mentoras99 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2017 Share Δημοσ. 27 Ιουνίου 2017 Θελω να προχωρησω με καποιο τροπο, αναλογα τι θα βγει απο το ψαξιμο που θα κανω, στην αντικατασταση του υπαρχοντος μεγαλου αυτοκινητου μου,με ενα μικροτερο και νεοτερο,με βασικο σκοπο,το χαμηλοτερο κοστος συντηρησης, αλλα και λειτουργιας.Η αξιοπιστια για μενα ειναι επισης νευραλγικος παραγοντας.Με δεδομενο οτι ειμαι ακρως τυπικος και συνεπης, θα παω μεν το αμαξι μια φορα το χρονο στο επισημο service στην ωρα του, αλλα εχω την προσδοκία και...απαιτηση, το αυτοκινητο να μην ειναι ζημιάρικο και με τραβάει εξ'αναγκης στα συνεργεια με εξοδα και ταλαιπωριες καθε λιγους μηνες.Και επειδη στο παρελθον ειχα τραυματικες εμπειριες....αποκλειω εξαρχης τα γαλλικά και ιταλικα.Αν και δεν νομιζω αλλαζει και πολυ την εξισωση, να πω οτι μαλλον-εκτος απροοπτου- θα ειναι αγορα καλού μεταχειρισμενου, απο αντιπροσωπεια.Αλλα πιστευω οτι το γεγονος αυτο δεν αλλαζει τον προσανατολισμο προς την επιλογη του αυτοκινητου.Θελω κατι με το εξης σκεπτικο: - μαλλον οχι καν κατηγορια 'μικρο', αλλα 'μινι' ???- 1000cc- κινητηρα euro6- οντως χαμηλη καταναλωση καυσιμου (<4λ-100χλμ)- χαμηλο κοστος συντηρησης/service- 5θυρο- αξιολογη αντιπροσωπευση στην Ελλαδα(after sales)- αξιοπιστια, με ελαχιστες ζημιες και χαζοπροβληματα- καλη ποιοτητα κατασκευης- με οριζοντα κατοχής την δεκαετία- βενζινη;;- θεματα ασφαλειας τα θεωρω πλεον εδω και αρκετα χρονια-δεδομενα-λογω υποχρεωσεων προς την ΕΕ- μοντελο που να εχει κυκλοφορησει μετά το 2010, δηλαδη να εχει το πολυ 6-7 χρονια στην αγορα(εστω και αν μιλαμε για facelift)Πρωτες σκεψεις ειναι κατι σαν τον toyota aygo, απο το οποιο εχω και προσωπικη εμπειρια, αν και το περιμενα καπως ποιο αξιοπιστο ειναι αληθεια. Αλλα κατα τα λοιπα, ηταν οκ.Το corsa επισης ειναι αρκετα στις σκεψεις μου, γιατι ειμαι οπελακιας απο γενια σε γενιά, και ειμαστε υπερ-ευχαριστημενοι, αλλα μετα την εξαγορα απο το PSA group, εχω πλεον αρκετες επιφυλαξεις για το μελλον της εταιριας...Επισης καποιες σκεψεις εκανα και για το polo, αλλα οπως βλεπω η καταναλωση μαλλον ειναι πιο μεγαλη απ'οτι ανεμενα.Seat Mii, Skoda citigo, VW up,δεν τα εχω ψαξει, αν πληρουν αυτα που θελω και εγραψα παραπανω.Γνωστος μου που εχει το παλιο μικρο της vw παντως(lupo), του εχει βγαλει αρκετα προβληματα...Αυτα για αρχη, σας παρακαλω κατι την παραθεση της αποψη σας λαβετε υποψη τις αναγκες και προτιμησεις μου που διατυπωσα πιο πανω κι οχι απλα προς τα που 'κλίνει' κάποιος, για να βγει κατι ωφελιμο απο τη συζητηση.Ευχαριστώ! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Γιάννης Platano Δημοσ. 27 Ιουνίου 2017 Share Δημοσ. 27 Ιουνίου 2017 Σιγουρα ένα Ιαπωνικο θα σε καλυψει σε μεγαλο ποσοστο αλλα μην περιμενεις τετοια καταναλωση. Εχει η κορη μου ένα C1 του 2011 , 1000 κυβικα κινητηρα Toyota (ιδιο με Augo και Peugeot 107) καιει 7 λιτρα εντος πολης. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mentoras99 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2017 Μέλος Share Δημοσ. 27 Ιουνίου 2017 Γενικα παντως ηταν πολυ οικονομικος κινητηρας Γιαννη. Δεν λεω οτι ειναι και τα πιο 'αξιοπιστα' τα στοιχεια που δινουν για καταναλωσεις οι εταιριες, αλλωστε οι πραγματικες συνθηκες ειναι παντα πιο συνθετες. Αλλα αλλο να βλεπεις πχ 3,7 σε κυκλο εκτος πολης για το aygo, και αλλο πχ 5,5 σε κυκλο εκτος πολης για το polo. Καταλαβαινεις οτι οπως και να χει, το polo καιει παραπανω. Το splash της suzuki, γιατι δεν το βλεπω ουτε ως καινουριο στο autotriti? Θελω να δω το aygo οχι το εντελως το τελευταιο, αυτο με το facelift πριν λιγα χρονια, τι προδιαγραφες κινητηρα euro ειναι. euro5 ή euro6? Και πως το αναζητας ως μοντελο; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
GeorgeHellas Δημοσ. 27 Ιουνίου 2017 Share Δημοσ. 27 Ιουνίου 2017 To splash έχει σταματήσει να βγαίνει όπως και το αλτο. Τώρα η σουζουκι τα έχει αντικαταστήσει από το celerio. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
zio10 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2017 Share Δημοσ. 27 Ιουνίου 2017 Υπάρχουν αυτοκίνητα 6-7 ετών με πραγματική κατανάλωση κάτω από 4λτ/100; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Tenshi Δημοσ. 27 Ιουνίου 2017 Share Δημοσ. 27 Ιουνίου 2017 Ford Fiesta ecoboost. Καλορίζικο. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
phanispal Δημοσ. 27 Ιουνίου 2017 Share Δημοσ. 27 Ιουνίου 2017 Θες καινούργιο αυτοκίνητο και να μη σου βγάλει προβλήματα. Yeah sure. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mentoras99 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2017 Μέλος Share Δημοσ. 27 Ιουνίου 2017 Δεν νομιζω να παιζει χαμηλοτερη καταναλωση απο αυτη.... Up με φυσικο αεριο, 2,9λιτρα, φυσικο αεριο(ουτε καν βενζινη), στα 100χλμ? Δηλαδη σαν να λεμε κινεισαι τσαμπα!!!! Κανω καπου λαθος; Βεβαια 13χιλιαρικα κοστος αγορας.... Αλλα μετα, μαλλον εχεις κοστη οχι αυτοκινητου, αλλα 'παπιου'.... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NT1G Δημοσ. 27 Ιουνίου 2017 Share Δημοσ. 27 Ιουνίου 2017 2,9 λίτρα δύσκολα. Ή κυβικά μέτρα είναι ή kg. Επίσης θέλω να δω που θα γεμίζεις με 5 πρατήρια σε όλη την Αθήνα. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mentoras99 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2017 Μέλος Share Δημοσ. 27 Ιουνίου 2017 Παντως, για να επανελθω σε οτι ανεφερα στο αρχικο μου ποστ για το aygo, παροτι εβγαζε διαφορα χαζοπροβληματακια(1η γενια aygo), ωστοσο, ενιωθα παντα οτι ειχα πισω μου γερη αντιπροσωπεια, απο την αρχη ως το τελος. Εξακολουθει να ψηφιζεται καθε χρονο, οπως ηξερα οτι παντα ηταν στην Ελλαδα, η νο1 εταρια αυτοκινητων στην Ελλαδα στην εξυπηρετηση πελατων; ----- Πιστευω παντως, οτι ενας βενζινοκινητηρας απο 1000αρι με προδιαγραφες euro6, θα ειναι πολυ οικονομικος. Τι λετε επ'αυτου; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
GeorgeHellas Δημοσ. 28 Ιουνίου 2017 Share Δημοσ. 28 Ιουνίου 2017 (επεξεργασμένο) Οικονομικό θα είναι. Αλλά μην περιμένεις κάτω από 5.5 εντός πόλεως .. Και γενικά κάτω από 5 μεικτό. Για 1000αρακι βενζίνης μιλαω Επεξ/σία 28 Ιουνίου 2017 από GeorgeHellas Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mentoras99 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2017 Μέλος Share Δημοσ. 28 Ιουνίου 2017 Οικονομικό θα είναι. Αλλά μην περιμένεις κάτω από 5.5 εντός πόλεως .. Και γενικά κάτω από 5 μεικτό. Για 1000αρακι βενζίνης μιλαω Για συγκριση, 1600αρι με euro4, τι να καιει αραγε; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Liapisftw Δημοσ. 28 Ιουνίου 2017 Share Δημοσ. 28 Ιουνίου 2017 Για συγκριση, 1600αρι με euro4, τι να καιει αραγε; 1600αρι turbo euro 4 που έχω εγώ μου καίει 9-10 λίτρα μικτό (60% πόλη - 40% εκτός ). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
anikologr Δημοσ. 28 Ιουνίου 2017 Share Δημοσ. 28 Ιουνίου 2017 Θελω να προχωρησω με καποιο τροπο, αναλογα τι θα βγει απο το ψαξιμο που θα κανω, στην αντικατασταση του υπαρχοντος μεγαλου αυτοκινητου μου, με ενα μικροτερο και νεοτερο, με βασικο σκοπο, το χαμηλοτερο κοστος συντηρησης, αλλα και λειτουργιας. Η αξιοπιστια για μενα ειναι επισης νευραλγικος παραγοντας. Με δεδομενο οτι ειμαι ακρως τυπικος και συνεπης, θα παω μεν το αμαξι μια φορα το χρονο στο επισημο service στην ωρα του, αλλα εχω την προσδοκία και...απαιτηση, το αυτοκινητο να μην ειναι ζημιάρικο και με τραβάει εξ'αναγκης στα συνεργεια με εξοδα και ταλαιπωριες καθε λιγους μηνες. Και επειδη στο παρελθον ειχα τραυματικες εμπειριες....αποκλειω εξαρχης τα γαλλικά και ιταλικα. Αν και δεν νομιζω αλλαζει και πολυ την εξισωση, να πω οτι μαλλον-εκτος απροοπτου- θα ειναι αγορα καλού μεταχειρισμενου, απο αντιπροσωπεια. Αλλα πιστευω οτι το γεγονος αυτο δεν αλλαζει τον προσανατολισμο προς την επιλογη του αυτοκινητου. Θελω κατι με το εξης σκεπτικο: - μαλλον οχι καν κατηγορια 'μικρο', αλλα 'μινι' ??? - 1000cc - κινητηρα euro6 - οντως χαμηλη καταναλωση καυσιμου (<4λ-100χλμ) - χαμηλο κοστος συντηρησης/service - 5θυρο - αξιολογη αντιπροσωπευση στην Ελλαδα(after sales) - αξιοπιστια, με ελαχιστες ζημιες και χαζοπροβληματα - καλη ποιοτητα κατασκευης - με οριζοντα κατοχής την δεκαετία - βενζινη;; - θεματα ασφαλειας τα θεωρω πλεον εδω και αρκετα χρονια-δεδομενα-λογω υποχρεωσεων προς την ΕΕ - μοντελο που να εχει κυκλοφορησει μετά το 2010, δηλαδη να εχει το πολυ 6-7 χρονια στην αγορα(εστω και αν μιλαμε για facelift) Πρωτες σκεψεις ειναι κατι σαν τον toyota aygo, απο το οποιο εχω και προσωπικη εμπειρια, αν και το περιμενα καπως ποιο αξιοπιστο ειναι αληθεια. Αλλα κατα τα λοιπα, ηταν οκ. Το corsa επισης ειναι αρκετα στις σκεψεις μου, γιατι ειμαι οπελακιας απο γενια σε γενιά, και ειμαστε υπερ-ευχαριστημενοι, αλλα μετα την εξαγορα απο το PSA group, εχω πλεον αρκετες επιφυλαξεις για το μελλον της εταιριας... Επισης καποιες σκεψεις εκανα και για το polo, αλλα οπως βλεπω η καταναλωση μαλλον ειναι πιο μεγαλη απ'οτι ανεμενα. Seat Mii, Skoda citigo, VW up, δεν τα εχω ψαξει, αν πληρουν αυτα που θελω και εγραψα παραπανω. Γνωστος μου που εχει το παλιο μικρο της vw παντως(lupo), του εχει βγαλει αρκετα προβληματα... Αυτα για αρχη, σας παρακαλω κατι την παραθεση της αποψη σας λαβετε υποψη τις αναγκες και προτιμησεις μου που διατυπωσα πιο πανω κι οχι απλα προς τα που 'κλίνει' κάποιος, για να βγει κατι ωφελιμο απο τη συζητηση. Ευχαριστώ! Γιαυτα που ζητάς το Celerio είναι καλή επιλογή 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mentoras99 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2017 Μέλος Share Δημοσ. 2 Ιουλίου 2017 Υπαρχουν ακομη τα 'τελη ταξινομησης'; Γιατι δεν μου τα ανεφεραν, ουτε τα βλεπω καπου στις εκτυπωσεις των προσφορων για νεο αυτοκινητο- που μου εδωσαν σε προσφατη επισκεψη σε αντιπροσωπεια, καπου καταγεγραμμενα; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα