Tenshi Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2017 Μισό, η (υποχρεωτική χρήση) ζώνη(ς) πού κολλάει; Δεν επηρεάζει με κάποιο τρόπο τους γύρω σου, μόνο εκείνον που (δεν) τη φοράει. Ακολούθως και η χρήση κράνους. Κάπως δύσκολο να τραυματίσεις/σκοτώσεις κάποιον άλλο επειδή δε φοράς εσύ κράνος. Αναφέρομαι στις λειτουργίες του οχήματος,όχι για την αυτονόητη χρήση ζώνης. Οι αυτοκινητοβιομηχανίες προσφέρουν το Χ βοήθημα προς όφελος της ασφάλειας οδηγού και επιβατών,άλλα οι τελευταίοι αντιστέκονται σθεναρά (βλ. κλασικό ερώτημα για το πως απενεργοποιείται ο βομβητής για τις ζώνες). Αν μελλοντικά γίνει εφαρμογή του lane assist σε όλα τα οχήματα,με τις αντίστοιχες οπτικές/ηχητικές "οχλήσεις" εντός της καμπίνας,it is safe to say οτι θα ακολουθήσει κάτι ανάλογο. Ουσιαστικά είναι θέμα αντίληψης των πραγμάτων.Διοτί ο μάγκας ο έξυπνος ο ελληνάρας οδηγός μεταφέρει τα εντός καμπίνας (και κρανίου) στον δρόμο.Και εκεί,είναι πολύ πιθανό να τραυματίσει ή και θα σκοτώσει. 1
phanispal Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2017 Ουσιαστικά είναι θέμα αντίληψης των πραγμάτων.Διοτί ο μάγκας ο έξυπνος ο ελληνάρας οδηγός μεταφέρει τα εντός καμπίνας (και κρανίου) στον δρόμο.Και εκεί,είναι πολύ πιθανό να τραυματίσει ή και θα σκοτώσει. Αν και δε με βρίσκεις εντελώς αντίθετο, θεωρώ το παραπάνω ολίγον τι τσουβάλιασμα. Ότι επειδή εγώ δε φοράω ζώνη λόγω μαλακίας συνεπάγεται ότι είμαι σε όλο το οδηγικό φάσμα μαλάκας και εν δυνάμει επικίνδυνος. Δε νομίζω ότι πάει ακριβώς έτσι.
pontez2 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2017 Μισό, η (υποχρεωτική χρήση) ζώνη(ς) πού κολλάει; Δεν επηρεάζει με κάποιο τρόπο τους γύρω σου, μόνο εκείνον που (δεν) τη φοράει. Ακολούθως και η χρήση κράνους. Κάπως δύσκολο να τραυματίσεις/σκοτώσεις κάποιον άλλο επειδή δε φοράς εσύ κράνος. Eπιρεάζεις: 1. Tη ψυχολογία του ατόμου που είτε έκανε λάθος, είτε όχι, συμμετείχε στο τροχαίο. 2. Τους συγγενείς που θα κλαίνε επειδη έχασαν τον/την κανακάρη/ισσα τους. Ουσιαστικά κλείνεις σπιτια 3. Τους νοσηλευτές/τραυματιοφορείς που θα απασχολήσεις και θα μπορουσαν να ασχοληθούν με ένα αλλο περιστατικο. Όταν οδηγάω, σκέφτομαι πως επιστρέφοντας σπιτι θα έχω κάποιες αγκαλιές να με περιμένουν, φίλους αργότερα να μιλήσω και γενικά να περάσω καλά. Έχω κατασταλάξει πως οι περισσότεροι που οδηγάνε επιθετικά, ή δε χρησιμοποιουνκράνος/ζώνη, ζουν μια μιζερη ζωή, ειναι παντελός αγάμητοι, δεν έχουν φίλους, παρέα. Οκ υπάρχουν πάντα και κάποιοι που το κάνουν καθαρά λογο κάλου στον εγκέφαλο. Γενικά δεν θεωρώ οτι υπάρχει νοήμον άνθρωπος που θα προτιμήσει να τρέξει ή να οδηγήσει μηχανη χωρις κράνος, ενω ξέρει πως στο σπιτι του τον περιμένουν παιδιά, φίλοι ή μια ωραία γυναίκα/αντρας. Πρέπει να έχει σοβαρό προβλημα ψυχασθένειας και τρομακτικά κόμπλεξ. Δε γινεται αλλιως. (Φάνη no offense...με αφορμη αυτο που γράφεις απαντάω, δεν ειναι προσωπικό) 4
kiko33gr Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2017 Το σπαστικό με αυτό είναι όταν π.χ. κατεβαίνεις Μεσογείων ή Κηφησίας με το μηχανάκι στη γραμμή της αριστερής λωρίδας και να βλέπεις μπροστά σου τον άλλο από την αριστερή λωρίδα να έχει καβαλήσει τη γραμμή δεξιά του,να του ανάβεις φώτα να κορνάρεις και να μην κάνει αριστερά στη λωρίδα του να περάσεις ενώ πίσω έχει σχηματιστεί ουρά από μηχανάκια. Σόρι, φίλε μου, αλλά και αυτό που κάνεις εσύ δεν είναι τελείως νόμιμο. Και εσύ με το μηχανάκι είσαι ένα όχημα το οποίο πρέπει να σέβεται τις λορίδες. Απ'όσο ξέρω δεν υπάρχει ξεχωριστός νόμος που λέει κάτι διαφορετικό για μηχανάκι, άσχετα που το κάνουν όλλοι. Άρα εσύ κορνάρεις και ανάβεις τα φώτα σε κάποιον να μην πατάει τη γραμμή, μόνο και μόνο να την πατάς εσύ. Η γραμμή ανάμεσα στις λωρίδες δεν είναι λωρίδα για τα μηχανάκια και δεν είναι υποχρεωμένος κανένας να κάνει στην άκρη να περάσεις εσύ. Και εγώ πολλές φορές όταν θέλω να αλλάξω λωρίδα δεν μπορώ, γιατί οι μηχανές δε σταματάνε και δε δίνουν καμία προτεραιότητα κινούμενοι ανάμεσα από τις νόμιμες λωρίδες. Το "εσυ" δεν είναι προσωπικό, το χρησιμοποιώ γενικά.
Moderators Spect~ Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2017 Moderators Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2017 Μισό, η (υποχρεωτική χρήση) ζώνη(ς) πού κολλάει; Δεν επηρεάζει με κάποιο τρόπο τους γύρω σου, μόνο εκείνον που (δεν) τη φοράει. Ακολούθως και η χρήση κράνους. Κάπως δύσκολο να τραυματίσεις/σκοτώσεις κάποιον άλλο επειδή δε φοράς εσύ κράνος. Για το bold δεν ειναι ακριβώς ετσι ή καλυτερα αμμεσα δεν μπορεις έμμεσα μπορεις. Οταν οδηγας με τη μηχανη χωρις κρανος αφηνεις καποια μερη εκτεθιμενα τα οποια μπορει να σε οδηγησουν στο να προκαλεσεις ατυχημα πχ δεν φορας κρανος -> εντομο πεφτει στο ματι σου -> δεν βλεπεις/χανεις τον ελεγχο της μηχανης -> τραυματιζεις καποιον/παθαινεις κατι. ΤΟ εντομο ειναι απλα ενα παραδειγμα σε βροχη κλεινεις τα ματια γιατι οι σταγονες ειανι σαν καρφιτσες, ο αερας σε αναγκαζει να κλεινεις λιγο τα ματια και πολλα αλλα 9
Super Moderators Thresh Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2017 Super Moderators Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2017 Έντομο, χαλίκι κτλπ κτλπ, όχι μόνο στα μάτια γενικά στο πρόσωπο. Πριν από καμιά 20αρια χρόνια έχουμε συναντήσει σε δρόμο πεσμένο οδηγό μηχανής που φορούσε κράνος αλλά με ανοιχτή τη ζελατίνα του (ή όπως λέγεται) και μέσα γυαλιά ηλίου. Είχε περάσει χαλίκι είχε σκάσει στα γυαλιά, τα είχε σπάσει κι είχε μπει κρύσταλλο στο μάτι. Πως σου φάνηκε? Σκέψου αυτό να είχε γίνει με άλλα αμάξια από πίσω/δίπλα, να πλακώνονται στα φρένα, καραμπόλες και δεν συμμαζεύεται... 1
webparts Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2017 Έντομο, χαλίκι κτλπ κτλπ, όχι μόνο στα μάτια γενικά στο πρόσωπο. Πριν από καμιά 20αρια χρόνια έχουμε συναντήσει σε δρόμο πεσμένο οδηγό μηχανής που φορούσε κράνος αλλά με ανοιχτή τη ζελατίνα του (ή όπως λέγεται) και μέσα γυαλιά ηλίου. Είχε περάσει χαλίκι είχε σκάσει στα γυαλιά, τα είχε σπάσει κι είχε μπει κρύσταλλο στο μάτι. Πως σου φάνηκε? Σκέψου αυτό να είχε γίνει με άλλα αμάξια από πίσω/δίπλα, να πλακώνονται στα φρένα, καραμπόλες και δεν συμμαζεύεται... Εχεις καποιο point ?
Moderators Spect~ Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2017 Moderators Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2017 Εχεις καποιο point ? Οτι η μη χρηση κρανους μπορει να προκαλεσει ατυχημα 6
Super Moderators Thresh Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2017 Super Moderators Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2017 Οτι η μη χρηση κρανους μπορει να προκαλεσει ατυχημα Τα ευκόλως εννοούμενα τελικά δεν πρέπει να παρελείπονται... 9
webparts Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2017 Τα ευκόλως εννοούμενα τελικά δεν πρέπει να παρελείπονται... Απλα το παραδειγμα που ανεφερες δεν ταιριαζε και τοσο στη συζητηση. Νομιζω οτι μιλουσατε για μη χρηση κρανους.
Super Moderators Thresh Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2017 Super Moderators Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2017 Η φάση με το χαλίκι έγινε με ανοιχτή την ζελατίνα, σκέψου χωρίς κράνος πόσο πιο εύκολα μπορεί κάποιος να πάθει κάτι αντίστοιχο. Όχι μόνο στο μπροστινό μέρος του κεφαλιού αλλά από όλες τις μεριές επειδή μπορεί να πάτησε κάποιο άλλο αμάξι ένα χαλίκι. Ο τύπος που είχαμε συναντήσει την έπαθε από νταλίκα... 1
webparts Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2017 Η φάση με το χαλίκι έγινε με ανοιχτή την ζελατίνα, σκέψου χωρίς κράνος πόσο πιο εύκολα μπορεί κάποιος να πάθει κάτι αντίστοιχο. Όχι μόνο στο μπροστινό μέρος του κεφαλιού αλλά από όλες τις μεριές επειδή μπορεί να πάτησε κάποιο άλλο αμάξι ένα χαλίκι. Ο τύπος που είχαμε συναντήσει την έπαθε από νταλίκα... Ισχυει.Γενικα συμφωνω,απλα δεν ειχες κανει παραθεση και μπερδευτηκα λιγο. Προσφατα μου μπηκε σφηκα ενω ειχα λιγο ανοιχτη τη ζελατινα,αλλα ευτυχως βοηθησε η εμπειρια,δεν πανικοβληθηκα και σταματησα ακαριαια στην ακρη.
Super Moderators Thresh Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2017 Super Moderators Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2017 Ήρωας, άλλοι τρώμε φρίκη όταν μπαίνει στο αμάξι, πόσο μάλλον μέσα στο κράνος...
phanispal Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2017 Ωραία, δεκτόν αυτό με το κράνος. Αν και όχι και τόσο πιθανό, είναι δυνατόν να επηρεάσει και τους άλλους. Που και πάλι, θεωρώ πιο επικίνδυνο εκείνον που μπαίνει μπουρλοτιασμένος στο αυτοκίνητο, ή τσακώνεται με τη γυναίκα του ενώ οδηγεί, εκείνον που έχει φάει τον άμπακο πριν ξεκινήσει, εκείνον που δεν έχει προλάβει να πιει τον υποχρεωτικό για εκείνον καφέ το πρωί κ.ο.κ.. 1
Super Moderators Thresh Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2017 Super Moderators Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2017 Αυτό δεν φαίνεται με το μάτι όμως όπως το κράνος/ζώνη και δεν μπορεί να ελέγξει κάποιος. Τουλάχιστον το βασικό του κράνους/ζώνης (και κινητού χωρίς handsfree) πρέπει να τηρείται... 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις