solution1 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2017 (επεξεργασμένο) Του έχω κάνει κατάθεση τις 2 από τις 3 δόσεις, αλλά καθυστερεί πολύ. Η πρώτη δόση έγινε στις 16 Μαΐου και η δεύτερη στις 12 Ιουνίου. Δεν έχει κάνει αλλαγές που είχα ζητήσει από τις 23 Μαΐου Στις 6 Ιουνίου ζητάω νέες αλλαγές. Στις 9 Ιουνίου, συγκεντρώνει τις αλλαγές που έχω ζητήσει (από τις 23 Μαίου) σ'ένα mail. Στο μεταξύ έχω ζητήσει προσφορά για την κατασκευή γέφυρας. Στις 19 Ιουνίου ζητάω νέες αλλαγές. Στο μεταξύ δεν έχει υλοποιηθεί, σχεδόν καμία από τις αλλαγές που έχω ζητήσει. Υλοποιεί μόνο τις αυτά που ρωτάει ο ίδιος, όχι αυτά που του στέλνω εγώ. Δηλαδή ακολουθεί τη διαδρομή του. Στο μεσοδιάστημα γίνονται συζητήσεις με την εταιρία του ERP μου, για την κατασκευή της γέφυρας. Στις 22 Ιουνίου επικοινωνούμε τηλεφωνικά και αναφέρω ότι υπάρχουν εκκρεμότητες από το email τις 9/6 (το οποίο σημειωτέον περιλαμβάνει αλλαγές που είχαν ζητηθεί από τις 23/5) Μου αναφέρει ότι με δική του πρωτοβουλία (και χωρίς να με ειδοποιήσει, έχει δώσει εντολή παγώματος του project γιατί μελετούσαν τον τρόπο υλοποίησης της γέφυρας. Του αναφέρω ότι ζητάω πάγωμα του project. Στις 23/6 μου το ζητάει γραπτώς (μέσω email) Του το στέλνω. Τι να κάνω τώρα; Μπορώ από εδώ και πέρα να του ζητήσω ρήτρα; Όταν είχαμε ξεκινήσει μου είχε πει (μέσω τηλεφώνου) ότι σε 30 ημέρες περίπου το webshop θα ήταν έτοιμο. Επιλογή κι εγκατάσταση template opencart, πέρασμα προϊόντων, μεθόδων πληρωμής ect. Απ'ότι κατάλαβα, δεν θέλει πολλές αλλαγές. Προτιμάει λύσεις φασόν. Εγώ όμως είχα ήδη site και ήθελα κάτι καλύτερο. Σημειωτέον, οι περισσότερες αλλαγές που είχα ζητήσει, υπήρχαν ήδη στο site μου. Όποια βοήθεια-πρόταση δεκτή. Επεξ/σία 27 Ιουνίου 2017 από solution1
defacer Δημοσ. 27 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2017 Κάνατε κάποια συμφωνία, επίσημη ή μη, που να περιγράφει τι θα συμβεί σε περίπτωση που δεν ανταποκριθεί η μία πλευρά στις υποχρεώσεις της και ποιές ακριβώς είναι αυτές; Αν ναι, εξαρτάται από το τι είπατε. Αν όχι, δε νομίζω πως έχεις οποιοδήποτε πάτημα για να κάνεις κάτι. Απο δω και πέρα προφανώς δε θα ξανασυνεργαστείς με το συγκεκριμένο άτομο. 1
solution1 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2017 Μέλος Δημοσ. 27 Ιουνίου 2017 Είχαμε πει ότι μπορώ να αγοράσω έτοιμη την προϊοντική βάση (φωτογραφίες και περιγραφές) και να την περάσω στο παρόν eshop.
defendar Δημοσ. 27 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2017 Ναι αλλα μπασατε ημερομηνιες? Επισης ειπες οτι του εδωσες 2 απο τις 3 δοσεις ενω μετα λες οτι του ζητησες 2 φορες να κανει νεες αλλαγες. Αυτες οι αλλαγες αφορουσαν ελλατωματικο κωδικα που του ξεφυγε ή κατι που δε σου αρεσε εσενα προσωπικα-αισθητικα? Επισης αυτο ηταν μεσα στα αρχικα σχεδια? Εμενα οποτε ο πελατης με πληρωνει Χ ευρω για ενα χρονομελετημενο project και στα μισα μου ζηταει αλλαγες, μου λεει θελει το ενα, το αλλο και αλλα πραγματα απο οτι συμφωνησαμε τοτε και εγω θυμωνω επειδη ειναι εξτρα χρονος και ο χρονος αυτος ειναι το ψωμι μου και θα μπορουσα να κανω κατι αλλο απο το να δουλευω δωρεαν. Δε κανω τον δικηγορο του διαβολου τωρα γιατι ο τυπος ετσι οπως τον περιγραφεις φαινεται οντως απαραδεκτος και μη επαγγελματιας και μονο που δεν απανταει στα εμαιλ του ή τηλεφωνικα εγκαιρως, αλλα.. αλλα.. σε μερικες περιπτωσεις χρειαζεται ενα γραπτο συμβολαιο στη μεση ή εστω ενα email που να τα εχει ολα πολυ αναλυτικα με το τι ακριβως θα κανει αυτος, ποτε θα το κανει, ποτε θα τον πληρωσεις κτλ κτλ Τι να κανεις τωρα? Υπομονη εκει που εμπλεξες. Και αμα δεις οτι αργει και αργει και αργει δε του στελνεις την τριτη δοση και του ακυρωνεις το project ενω παραλληλα κοιτας αλλον developer πιο επαγγελματια/αξιοπιστο.
rafinos Δημοσ. 27 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2017 Το site που είχες πριν ήταν eshop ή απλό site παρουσίασης της επιχείρησής σου; Γιατί αν ήταν eshop τότε γιατί δεν προσπάθησες να βελτιώσεις το παλιό;
XPHSTOS_ Δημοσ. 27 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2017 Φαίνεται να την έχεις πατήσει...Δυστυχώς λόγια μέσω τηλεφώνου δεν θα πρέπει να τα εμπιστεύεσαι και από δω και στο εξής, είτε είσαι developer, designer ή πελάτης το συμφωνητικό θα ΠΡΕΠΕΙ να συντάσσεται για να μην υπάρχουν τέτοιες καταστάσεις.Δεν θα πρέπει να το φοβάται ούτε ο πελάτης αλλά ούτε και ο επαγγελματίας το συμφωνητικό.Αν υπήρχε συμφωνητικό με ρήτρα και με ξεκάθαρα deadlines θα στο έβγαζε μια χαρά σε ένα μήνα και ας χρειαζόταν να το κάνει outsource το project.Τώρα δυστυχώς είσαι στο "έλεος" του και απλά κάνεις υπομονή να τελειώσει το "έργο".Εκτός αν πιστεύεις ότι η αναμονή είναι μεγαλύτερη χασούρα από τις 2 δόσεις που έδωσες.
solution1 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2017 Μέλος Δημοσ. 27 Ιουνίου 2017 Ναι αλλα μπασατε ημερομηνιες? Επισης ειπες οτι του εδωσες 2 απο τις 3 δοσεις ενω μετα λες οτι του ζητησες 2 φορες να κανει νεες αλλαγες. Αυτες οι αλλαγες αφορουσαν ελλατωματικο κωδικα που του ξεφυγε ή κατι που δε σου αρεσε εσενα προσωπικα-αισθητικα? Επισης αυτο ηταν μεσα στα αρχικα σχεδια? Εμενα οποτε ο πελατης με πληρωνει Χ ευρω για ενα χρονομελετημενο project και στα μισα μου ζηταει αλλαγες, μου λεει θελει το ενα, το αλλο και αλλα πραγματα απο οτι συμφωνησαμε τοτε και εγω θυμωνω επειδη ειναι εξτρα χρονος και ο χρονος αυτος ειναι το ψωμι μου και θα μπορουσα να κανω κατι αλλο απο το να δουλευω δωρεαν. Βλέποντας ξανά το email της προσφοράς του, αναφέρει ότι το site θα είναι έτοιμο σε 30 εργάσιμες ημέρες. Δεν ζητούσα κάτι το εξωφρενικό. πχ από τα 6 slide που ζήτησα (στις 23 Μαίου) ετοίμασε 2 και άφησε ένα τρίτο που ήταν default. Ακόμα ζήτησα οι κατηγορίες των προιόντων να εμφανίζονται αριστερά και όχι πάνω, αλλαγές στην υπάρχουσα κατηγοριοποίηση, clean url βάση τίτλων προιόντων και όχι βάση κωδικών, σμίκρυνση των φωτογραφιών των προιόντων.. Δεν του είπα ν'αλλάξει τα χρώματα και τα μενού. Το site που είχες πριν ήταν eshop ή απλό site παρουσίασης της επιχείρησής σου; Γιατί αν ήταν eshop τότε γιατί δεν προσπάθησες να βελτιώσεις το παλιό; Όπως είπα τα περισσότερα από αυτά, τα είχα στο παλιό webshop. Ήταν δύσκολη πλατφόρμα (xcart) κι έλεγα να πάω σε κάτι openscource (opencart) με αρκετά μεγάλο community και υποστήριξη από πίσω. Δεν υπάρχουν κι αρκετά templates. πχ το template monster, έχει 650+ opencart templates, ενώ για xcart, μόλις 16 . Επίσης είχα πρόβλημα με τη μετατροπή ελληνικών χαρακτήρων σε clean url κι έκανα την μετατροπή μέσω function στο excel. Δυστυχώς λόγια μέσω τηλεφώνου δεν θα πρέπει να τα εμπιστεύεσαι και από δω και στο εξής, είτε είσαι developer, designer ή πελάτης το συμφωνητικό θα ΠΡΕΠΕΙ να συντάσσεται για να μην υπάρχουν τέτοιες καταστάσεις. Δεν θα πρέπει να το φοβάται ούτε ο πελάτης αλλά ούτε και ο επαγγελματίας το συμφωνητικό. Σ'αυτό έχεις απόλυτο δίκιο. Πλέον μόνο μέσω email μιλάω μαζί του.
defendar Δημοσ. 27 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2017 Ποσα προιοντα εχει περιπου η σελιδα σου? Επισης ειναι περιπλοκη/εχει πολυ υλικο?
solution1 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2017 Μέλος Δημοσ. 28 Ιουνίου 2017 Είναι αρκετά, αλλά τα έχει έτοιμα. Έτσι κι αλλιώς, δε νομίζω να επηρεάζει τη λειτουργία του site. Ένα απλό αρχείο csv είναι.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα