Dim(debian.gr) Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2017 Παιδια μη γραφετε τι παθατε και τι συναντησατε,δεν ειναι τετοιο το νημα και δεν εχει νοημα,καθως ολοι καθημερινα τα συνανταμε. Επισης εχω ιστοριες για να σας καλυψω ολους. Και εμενα πηγαν κυριολεκτικα να με σκοτωσουν δυο αυτοκινητα σημερα,αλλα δεν βγηκα να σας τα γραψω. Αυτο το λεω για αυτους που τα εχουν με τα μηχανακια,αλλα ξεχνουν οτι αυτοι που πραγματικα θα σε σκοτωσουν ειναι οι οδηγοι αυτοκινητων. το μηχανακι να οδηγει οπως προβλεπει ο ΚΟΚ κα να μη κανει μαλακιες αν θελει να ζησει
green gordon Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2017 Το debate αυτοκινητα vs μηχανακια ειναι εντελως ακυρο αφου αν καποιος ειναι γιδι θα παραμεινει γιδι οτι και αν οδηγησει. Βtw συγνωμη στα συμπαθεστατα τετραποδα για τη συγκριση.
notist Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2017 Πάντως οι χαρακτηρισμοί για τους οδηγούς όλων των οχημάτων είναι γιδι-τραχανάς-κατσαπλιας-τραχανοπλαγιας κ.α.
phanispal Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2017 Ακριβως επειδή έχεις πιο μεγάλο οχήματα από τον μηχανόβιο πρέπει να προσέχεις περισσότερο μην σκοτώσεις κανέναν και να μην γλείφεις.. Κατ' αρχάς συμφωνούμε ότι όλοι, μα όλοι πρέπει να έχουν το νου τους; Κατά δεύτερον, αυτό που λέω είναι ότι ΑΝ κάποιος πρέπει να έχει περισσότερο το νου του, είναι ο πιο ευάλωτος. Δεν καταλαβαίνω πού είναι το δύσκολο να το αντιληφθείς. Νόμος της φύσης είναι. Εσύ δηλαδή μου λες ότι ΑΝ κάποιος πρέπει να έχει περισσότερο το νου του απ' τους υπόλοιπους, αυτός πρέπει να είναι ο πιο «ισχυρός» και όχι ο πιο ευάλωτος. Εκεί να δεις πόσο κότες είναι.Όσο κόκκορες το ΄΄παίζουν΄΄ στις μηχανές. Δεν αντιλέγω, αυτό ακριβώς λέω πιο πάνω. Ο πιο ευάλωτος πρέπει να είναι περισσότερο προσεκτικός απ' τον «ισχυρότερο». Και όχι τα ποδήλατα και τα παπιά να κάνουν σφήνες.
webparts Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2017 το μηχανακι να οδηγει οπως προβλεπει ο ΚΟΚ κα να μη κανει μαλακιες αν θελει να ζησει Πολυ μονοπλευρη η αποψη σου φιλε. Για τα αυτοκινητα γιατι δε λες τιποτα? Εχω τοση κοντρα με τους οδηγους κουτιων,γιατι καθε μερα λογω επαγγελματος παλευω για τη ζωη μου επανω στο μηχανακι και το 90% των περιπτωσεων ειναι απο αυτοκινητα.
kiko33gr Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2017 Πολυ μονοπλευρη η αποψη σου φιλε. Για τα αυτοκινητα γιατι δε λες τιποτα? Εχω τοση κοντρα με τους οδηγους κουτιων,γιατι καθε μερα λογω επαγγελματος παλευω για τη ζωη μου επανω στο μηχανακι και το 90% των περιπτωσεων ειναι απο αυτοκινητα. Μπορείς φίλε μου να μας πεις τι ακριβώς σου κάνουν αυτοί οι "οδηγοί κουτιών" και απειλούν τη ζωή σου; Και τι κάνεις εσύ; Για να μπροούμε να προσέχουμε και να μην τα κάνουμε και εμείς.
