dimpa16 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2017 Ο χαρακτηρισμός κουτιά,δεν λέει τίποτα και όσοι παρεξηγούντε τζάμπα παρεξηγούντε. Δηλαδή επειδή οδηγώ αυτοκίνητο δεν ξέρω οτι είμαι μέσα σε κουτί;Αφού είμαι. Αφήστε τα κόμπλεξ.
NickTG Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2017 Ποιος μίλησε για παρεξήγηση? Αυτόν που τον χρησιμοποιεί χαρακτηρίζει. 2
dimpa16 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2017 Ποιος μίλησε για παρεξήγηση? Αυτόν που τον χρησιμοποιεί χαρακτηρίζει. Sorry,λάθος κατάλαβα.
Dim(debian.gr) Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2017 Πολυ μονοπλευρη η αποψη σου φιλε. Για τα αυτοκινητα γιατι δε λες τιποτα? Εχω τοση κοντρα με τους οδηγους κουτιων,γιατι καθε μερα λογω επαγγελματος παλευω για τη ζωη μου επανω στο μηχανακι και το 90% των περιπτωσεων ειναι απο αυτοκινητα. εσυ δηλαδη πας με το παπι σου οπως οριζει ο κοκ ; οχι κανεις σφηνες ; κανεις πας οπως θες περα δωθε οπως ολοι με τα μηχανακια ; ναι σιγουρα θα μπαινεις και σε κανα μονοδρομο αναποδα πως ακριβως παλευεις απεναντι στα αυτοκινητα οταν με το που γυρισεις την μιζα κανεις οτι σου κατεβει ;
kiko33gr Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2017 Ναι αδερφέ.Και μόνο αυτά τα δύο (συν πολλά άλλα ακόμα) είναι καταστάσεις που ο καθημερινός αναβάτης μοτό τα συναντάει και τα αντιμετωπίζει καθημερινά, κυριολεκτικά στο πετσί του.Θες κι`άλλα; STOP Μη παραχώρηση προτεραιότητας σε στενά,δρόμους,πλατείες(ξέρεις αυτό που λέμε ο δεξιά έχει πάντα δίκιο). Αν εγώ είμαι τριμάλακας και κάνω μαλακίες στη μηχανή θα τίς πληρώσω γιατί τις έκανα εγώ.Τις μαλακίες του κάθε πανίβλακα οδηγού αυτοκινήτου (προς θεου δεν είναι όλοι - αλίμονο αν ήταν όλοι),μάντεψε πάλι ποιός θα τις πληρώσει. Έχε το νου σου από παντού. Και στην τελική ρε φίλε, στ`αρχίδια σου οι λαμαρίνες αν σου κάτσει στραβή. Δεκτό φίλε μου και ότι σημβαίνουν αυτά και ότι ο αναβάτης μηχανής είναι πιο ευάλωτος. Τα περισσότερα παραδείγματα όμως θα είναι του στυλ "πέρναγα ανάμεσα από τα αμάξια και ένας πήγε να αλλάξει λωρίδα και με έκοψε", "πήγα να κάνω προσπέραση από τα δεξιά και το αμάξι ήθελε να στρίψει στο στενό και έπεσα πάνω του" και "κατέβαινα το βράδυ χωρίς φώτα και το αμάξι ξεκίνησε στο Στοπ χωρίς να με δει" κτλ. Δε λεω, οι αναβάτες σίγουρα είναι εκτιθεμένος σε περισσότερους κινδύνους, αλλά αν ακολουθείς τους κανόνες και τον ΚΟΚ ελατώνεις τις πιθανότητες ατυχήματος.
webparts Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2017 εσυ δηλαδη πας με το παπι σου οπως οριζει ο κοκ ; οχι κανεις σφηνες ; κανεις πας οπως θες περα δωθε οπως ολοι με τα μηχανακια ; ναι σιγουρα θα μπαινεις και σε κανα μονοδρομο αναποδα πως ακριβως παλευεις απεναντι στα αυτοκινητα οταν με το που γυρισεις την μιζα κανεις οτι σου κατεβει ; Πως κατεληξες σε ολα αυτα? Παλευω οταν πεταγονται απο στοπ,παραβιαζουν προτεραιοτητες,προσπερνανε απεναντι σου και αλλα πολλα. Ζειτε σε δικο σας κοσμο ετσι? Ειναι δυνατον να εχεις οδηγησει στους ελληνικους δρομους και να με ρωτας τετοια πραματα? Εχετε δικη σας λογικη μου φαινεται εδω μεσα και ειμαι σιγουρος οτι εισαστε απο εκεινους που προσπαθω να αποφυγω να με σκοτωσουν καθε μερα.
Dim(debian.gr) Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2017 Πως κατεληξες σε ολα αυτα? Παλευω οταν πεταγονται απο στοπ,παραβιαζουν προτεραιοτητες,προσπερνανε απεναντι σου και αλλα πολλα. Ζειτε σε δικο σας κοσμο ετσι? Ειναι δυνατον να εχεις οδηγησει στους ελληνικους δρομους και να με ρωτας τετοια πραματα? Εχετε δικη σας λογικη μου φαινεται εδω μεσα και ειμαι σιγουρος οτι εισαστε απο εκεινους που προσπαθω να αποφυγω να με σκοτωσουν καθε μερα. πως ; ετσι πατε ΟΛΟΙ με μηχανες και ειδικα με παπακια και μη πεις οχι . απλα στο μπουρδελο που ζουμε εχει περασει η ιδεα οτι η μηχανι , παπακι , σκουτερ , ετσι παει . θες να πεις πας στην πορεια σου πισω απο το μπροστινο σου οχημα σε αποσταση ασφαλειας η οτι δεν χωνεσαι καθε τρις και λιγο ;
Επισκέπτης Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2017 Δεκτό φίλε μου και ότι σημβαίνουν αυτά και ότι ο αναβάτης μηχανής είναι πιο ευάλωτος. Τα περισσότερα παραδείγματα όμως θα είναι του στυλ "πέρναγα ανάμεσα από τα αμάξια και ένας πήγε να αλλάξει λωρίδα και με έκοψε", "πήγα να κάνω προσπέραση από τα δεξιά και το αμάξι ήθελε να στρίψει στο στενό και έπεσα πάνω του" και "κατέβαινα το βράδυ χωρίς φώτα και το αμάξι ξεκίνησε στο Στοπ χωρίς να με δει" κτλ. Δε λεω, οι αναβάτες σίγουρα είναι εκτιθεμένος σε περισσότερους κινδύνους, αλλά αν ακολουθείς τους κανόνες και τον ΚΟΚ ελατώνεις τις πιθανότητες ατυχήματος. Φίλε μου, από το nickname μου ξέρεις και την ηλικία μου. Οδηγώ δίκυκλο από τα 16 μου, έχω κάνει και τις μαλακιες μου στην επαρχία όπου μεγάλωσα, αλλά όταν ήρθα στην Αθήνα τα είδα όλα! Και να σου πω την αλήθεια; οπότε λέω να πάω σαν άνθρωπος, πάντα νιώθω να απειλουμαι περισσότερο γιατί για κάποιο λόγο όλοι νομίζουν πως επειδή πάω σιγά, χωρίς να απαιτώ χώρο κλπ. δεν ξέρω να οδηγώ, έλα με τον μαλακα. Ρε όταν σε βλέπουν δολοφόνο στον δρόμο και άκρη θα κάνουν και τον μαλακα θα κάνουν, γιατί προφανώς πιστεύουν πως θα μπλέξουν αν γίνει κάτι. Αλήθεια σου λέω, είναι να τρελαίνεσαι! Άβυσσος η νοοτροπία του Έλληνα οδηγού, δίχως φυσικά να εξαιρώ τον εαυτό μου. Και μιας και μιλάμε για νοοτροπία... γύριζα σπίτι τώρα το βράδυ με τα πόδια κι έριχνε ο Θεός με τον Θεό, ε ρε παιδιά ούτε ένας οδηγός δεν σταμάτησε σε κάθετο για να περάσουμε απέναντι, παρότι αυτός δεν βρεχοταν. Και δε λέω σε διασταυρωσεις με φανάρια και τέτοια, σε κλασικά στενά που έχει στοπ ή προτεραιότητα από δεξιά και τέτοια. Απίστευτο! Να σε βλέπουν να βρεχεσαι και να έχουν την υπομονή να χάσουν λίγα δευτερόλεπτα από την ζωή τους...
phanispal Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2017 Φωτό 1: Πέτρου Ράλλη, Κλασικός δικυκλιστής, ο οποίος μιλούσε στο τηλέφωνο την ώρα που περνούσε δίπλα μου, και το έκλεισε αμέσως πριν τον βγάλω. Πέρασε με το που άναψε πράσινο χωρίς να το βλέπει (μάγκας). Φωτό 2: Παραλιακή-Γκολφ, κλασικός πανέξυπνος από τη γνωστή φάρα, που σιγά μην καθόταν να περιμένει στην ουρά. Κοροϊδευόμαστε; Πέρασε με κόκκινο(!).
YourTrueLegend Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2017 Φωτό 1: Πέτρου Ράλλη, Κλασικός δικυκλιστής, ο οποίος μιλούσε στο τηλέφωνο την ώρα που περνούσε δίπλα μου, και το έκλεισε αμέσως πριν τον βγάλω. Πέρασε με το που άναψε πράσινο χωρίς να το βλέπει (μάγκας). Φωτό 2: Παραλιακή-Γκολφ, κλασικός πανέξυπνος από τη γνωστή φάρα, που σιγά μην καθόταν να περιμένει στην ουρά. Κοροϊδευόμαστε; Πέρασε με κόκκινο(!). Και στις 2 φωτο αυτο που βλεπω πρωτα ειναι καποιον να βγαζει φωτογραφιες με το κινητο του την ωρα που βρισκεται στη θεση του οδηγου. Το οτι ειναι σταματημενος λογω κοκκινου δεν αλλαζει πολλα ως προς το concept και φυσικα δεν αποτελει δικαιολογια. Επειτα βλεπω και αυτους τους 2 που αναφερεις. Ελπιζω να μην εισαι εσυ ο οδηγος που τις εβγαλε, γιατι απο τα ποστ σου δινεις την εντυπωση οτι διαθετεις στοιχειωδη οδηγικη παιδεια ωστε να μην τραβας φωτος με το κινητο την ωρα που εισαι στο τιμονι.
phanispal Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2017 Άντε πάλι. Τελικά υπάρχει γκρι, ή μόνο άσπρο και μαύρο; Πάω να παραδοθώ.
YourTrueLegend Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2017 Και γιατι το γκρι εισαι εσυ και το μαυρο ειναι αυτοι που εβγαλες φωτο και οχι το αναποδο; Παρεπιπτοντως, οχι, δεν υπαρχει γκρι. Βαση Κ.Ο.Κ αλλα και βαση κοινης λογικης-που δεν ειναι και τοσο κοινη. Αν και αυτο που θελω να καταδειξω με το ποστ μου ειναι την τυπικη ελληνικη συμπεριφορα του να κατακρινουμε τους αλλους, χωρις να φροντιζουμε πρωτα να βελτιωσουμε τους εαυτους μας. Ο οδηγος λοιπον που τραβηξε τις συγκεκριμενες φωτο, οδηγει εχοντας το νου του οχι στο δρομο, αλλα στο ποιον θα πρωτοβγαλει φωτογραφια με το κινητο του με σκοπο να την δημοσιοποιησει στα social media. Με λιγα λογια δεν ειναι συγκεντρωμενος στην οδηγηση. Αν λοιπον τα social media ειναι σημαντικοτερα απο την οδηγηση, δεν εχω παρα να παω πασο. Αν παλι πιστευεις οτι το προβλημα στις φωτο ειναι μονο οι αλλοι 2, καλως. Δεν ειναι ετσι ομως.
Επισκέπτης Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2017 Και γιατι το γκρι εισαι εσυ και το μαυρο ειναι αυτοι που εβγαλες φωτο και οχι το αναποδο; Παρεπιπτοντως, οχι, δεν υπαρχει γκρι. Βαση Κ.Ο.Κ αλλα και βαση κοινης λογικης-που δεν ειναι και τοσο κοινη. Αν και αυτο που θελω να καταδειξω με το ποστ μου ειναι την τυπικη ελληνικη συμπεριφορα του να κατακρινουμε τους αλλους, χωρις να φροντιζουμε πρωτα να βελτιωσουμε τους εαυτους μας. Ο οδηγος λοιπον που τραβηξε τις συγκεκριμενες φωτο, οδηγει εχοντας το νου του οχι στο δρομο, αλλα στο ποιον θα πρωτοβγαλει φωτογραφια με το κινητο του. Με λιγα λογια δεν ειναι συγκεντρωμενος στην οδηγηση. Αν εσυ πιστευεις οτι το προβλημα στις φωτο ειναι μονο οι αλλοι 2, καλως. Δεν ειναι ετσι ομως. Το κινητό μπορεί να είναι σε βάση ή οι δώρο από dash cam όπως κάνω εγώ.. Αλλά πάντα θες να δημιουργείς προβλήματα και να φέρνεις αντιρρήσεις
phanispal Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2017 Συμφωνώ στο ότι κανονικά θα έπρεπε να ήμασταν όλοι 100% αφοσιωμένοι στο δρόμο και μόνο εκεί. Στην πράξη όμως δεν είναι εφικτό. Οι επαγγελματίες οδηγοί μπορούν να χειρίζονται το GPS, ακόμα και σταματημένοι, ή είναι κι αυτοί παράνομοι σύμφωνα με τον ΚΟΚ; Να τους μπουζουριάσουμε κι αυτούς; Να τους βάλουμε να αποστηθίσουν απ' έξω όλο τον πολιτικό χάρτη της Ελλάδας;
YourTrueLegend Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2017 Το κινητό μπορεί να είναι σε βάση ή οι δώρο από dash cam όπως κάνω εγώ.. Αλλά πάντα θες να δημιουργείς προβλήματα και να φέρνεις αντιρρήσεις Αντιρρηση φερνεις εσυ που επικαλεισαι βασεις και dashcam οταν στη φωτο με το μηχανακι ειναι ξεκαθαρο οτι η φωτο ειναι τραβηγμενη απο χερι πισω απο το τιμονι. Επισης το ποστ σου ειναι ενδεικτικο της ελληνικης νοοτροπιας. Δεν κρινουμε το λαθος, αλλα κρινουμε αυτον που κρινει το λαθος διοτι πρεπει απλα να πουμε κι εμεις κατι, εξυπνοι Ελληνες γαρ. Και μετα ερχομαστε καμαρωτοι καμαρωτοι να γραψουμε για τους κακους Ελληνες οδηγους που συναντησαμε στο δρομο. Χωρις πρωτα απ'ολα να αρχιζουμε απο την αφεντια μας. Συμφωνώ στο ότι κανονικά θα έπρεπε να ήμασταν όλοι 100% αφοσιωμένοι στο δρόμο και μόνο εκεί. Στην πράξη όμως δεν είναι εφικτό. Οι επαγγελματίες οδηγοί μπορούν να χειρίζονται το GPS, ακόμα και σταματημένοι, ή είναι κι αυτοί παράνομοι σύμφωνα με τον ΚΟΚ; Να τους μπουζουριάσουμε κι αυτούς; Να τους βάλουμε να αποστηθίσουν απ' έξω όλο τον πολιτικό χάρτη της Ελλάδας; Ουδεμια απο τις υπερβολες που αναφερεις δεν εχω γραψει (περι μπουζουριασματων και αποστηθισεων). Εγραψα οσο πιο απλα μπορουσα οτι στις φωτο που δημοσιευεις ειναι λαθος και ο ιδιος ο οδηγος που τις τραβηξε. Αν διαφωνει καποιος, ας μου το πει, διαφορετικα αδικα συζηταμε. Η ερωτηση που κανεις για το GPS και τους επαγγελματιες οδηγους ειναι ερωτηση κρισεως για να σου πω την γνωμη μου (σε κατι που δεν χωραει αποψη) ή απορια για το τι ισχυει ; Να προσθεσω εδω, οτι "σταματημενος" στον ΚΟΚ σημαινει σταθμευμενος και οχι ακινητος επειδη σε επιασε κοκκινο/μποτιλιαρισμα κλπ. Κατα τ'αλλα συμφωνω με τη σειρα μου στο οτι δεν γινεται να ειμαστε 100% σωστοι. Αυτο δεν αποτελει δικαιολογια παντως. Και κυριως δεν ειναι αντιλογος προς αυτον που σου υποδεικνυει το λαθος. Αν σε επιανε τροχαια εκεινη την ωρα και σου επεβαλλε τα προβλεπομενα θα τους ελεγες οτι ουτε αυτοι ειναι 100% σωστοι ή οτι το μπροστα μηχανακι παρανομει κι αυτο, αρα να σε αφησουνε ησυχο; Βεβαια το point μου δεν αφορα το πως θα δικαιολογηθουμε στην τροχαια ή το αν φταιμε 1%, 99% ή 50%. Απλα προσπαθω να εξηγησω δυο πραγματα που φανταζομουν οτι θα ηταν αυτονοητα σε ανθρωπους που ισχυριζονται οτι διαθετουν οδηγικη παιδεια: Α. Οταν οδηγουμε μενουμε συγκεντρωμενοι σε αυτο. Οτιδηποτε αλλο συνιστα κινδυνο. Β. Οταν μπαινουμε στη διαδικασια να κρινουμε τους αλλους οδηγους για το τι κανουν στο δρομο, περα απο το οτι χανουμε τη συγκεντρωση μας, καλα θα ηταν να ειμαστε το ιδιο αυστηροι και με τους εαυτους μας. Διοτι κι αυτος στο μηχανακι αν σε εβλεπε θα ελεγε "κοιτα ενα λακαμα με το κινητο στο χερι". Χωρις να κρινει την αφεντια του βεβαιως. Κι αμα του πει κανεις "για δες εσυ πρωτα τι κανεις" το σεναριο θα ειναι το ιδιο "ολοι κανουμε λαθη", "μα καλα δεν βλεπεις οτι ο αλλος κραταει κινητο στο χερι ενω ειναι στο τιμονι, εμενα βρηκες;" κλπ. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις