vasilissouvlaki Δημοσ. 24 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 24 Ιουνίου 2017 καλήμερα παιδιά πήρα μια εξάτμιση για το aerox και μετά τα 70χιλιόμετρα δουλεύει νευρικά το μηχανάκι τι λέτε να φταίει?
Fubar.gr Δημοσ. 26 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2017 Η εξάτμιση είναι πολύ σημαντική στα δίχρονα, αν το μήκος της ή το μέγεθος του θαλαμου διαστολής είναι λάθος, τότε πέφτει δραματικά η απόδοση του κινητήρα. Αν η εξάτμιση σίγουρα ταιριάζει σε αυτό το μοντέλο, τότε ελέγξτε αν έχει κουπμώσει καλά ή υπάρχουν διαρροές. 1
jimzak Δημοσ. 27 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2017 Επίσης μπορεί να χρειάζεται και ζιγκλερομα στο καρμπυρατέρ,Εγω τουλάχιστον θυμάμαι παλιά τα αλλάζαμε τα ζιγκλερια στα δίχρονα αν βάζαμε αφτερμαρκετ εξάτμιση. 1
vasilissouvlaki Δημοσ. 27 Ιουνίου 2017 Μέλος Δημοσ. 27 Ιουνίου 2017 Το πήγα στο μηχανικό και με πήρε τηλ και μου λεει δεν μπορώ νσ το ρυθμίσω με τίποτα και του λέω μήπως επειδή άλλαξα εξάτμιση και μου είπε φερε τη παλιά και μετά το ρύθμισε αλλά η παλιά και χάνει απο το τελικό και είναι και σκουριασμένη και κανεικαι θόρυβο και γι'αυτό θέλω να βάλω τη καινούργια
spyrossss Δημοσ. 27 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2017 Εκτός από την ρύθμιση του καρμπυρατέρ,θέλουν και αλλαγή τα ραουλα στην μετάδοση για να αποδοσει σωστά. 1
De@th L0rd Δημοσ. 27 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2017 καλήμερα παιδιά πήρα μια εξάτμιση για το aerox και μετά τα 70χιλιόμετρα δουλεύει νευρικά το μηχανάκι τι λέτε να φταίει? ¨Οπως προειπώθηκε, στα δίχρονα η εξάτμιση είναι προέκταση του θαλάμου καύσης (χώρος διαστολής και επανάκτησης (scavenging). Συνήθως έμποροι εξατμίσεων στα δίχρονα δίνουν μαζί τα εξής Καινούρια ζιγκλέρ, μερικά σετ ελατήρια για το συμπλέκτη (τροχαλία πίσω τροχού), μερικές φορές χρειάζετε να αλλαχτούν και οι "μπίλιες" του βαριατόρ (μπροστά τροχαλία). Αν δε η εξάτμιση είναι λάθος, το μηχανάκι μπορεί να μη δουλέψει σωστά ότι κ να κάνεις. Έμπλεξες με δίχρονο είναι σαν να μπλέκεις με μεσογειακή γυναίκα, όμορφη με ταμπεραμέντο άλλα σου δημιουργεί φασαρίες και προβλήματα . (Είμαι φαν των δίχρονων, της λαδίλας και του θορύβου που βγάζουν.)\ Θέλει ψάξιμο η περιπτωσή σου. Θα σου πρότεινω να γραφτείς στο facebook στο group Two-Stroke Smoke να ποστάρεις μια φωτό με το μηχανάκι και την καινούρια εξάτμιση κ να πεις το πρόβλημα σου. 90% των απαντήσεων θα είναι τρομπιές, γράφουν όμως κανα 2 τυπάκια με πολλές γνώσεις που μπορεί να σου δώσουν ακριβώς ότι χρειάζεσαι. 1
vasilissouvlaki Δημοσ. 27 Ιουνίου 2017 Μέλος Δημοσ. 27 Ιουνίου 2017 Έλεγα να του βάλω ενα πνηχτη αλλά μου είπαν ότι θα του κόψει πολύ.
De@th L0rd Δημοσ. 27 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2017 Έλεγα να του βάλω ενα πνηχτη αλλά μου είπαν ότι θα του κόψει πολύ. Όχι ρε σύ μαλακίες θα κάνεις. Το θέμα είναι να πηγαίνει καλύτερα το μηχανάκι, όχι χειρότερα. Δε του βαζες την εργοστασιακή κι εσύ; Έστω μετάχειρη για να μη μπλέκεις; Μπορείς να βγάλεις μια φωτό την παλιά σου; Μπορεί να επισκευάζεται πρόχειρα.
vasilissouvlaki Δημοσ. 27 Ιουνίου 2017 Μέλος Δημοσ. 27 Ιουνίου 2017 Όχι ρε σύ μαλακίες θα κάνεις. Το θέμα είναι να πηγαίνει καλύτερα το μηχανάκι, όχι χειρότερα. Δε του βαζες την εργοστασιακή κι εσύ; Έστω μετάχειρη για να μη μπλέκεις; Μπορείς να βγάλεις μια φωτό την παλιά σου; Μπορεί να επισκευάζεται πρόχειρα. Η παλια ειναι η gianeli και η καινουργια η stage 6
dollyyy19 Δημοσ. 7 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 7 Ιουλίου 2017 αν προσπαθεις να βαλεις ασυμβατο ανταλακτικο,και 1002 μηχανικους να βρεις,το αποτελεσμα το ιδιο θα ειναι....αυτος που σου το πουλησε,τι λεει για τα προβληματα?
vasilissouvlaki Δημοσ. 7 Ιουλίου 2017 Μέλος Δημοσ. 7 Ιουλίου 2017 Ότι κάνει και έτσι. Τωρα το πήγα στ τρίτο μηχανικό
palawiaris Δημοσ. 7 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 7 Ιουλίου 2017 Αρκετές εξατμίσεις έχουν κόφτη μέσα.Το έλεγξες;Συνήθως θα χρειαστείς πιο ελαφρά βαράκια στο vario για να στροφάρει πιο πολύ ο κινητήρας και πιο σκληρά ελατήρια στον συμπλέκτη. Συνήθως,αλλά μόνο με πειραματισμό θα βρεις το ιδανικά βαράκια και ελατήρια.Κάτι που τα μαστόρια δεν πολυασχολούνται με τέτοια. Στα 2Τ ότι αλλάζεις θα πρέπει να "παίζεις" μετά με πολλές ρυθμίσεις Ρυθμίσεις Kαρμπυρατέρ και τα ζιγκλέρ αλλαγή.Μεμβράνες από καρμπόν στην εισαγωγή,αλλαγή βαριδίων στο vario ή και άλλο καλύτερο vario, ελατήρια συμπλέκτη και τελευταία το κεντρικό ελατήριο εκεί που πατάει ο συμπλέκτης και καλύτερο ιμάντα. Οπότε μάζεψε λεφτά και ξεκίνα,ή άστο μανίσιο.Αλλά και για να κάνεις τέτοια θέλεις και εργαλεία. 1
De@th L0rd Δημοσ. 7 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 7 Ιουλίου 2017 Ότι κάνει και έτσι. Τωρα το πήγα στ τρίτο μηχανικό Από ebay η εξάτμιση; Αν ναι ζήτα του να σου στείλει ελατήρια, ζιγκλέρ, κ βαρίδια αλλιώς paypal dispute. Αν είναι από έλληνα έμπορο τη γ@μησες. Αν μπορείς δες αν έχει πνίχτη στο λαίμο. Τράβηξε μια φωτογραφία με φλας και καλό φωτισμό στην τρύπα του λαιμού με το κινητό σου και ανέβαστην εδώ. Για να προετοιμάζεσαι η stage6 που αγόρασες μάλλον είναι performance exhaust για 70cc. Δηλαδή εκτός από άλλο καρμπυρατέρ, άλλο φίλτρο, θες και άλλο set κυλινδροπίστονο. Εχει μεγάλο expansion chamber. Αν θες τη γνώμη μου πούλησέ την εφόσον δεν κάνει στο δικό σου, και πάρε μια αυθεντική από αντιπροσωπεία ή μετάχειρη σε καλή κατάσταση. Αθήνα μένεις; Και αν ναι πες που περιοχή. Υπάρχει περίπτωση αν κατέβω και μένεις κάπου κοντά σε μένα να της ρίξω μια ματιά. https://www.youtube.com/watch?v=W-2dSnOm8hY http://www.ebay.co.uk/itm/Yamaha-Aerox-R-50cc-2013-Onwards-Size-68-Main-Jet-/362021400409?epid=2076786723&hash=item544a282f59:g:Ke0AAOSwx6pYrtky
vasilissouvlaki Δημοσ. 7 Ιουλίου 2017 Μέλος Δημοσ. 7 Ιουλίου 2017 Δεν το έχω τώρα το μηχανάκι είναι στο μάστορα και στην εξάτμιση δεν έχει πνισχτη
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα