικότητα, νομίζω αντιλαμβάνεται ο καθένας ότι δε μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο.

  • Like 1
Επισκέπτης
Δημοσ.

Στη Γερμανία π.χ. φυσικά και δεν υπάρχει παντού τροχαία, μπορώ να σου πω ότι υπάρχει και λιγότερο απο εδώ, απλα εκεί υπάρχει αντικείμενικη αστυνόμευση και το σημαντικότερο είναι η οδηγική παιδεία που εχουν.

Δεν θα παρκάρει κανεις σε θέση αναπήρων ή σε ράμπες, δεν θα ανάψει τα αλαρμ και θα το αφήσει για να πάει να πληρώσει κάτι η να αγοράσει κάτι,σταματάνε όλοι σε διαβάσεις πεζών και στο πράσινο του πεζού, τηρούν τα όρια ταχύτητας τα οποία είναι πολύ κοντά στη λογική,δεν παρκαρουν πάνω σε πεζοδρόμια και ενα κάρο αλλά αυτονόητα.

Σε πολλά πραγματα είναι πίσω σε σχέση με εμάς, αλλά στο θέμα της οδήγησης και της παιδείας πάνω στο τιμόνι είναι τουλαχιστον 100 χρόνια μπροστά απο εμας.

Δημοσ.

Το θεμα ειναι αλλο, στην Γερμανια φανταζομαι δεν τους δινουν τα διπλωματα πισω σε 2 μερες οταν τους τα παιρνουν για 1 μηνα πχ, και αμφιβαλλω αν τους σβηνουν τις κλησεις.

Ας κοπουν αυτα, και πολυ γρηγορα ολοι θα αποκτησουν οδηγικη παιδεια και δεν θα κανουν ο,τι γουσταρουν. Ο καθενας κανει τωρα ο,τι γουσταρει γιατι ξερει οτι και το διπλωμα να του παρουν θα παει σε 1-2 μερες και θα το παρει πισω.

Δημοσ.
7 ώρες πριν, hexenlord είπε

Μόνο μεσα στο Μάιο λεει πως βεβαιωθηκαν 20κ κλήσεις

Μπειζανης Mode on :

20000 είναι πολύ λίγες. Αν κάνεις μια διαδρομή 10 λεπτών θα δεις τουλάχιστον 5 παρανομίες. Οπότε πάμε 30 την ώρα 720 τη μέρα, το μήνα 21600. Αυτες μόνο μπορεί να τις δει ένας άνθρωπος βάλε επί 1.000.000.

 

 

  • Like 1
Δημοσ.

Συμφωνώ με τον phanispal
Πόσα  περιπολικά να βάλεις ; Εγώ διακρίνω τα εξής προβλήματα.
Κάμερες. Δεν γίνεται ένας αστυνομικός να κρατάει ένα ταχύμετρο στο χέρι. Τα μπλόκα είναι σε συγκεκριμένα σημεία, άρα αργά η γρήγορα θα τα μάθει ο κόσμος και θα κόβει στα συγκεκριμένα σημεία που θα περάσει ο κόσμος. Οι κάμερες δεν έχουν τέτοια προβλήματα, συνεργάζονται οπότε σε αναγκάζουν να κόψεις σε όλη την διαδρομή. Βέβαια κάμερες μπορούν να μπουν και σε άλλα σημεία που γίνονται παραβάσεις , όπως διαβάσεις πεζών και σε φανάρια.

Η πεδία πάντα ξεκινάει απ το σπίτι. Αν δεν συμμορφώσεις τους γονείς πως και εκείνοι θα οδηγούν σαν άνθρωποι και θα δώσουν το καλό παράδειγμα στο νεότερο; Άρα άλλο ένα πρόβλημα είναι το ποινικό που στην Ελλάδα έχει τρύπες από παντού.

Εμείς όλοι είμαστε το πρόβλημα. Και οι κάμερες στην διαβάσεις να μπον που είπα παραπάνω, 1 δεν θα βρεθεί να πάρει τηλέφωνο να ενημερώσει για την παράβαση (θα τον που ρουφιάνο .... ). Θέλουμε χαμηλή φορολογία αλλά θέλουμε μια πολυδάπανη αστυνομία με μπλόκο σε κάθε τετράγωνο λες και περιμένει τρομοκρατική επίθεση.


 

Δημοσ.
13 λεπτά πριν, manolis940 είπε

Βέβαια κάμερες μπορούν να μπουν και σε άλλα σημεία που γίνονται παραβάσεις , όπως διαβάσεις πεζών και σε φανάρια.

Παντού κάμερες για αποτροπή κάθε παράβασης και εγκλήματος. 

Ούτε ένας δε θα ξαναπεράσει κόκκινο ή θα πάει ανάποδα. 

Τώρα όσοι βγουν και πουν περί παρακολούθησης κλπ είναι για κλάματα ή για την ψειρου 

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Στο Ντουμπαι που είμαι είναι ΓΕΜΑΤΟ καμερες, παντου όμως. Και όμως περνανε και στα τετοια τους. Βεβαια θα μου πεις τους ντοπιους τουλάχιστον δεν τους νοιαζει γιατι εχουν και τις πληρωνουν. Ακολουθουσα (για οσο καταφερα) μια ι8 και ο πουστης φλασαρε 2 καμερες σερι, πηγαινε ανετα με 190 όταν το οριο ηταν 140. Τεσπα, αυτό που θελω να πω είναι πως ουτε οι καμερες είναι πανακεια. Αλλα ναι, αν μπουν θα τρομαξουν κοσμο. Τελος συμφωνω πως τα περι ιδιωτικων δεδομενων είναι για τον παπανουτσο στην προκειμενη περπτωση (όχι γενικως ).

Επεξ/σία από hexenlord
Δημοσ.
8 ώρες πριν, hexenlord είπε

  λοιπόν διαβάζω και παρακολουθώ το συγκεκριμένο θρεντ πολυ καιρο, εχω γράψει και μερικές φορες. Σήμερα μπαινω στις ειδήσεις πασιγνωστης ελληνικής εφημερίδας και βλεπω τα παρακάτω:

Τραγικός είναι ο απολογισμός του Μαΐου για τα τροχαία  στην Αττική.  21 άτομα έχασαν τη ζωή τους και 518 τραυματίστηκαν συνολικά (15 σοβαρά και 503 ελαφρά).τροχαία δυστυχήματα και ατυχήματα. 
Τα κυριότερα αίτια των τροχαίων ήταν η οδήγηση χωρίς σύνεση και προσοχή, η παραβίαση ρυθμιστικών πινακίδων και η παραβίαση των κανόνων κυκλοφορίας από πεζούς, ενώ η μη χρήση προστατευτικού κράνους από τους οδηγούς και επιβάτες των δικύκλων επέτεινε, σε πολλές περιπτώσεις, τη σοβαρότητα του τραυματισμού τους. Το ίδιο χρονικό διάστημα, στο πλαίσιο των στοχευμένων δράσεων που εφαρμόζει η Διεύθυνση Τροχαίας Αττικής, για την τροχονομική αστυνόμευση και την αναβάθμιση του επιπέδου οδικής ασφάλειας στην περιοχή του λεκανοπεδίου, βεβαιώθηκαν 25.101 παραβάσεις, από τις οποίες 1.007 ήταν σε βαθμό πλημμελήματος.
 
Ενδεικτικά, βεβαιώθηκαν:
•869 παραβάσεις για οδήγηση υπό την επίδραση οινοπνεύματος, από τις οποίες οι 132 ήταν σε βαθμό πλημμελήματος,
•2.420 παραβάσεις ορίου ταχύτητας,
•482 για παραβίαση ερυθρού σηματοδότη,
•622 για χρήση κινητού τηλεφώνου,
•734 για μη χρήση ζώνης ασφαλείας
•2.033 για μη χρήση προστατευτικού κράνους.

Μόνο μεσα στο Μάιο λεει πως βεβαιωθηκαν 20κ κλήσεις. Αυτο το νούμερο ειναι καλος στόχος (αν ειναι αληθεια φυσικά, αλλα δεν εχω άμεσο λόγο να το αμφισβητησω)? Το ρωτάω αυτο καθως ενα στα 3 ποστς παραπισω ισχυρίζεται πως το πρόβλημα βρίσκεται στην έλλειψη αστυνομευσης. Τι λέτε? 

Δεν είναι τίποτα.Έξω στους δρόμους είμαι κάθε μέρα.

Όπως είπε και κάποιος παραπάνω Αν κάνεις μια διαδρομή 10 λεπτών θα δεις τουλάχιστον 5 παρανομίες. 0 κλήσεις.

Ανελέητο κυνήγι.

Δημοσ.
16 ώρες πριν, pavlos1908 είπε

Το θεμα ειναι αλλο, στην Γερμανια φανταζομαι δεν τους δινουν τα διπλωματα πισω σε 2 μερες οταν τους τα παιρνουν για 1 μηνα πχ, και αμφιβαλλω αν τους σβηνουν τις κλησεις.

Ας κοπουν αυτα, και πολυ γρηγορα ολοι θα αποκτησουν οδηγικη παιδεια και δεν θα κανουν ο,τι γουσταρουν. Ο καθενας κανει τωρα ο,τι γουσταρει γιατι ξερει οτι και το διπλωμα να του παρουν θα παει σε 1-2 μερες και θα το παρει πισω.

Με τον νεο κοκ εχουν κοπει. Τουλαχιστον προς το παρον. Ελπιζω βεβαια να μην το κανουν για τα ματια του κοσμου επειδη ειναι οι αρχες ακομα και μολις περασει λιγος καιρος ξεκινησουν να τα δινουν πισω. 

Δημοσ.
13 ώρες πριν, hexenlord είπε

Στο Ντουμπαι που είμαι είναι ΓΕΜΑΤΟ καμερες, παντου όμως. Και όμως περνανε και στα τετοια τους. Βεβαια θα μου πεις τους ντοπιους τουλάχιστον δεν τους νοιαζει γιατι εχουν και τις πληρωνουν. Ακολουθουσα (για οσο καταφερα) μια ι8 και ο πουστης φλασαρε 2 καμερες σερι, πηγαινε ανετα με 190 όταν το οριο ηταν 140. Τεσπα, αυτό που θελω να πω είναι πως ουτε οι καμερες είναι πανακεια. Αλλα ναι, αν μπουν θα τρομαξουν κοσμο. Τελος συμφωνω πως τα περι ιδιωτικων δεδομενων είναι για τον παπανουτσο στην προκειμενη περπτωση (όχι γενικως ).

Όσον αφορά ταχύτητα και κόκκινο, η κάμερα κάνει την δουλειά μόνη της. Αν δεν στέλνουν ραβασάκια σημαίνει ότι δεν θέλουν να τα στείλουν.

32 λεπτά πριν, Μάκαρος είπε

Με τον νεο κοκ εχουν κοπει. Τουλαχιστον προς το παρον. Ελπιζω βεβαια να μην το κανουν για τα ματια του κοσμου επειδη ειναι οι αρχες ακομα και μολις περασει λιγος καιρος ξεκινησουν να τα δινουν πισω. 

Στην επαρχία ήδη έχουν κοπεί. Όχι ότι δίνουν το δίπλωμα, απλά "χαριστικώς" δεν καταγράφουν την παράβαση αλλά "την επόμενη φορά" ......

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...