Vasilius Δημοσ. 23 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2017 Καλησπέρα παίδες, πρόσφατα είπα να πάω να πάρω στην δικιά μου μια VGA μπας και έρχετε και κανά φιλαράκι και παίζουμε και κάτι πιο απαιτητικό (σε ένα παλίο i7 που έχει) .Πριν κάποιους μήνες έκανα κάποιες επισκέψεις και έρευνες σε τιμές σε διάφορα καταστήματα και διαπίστωσα με θλίψη ότι η κατάσταση έχει παραμείνει η ίδια με παλαιότερα. Πωλητές προσπαθούν να σπρώξουν συγκεκριμένα products και να σε πείσουν ότι τα παραπάνω 10-20-50 euro των συγκεκριμένων υλοποιήσεων αξίζουν. Όταν θέτεις το ερώτημα "γιατί τέτοια τιμή φίλε μου ; αφού το βρίσκω σε άλλο κατάστημα φτηνότερα," η καραμέλα της παραεισαγωγής είναι ένα από τα πρώτα πράγματα που συνατνάμε. Ακολουθεί το ερώτημα γιατί να μη μου προσφέρετε εναλλακτική αφού με άλλα 50e από την φθηνότερη που μου δίνεις (1060 3GB) πέρνω σε προσφορά 1070 8G απέξω... και ακούς την "ομολογία" "και εγώ απέξω ψωνίζω φίλε, δε θα σου πω ψέματα, κάτσε να κάνω ένα τηλέφωνο να ρωτήσω αν μπορώ να κάνω καλύτερη τιμούλα" Μεγάλες εταιρίες - αλυσίδες φέρνουν συγκεκριμένα προιόντα από συγκεκριμένους vendors. π.χ κάρτες γραφικών γνωστή αλυσίδα ξεκινά τις 1060 3GB από 269e και πάνω. ενώ σε άλλα καταστήματα ελληνικά τις βρίσκεις από 219e (και επώνυμες) και στο εξωτερικό από 195e. Έτσι εάν έχει μπει ένας φουκαράς με budget 220e για μια 1060 , θα τον κατευθύνουν είτε να σκάσει άλλα 50e είτε θα τον σπρώξουν σε κάποια υλοποίηση της Ati, Επίσης άλλο παράδοξο, πάλι σε κατάστημα μεγάλης αλυσίδας (μπροστά μου είναι, μπαίνω να σκοτώσω ώρα καμιά φορά) προσπαθώ εδώ και 6 μήνες να δω από κοντά και να χαιδέψω έναν 500άρη SSD Samsung αλλά μάταια. Όλο απουσιάζει, θυμίζοντας κοπέλα σε μασάζ μαγαζί που εξαφανίστηκε , αποχωρώ μη έχοντας όρεξη για άλλη. Ο πωλητής να προσπαθεί να με κάνει να αγοράσω άλλο δίσκο (ίδια τιμή σχεδόν αλλά υποδυέστερο σε επιδόσεις κτλ.) το ίδιο και ο υπεύθυνος που φεύγωντας με άδεια χέρια έκπληκτος ρωτά το γιατί ; και συμπληρώνει και αυτός, μα είναι ίδιοι ....Πάμε σε case #3, με το που είχα δει τς Ultra wide της LG ερωτεύητηκα, αγόρασα για την αφεντιά μου μία, και μετά από ένα μήνα έιπα να κάνω ένα δώρο xmass στην δικιά μου. Πάω στο κατάστημα, δεν είχε απόθεμα, βλέπω το Demo και ακούω τον θρασύττατο πωλητή να μου λέει τιμή ίδια με την αρχική (ασχέτως αν ήταν σε προσφορά). "φίλε μου αγόρασα μια ακόμα πριν 2 εβδομάδες, στην ίδια τιμή, αυτή εδώ είναι ανοιγμένη και έχει παίξει Χ ώρες και σου φαίνετε λογικό να περιμένεις να την αγοράσω στην ίδια τιμή ; Γράφω πουθενά μ***ας ; " Το τελευταίο δεν το πα βέβαια αλλά θα μέτραγε i think. Πάμε σε case #4 Service ! κατόπιν build φίλτατου έτυχε ασυμβατότητα σε mobo chipset με VGA 7850. Εκτός του ότι με reboot το PC 20% έχανε την VGA και ως temp fix έπρεπε να κουμπώσεις την VGA σε άλλη PCI X slot , είχε και freezing. Με άλλη VGA όλα καλά, και η VGA στο δικό μου άψογη.... οι κύριοι δεν δεχόντουσαν τις αναφορές στα forum που είχαν βουήξει αλλά επέμεναν πως στα stress test τους δεν κόλλαγε καμία φορά και ήθελαν λεφτά για τους ελέγχους του PC, με το πρόβλημα να παραμένει ..... Εν τέλει το Event viewer τους έπεισε , άλλαξαν την μητρική και έπεισα τον φίλο να πουλήσει την VGA σε αγγελεία και να αγοράσει άλλη. Σε άλλη περίπτωση που είχα ζητήσει διαθεσιμότητα μητρικής / επεξεργαστή κτλ. πήρα για επιβεβαίωση τηλέφωνο και κατόπιν διαβεβαίωσης προς άμεση παράδοση από τις αποθήκες την επομένη , καθυστέρησαν 5 ημέρες και με έγραψαν (ενημέρωση 0) . Όταν πήγα από εκεί και αφού αράδειασαν δικαιολογίες κτλ. η τελική απάντηση του υπεύθυνου ήταν "και αν σου αρέσει" .... χαχαχαχα Μια άλλη φορά μια ταμείας ξέχασε να μου δώσει ρέστα από 50ε ένα 20ε. Έστειλα ένα τυπικό email, πήρα τηλ. και αφού πέρασε ένας μήνας και απαντήσεις του στυλ "μήπως το ξοδέψατε αλλού κύριε; το ταμείο μας δεν βγήκε θετικό" τα πήρα και είπα με κόσμιο τρόπο στον υπεύθυνο να δει το βίντεο να τελειώνει η ιστορία, που όντως με επιβεβαίωσε.Anyway αυτή η τραγική κατάσταση δεν έχει τέλος και πραγματικά σκέφτομαι εάν ο σύγχρονος Έλληνας είναι ένας κακός ηθοποιός χωρίς ιδέα από επαγγελματισμό και εξυπηρέτηση ή εγώ είμαι γκαντέμης και όλοι οι φίλοι μου επίσης.Εάν συμβαίνουν και σε εσάς παρόμοιες ιστορίες φοβερής πρόθεσης εξυπηρέτησης, μην ντρέπεστε, μοιραστείτε τες με μια δόση χιούμορ να γελάμε. Υ.Γ Ειδικά στις μεγάλες αλυσίδες οι τύποι θυμίζουν πωλητές ρούχων στο μοναστηράκι.... for fucks shake man give me a break // Discuss 1
forgotten Δημοσ. 23 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2017 στη κυπρο να δεις γλεντια με εγγυησεις ιδιαιτερα, αγορασα ταμπλετ το πηρα σπιτι νεκρο δεν αναβε τους παιρνω τηλεφωνο βαλτε το να φορτισει , και παλι νεκρο την επομενη μερα πηγα στο μαγαζι ,δεν μου εδωσαν αλλο και ηθελαν λεει τεχνικο ελεγχο και τυχον επιδιορθωση, ταμπλετ μιας μερας τωρα εφαγα μια ωρα να συνενοηθω με τον τοπικο υπευθυνο και ο διευθυντης πωλησεων ελεγε τα δικα του. (Δεν εχουμε γενικη γραμματεια καταναλωτη).θελανε με το ζορι να το δει ο τεχνικος τους και εαν ειναι τεχνικο θεμα να το στειλουν για service ,τελικα με ενα φιλο δικηγορο ηρεμισαν και μου δωσανε τα λεφτα μου πισω ,τωρα αν θα ξαναγοραζα απο κει ποτε. και το αλλο που ετυχε σε γνωστο μου , παιρνει τηλεοραση σε προσφορα απο αλυσιδα 599 ξερω γω επωνυμη ,στους τρεις μηνες το πανελ της οθονης χαλαει, στο service οχι την αντιπροσωπεια λενε οτι βρηκαν υγρασια και αρνουνται εγγυηση ,στελει email αντιπροσωπια και τον ενημερωνουν οτι δεν καλυπτεται απο ευρωπαικη εγγυηση γιατι το serial ηταν για αραβικα εμιρατα,αυτα τα ολιγα....
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα