Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

πως ; ετσι πατε ΟΛΟΙ με μηχανες και ειδικα με παπακια  και μη πεις οχι . απλα στο μπουρδελο που ζουμε  εχει περασει η ιδεα οτι η μηχανι , παπακι , σκουτερ , ετσι παει .

θες να πεις πας στην πορεια σου πισω απο το μπροστινο σου οχημα σε αποσταση ασφαλειας η οτι δεν χωνεσαι καθε τρις και λιγο ; 

 

 

Η διήθηση ή αλλιώς όπως λες "σφήνα" δεν επιβάλλεται από την τροχαία για διευκόλυνση της κυκλοφορίας στα αστικά κέντρα. Θα ήθελα να σε δω πως θα κλαιγόσουν σαν μυξιάρικο κοριτσάκι αν το κάθε μηχανάκι περίμενε πίσω από το αυτοκίνητο και έπιανε αυτόν τον όγκο, και είχες ουρές χιλιομέτρων στα μποτιλιαρίσματα. Συν τις άλλοις δεν έχεις ιδέα από δίκυκλο λέγοντας σε ένα μηχανάκι να κάθεται υποχρεωτικά ανάμεσα στα αυτοκίνητα. Ξέρεις τι θα γίνει αν αφαιρεθείς εσύ με το κουτί σου και μπροστά είναι μηχανάκι πίσω από αυτοκίνητο; Σάντουιτς με γέμιση μοτοσυκλετιστή. Κοίτα την ασχετοσύνη σου και άσε τις γενικεύσεις. Αν δε σου αρέσει η οδήγηση, τουμπεκί και ΜΜΜ, όπως κάνω κι εγώ.

 

https://scooternet.gr/%CE%B1%CF%86%CE%B9%CE%B5%CF%81%CF%89%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1/%CE%B4%CE%B9%CE%B7%CE%B8%CE%B7%CF%83%CE%B7-%CE%B7-%CE%B1%CF%80%CE%B1%CE%B3%CE%BF%CF%81%CE%B5%CF%85%CE%BC%CE%B5%CE%BD%CE%B7-%CF%80%CF%81%CE%B1%CE%BA%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%B7/

  • Απαντ. 1,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Η διήθηση ή αλλιώς όπως λες "σφήνα" δεν επιβάλλεται από την τροχαία για διευκόλυνση της κυκλοφορίας στα αστικά κέντρα. Θα ήθελα να σε δω πως θα κλαιγόσουν σαν μυξιάρικο κοριτσάκι αν το κάθε μηχανάκι περίμενε πίσω από το αυτοκίνητο και έπιανε αυτόν τον όγκο, και είχες ουρές χιλιομέτρων στα μποτιλιαρίσματα. Συν τις άλλοις δεν έχεις ιδέα από δίκυκλο λέγοντας σε ένα μηχανάκι να κάθεται υποχρεωτικά ανάμεσα στα αυτοκίνητα. Ξέρεις τι θα γίνει αν αφαιρεθείς εσύ με το κουτί σου και μπροστά είναι μηχανάκι πίσω από αυτοκίνητο; Σάντουιτς με γέμιση μοτοσυκλετιστή. Κοίτα την ασχετοσύνη σου και άσε τις γενικεύσεις. Αν δε σου αρέσει η οδήγηση, τουμπεκί και ΜΜΜ, όπως κάνω κι εγώ.

 

https://scooternet.gr/%CE%B1%CF%86%CE%B9%CE%B5%CF%81%CF%89%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1/%CE%B4%CE%B9%CE%B7%CE%B8%CE%B7%CF%83%CE%B7-%CE%B7-%CE%B1%CF%80%CE%B1%CE%B3%CE%BF%CF%81%CE%B5%CF%85%CE%BC%CE%B5%CE%BD%CE%B7-%CF%80%CF%81%CE%B1%CE%BA%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%B7/

 

Συγνώμη φίλε μου, αλλά εδώ θα διαφωνήσω λίγο - σπίτι του να κάτσει αυτός που δε θέλει να ακολουθεί τον ΚΟΚ ή που φοβάται μην τον χτηπήσουν. Και εγώ μπορεί να φοβάμαι τη νταλίκα που έρχεται από πίσω, αλλά δε θα μπω στην αντίθετη λωρίδα για να μην είμαι μπροστά της. Και αν λοιπόν όλοι αυτοί το κάνουν μόνο από φόβο και όχι να φτάσουν 10 λεπτά νωρίτερα στον προορισμό τους, τότε να πάρουν αυτοκίνητο, να είναι "ατρόμητοι", όπως το παρουσιάζουν εδώ.

  • Like 3
Δημοσ.

Συγνώμη φίλε μου, αλλά εδώ θα διαφωνήσω λίγο - σπίτι του να κάτσει αυτός που δε θέλει να ακολουθεί τον ΚΟΚ ή που φοβάται μην τον χτηπήσουν. Και εγώ μπορεί να φοβάμαι τη νταλίκα που έρχεται από πίσω, αλλά δε θα μπω στην αντίθετη λωρίδα για να μην είμαι μπροστά της. Και αν λοιπόν όλοι αυτοί το κάνουν μόνο από φόβο και όχι να φτάσουν 10 λεπτά νωρίτερα στον προορισμό τους, τότε να πάρουν αυτοκίνητο, να είναι "ατρόμητοι", όπως το παρουσιάζουν εδώ.

 

Αυτό με τα αυτοκίνητα και πως να στέκεσαι στο δρόμο μπροστά τους (Χωρίς να πατάς διάβαση ή να είσαι στο αντίθετο ρεύμα) είναι το πρώτο πράγμα που μαθαίνουν ΟΛΟΙ οι δικυκλιστές σε όλη την Ευρώπη όταν είναι στη σχολή οδηγών αλλά ΚΑΙ στο θεωρητικό βιβλίο. Ούτε στη Γερμανία θα δεις να στέκονται σε στίχους οι μηχανές. Μην έχετε άποψη για πράγματα που δεν κατέχετε γιατί είναι προφανές ότι δεν έχετε καν δίπλωμα δικύκλου. 

Δημοσ.

Αυτό με τα αυτοκίνητα και πως να στέκεσαι στο δρόμο μπροστά τους (Χωρίς να πατάς διάβαση ή να είσαι στο αντίθετο ρεύμα) είναι το πρώτο πράγμα που μαθαίνουν ΟΛΟΙ οι δικυκλιστές σε όλη την Ευρώπη όταν είναι στη σχολή οδηγών αλλά ΚΑΙ στο θεωρητικό βιβλίο. Ούτε στη Γερμανία θα δεις να στέκονται σε στίχους οι μηχανές. Μην έχετε άποψη για πράγματα που δεν κατέχετε γιατί είναι προφανές ότι δεν έχετε καν δίπλωμα δικύκλου. 

 

Ναι, έχεις δίκαιο - δεν έχω δίπλωμα μηχανής, αυτό όμως δε με κάνει αγράμματο να μην μπορώ να διαβάσω τι λέει ο ΚΟΚ.

Μπορείς να μου δείξεις κάποιο βιβλίο ή μαθήματα σχολής που να σε μαθαίνει πως περνάς ανάμεσα από τα αυτοκίνητα; Δε σε αμφισβητώ - πραγματικά έχω την περιέργεια.

Όσες πληροφορίες βρήκα έλεγαν ότι ειδικά στη Γερμανία δεν το επιτρέπουν και ακόμα και οι οδηγοί αυτοκινήτων θα σε αποτρέψουν από το να περάσεις προστά, αν δεν έχει κίνηση.

  • Like 3
Δημοσ.

Να εξηγήσω λίγο, γιατί και εγώ όταν διαβάζω τα μηνύματά μου, φαίνεται σαν να μην πάω τους μηχανόβιους.

Γενικά δεν έχω πρόβλημα με τα μηχανάκια και το να περνάνε μπροστά - ξέρω ότι θα τον δω για λίγο και μετά θα φύγει μπροστά. Εγώ την επιλογή μου την έχω κάνει και θα κάτσω στο αυτοκίνητό μου στην κίνηση.

Έχω πρόβλημα με τη συμπεριφορά "άνοιξε δρόμο να περάσω εγώ", "γιατί αλλάζεις λωρίδα, δε βλέπεις ότι εγώ κάνω σφήνες" και "αφού το κάνει ο άλλος, γιατί να μην το κάνω εγώ".

Ο ΚΟΚ δεν τα επιτρέπει αυτά, άρα είναι παράνομο. Δεν έτυχε ένας να το πραδεχτεί, αλλά όλοι λένε "εγώ το κάνω για ασφάλεια", "εγώ για να μην κάτσεις εσύ στην κίνηση" και "το λες επειδή έχεις κόμπλεξ που κάθεσαι στην κίνηση".

Αν έρθει ένας να μου πει "εγώ για αυτό έχω πάρει μηχανή, να αποφεύγω την κίνηση για πιο γρήγορα, παρόλο που είναι παράνομο" εγώ θα του πω "ωραία, πρόσεχε όταν το κάνεις, μην ενοχλείς τους άλλους και τους αναγκάζεις να παρανομούν και εκείνοι, και μη ζητάς ευθύνες, αν κάτι σημβεί ενώ παρανομείς".

Γι'αυτό έγραψα πιό πάνω, πρώτα θεωρώ ότι πρέπει να σέβεσαι τον δίπλα σου και μετά τον ΚΟΚ.

  • Like 2
Δημοσ.

Ναι, έχεις δίκαιο - δεν έχω δίπλωμα μηχανής, αυτό όμως δε με κάνει αγράμματο να μην μπορώ να διαβάσω τι λέει ο ΚΟΚ.

Μπορείς να μου δείξεις κάποιο βιβλίο ή μαθήματα σχολής που να σε μαθαίνει πως περνάς ανάμεσα από τα αυτοκίνητα; Δε σε αμφισβητώ - πραγματικά έχω την περιέργεια.

Όσες πληροφορίες βρήκα έλεγαν ότι ειδικά στη Γερμανία δεν το επιτρέπουν και ακόμα και οι οδηγοί αυτοκινήτων θα σε αποτρέψουν από το να περάσεις προστά, αν δεν έχει κίνηση.

 

Αν έβαζες απλά ένα "διήθηση Ευρώπη" θα έβλεπες οτι στις περισσότερες Ευρωπαικές χώρες ειναι υπο νομιμοποίηση και πως ακομα και στην Γερμανία δε θα σε γράψουν για κάτι τέτοιο εκτός αν κάνεις σφήνες που αποτελεί επικινδυνη οδηγικη συμπεριφορά.

 

http://www.motomag.gr/news/afieromata-epikairotita/i-gallia-egkainiazei-tin-nomimotita-tis-diithisis-ypo-oroys

 

post-236054-0-26342700-1511162038_thumb.jpg

 

Mε λίγο ψάξιμο βρισκεις ακομα και βιντεάκια που εξηγουν το πως πρέπει να κινειται ένας μοτοσυκλετιστής επάνω στη διαχωριστική χωρίς να ενοχλεί και μειώνοντας σε μεγάλο βαθμό τη περίπτωση ατυχήματος.

 

Το αν υπάρχουν δεκάδες οδηγοι μηχανων που δε μπορουν να κάνουν το προφανές (δηλαδή να οδηγάνε με 20 όταν πάνε ανάμεσα απο λωρίδα) αυτό ειναι άλλο ζήτημα που έχει να κάνει με την γενικη οδηγικη παιδεία.

 

Γενικά, όσοι οδηγάμε αυτοκίνητο ΔΕΝ θέλουμε να ακολουθηθει πιστά ο ΚΟΚ στο θέμα της διήθησης διότι θα φθάσουμε σε μια φάση που δεν θα παίρνουμε αμάξι. Λύσεις υπάρχουν και αυτές ειναι η νομιμοποίηση υπο προυποθέσεις, οπως και στη Γαλλία.

 

Ιδανική κινηση μοτοσυκλέτας στη διαχωριστική.

  • Like 1
Δημοσ.

Ναι, φίλε μου, κοίταξα αρκετά και αυτό είναι το πρώτο άρθρο στο google, όταν ψάχνεις:

https://scooternet.gr/%CE%B1%CF%86%CE%B9%CE%B5%CF%81%CF%89%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1/%CE%B4%CE%B9%CE%B7%CE%B8%CE%B7%CF%83%CE%B7-%CE%B7-%CE%B1%CF%80%CE%B1%CE%B3%CE%BF%CF%81%CE%B5%CF%85%CE%BC%CE%B5%CE%BD%CE%B7-%CF%80%CF%81%CE%B1%CE%BA%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%B7/

Και μέσα λέει: "Δεν το ξέρατε ότι η διήθηση απαγορεύεται στην Ελλάδα; Τώρα το μάθατε. Σύμφωνα με τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας η διήθηση θεωρείται “επικίνδυνος ελιγμός” και ο μόνος λόγος που μπορούμε και κινούμαστε κατά χιλιάδες καθημερινά ανάμεσα στα αυτοκίνητα είναι η ελαστικότητα που δείχνουν τα αστυνομικά όργανα σε έναν εξόφθαλμα παράλογο νόμο."

Επίσης: "Στην Ευρώπη ισχύει ότι και στην Ελλάδα, όσο περίεργο κι αν σας φαίνεται".

 

Ακόμα και στο άρθρο για τη Γαλλία λέει ότι είναι σε δοκιμαστική περίοδο και μόνο σε αυτοκινητοδρόμους.

Και μίας και λέγαμε για Γερμανία, πάλι από ττο άρθρο: "οι Γερμανοί, για παράδειγμα, σταματούν πίσω από τα αυτοκίνητα στο φανάρι".

 

Ίσως όντως θα ήταν καλύτερο να το νομιμοποιήσουν και να βάλουν κανόνες για να ξέρουμε τι μας γίνεται.

Η εικόνα πάντως είναι από τη Καλιφόρνια - μόνο μία από τις 50 πολιτίες, στην οποία επιτρέπεται.

  • Like 2
  • Moderators
Δημοσ.

Πάντως ένα λάθος που γίνεται είναι ότι οι αυτοκινητιστες μιλούν για τους μηχανόβιους λες και είναι όλοι πίθηκια στο δρόμο ενώ όταν τους λες για τους αντίστοιχο πιθήκους στα αυτοκίνητα βγάζουν την ουρά τους απέξω.

 

Στην Ελλάδα δυστυχώς όσο η τροχαία δεν βγαίνει έξω να κόβει κωλους καθημερινα και η (οδηγική) παιδεία του Έλληνα δεν άλλαξει, όσοι νόμοι και αν βγουν ότι και να λένε δεν θα αλλάξει το παραμικρό.

 

Τα δεδομένα αλλάζουν και μαζί τους πρέπει και οι νόμοι. Είτε αυτό λέγεται όριο ταχύτητας, είτε σφήνες είτε δεν ξέρω και γω τι.

 

Υγ στην Ελλάδα οι σφήνες δεν θα μπορέσουν να δουλέψουν ποτέ όπως πρέπει γιατί ο πίθηκος πίσω από το τιμόνι δεν έχει μάθει να οδηγάει σε λωριδες. Και ένα παράδειγμα στην Κύμης που το κάνω κάθε μέρα αριστερή λωρίδα πάει αριστερά, Λέα πάει αριστερά με το μισό αμάξι να είναι στην δεξιά λωρίδα και η δεξιά λωρίδα (που πλέον είναι κεντρική) είναι μπαλαντέρ και πας είτε αριστερά είτε δεξιά ανάλογα τι θες (ενώ έχει ξεκάθαρα βέλος που λέει μόνο δεξιά)

  • Like 1
Δημοσ.

Εγω ειμαι καθετος κατα τις σφηνας ρισκαρεις να σε χτυπησει ο οποιοσδηποτε για να γλυτωσεις λιγο και μη ουσιαστικο(κατα την αποψη μου) χρονο.Και πακετας να εισαι απλα δεν αξιζει το ρισκο.

Οταν αλλαζεις λωριδες δεν εισαι αρκετα ορατος προς ολους (και ολοι να κοιτανε τους καθρεφτες τους παγια αυτα τα 3 δευτερολεπτα που θα σου παρει να κανεις την σφηνα μπορει να μην σε δει καποιος), για να μην σχολιασω οτι πριν την σφηνα ολοι κολλανε στα 50 εκατοστα τον μπροστινο,(οπου αν φρεναρει και εσυ πεσεις πανω του φταις εσυ καθαρα).

Θεωρω την πλειοψηφια των οδηγων δικυκλου στην ελλαδα γενικα πολυ κακους οδηγους και νομιζω πως τζαμπα καθομαστε και συζηταμε.

Η πλειοψηφια κινειται μονιμα αναμεσα σε λωριδες με μεγαλη ταχυτητα πηγαινουν γαμιωντας ειτε σε δρομους ειτε σε στενα και μετα οταν συμβει η κακια η στιγμη ζητανε τα ρεστα.

Δεν λεω οτι και εγω δεν εχω τρεξει αλλα τουλαχιστον εγω ηξερα εκ τον προτερων πως αν χτυπησω πηγαινα γυρευοντας.

Και βλεπεις μετα οδηγους απο εξωτερικο να κινουνται πισω απο αυτοκινητα και με τα ορια και λες ναι ρε φιλε ανθρωπος στην ελλαδα αν εχεις μηχανη και δεν πηγαινεις στο περιφεριακο τουλαχιστον με 180 σου λενε γιατι πηγαινεις τοσο αργα επαθες κατι?

  • Like 1
Δημοσ.

Στην Ελλάδα δυστυχώς όσο η τροχαία δεν βγαίνει έξω να κόβει κωλους καθημερινα και η (οδηγική) παιδεία του Έλληνα δεν άλλαξει, όσοι νόμοι και αν βγουν ότι και να λένε δεν θα αλλάξει το παραμικρό.

 

Σ'αυτό συμφωνώ και μάλιστα σκεφτόμουν από παλιά, ότι άμα η τροχαία έγραφε και εισέπραττε κλισεις κανονικά, η Ελλάδα θα είχε πληρώσει το χρέος της σε ένα χρόνο!

 

Δυστιχώς όμως νομίζω ότι οι περισσότεροι άμα τους γράψουν θα σκεφτούν "βρε το μ@λ@κ@ που με έγραψε" και όχι "τι μ@λ@κ@ς είμαι που το έκανα" με αποτέλεσμα την επόμενη φορά να κάνουν τα ίδια.

 

 

Υγ στην Ελλάδα οι σφήνες δεν θα μπορέσουν να δουλέψουν ποτέ όπως πρέπει γιατί ο πίθηκος πίσω από το τιμόνι δεν έχει μάθει να οδηγάει σε λωριδες. Και ένα παράδειγμα στην Κύμης που το κάνω κάθε μέρα αριστερή λωρίδα πάει αριστερά, Λέα πάει αριστερά με το μισό αμάξι να είναι στην δεξιά λωρίδα και η δεξιά λωρίδα (που πλέον είναι κεντρική) είναι μπαλαντέρ και πας είτε αριστερά είτε δεξιά ανάλογα τι θες (ενώ έχει ξεκάθαρα βέλος που λέει μόνο δεξιά)

 

Άλλο και αυτό - έχει οδηγήσει στη Βεϊκου, όταν πας από Ηράκλειο προς Γαλάτσι; Κανονικά έχει 2 λωρίδες, αλλά η μία είναι όλη με παρκαρισμένα και αργότερα στενεύει ο δρόμος. Όλοι λοιπόν πανε και χώνονται ανάμεσα στη μεσαία και τα παρκαρισμένα για 100 μέτρα για να μπούνε μπροστά σου λίγο πιο κάτω. Και σε κοιτάνε και περίεργα άμα δεν τους αφήσεις χώρο!

Δημοσ.

^Εχω στείλει αρκετούς οδηγούς στην Αχαρνών ενω δεν ήθελαν... :rolleyes:

 

(ξέρετε, μιλάω για τον κόμβο της Αχαρνών στην Αθηνών-Λαμίας. :mrgreen: )

Δημοσ.

Το προβλημα για να μην νομιμοποιηθει υπο προυποθέσεις η διήθηση ειναι η επιπλέον κίνηση που θα δημιουργηθεί.

Είναι πολύ δυσκολα τα πράγματα και το υπουργείο θα έπρεπε να κάνει μια πρόβλεψη στον ΚΟΚ ώστε να υπάρχει το ναι μεν αλλά.

Φανταστείτε τωρα σε κάτι τεράστιες ουρές χιλιομέτρων να μη μπορει το μηχανάκι να κουνηθει. Θεωρω οτι δεν υπάρχει πλέον λογος να αγοράσεις μηχανη. 


Παρεμπιπτόντως, η τροχαία κόβει κωλ...και πολλές φορές με ιδιαίτερη αυστηρότητα.

Δεν ειναι η τροχαία το θέμα, αλλά το τι ισχύει.

Ας βγουν αυριο το πρωι να πουν οτι απαγορεύεται η διηθηση.

1000% οι ιδιοι που φωναζαν για τη διηθηση θα παρακαλάνε να σταματήσει το μαρτύριο.

Δεν ειναι τόσο απλό το θέμα σε μεγαλουπόλεις με σοβαρά προβληματα κινησης των αυτοκινητων

  • Moderators
Δημοσ.

Εγω ειμαι καθετος κατα τις σφηνας ρισκαρεις να σε χτυπησει ο οποιοσδηποτε για να γλυτωσεις λιγο και μη ουσιαστικο(κατα την αποψη μου) χρονο.Και πακετας να εισαι απλα δεν αξιζει το ρισκο.

Οταν αλλαζεις λωριδες δεν εισαι αρκετα ορατος προς ολους (και ολοι να κοιτανε τους καθρεφτες τους παγια αυτα τα 3 δευτερολεπτα που θα σου παρει να κανεις την σφηνα μπορει να μην σε δει καποιος), για να μην σχολιασω οτι πριν την σφηνα ολοι κολλανε στα 50 εκατοστα τον μπροστινο,(οπου αν φρεναρει και εσυ πεσεις πανω του φταις εσυ καθαρα).

Θεωρω την πλειοψηφια των οδηγων δικυκλου στην ελλαδα γενικα πολυ κακους οδηγους και νομιζω πως τζαμπα καθομαστε και συζηταμε.

Η πλειοψηφια κινειται μονιμα αναμεσα σε λωριδες με μεγαλη ταχυτητα πηγαινουν γαμιωντας ειτε σε δρομους ειτε σε στενα και μετα οταν συμβει η κακια η στιγμη ζητανε τα ρεστα.

Δεν λεω οτι και εγω δεν εχω τρεξει αλλα τουλαχιστον εγω ηξερα εκ τον προτερων πως αν χτυπησω πηγαινα γυρευοντας.

 

Στην Ελλαδα ρισκαρεις τα παντα με το που βγεις στον δρομο ειτε πεζος ειτε με αμαξι ειτε με μηχανη. Δεν ειναι οι σφηνες επικίνδυνες (αν γινονται οπως πρεπει) αλλα ο τροπος οδήγησης των οδηγων ανεξάρτητα απο το οχημα στο οποιο ειναι.

 

Η φραση σου για τους δικυκλιστες ειναι λαθος και θα επρεπε να πεις οτι θεωρεις την πλειοψηφια των οδηγων στην ελλαδα πολυ κακους, χωρις να διαχωριζεις το οχημα. Επισης οσους κακους οδηγους μηχανων βλεπεις και σου καθονται στο μυαλο αλλοι τοσοι ειναι που οδηγανε μια χαρα και τους προσπερνας γιατι απλα δεν εχουν κανει κατι και νομιζεις οτι ολοι ειναι κακοι οδηγοι.

Δημοσ.

Αν δεν απαττώμαι και εδώ στην Ελλάδα επιτρέπεται η διήθηση, για λόγους ασφαλείας, στο φανάρι ώστε να μην είναι εγκλωβισμένος ο μοτοσυκλετιστής.

Επειδή η αναζήτηση του αποσπάσματος απο τον ΚΟΚ είναι πιο χρονοβόρα, παραθέτω το παρακάτω link/απόσπασμα απο σχετικό άρθρο.

http://www.motomag.gr/news/apopseis-epikairotita/areios-pagos-kai-motosykletistika-hoaxes

"Ο Άρειος Πάγος έπραξε το αυτονόητο στην συγκεκριμένη περίπτωση, εφαρμόζοντας τον νόμο, ο οποίος επίσης είναι σαφής και ορίζει ότι η διήθηση των μοτοσυκλετών, επιτρέπεται ανάμεσα σε λωρίδες με διακεκομμένη διαγράμμιση για να φτάσει η μοτοσυκλέτα εμπρός στο φανάρι, καθώς έχει αποδειχθεί ότι το να περιμένει πίσω από τα αυτοκίνητα αυξάνει τις πιθανότητες να μετατραπεί σε δυστύχημα κάποιο τροχαίο. Ορίζει επίσης και την σχετική ταχύτητα, και δεν αφήνει κανένα παράθυρο για κίνηση ανάμεσα στα αυτοκίνητα σε αυτοκινητόδρομους και άλλες περιπτώσεις. Οπότε; Οπότε η απόφαση του Άρειου Πάγου, απλά στηρίζει τον νόμο και είδηση θα υπήρχε αν γινόταν να αλλάξει ο νόμος και ο Άρειος Πάγος εμπόδιζε κάτι τέτοιο να γίνει."

Βέβαια απο την άλλη...

https://ukfrancebikers.com/2011/06/18/france-completely-paralysed-by-almost-100000-bikers/

"Στις 18 Ιουνίου του 2011, περισσότεροι από 100.000 μοτοσικλετιστές σε όλη τη χώρα, βγήκαν στους δρόμους και κινήθηκαν όπως επιθυμούσε ο Υπουργός: ο ένας πίσω από τον άλλον. Το Παρίσι παρέλυσε ολοσχερώς, στους δρόμους επικράτησε κομφούζιο με τους μοτοσικλετιστές να διασκεδάζουν τον άπλετο χώρο που είχαν στη διάθεσή τους. Καθόλου παράδοξο ότι οι οδηγοί των αυτοκινήτων τους χειροκροτούσαν λέγοντας «συνεχίστε, σας χρειαζόμαστε» (αλλιώς δεν θα φτάσουμε ποτέ στη δουλειά μας)."

Τι γίνεται όταν οι μηχανές κινούνται όπως τα αυτοκίνητα. ^^
Γιαυτό πλέον στα περισσότερα μέρη της Γαλλίας, επιτρέπεται νόμιμα η διήθηση (έστω και πιλοτικά για 4 χρόνια στα πλαίσια μελέτης).
 

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...