Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderators
Δημοσ.

 

19 λεπτά πριν, mphxths είπε

σε ελεγχομενο και χιλιοπερασμενο (κακορυθμισμενο) φαναρι

Μεγάλο μέρος (αν όχι το μεγαλύτερο) ατυχημάτων γίνονται σε γνωστούς δρόμους ακριβώς επειδή είμαστε πιο χαλαροί επειδή τον ξέρουμε, οπότε το χιλιοπερασμένο δεν είναι επιχείρημα, τουλάχιστον οχι υπέρ σου.

 

19 λεπτά πριν, mphxths είπε

Εχω αλλαξει εξοδο στην Εθνικη για να μην μπω σφηνα στην ουρα που περιμενε να βγει στην εξοδο μου.Εχω αλλαξει διαδρομη επειδη δεν ηθελα να μπω σφηνα σε λωριδα που ειναι μονο για να στριψεις και να παω να κατσω μπροστα απο ολους σαν τον γαματο τον ελληνα το μαγκα οδηγο.

 Καταλαβαίνεις οτι αυτο έπρεπε να κανεις και οτι δεν έκανες χάρη σε κανεναν ε? Απο τη στιγμή που δεν ήσουν εκεί που έπρεπε και έχασες την έξοδο ΠΡΕΠΕΙ να συνεχίσεις και να βγείς στην επόμενη απο το να βάλεις σε κίνδυνο όλους του άλλους.

 

20 λεπτά πριν, mphxths είπε

τα φαναρια ειναι φτιαγμενα με την λογικη του ανθρωπινου νου και αντιληψης και αντιδρασης και οχι του σκυλου.

Τα φαναρια ειναι φτιαγμένα με την λογική 
Κόκκινο: σταματας

Πρασινο: προχωράς

Πορτοκαλι: Αν είσαι με ταχύτητα που το να σταματήσεις δεν ειναι εφικτό ή ειναι επικίνδυνο τότε συνεχίζεις αλλιώς σταματας. (αν ειναι μονιμα πορτοκαλι περνας με προσοχη)

Με λιγα λογια οταν εγω βλέπω πρασινο σε μενα δεν πρεπει να κοιταω αν εσυ "εκρινες" οτι σε παιρνεί να φυγεις με βαθύ πορτοκαλί .

 

ΥΓ: Συμφωνώ με τον μπιλντάνο περι συνήθειας των φλας. Για μένα ή το έχεις μηχανικά και τα ανοιγείς παντα ή πας στο συνειδητό άναμμα τους με αποτέλσμα κάποια στιγμή να το ξεχάσεις όταν χρειάζεται. Μπορει στις 1000 φορες να το ξεχασεις μία αλλα να ειναι αρκετή.

 

Εγω εχω πιάσει τον εαυτό μου να ανοίγω φλας ακόμη και για να μπω στο σπιτι μου (ειναι αδιέξοδο και δεν εχει  αλλου να πας)

 

 

  • Like 2
  • Απαντ. 1,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@Spect~

Σορρυ δεν με πειθει το οτι καποια στατιστικη λεει οτι το μεγαλυτερο μερος των ατυχηματων γινεται σε γνωστους δρομους..μπορει να γινεται απο βλακες.Ελεγξε η στατιστικη την πνευματικη ικανοτητα των εμπλεκομενων ? :) Αυτοι θα προκαλεσουν ατυχημα ειτε ειναι γνωστος δρομος ειτε οχι.

Στους δρομους γυρω απο το σπιτι μου και στην ευρυτερη περιοχη του δημου που εχω κυκλοφορησει γυρω στις 7.000.000 φορες..αν προκαλεσω ατυχημα θα μαι ο πρωτος που θα με φτυσω , θα πληρωσω το προστιμο , την ζημια του αλλου και θα κατσω στην φυλακη για παραδειγματισμο απο μονος μου.

Αν καποιος επειδη κυκλοφορει γυρω απο το σπιτι του χαλαρωνει δεν το κανει και κανονα..οταν για να φτασω στο σπιτι μου διασχιζω ημικεντρικο δρομο που πρεπει να εχω χαρτη για να αποφυγω τα στρογγυλα καπακια απο τα φρεατια και τις τρυπες του οδοστρωματος..μονο χαλαρος δεν εισαι.

Δεν εκανα χαρη σε κανεναν..μπορουσα καλλιστα να παω να κατσικωθω διπλα/πλαι στον πρωτο στην σειρα..να του κανω τα γλυκα τα ματια για να με αφησει να περασω..και να καθυστερησω τα 50 αυτοκινητα που περιμεναν.Δεν εβαζα κανενα σε κινδυνο αν το εκανα..ολοι σταματημενοι ηταν..και προλαβαινα να βγω δεξια να το κανω.Αλλα σαν συμπεριφορα θα ηταν για το πεος.Προφανως δεν εκανα χαρη σε κανεναν..αλλα δεν "εμποδισα" και κανεναν με την "νεοελληνιστικη" νοοτροπια που υπαρχει σε πολλους.

Οταν εσυ βλεπεις πρασινο περνας...και εγω αυτο κανω..και σε μερικες περιπτωσεις σταματαω..γιατι ακομα περνανε απο τις αλλες μεριες...αυτος που περναει λοιπον εκεινη την στιγμη..δεν υπολογισε τα πραγματα σωστα..επρεπε να το κανω εγω για να κοψω ..και να μην βρουμε και αγκαλιαστουμε.

Αν αγκαλιαζομουν προφανως αυτος θα εφταιγε..αρα?Να περασω αερα χωρις να τσεκαρω (χωρις να πρεπει) τι κανουν οι αλλοι...λεγεται αυτο-επιβιωση/συντηρηση.Θα κοιταξω..ακομα και σε μονους δρομους κοιταω στην αναποδη κατευθυνση μπας και ερχεται κανα μηχανακι/αμαξι γιατι ετσι γουσταρει.

Οταν λοιπον εγω περναω με το πορτοκαλακι μου , αν σε πετυχω θα πληρωσω...αν δεν σε πετυχω...τζαμπα το συζηταμε..παει να πει οτι το υπολογισα καλα..γιατι..το εχω χιλιοπερασει...φτασαμε στο αρχικο μου επιχειρημα :)

Οταν λοιπον οι τροχαια φτιαξει ρυθμιζομενα φαναρια , ειδικες λωριδες για μηχανακια μικρου κυβισμου (ισχυει σε καποιες χωρες) , απαγορεψει στους 70+ να οδηγανε γιατι τα αντανακλαστικα τους ειναι ανυπαρκτα και οι αντιδρασεις τους πιο αργες και απο το slow motion (ας τους ελεγχει πιο συχνα τα διπλωματα με ειδικα τεστς , οχι χρηματισμο και ανανεωση για αλλα 40 χρονια) , τοτε δεν θα υπαρχει κανενας λογος να περναει κανεις τα πορτοκαλι .

ΥΓ : σορρυ αλλα οταν ξεπαρκαρω απο το σπιτι μου (αδιεξοδο) δεν θα αναψω φλας..ουτε οταν ειμαι μονος μου στην εθνικη 3 το ξημερωμα και θελω να αλλαξω λωριδα.Ουτε οταν κινουμαι μεσα σε στενα και δεν υπαρχει κανενας στα καθετα στενα.Να το αναψω να το δει ποιος?Η κυρα Μαρινα στο μπαλκονι?Ακυρο.

Σιγουρα καλυτερα να το αναψεις και να μην χρειαζεται παρα το αναποδο..αλλα και παλι...καποια στιγμη..ειναι τοσο ακυρο που αμα σεβεσαι τον εαυτο σου ..το καταλαβαινεις :)

Επεξ/σία από mphxths
  • Moderators
Δημοσ.

Αν το πάμε με τη λογική σου τότε και εμένα , και κανέναν άλλο όπως βλέπεις, δεν με πείθει η ¨κριτική¨σου σκέψη για την οδήγηση. Το θεμα δεν είναι ποιος θα φτύσει ποιόν και ποιος θα πληρώσει, αν εσύ μου προκαλέσεις μόνιμη ζημιά? Αν το κάνεις και μετά εγω σου πάρω και τα σώβρακα τοτε θα λες "τι θέλει ο μαλάκας και μα πρήζει" και όχι "τι ωραίο χρώμα το βαθύ πορτοκαλί".

 

Αν αυτοί, και εσύ, που περνάνε με κόκκινο σταματήσουν να το κάνουν τότε δεν θα "αγκαλιαστούμε" ποτέ ακόμη και αν περνάω τη διασταύρωση με κλειστά μάτια. Εγράψα απο πάνω περι ατυχήματος και πληρωμών οποτε το επιχείρημα σου παει περίπατο ετσι απλα.

 

Η σωστή πρόταση είναι: Όταν αποφασίσεις να συμμορφωθείς με τον ΚΟΚ όσο ηλίθιος και να ειναι σε κάποια πράγματα τότε ξανα πάρε αμάξι. Όταν κάτι δεν μας βρίσκει σύμφωνους σταματάμε να το κάνουμε, δεν το κάνουμε με τον δικό μας τρόπο γιατι έτσι γουστάρουμε. 

 

ΤΙς στιγμές που λες οτι ¨σεβεσαι τον εαυτό σου" γίνονται απο κάποιον που εχει την κίνηση μηχανικά και οχι επιλεκτικά. Προφανώς και ειναι ηλίθιο στο συγκεκριμένο δρόμο να το ανάψω αλλα ειναι κατι το οποιο γίνεται χωρις σκέψη.

  • Like 1
Δημοσ.
33 λεπτά πριν, Spect~ είπε

Αν το πάμε με τη λογική σου τότε και εμένα , και κανέναν άλλο όπως βλέπεις, δεν με πείθει η ¨κριτική¨σου σκέψη για την οδήγηση. Το θεμα δεν είναι ποιος θα φτύσει ποιόν και ποιος θα πληρώσει, αν εσύ μου προκαλέσεις μόνιμη ζημιά? Αν το κάνεις και μετά εγω σου πάρω και τα σώβρακα τοτε θα λες "τι θέλει ο μαλάκας και μα πρήζει" και όχι "τι ωραίο χρώμα το βαθύ πορτοκαλί".

Αν αυτοί, και εσύ, που περνάνε με κόκκινο σταματήσουν να το κάνουν τότε δεν θα "αγκαλιαστούμε" ποτέ ακόμη και αν περνάω τη διασταύρωση με κλειστά μάτια. Εγράψα απο πάνω περι ατυχήματος και πληρωμών οποτε το επιχείρημα σου παει περίπατο ετσι απλα.

Η σωστή πρόταση είναι: Όταν αποφασίσεις να συμμορφωθείς με τον ΚΟΚ όσο ηλίθιος και να ειναι σε κάποια πράγματα τότε ξανα πάρε αμάξι. Όταν κάτι δεν μας βρίσκει σύμφωνους σταματάμε να το κάνουμε, δεν το κάνουμε με τον δικό μας τρόπο γιατι έτσι γουστάρουμε. 

ΤΙς στιγμές που λες οτι ¨σεβεσαι τον εαυτό σου" γίνονται απο κάποιον που εχει την κίνηση μηχανικά και οχι επιλεκτικά. Προφανώς και ειναι ηλίθιο στο συγκεκριμένο δρόμο να το ανάψω αλλα ειναι κατι το οποιο γίνεται χωρις σκέψη.

1.E τα μηδεν ατυχηματα εδω και 10 χρονια με πειθουν οτι κανω κατι σωστα.Αν οχι σωστα , ισως μελετημενα.Ισως οτι μελεταω και την μαλακια του αλλου και την αποφευγω.

2.Απο πορτοκαλι , εδω με χρεωνεις οτι περναω κοκκινο...ακυρο σορρυ.Και αναφερεσαι γενικα..οτι γενικα περναω κοκκινα..αντε πορτοκαλι.Εγραψα πολλακις οτι το κανω υπο συγκεκριμενες συνθηκες.

3.Οταν ο ΚΟΚ ειναι ηλιθιος και οσα εγραψα πριν περι τι θα μπορουσαν/πρεπει να αλλαξουν , τοτε κοιταμε να τα αλλαξουμε..Αν δηλ ο νομος σου ελεγε οτι δεν θα κυκλοφορεις μετα τις 6.Απαγορευση κυκλοφοριας.Θα τον ακολουθαγες για το υπολοιπο της ζωης σου?Θα κοιταγες να τον αλλαζες (γενικα μιλαω σαν πληθυσμος)?Γιατι καταλαβαινεις οτι ειναι ηλιθιος νομος?Δεν εχουμε ρυμοτομια , δρομους , και οδηγικη συμπεριφορα και θες να ακολουθας τον ΚΟΚ πιστα.Το εκανα .Σταματησα να τσεκαρω τον καθετο δρομο και ηρθε μια απο πισω και με χτυπησε.Γιατι νομιζε οτι σε εκεινο το σημειο δεν πρεπει να σταματαμε.Δεν εχει διαφορα αν ακολουθας τον ΚΟΚ ή οχι.Ειναι ποσο αντιληπτικη ικανοτητα εχεις σαν οδηγος να φτιαχνεις σεναρια στο κεφαλι σου και να ψυχολογεις τους γυρω σου ποσο θελουν να μαλακιστουν.Γιατι θα μαλακιστουν.Και δεν θα στο πουν.Αρα πρεπει να σκεφτεις για αυτους.Και για σενα.Ο ΚΟΚ ειναι απλως θεατης.

Αν θελησεις να μαλακιστεις να παραβιασεις ολο τον ΚΟΚ μαζεμενο ΑΛΛΑ ενημερωσεις με καποιον μαγικο τροπο ολους τους εμπλεκομενους για το τι θες να κανεις ειναι πιο ασφαλες απο εναν που θα κανει την πιο μικρη μαλακιτσα και δεν ενημερωσει με καποιον τροπο κανεναν.

4.Ασε με λοιπον εμενα να ενεργω με "σκεψη" που ισως το αν αναψεις φλας ή οχι στο πουθενα δεν κανει καποια ιδιαιτερη διαφορα αλλα σε κατι ακραιο ισως κανει.

Νταξει το ιντερνετ ειναι ενα καλο μερος οπου ο καθενας μπορει να το παιζει "απολυτως νομοταγης" χωρις να ελεγχεται η αληθεια αυτου και να "κρινει" τους αλλους απο θεση ισχυος.

Ενταξει ενταξτε με στους "μαγκας ο εξυπνος ελληναρας οδηγος" , να νοιωσετε και καπως ρε παιδι μου :) Να μαστε και ον τοπικ 

Δημοσ.

Όσο είμαστε λαός της τελευταίας στιγμής και δεν σεβόμαστε τον ευαυτό μας πρώτα και μετά τους άλλους τόσο η οδήγηση όσο και τα υπόλοιπα πράγματα δεν θα είναι ποτέ όπως πρέπει.

Θα πω κάτι μου μου συμβαίνει καθημερινά ειδικά τα πρωινά.Έχω αναλάβει να πηγαίνω το εγγονάκι μου στο σχολείο επειδή οι γονείς του εργάζονται.

Επειδή έχω στο αμάξι μου το ανήλικο εγγονάκι μου, κινούμε εντός κατοικημένης  περιοχής και ειδικότερα αυτή την ώρα που στο δρόμο πολλοί μικροί μαθητές πηγαίνουν με τα πόδια σχολείο γιατί οι γονείς τους εργάζονται και δεν έχουν παππού, :) τηρώ ευλαβικά τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας ποτέ πάνω από το όριο και σε πολλά σημεία κάτω από αυτό μη μου πεταχτεί κανένα νυσταγμένο παιδάκι.

Δυστυχώς οι περισσότεροι (να μην πω όλοι) που ξύπνησαν 8 παρά 1 και πρέπει 8 να είναι στη δουλειά  κολάνε από πίσω αναβοσβήνουν τα φώτα,πολλοί κορνάρουν άλλοι γκαζώνοντας προσπερνάνε σε σημεία καρμανιόλες,ενδεχομένως πολλοί να μου ρίχνουν και τα μπινελίκια τους γιατί πάω με το όριο και τους καθυστερώ.

Είναι δυνατόν αυτοί να αποκτήσουν ποτέ οδηγική συνείδηση;;;;;

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ρε παιδιά να ρωτήσω κάτι; 

σε μερικά φανάρια έχω δει πως το πράσινο των πεζών αναβοσβήνει!!!!! αυτό σημαίνει πως οι πεζοί παραχωρούν προτεραιότητα στα αυτοκίνητα που έρχονται από άλλο φανάρι (π.χ. όπως σε διαστάυρωση) ή όχι;; 

και τέλος πάντων, αυτό είναι διεθνώς αναγνωρισμένη ρύθμιση για τους πεζούς, ή ελληνική χαζή πατέντα;;;;;;

Επεξ/σία από gdriver
Δημοσ.

Όπως και να έχει ο πεζός έχει προτεραιότητα σε αυτή την περίπτωση.
Μάλιστα αν δεν κάνω λάθος, όταν είναι παλλόμενο πράσινο στον πεζό, στα οχήματα είναι παλλόμενο πορτοκαλί.

 

Δημοσ.

Κατεβαίνοντας τη Μεσογείων ειδικά πρωινές ώρες απορώ γιατί στην Ελλάδα φτιάχνουμε λεωφορειολωρίδες αφού ελάχιστοι τις σέβονται και κανένας δεν ενοχλεί αυτούς που δεν τις σέβονται.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 ώρες πριν, mphxths είπε

1.E τα μηδεν ατυχηματα εδω και 10 χρονια με πειθουν οτι κανω κατι σωστα.Αν οχι σωστα , ισως μελετημενα.Ισως οτι μελεταω και την μαλακια του αλλου και την αποφευγω.

2.Απο πορτοκαλι , εδω με χρεωνεις οτι περναω κοκκινο...ακυρο σορρυ.Και αναφερεσαι γενικα..οτι γενικα περναω κοκκινα..αντε πορτοκαλι.Εγραψα πολλακις οτι το κανω υπο συγκεκριμενες συνθηκες.

3.Οταν ο ΚΟΚ ειναι ηλιθιος και οσα εγραψα πριν περι τι θα μπορουσαν/πρεπει να αλλαξουν , τοτε κοιταμε να τα αλλαξουμε..Αν δηλ ο νομος σου ελεγε οτι δεν θα κυκλοφορεις μετα τις 6.Απαγορευση κυκλοφοριας.Θα τον ακολουθαγες για το υπολοιπο της ζωης σου?Θα κοιταγες να τον αλλαζες (γενικα μιλαω σαν πληθυσμος)?Γιατι καταλαβαινεις οτι ειναι ηλιθιος νομος?Δεν εχουμε ρυμοτομια , δρομους , και οδηγικη συμπεριφορα και θες να ακολουθας τον ΚΟΚ πιστα.Το εκανα .Σταματησα να τσεκαρω τον καθετο δρομο και ηρθε μια απο πισω και με χτυπησε.Γιατι νομιζε οτι σε εκεινο το σημειο δεν πρεπει να σταματαμε.Δεν εχει διαφορα αν ακολουθας τον ΚΟΚ ή οχι.Ειναι ποσο αντιληπτικη ικανοτητα εχεις σαν οδηγος να φτιαχνεις σεναρια στο κεφαλι σου και να ψυχολογεις τους γυρω σου ποσο θελουν να μαλακιστουν.Γιατι θα μαλακιστουν.Και δεν θα στο πουν.Αρα πρεπει να σκεφτεις για αυτους.Και για σενα.Ο ΚΟΚ ειναι απλως θεατης.

Αν θελησεις να μαλακιστεις να παραβιασεις ολο τον ΚΟΚ μαζεμενο ΑΛΛΑ ενημερωσεις με καποιον μαγικο τροπο ολους τους εμπλεκομενους για το τι θες να κανεις ειναι πιο ασφαλες απο εναν που θα κανει την πιο μικρη μαλακιτσα και δεν ενημερωσει με καποιον τροπο κανεναν.

4.Ασε με λοιπον εμενα να ενεργω με "σκεψη" που ισως το αν αναψεις φλας ή οχι στο πουθενα δεν κανει καποια ιδιαιτερη διαφορα αλλα σε κατι ακραιο ισως κανει.

Νταξει το ιντερνετ ειναι ενα καλο μερος οπου ο καθενας μπορει να το παιζει "απολυτως νομοταγης" χωρις να ελεγχεται η αληθεια αυτου και να "κρινει" τους αλλους απο θεση ισχυος.

Ενταξει ενταξτε με στους "μαγκας ο εξυπνος ελληναρας οδηγος" , να νοιωσετε και καπως ρε παιδι μου :) Να μαστε και ον τοπικ 

Η οδηγικη συμπεριφορα των υπολοιπων φταιει που οδηγουμε ετσι; Ειναι μια πολυ ωραια δικαιολογια, αφου κανενας δεν οδηγει καλα, δε θα οδηγησω ουτε εγω. Η οδηγικη συμπεριφορα δε θα αλλαξει απο τη μια μερα στην αλλη. Ο καθενας μονος του την αλλαζει. Και δε σου λεω να ακολουθεις ολο τον ΚΟΚ, γιατι γενικα συμφωνω οτι στις συνθηκες των Ελληνικων δρομων ειναι δυσκολο και πρεπει να προβλεψεις μαλακιες αλλων. Αλλα ας ξεκινησουμε απο τα βασικα. Να μην περναμε με κοκκινο, να μη παραβιαζουμε στοπ (ή να πεταμε το μισο αμαξι εξω), να σεβομαστε την προτεραιοτητα σε κυκλικες πορειες, να μη σταματαμε οπου μας καυλωσει, να μην παμε αναποδα σε μονοδρομους, να σεβομαστε την κατευθυνση της λωριδας μας και αλλα τετοια στοιχειωδη.

Καθε μεσημερι, στο Φαρο Ψυχικου, αμα θες να στριψεις αριστερα κατεβαινοντας την Κηφισιας (στον ΑΒ) την πουλεψες. Απο το φαναρι που κατεβαζει κοσμο απο το Ψυχικο για να στριψουν αριστερα προς Κηφισια, πανω απο τα μισα αυτοκινητα περνανε με κοκκινο και σε κλεινουν. Δεν θετουν κανεναν σε κινδυνο γιατι εχει απιστευτη κινηση και ολοι πανε 1η-2α, αρα ειναι σωστο που το κανουν; Στο δρομο η οδηγικη σου συμπεριφορα δεν αφορα μονο αν προκαλεσεις ατυχημα, αφορα και τη συνυπαρξη μας με τους αλλους οδηγους. Εσυ μπορει να το παιζεις μαγκας και να κλεινεις μια λωριδα να παρεις τσιγαρα, αλλα αν ολοι το καναμε, οι δρομοι μας θα ηταν σαν της Βομβαης (γενικό το β'ενικο, δεν παει σε σενα). Μπορει να εισαι ο μεγιστος σταρχιδιστης και να μην προκαλεσεις ποτε ατυχημα (βλεπε ταριφες) αλλα αυτο δε σε κανει και καλο οδηγο. Απλα εισαι ο καουμποης της ασφαλτου.

Προσωπικα, οσο και να βιαζομαι ή να εχω εκνευριστει με τους γυρω οδηγους, δε το παιζω ποτε Αιγυπτιος ταριφας για να φτασω δυο λεπτα νωριτερα. Τουλαχιστον δε συνεισφερω στο χαος των δρομων. Αν ξεκινουσαμε ολοι απο τα βασικα, μπορει σε μερικα χρονια να μην υπηρχε αυτη η ζουγκλα. 

Επεξ/σία από ProponitisTouKanape
  • Like 1
Δημοσ.
50 λεπτά πριν, papoys1 είπε

Κατεβαίνοντας τη Μεσογείων ειδικά πρωινές ώρες απορώ γιατί στην Ελλάδα φτιάχνουμε λεωφορειολωρίδες αφού ελάχιστοι τις σέβονται και κανένας δεν ενοχλεί αυτούς που δεν τις σέβονται.

Για τον ίδιο λογο που υπάρχουν στην εθνική οδο 3 λωρίδες ανα κατεύθυνση αλλά όλοι πάνε στη μεσαία και στην αριστερή ακόμα και αν η δεξια είναι άδεια και με καλό οδόστρωμα.

Ο λόγος είναι η ανύπαρκτη οδηγική παιδεια,δεν γνωρίζουμε πως πρεπει να κινούμαστε στο δρόμο  ωστε να υπάρχει λιγότερη ταλαιπωρία,λιγοτερο μποτιλιαρίσμα,λιγότερα ατύχηματα κλπ.

Ο λογος για την ανύπαρκτη οδηγική παιδεία είναι η ατιμωρισια,τα πρόστιμα που είναι καθαρά για εισπρακτικους λογους και φυσικά η χαμηλή νοημοσύνη του μεσου νεοελληνα

  • Super Moderators
Δημοσ.
4 hours ago, Highlander said:

Όπως και να έχει ο πεζός έχει προτεραιότητα σε αυτή την περίπτωση.
Μάλιστα αν δεν κάνω λάθος, όταν είναι παλλόμενο πράσινο στον πεζό, στα οχήματα είναι παλλόμενο πορτοκαλί.

Σωστά. Μόνο που στην Ελλάδα αυτή η κατάσταση λειτουργεί πρώτα υπερ των οχημάτων και μετά για τους πεζούς... 

Δημοσ.
9 ώρες πριν, gdriver είπε

ρε παιδιά να ρωτήσω κάτι; 

σε μερικά φανάρια έχω δει πως το πράσινο των πεζών αναβοσβήνει!!!!! αυτό σημαίνει πως οι πεζοί παραχωρούν προτεραιότητα στα αυτοκίνητα που έρχονται από άλλο φανάρι (π.χ. όπως σε διαστάυρωση) ή όχι;; 

και τέλος πάντων, αυτό είναι διεθνώς αναγνωρισμένη ρύθμιση για τους πεζούς, ή ελληνική χαζή πατέντα;;;;;;

Οταν το πρασινο των πεζων αναβοσβηνει, σημαινει οτι εχει προτεραιοτητα το οχημα που στριβει

Δεν υπαρχει φαναρι που να εχει για αυτοκινητα πορτοκαλι παλλομενο και το διπλα να εχει επισης παλλομενο πρασινο για πεζους

η θα ειναι πρασινο για τα αυτοκινητα και πρασινο παλλομενο για πεζους, η πορτοκαλλι παλλομενο για τα αυτοκινητα και πρασινο για τους πεζους.

  • Like 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, Ntinaras είπε

Οταν το πρασινο των πεζων αναβοσβηνει, σημαινει οτι εχει προτεραιοτητα το οχημα που στριβει

Δεν υπαρχει φαναρι που να εχει για αυτοκινητα πορτοκαλι παλλομενο και το διπλα να εχει επισης παλλομενο πρασινο για πεζους

η θα ειναι πρασινο για τα αυτοκινητα και πρασινο παλλομενο για πεζους, η πορτοκαλλι παλλομενο για τα αυτοκινητα και πρασινο για τους πεζους.

υπάρχει τουλάχιστον ένα που ξέρω

Δημοσ.
8 ώρες πριν, jmmys είπε

Για τον ίδιο λογο που υπάρχουν στην εθνική οδο 3 λωρίδες ανα κατεύθυνση αλλά όλοι πάνε στη μεσαία και στην αριστερή ακόμα και αν η δεξια είναι άδεια και με καλό οδόστρωμα.

Ο λόγος είναι η ανύπαρκτη οδηγική παιδεια,δεν γνωρίζουμε πως πρεπει να κινούμαστε στο δρόμο  ωστε να υπάρχει λιγότερη ταλαιπωρία,λιγοτερο μποτιλιαρίσμα,λιγότερα ατύχηματα κλπ.

Ο λογος για την ανύπαρκτη οδηγική παιδεία είναι η ατιμωρισια,τα πρόστιμα που είναι καθαρά για εισπρακτικους λογους και φυσικά η χαμηλή νοημοσύνη του μεσου νεοελληνα

Το παραδειγμα στο συγκεκριμενο δρομο που ρωτησε ο φιλος ειναι πιο συνθετο. Πρωτον πολυς κοσμος μπαινει στη Μεσογειων απο διαφορα σημεια οποτε αναγκαστικα για ενα διαστημα κινουνται στην λεωοφορειολωριδα. Δευτερον ειναι τετοια η κινηση που εχει και ειμαστε τοσο παρτακηδες που και να αναψεις φλας να μπεις στη μεσαια λωριδα, δε σε αφηνουν. Αν παλι περιμενεις μεχρι να σε αφησουν, θα γινει απο πισω σου συμφωνια κορναρισματων. Οποτε προχωρας μεχρι να βρεις τρυπα να μπεις στη μεσαια. 

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...