Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Δεκτό επειδή δεν το έχω δοκιμάσει! Αυτοκίνητο, κλιματισμός, μουσική και κοντομάνικο μου φαίνονται καλύτερα από μηχανή, κράνος, δερμάτινα και μπότες όμως! :D

φιλε μου αυτο που λενε οι 4 ροδες ταξιδευουν το κορμι οι 2 ροδες την ψυχη δε βγηκε τυχαια. μεσα στην καψα φοραω παντα κρανος και στις πιο μακρινες βολτες μπουφαν γαντια δε την σκεφτομαι καν τη ζεστη οταν την καβαλαω. εχω αμαξι 3 χρονια και εχω 5000 χλμ.

Καλησπέρα στην παρέα.

Είχα ένα Beverly 500 06' και το πούλησα την προηγούμενη εβδομάδα για να αλλάξω κατηγορία και είμαι τώρα στην αναζήτηση μηχανής. Είμαι μεταξύ 3 μοντέλων Multistrada 620, Vstrom 650 και Fazer 600 ,το θέλω για καθημερινή χρήση αλλα και για ταξίδια και χρήματα μέχρι 2,500χιλ. Τι έχετε να προτείνετε?

ducati ακριβη συντηρηση, φειζερ 4κύλινδρο οποτε θα καιει αρκετα για καθε μερα, βστρομ καιει αερα μεσα στην κινηση παπι απλα με 2.500 θα περιοριστεις σε μοντελο 2004-2005 βαρια και δυσκολα σε καλη κατασταση.
  • Like 1
  • Απαντ. 72
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Έχεις ελέγξει την συντήρηση της Multistrada?

Ναι ειναι σε καλή κατασταση αν και με 65.000χλμ

 

φιλε μου αυτο που λενε οι 4 ροδες ταξιδευουν το κορμι οι 2 ροδες την ψυχη δε βγηκε τυχαια. μεσα στην καψα φοραω παντα κρανος και στις πιο μακρινες βολτες μπουφαν γαντια δε την σκεφτομαι καν τη ζεστη οταν την καβαλαω. εχω αμαξι 3 χρονια και εχω 5000 χλμ.

ducati ακριβη συντηρηση, φειζερ 4κύλινδρο οποτε θα καιει αρκετα για καθε μερα, βστρομ καιει αερα μεσα στην κινηση παπι απλα με 2.500 θα περιοριστεις σε μοντελο 2004-2005 βαρια και δυσκολα σε καλη κατασταση.

To Ducati ειναι μεγαλη καψα αλλα μαλλον για Vstrom με κόβω.

Δημοσ.

Έχει βάλει κάνεις USB στην μηχανή;

εγω εχω βαλει παλιοτερα.

Ναι ειναι σε καλή κατασταση αν και με 65.000χλμ

 

To Ducati ειναι μεγαλη καψα αλλα μαλλον για Vstrom με κόβω.

εχω αλλαξει δυο βστρομ μη το υποτιμας ειναι εργατης. εχω να σου προτεινω ενα καλοσυντηρημενο παντως.
Δημοσ.

Ναι ειναι σε καλή κατασταση αν και με 65.000χλμ

 

Εννοούσα αν έχεις ελέγξει τι συντήρηση χρειάζεται γενικά και το κόστος της.

Για παράδειγμα κάθε 2 χρόνια χρειάζεται ιμάντες.

  • Moderators
Δημοσ.

εγω εχω βαλει παλιοτερα.

 

 

Το ειχες συνδέσει απευθείας στην μπαταρία ή το είχες κάνει να δουλεύει με το on/off της μηχανής? Αξίζει να πάρω ένα με διακόπτη on/off για να σιγουρέψω ότι δεν θα τελειώσω την μπαταρία της μηχανής? 

Δημοσ.

για να μη λειτουργει οταν ειναι στο οφφ η μηχανη πρεπει να τραβηξεις εντολη απο καλωδιωση του διακοπτη της μηχανης. εγω είχα πάρει απλο χωρίς να έχει πάνω ον οφφ

  • Moderators
Δημοσ.

για να μη λειτουργει οταν ειναι στο οφφ η μηχανη πρεπει να τραβηξεις εντολη απο καλωδιωση του διακοπτη της μηχανης. εγω είχα πάρει απλο χωρίς να έχει πάνω ον οφφ

Αξιζει να το κανεις ετσι? Φαντασου να αφησεις τη μηχανη καπου και να περναει κοσμος και ν α φορτιζει το κινητο του :P

Δημοσ.

Αξιζει να το κανεις ετσι? Φαντασου να αφησεις τη μηχανη καπου και να περναει κοσμος και ν α φορτιζει το κινητο του :P

χαχαχαχα φαντάζεσαι; σίγουρα θα μπορείς να βάλεις διακόπτη στην καλωδίωση που φεύγει από τη μπαταρία. σε λίγες θα πειραματιστω θα σε ενημερώσω.
Δημοσ.

διαβαζω "μηχανοβιοι" εεε λεω θα λενε για καμια νεα ασφαλτοστρωση στον Αι Γιαννη το Ρωσσο, αντι αυτου, διαβαζω δυο σελιδες, για το πιπακι usb .....

 

 

αντε να δωσω τα φωτα μου.. ο διακοπτης των μηχανων εχει μια θεση acc, σε αυτη τη θεση, μπορεις να δωσεις ρευμα σε καποια συσκευη, ενω ταυτοχρονα η μηχανη ειναι κλειδωμενη ,σβηστη και ενεργο το ιμομπιλαιζερ.

 

την εξοδο usb τη βγαζεις κατω απο τη σελα και μεσα στο χωρο μικροαντικειμενων και αποθηκευσης. βαζεις το κινητο σου στο αθορυβο, το κλειδωνεις κατω απο τη σελα  και ετσι, ουτε στο κλεβουν, ουτε καποιος βαζει το δικο του κινητο να φορτισει

  • Like 1
  • Moderators
Δημοσ.

Τεχνολογικο φορουμ ειναι μην περιμενεις να βρεις πολλους καυλωμενους μηχανοβιους, το ανοιξα το θρεντ για ερωτησεις και συζητηση περισσοτερο αν στην πορεια βρεθοουν πιο ορεξατοι τοτε τα λεμε :P

 

Τωρα για το usb που λες εξαρταται και απο τη μηχανη που εχει ο καθενας και πως την δουλευει. Εγω προσωπικα προτιμω να το εχω μπροστα στο ταμπλο και να μπορω να το βαλω βγαλω οποτε θελω και να εχω το κινητο πανω οσο οδηγαω και θελω gps πχ, ασε που δεν εχω χωρο κατω απο τη σελα

Δημοσ.

Καλησπέρα στην παρέα.

Είχα ένα Beverly 500 06' και το πούλησα την προηγούμενη εβδομάδα για να αλλάξω κατηγορία και είμαι τώρα στην αναζήτηση μηχανής. Είμαι μεταξύ 3 μοντέλων Multistrada 620, Vstrom 650 και Fazer 600 ,το θέλω για καθημερινή χρήση αλλα και για ταξίδια και χρήματα μέχρι 2,500χιλ. Τι έχετε να προτείνετε?

Εγώ θα ειμουν ανάμεσα σε strom και multistada,αν σου αρέσει το ducati και είναι καλοσυντηριμενο χτυπατο.Το multistrada 620 φοράει το ίδιο μοτέρ με το monster 620 της ίδιας εταιρείας και είναι από τα πιο απροβληματιστα,τώρα για συντήρηση δεν χρειάζεται τίποτα το ιδιαίτερο,μπουζί/λάδια και έλεγχο στους ιμάντες εκκεντροφόρου μιας και δεν έχει καδένα.

  • Like 1
Δημοσ.

εγω εχω βαλει παλιοτερα.

εχω αλλαξει δυο βστρομ μη το υποτιμας ειναι εργατης. εχω να σου προτεινω ενα καλοσυντηρημενο παντως.

Στείλε μου πληροφορίες αν δε σου κάνει κόπος .

Εγώ θα ειμουν ανάμεσα σε strom και multistada,αν σου αρέσει το ducati και είναι καλοσυντηριμενο χτυπατο.Το multistrada 620 φοράει το ίδιο μοτέρ με το monster 620 της ίδιας εταιρείας και είναι από τα πιο απροβληματιστα,τώρα για συντήρηση δεν χρειάζεται τίποτα το ιδιαίτερο,μπουζί/λάδια και έλεγχο στους ιμάντες εκκεντροφόρου μιας και δεν έχει καδένα.

Αυτά έχω ακούσει και εγώ από συντήρηση οτι χρειάζεται.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...