webparts Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2017 Μπορείς φίλε μου να μας πεις τι ακριβώς σου κάνουν αυτοί οι "οδηγοί κουτιών" και απειλούν τη ζωή σου; Και τι κάνεις εσύ; Για να μπροούμε να προσέχουμε και να μην τα κάνουμε και εμείς. Δε μπορω να συζητησω μαζι σου,στο ξαναειπα. Αυτα που ρωτας μου δειχνουν πως ή δεν εχεις οδηγησει μηχανακι ή δεν εχεις βγει απο το σπιτι σου γενικοτερα.
kiko33gr Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2017 Δε μπορω να συζητησω μαζι σου,στο ξαναειπα. Αυτα που ρωτας μου δειχνουν πως ή δεν εχεις οδηγησει μηχανακι ή δεν εχεις βγει απο το σπιτι σου γενικοτερα. Με το να έχω οδηγήσει μηχανάκι ή το να έχω βγει από το σπίτι πως μπορώ να ξέρω εσένα πως απειλούν τη ζωή σου; Απλά ζήτησα παραδείγματα για το πως "παλεύεις για τη ζωή σου", όπως εσύ μας είπες. Εγώ είμαι ανοιχτός σε συζήτηση και δέχομαι να αλλάξω τη συμπεριφορά μου, αν κάνω κάτι λάθος και είμαι κίνδυνος για το εαυτό μου ή τους άλλους. Αν δε θέλεις να κάνεις το ίδιο, δεκτό.
Moderators Spect~ Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2017 Moderators Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2017 Κατ' αρχάς συμφωνούμε ότι όλοι, μα όλοι πρέπει να έχουν το νου τους; Κατά δεύτερον, αυτό που λέω είναι ότι ΑΝ κάποιος πρέπει να έχει περισσότερο το νου του, είναι ο πιο ευάλωτος. Δεν καταλαβαίνω πού είναι το δύσκολο να το αντιληφθείς. Νόμος της φύσης είναι. Εσύ δηλαδή μου λες ότι ΑΝ κάποιος πρέπει να έχει περισσότερο το νου του απ' τους υπόλοιπους, αυτός πρέπει να είναι ο πιο «ισχυρός» και όχι ο πιο ευάλωτος. Αν ολοι οδηγουσαν οπως πρεπει κανεις δεν θα επρεπε να προσεχει. Ολοι πρεπει να εχουν το νου τους αλλα συνηθως αυτως που εχει την περισσότερη δυναμη πρεπει να την κουμανταρει καλυτερα. Σκεψου το αλλιως, εισαι με το αμαξι και ερχομαι με τη νταλικα μου, εσυ θα με προσεχεις γιατι μπορω να σου κανω κακο, εγω σαν οδηγος νταλικας ομως δεν πρεπει να σε προσεχω γιατι μπορω ακομη και καταλαθος να σου κανω μεγαλο κακο λόγω του οτι εχω πιο μεγαλο οχημα? Η θες να πεις οτι εγω σαν νταλικιερης επειδη εχω μεγαλυτερο αμαξι θα κανω οτι γουσταρω και εσυ να προσεχεις να μην σε σκοτώσω ?
Επισκέπτης Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2017 Με το να έχω οδηγήσει μηχανάκι ή το να έχω βγει από το σπίτι πως μπορώ να ξέρω εσένα πως απειλούν τη ζωή σου; Απλά ζήτησα παραδείγματα για το πως "παλεύεις για τη ζωή σου", όπως εσύ μας είπες. Εγώ είμαι ανοιχτός σε συζήτηση και δέχομαι να αλλάξω τη συμπεριφορά μου, αν κάνω κάτι λάθος και είμαι κίνδυνος για το εαυτό μου ή τους άλλους. Αν δε θέλεις να κάνεις το ίδιο, δεκτό. Να σου πω εγώ 2 πράγματα που έχω εύκαιρα στο μυαλό: Το γαμημένο κινητό! Είναι αδιανόητο στο ένα χέρι το τιμόνι και στο άλλο το κινητό! Αυτό είναι το εγκληματικό κι όχι η κίνηση ανάμεσα στα αυτοκίνητα. Αν εγώ οδηγώ σα μουρλός, ας τσακιστώ, αλλά το να έχω την προστασία του κουτιού, απειλώ τους υπόλοιπους χρήστες των δρόμων, είτε λέγεται πεζός, είτε μηχανόβιος είτε, είτε...... Το γαμημένο φλας που δεν ανάβει κανείς όταν αλλάζεις πορεία.
kiko33gr Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2017 Να σου πω εγώ 2 πράγματα που έχω εύκαιρα στο μυαλό: Το γαμημένο κινητό! Είναι αδιανόητο στο ένα χέρι το τιμόνι και στο άλλο το κινητό! Αυτό είναι το εγκληματικό κι όχι η κίνηση ανάμεσα στα αυτοκίνητα. Αν εγώ οδηγώ σα μουρλός, ας τσακιστώ, αλλά το να έχω την προστασία του κουτιού, απειλώ τους υπόλοιπους χρήστες των δρόμων, είτε λέγεται πεζός, είτε μηχανόβιος είτε, είτε...... Το γαμημένο φλας που δεν ανάβει κανείς όταν αλλάζεις πορεία. Συμφωνώ και στα δύο μαζί σου - ειδικά αυτό με το φλας! Μερικές φορές αναρωτιέμαι, μήπως το φλας είναι στο έξτρα εξοπλισμό και αυτοί ειδικά με κάτι ακριβά αμάξια δεν είχαν παραπάνω λεφτά να το πάρουν! Αυτά πάντως απλά είναι χαρακτηριστικά κακών οδηγών, όχι μόνο αυτοκινήτου. Κάποια παραδείγματα συγκεκριμένα; Π.χ. "κάθομαι στο φανάρι και πέφτουν πάνω μου" ή "οδηγώ στη μέση της λωρίδας μου και ο δίπλα, θέλωντας να αλλάξει λωρίδα με ρίχνει".
phanispal Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2017 Αν ολοι οδηγουσαν οπως πρεπει κανεις δεν θα επρεπε να προσεχει. Ολοι πρεπει να εχουν το νου τους αλλα συνηθως αυτως που εχει την περισσότερη δυναμη πρεπει να την κουμανταρει καλυτερα. Σκεψου το αλλιως, εισαι με το αμαξι και ερχομαι με τη νταλικα μου, εσυ θα με προσεχεις γιατι μπορω να σου κανω κακο, εγω σαν οδηγος νταλικας ομως δεν πρεπει να σε προσεχω γιατι μπορω ακομη και καταλαθος να σου κανω μεγαλο κακο λόγω του οτι εχω πιο μεγαλο οχημα? Η θες να πεις οτι εγω σαν νταλικιερης επειδη εχω μεγαλυτερο αμαξι θα κανω οτι γουσταρω και εσυ να προσεχεις να μην σε σκοτώσω ? Ρε man, μην το πάμε με το «πρέπει». Ούτε να πιάνουμε τα άκρα του τύπου «είμαι μεγαλύτερος, άρα κάνω ότι γουστάρω». Δεν είπα πουθενά ότι ο μεγαλύτερος γράφει στα παπάρια του τον μικρότερο. Κι αν το κάνει είναι απλά λάθος. Εγώ σου μιλάω για νόμο της φύσης, για κοινή λογική. Είμαι πιο ευάλωτος, άρα πρέπει να κοιτάγομαι από παντού μη μου έρθει από εκεί που δεν το περιμένω. Γενικά δε διαφωνούμε, αλλά θεωρώ πως δεν καταλαβαίνεις αυτό που θέλω να πω. Σκέψου ας πούμε ότι είσαι με το αυτοκίνητο/μηχανάκι/whatever, και χάνει αέρα κάποιο λάστιχό σου ή σου κάνει νούμερα το μοτέρ, ή κάτι παρόμοιο σε σημείο που αναγκαστικά πρέπει να κινηθείς με παράδοξο τρόπο για μικρή απόσταση. Η κοινή λογική δε λέει ότι από εκεί που πριν θα είχες τα μάτια σου 14, πλέον θα τα έχεις 1014; Κάτι σου συνέβη που σε καθιστά περισσότερο ευάλωτο σε σχέση με πριν. Δε θα τεθείς αυτομάτως σε περισσότερη ετοιμότητα για το παραμικρό; Θα συνεχίσεις δηλαδή σα να μην τρέχει τίποτα και θα περιμένεις από μένα το φορτηγατζή να προβλέψω τη ζημιά που έπαθες; Άλλο παράδειγμα (ακραίο, αλλά για να καταλάβεις τι θέλω να πω): Τα φέρνει έτσι η ζωή που αναγκάζομαι έστω για πολύ μικρή απόσταση να κινηθώ με το ποδήλατο σε εθνική οδό. Η λογική δε λέει ότι πρέπει να είμαι κλασμένος μη γίνει το οτιδήποτε; Ότι πρέπει να είμαι σε 1000% εγρήγορση; Τι, θα περιμένω απ' τ' αυτοκίνητα να είναι πιο προσεκτικοί από μένα για μένα; Δεν ξέρω πόσο πιο σαφές να κάνω το σκεπτικό μου.
sanaeriko Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2017 Λιγο ηρεμα παιδια με τις προσωπικες κόντρες και τους χαρακτηρισμούς για να μην κλειδωθεί το τοπικ.
dimpa16 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2017 Συμφωνώ και στα δύο μαζί σου - ειδικά αυτό με το φλας! Μερικές φορές αναρωτιέμαι, μήπως το φλας είναι στο έξτρα εξοπλισμό και αυτοί ειδικά με κάτι ακριβά αμάξια δεν είχαν παραπάνω λεφτά να το πάρουν! Αυτά πάντως απλά είναι χαρακτηριστικά κακών οδηγών, όχι μόνο αυτοκινήτου. Κάποια παραδείγματα συγκεκριμένα; Π.χ. "κάθομαι στο φανάρι και πέφτουν πάνω μου" ή "οδηγώ στη μέση της λωρίδας μου και ο δίπλα, θέλωντας να αλλάξει λωρίδα με ρίχνει". Ναι αδερφέ.Και μόνο αυτά τα δύο (συν πολλά άλλα ακόμα) είναι καταστάσεις που ο καθημερινός αναβάτης μοτό τα συναντάει και τα αντιμετωπίζει καθημερινά, κυριολεκτικά στο πετσί του.Θες κι`άλλα; STOP Μη παραχώρηση προτεραιότητας σε στενά,δρόμους,πλατείες(ξέρεις αυτό που λέμε ο δεξιά έχει πάντα δίκιο). Αν εγώ είμαι τριμάλακας και κάνω μαλακίες στη μηχανή θα τίς πληρώσω γιατί τις έκανα εγώ.Τις μαλακίες του κάθε πανίβλακα οδηγού αυτοκινήτου (προς θεου δεν είναι όλοι - αλίμονο αν ήταν όλοι),μάντεψε πάλι ποιός θα τις πληρώσει. Έχε το νου σου από παντού. Και στην τελική ρε φίλε, στ`αρχίδια σου οι λαμαρίνες αν σου κάτσει στραβή.
NickTG Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2017 Πάντως ο χαρακτηρισμός κουτιά δεν δείχνει ακριβώς αντικειμενικοτητα. 3
Προτεινόμενες αναρτήσεις