theoritikos Δημοσ. 23 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2017 Αγόρασα σήμερα το πρωί δυο μαύρα μελάνια ink advantage 650 (από την γνωστή πορτοκαλί αλυσίδα) , από τα οποία το ένα βγήκε ελαττωματικό από κατασκευής. Ο εκτυπωτής hp deskjet 4645 ενώ το αναγνωρίζει κανονικά, οι εκτυπώσεις βγαίνουν αχνές, σαν να είναι στα τελευταία του. Το μαγαζί με παρέπεμψε στον τεχνικό, ο οποίος μου εξήγησε πως λόγω πολιτικής της hp πρέπει να φέρω και τον εκτυπωτή για να κάνει έλεγχο ότι όντως είναι προβληματικό. Να μην τα πολυλογώ, επειδή δεν μου φάνηκε έγκυρο αυτό που είπε, ζήτησα τον υπεύθυνο καταστήματος , ο οποίος μου έδωσε πιστωτικό να αγοράσω άλλο. Ισχύει αυτό που μου είπε ο τεχνικός? Προσπαθώ να βρω την πολιτική της hp για τα μελάνια ή κάποιο email υπεύθυνου της hp, αλλά δεν βρίσκω κάτι σχετικό στο site τους.
Επισκέπτης Δημοσ. 23 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2017 Αφού σου έδωσε πιστωτικό τι σε νοιάζει; E-mail υπεύθυνου στην HP δεν πρόκειται να βρεις, το καλύτερο που θα βρεις θα είναι ένα support email όπου θα σου κάνουν copy-paste κάποιο εταιρικό κείμενο και θα νομίζεις ότι μιλάς σε τοίχο.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα