Stogianz Δημοσ. 28 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2017 Ένα απο τα καλύτερα controllers και για το pc. 39,90 με επόμενη τιμή σκρουτζ τα 50ευρώ. Είναι η έκδοση με το audio jack 3,5 οπότε μπορείς να συνδέσεις και τα ακουστικά σου. Link
ziggywas Δημοσ. 28 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2017 Πρέπει να είναι η πρώτη έκδοση, χωρίς bluetooth, σωστά; Οπότε δεν κάνει για PC;
Lokokokakau Δημοσ. 28 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2017 Είμαι εντελώς άσχετος με αυτά τα περιφερειακά αλλά βλέπω ότι κάνει για πισι, έχει Bluetooth δλδ. Επίσης το ίδιο μαγαζί έχει το μαύρο χειριστήριο δύο ευρώ φθηνότερα για όποιον ενδιαφέρεται.
ziggywas Δημοσ. 28 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2017 Είμαι εντελώς άσχετος με αυτά τα περιφερειακά αλλά βλέπω ότι κάνει για πισι, έχει Bluetooth δλδ. Επίσης το ίδιο μαγαζί έχει το μαύρο χειριστήριο δύο ευρώ φθηνότερα για όποιον ενδιαφέρεται. Το μαύρο έχει βάλει ο TS. Όσο για το bluetooth, αν όντως έχει, τότε ποια η διαφορά με το νέο (πιο ακριβό); Site: XBOXONE Controller
Stogianz Δημοσ. 28 Ιουνίου 2017 Μέλος Δημοσ. 28 Ιουνίου 2017 Εγώ χρησιμοποιώ τον ανταπτορα για να τα συνδέσω στον υπολογιστή. Ακομα αν τύχει και εχω μείνει απο μπαταρία τα βάζω με ενα απλό καλώδιο miscro usb. 2
Exploticon Δημοσ. 28 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2017 με μεταφορικα βγαινει 43.80 αυτο εχει μεσα ανταμπτορα για pc η δεν αξιζει να το παρω?
uesugi1989 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2017 σεps4 κάνει; θέλω ένα για δοκιμή Σε ps4 νομίζω μόνο το elite controller πρέπει να κάνει και αυτό με πολύ μοντάρισμα, κάτι τέτοιο είχα διαβάσει πρόσφατα που ενδιαφερόμουν για το θέμα. Αν και νομίζω με κανά μελλοντικό firmware upgrade του ps4, η συμβατότητα θα αφαιρεθεί. Δυστυχώς γιατί τα χειριστήρια του ps4 είναι γτπ κατά τη γνώμη μου. Υπάρχουν και custom του ps4 με layout σαν του xbox αλλά είναι πολύ πιο ακριβά