OrangeCaramel Δημοσ. 22 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2017 Καλησπερα. Ειμαι κατοχος S7 και προσφατα αρχισε να freezarei καποιες φορες κατα τη χρηση (εχω παρατηρησει σε load καταστασεις, αλλα οχι τπτ πολυ βαρυ οπως gaming) και μετα να κανει force restart kai να μπαινει σε bootloop. Και οχι ακριβως bootloop δηλαδη. Πολλες φορες δειχνει το startup screen (S7, powered by android klp) και μετα freezarei στη μεση του animation του samsung logo. Συνηθως αυτο γινεται. Μερικες φορες παιζει το animation και μετα μπαινει σε bootloop. Μετα απο 7-8 προσπαθειες μπορει να ανοιξει κι οταν μετα το κανω εγω κανονικα restart, ανοιγει κανονικα. Εκανα factory reset και στο restart αφου εκανε το wipe, παλι μπηκε σε bootloop. Αν καποιος το εχει παθει ή ξερει τι μπορει να φταιει θα το εκτιμουσα αν βοηθουσε, αλλιως samsung service. Αν και δεν το κανει παντα, οποτε μπορει να το δουν να μου πουν μια χαρα ειναι, παρτο. Edit: Αυτο ακριβως που συμβαινει και σε αυτο το S7 edge παθαινω https://www.youtube.com/watch?v=dR0jxnsR810
Moderators Spect~ Δημοσ. 22 Ιουνίου 2017 Moderators Δημοσ. 22 Ιουνίου 2017 Έχεις δοκιμάσει να του περάσεις το λογισμικό ξανά μέσω του προγράμματος της Samsung?
OrangeCaramel Δημοσ. 22 Ιουνίου 2017 Μέλος Δημοσ. 22 Ιουνίου 2017 Οχι δεν το δοκιμασα μεσω KEIS. Εχω το latest version Nougat αυτη τη στιγμη. Θα γινεται μεσω του KEIS, να ξαναπερασω το ιδιο version ή θα λεει οτι latest updates already installed? Αλλιως μονο μεσω odin φανταζομαι. Edit: Θα το δοκιμασω αργοτερα οταν θα ειμαι σπιτι. Αλλα το κανει τελειως random. Μπορει να ειναι καποιο corrupted mem chip που αργοπεθαινει? Εβγαλα και την SD που ειχα, μηπως και loadarei τπτ απο εκει κι εχει αυτη το προβλημα τελικα, αλλα ακραιο μου φαινεται.
saruman123 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2017 Εγώ λέω να το πας στο service και ας το κρατήσουν και λίγο παραπάνω.
OrangeCaramel Δημοσ. 22 Ιουνίου 2017 Μέλος Δημοσ. 22 Ιουνίου 2017 Μαλλον αυτο θα κανω αν συνεχιστει. Στο εξουσιοδοτημενο service που με εστειλε το live chat της samsung θα εχουν τα καταλληλα diagnostic tools να δουν ποιο ακριβως ειναι το προβλημα και δε θα το δουν απλα κι αν δουλευει μετα απο 3-4 προσπαθειες θα το στειλουν πισω ετσι?
saruman123 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2017 Ναι αλλά θα τους πεις όλοι την φάση που σου κάνει το κινητό για να το κρατήσουν παραπάνω.
Moderators Spect~ Δημοσ. 23 Ιουνίου 2017 Moderators Δημοσ. 23 Ιουνίου 2017 Με αυτο εδω http://www.samsung.com/ae/support/smartswitch/ εγω θα ελεγα δοκιμασε πρωτα να το κανεις μονος σου. Software update θα κανεις οποτε δεν μπορεις να καταστρεψεις το κινητο με καποιο τροπο
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα