Προς το περιεχόμενο

μήπως ξύπνησαν...εστω κ αργά ?


aristos12

Προτεινόμενες αναρτήσεις

αφού γεμίσαμε στή χώρα μέ μεταχ/να ταλαιπωρημένα αυτοκίνητα - φορτηγά - πούλμαν κλπ ,

εισαγωγής από ευρώπη ,οπου ο κάθε εμποροαπατεώνας γύρναγε κατά εκατοντάδες χιλιάδες πίσω τά χλμ  

γιά νά κοροιδέψει τούς αγαθούς - ανυποψίαστους αγοραστές ...επιτέλους (αν  ισχύσει βέβαια....) ενα σωστό μέτρο ,

κ η απορία ...τόσα χρόνια γιατί δέν τό ειχαν εφαρμόσει αφού ηταν τόσο απλό ?

http://www.newsauto.gr/blogs/takis-trakousellis/girismena-chiliometra-telos-stin-exapatisi/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αλλά και τη συνεχή αρθρογραφία από το newsauto.gr και το Πρώτο Θέμα, η Κυβέρνηση με σχετική εγκύκλιο κάνει υποχρεωτική την αναγραφή των χιλιομέτρων του αυτοκίνητου που εισάγεται στη χώρα μας, στην άδεια κυκλοφορίας αυτού.
Πιο συγκεκριμένα τα χιλιόμετρα που θα αναγράφονται θα προκύπτουν από το σχετικό «πιστοποιητικό ταξινόμησης» που εκδίδεται από τις τελωνειακές αρχές.

 

 

Και ποιος μας λεει οτι δεν  εχουν γυρισει τα χλμ πριν γινει η εισαγωγη ?

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αλλά και τη συνεχή αρθρογραφία από το newsauto.gr και το Πρώτο Θέμα, η Κυβέρνηση με σχετική εγκύκλιο κάνει υποχρεωτική την αναγραφή των χιλιομέτρων του αυτοκίνητου που εισάγεται στη χώρα μας, στην άδεια κυκλοφορίας αυτού.

Πιο συγκεκριμένα τα χιλιόμετρα που θα αναγράφονται θα προκύπτουν από το σχετικό «πιστοποιητικό ταξινόμησης» που εκδίδεται από τις τελωνειακές αρχές.

 

 

Και ποιος μας λεει οτι δεν  εχουν γυρισει τα χλμ πριν γινει η εισαγωγη ?

παντού κομπίνες ... μόνο από τό κτέο τής χώρας πού γίνεται η εισαγωγή τού αμαξιού θά εχεις κάποια εμπιστοσύνη ισως... κ η αλλη περίπτωση ειναι νά φέρεις μόνος σου αμάξι από γερμανία - ελβετία - βέλγιο κλπ ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Aν πας να αγοράσεις αυτοκίνητο με κριτήριο τα χλμ την πάτησες

 

 

Σε πολυ λγες περιπτωσεις μπορει να ειναι αληθινα και να ειναι ενα κρητιριο .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μονο μ μηχανικό φιλε. Τα χλμ δεν λένε τιποτα, μπορει να εχει 10κ πραγματικα αλλα να ειναι τρακαρισξενο ξερωγω. Μπορει να εχει 10κ με πραγματικα 200κ αλλα επειδη το ειχε γιαγια που οηγενε με 30, ναναι σα καινουριο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είσαστε κακεντρεχείς όλοι σας.

 

Αφού όλοι ξέρουν πως τα αυτοκίνητα στις μάντρες είναι πρώτο χέρι και τα είχε κάποια γιαγιά στο γκαράζ της ως 3ο αυτοκίνητο.... :shock: :wacko:

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις μαντρες τα εισαγωγης τα βαφτιζουν "Ελληνικα".Όχι ολοι βεβαια ..Εγω το αγορασα ξεροντας ότι είναι εισαγωγης το Aygo του 2006

 

To πουλησα και το ειδα αγγελια με εντονα γραμματα να γραφει Ελληνικο .

 

Κατι κανουν και το ξαναπερνανε ΚΤΕΟ εστω και αν δεν χρειαζεται και του αλλαζουν ...καταγωγή .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αλλά και τη συνεχή αρθρογραφία από το newsauto.gr και το Πρώτο Θέμα, η Κυβέρνηση με σχετική εγκύκλιο κάνει υποχρεωτική την αναγραφή των χιλιομέτρων του αυτοκίνητου που εισάγεται στη χώρα μας, στην άδεια κυκλοφορίας αυτού.

Πιο συγκεκριμένα τα χιλιόμετρα που θα αναγράφονται θα προκύπτουν από το σχετικό «πιστοποιητικό ταξινόμησης» που εκδίδεται από τις τελωνειακές αρχές.

 

 

Και ποιος μας λεει οτι δεν  εχουν γυρισει τα χλμ πριν γινει η εισαγωγη ?

  

Αυξάνονται οι δασμοί, Γιάννη. Αυτός είναι και ο λόγος που τα εκτελωνίζουν "φορτωμένα" και στη συνέχεια "γυρίζουν" χιλιόμετρα.

 

Το θέμα είναι ότι τα έγγρφα εκτελωνισμού ΠΑΝΤΟΤΕ ανέφεραν χιλιόμετρα, άρα εν δυνάμει "γνωστά".

 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  

Αυξάνονται οι δασμοί, Γιάννη. Αυτός είναι και ο λόγος που τα εκτελωνίζουν "φορτωμένα" και στη συνέχεια "γυρίζουν" χιλιόμετρα.

 

Το θέμα είναι ότι τα έγγρφα εκτελωνισμού ΠΑΝΤΟΤΕ ανέφεραν χιλιόμετρα, άρα εν δυνάμει "γνωστά".

 

 

 

 

Ειναι ομως αληθινα ή τα εχουν γυρισει πιο πριν  και εδω τα φουσκωνουν και τα ξαναβαζουν οπως θελουν ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Aν πας να αγοράσεις αυτοκίνητο με κριτήριο τα χλμ την πάτησες

οταν θέλεις νά αγοράσεις μεταχ/νο αμάξι ,

καλώς η κακώς τό πρώτο πού βλέπεις ειναι τά χλμ στό κοντέρ κ γιά αυτό γίνονται οι κομπίνες χρόνια τώρα μέ τό κατέβασμα τών 

χιλιομέτρων κ από ιδιώτες κ από εμπόρους (κυρίως ) ,αλλο π.χ. ενα αμάξι 10ετίας νά γράφει 100.000 χλμ κ αλλο 280.000 χλμ. κ ας ειναι τό δεύτερο αμάξι πιό καλά συντηρημένο... κ μετά βέβαια πάς μέ τόν μηχανικό σου γιά γενικό ελεγχο μοτέρ -σασμάν κλπ.

πρόσφατα πούλησε συγγενής μου toyota rav τού 2009  τό κοντέρ εγραφε 190.000 χλμ αυτός κατέβασε τα χλμ στά 110.000 χλμ 

κ ο εμπορος πού τό αγόρασε τά κατέβασε κ αυτός στά 85.000 χλμ ,τό rav μέσα εξω ηταν αστέρι τό ιδιο κ από καρότσα - μοτέρ -σασμάν - αμορτισέρ - ψαλίδια - ζαντολάστιχα κλπ, οπότε ο κλέψας τού κλέψαντος ...

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχω πουλησει 6-7 αμαξια αγορασμενα καινουργια και σε ιδιωτη και σε εμπορο και δεν εχω πειραξει ποτε χιλιομετρα . Καπου 10-15 χιλαδες χιλιομετρα  τον χρονο ειχαν .

 

Ειναι βεβαια δυσκολο αλλα ετσι ειναι οτι το Honda CRV που εχω τωρα κλεινει 9 χρονια και εχει μονο 80.000 πραγματικα χιλιομετρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Και ποιος μας λεει οτι δεν  εχουν γυρισει τα χλμ πριν γινει η εισαγωγη ?

 

 

Αν το επιμαχο αμαξι επισκεπτοταν εξουσιοδοτημενο συνεργειο σερβις, ευκολα η εδω αντιπροσωπεια μπορει να διαπιστώσει το ιστορικο του αμαξιου και φυσικα να βρεθει αν υπάρχει μεγαλη αποκλιση των τελευταιων χιλιομετρων του σερβις με τα δηλωθέντα στον εκτελωνισμό.

 

Οποτε, θα πρεπει κανεις να μπει στον κοπο να κανει την ερευνα του προτου ψωνισει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...