Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Δουλεύω σε ένα μαγαζί επισκευών ειδών τεχνολογίας και ένας πελάτης μας έφερε το Xbox One του επειδή ζεσταίνεται γρήγορα και του κάνει κάποια σπασίματα στα γραφικά.

Το θέμα είναι ότι το αγόρασε πριν 6-7 μήνες, άρα αν το πειράξουμε θα χαθεί η εγγύηση, από το πλαίσιο οπότε έχει ακόμα εγγύηση τους το πήγε και του λένε ότι δεν μπορούν να κάνουν κάτι εκείνοι μιας και δεν υπάρχει κάποιο επίσημο service εδώ στην Ελλάδα.

 

Απ' ότι μας είπε πρέπει να το στείλει εκείνος κάπου στην Γαλλία ή στο Βέλγιο οπότε θα χρεωθεί και τα έξοδα αποστολής.

 

 

Θέλω να μάθω τι ακριβώς μπορεί να κάνει μιας και μου φαίνεται παράλογο να μην μπορούν να βοηθήσουν, νομίζω πρέπει να υπάρχει κάποιος νόμος που να υποχρεώνει τους μεσάζοντες/μεταπωλήτες να κάνουν κάτι με την εγγύηση ή έστω να μεσολαβήσουν με την εταιρία/service αλλά δεν ξέρω αν όντως υπάρχει και ποιος ακριβώς είναι.

 

 

Ευχαριστώ. :)

  • Like 1
Δημοσ.

Ένα τηλέφωνο στη microsoft δεν το σκέφτηκε κανείς; Παλαιότερα ερχόταν courier σπίτι σου και το παραλαμβάνανε τώρα ίσως χρειαστεί να το στείλει ο ίδιος χωρίς κόστος. Δεν είναι δύσκολη διαδικασία απλά παίρνει γύρω στις δύο βδομάδες.

  • Like 3
Δημοσ.

Service υπάρχει εδώ ή όχι;

Δεν είμαι σίγουρος ποιος ακριβώς του είπε ότι πρέπει να το στείλει στο εξωτερικό, δεν γνωρίζω αν του το είπαν από το πλαίσιο ή αν μίλησε με την MS εδώ.

 

Θα πάρω τηλ αν είναι εγώ ο ίδιος στην MS να ρωτήσω τι ακριβώς παίζει και θα του ζητήσω να μας φέρει την απόδειξη αγοράς αν γίνεται.

Δημοσ.

Service υπάρχει εδώ ή όχι;

Δεν είμαι σίγουρος ποιος ακριβώς του είπε ότι πρέπει να το στείλει στο εξωτερικό, δεν γνωρίζω αν του το είπαν από το πλαίσιο ή αν μίλησε με την MS εδώ.

 

Θα πάρω τηλ αν είναι εγώ ο ίδιος στην MS να ρωτήσω τι ακριβώς παίζει και θα του ζητήσω να μας φέρει την απόδειξη αγοράς αν γίνεται.

To service είναι στο εξωτερικό αλλά δεν χρεώνεται κάτι για να το στείλει. Καλέστε την microsoft είναι πολύ εξυπηρετικοί όταν πρόκειται για σέρβις.
  • Like 2
Δημοσ.

Απ' ότι μας είπε πρέπει να το στείλει εκείνος κάπου στην Γαλλία ή στο Βέλγιο οπότε θα χρεωθεί και τα έξοδα αποστολής.

Μπραβο το Πλαισιο βλεπω σπαθι στις υποχρεωσεις του. Ενω το προβλεπομενο ειναι να στειλει αυτο σαν πωλητης την κονσολα στη χωρα για service,ριχνει το βαρος στον πελατη που του λεει οχι μονο να αναλαβει την διαδικασια του rma αλλα να πληρωσει κιολας.

 

Για πολλα καντηλια τρομαρα τους που ειναι και απο τις μεγαλες αλυσιδες τεχνολογιας στην χωρα.

Ευχαριστώ. :)

Όταν μάθω περισσότερα θα ενημερώσω εδώ.

Να πειτε στο Πλαισιο να το στειλει αυτο στο εξωτερικο μην ακουσει κανενα εξαψαλμο μερες που ειναι(λογω ζεστης).

  • Like 5
Δημοσ.

Και να μην μιλησει με την Microsoft το καταστημα οφειλει να αναλαβει την διαδικασια του rma της κονσολας και να μην ριξει το βαρος στον πελατη.

 

Ειναι κυριολεκτικα ντροπη και αισχος μεγαλες πολυ διαφημιζομενες αλυσιδες(τεχνολογιας κιολας)οπως Πλαισιο και public να παρανομουν μπροστα στα ματια μας(των καταναλωτων/πελατων δηλαδη)και να μην τιμωρουνται.

 

Το μεν Πλαισιο που κανει τα δικα του οσον αφορα το service και το Public που παρανομει(και παραπληροφορει) με την εγγυηση 12μηνων σε ηλεκτρονικα ειδη.

Δημοσ.

Και να μην μιλησει με την Microsoft το καταστημα οφειλει να αναλαβει την διαδικασια του rma της κονσολας και να μην ριξει το βαρος στον πελατη.

 

Ειναι κυριολεκτικα ντροπη και αισχος μεγαλες πολυ διαφημιζομενες αλυσιδες(τεχνολογιας κιολας)οπως Πλαισιο και public να παρανομουν μπροστα στα ματια μας(των καταναλωτων/πελατων δηλαδη)και να μην τιμωρουνται.

 

Το μεν Πλαισιο που κανει τα δικα του οσον αφορα το service και το Public που παρανομει(και παραπληροφορει) με την εγγυηση 12μηνων σε ηλεκτρονικα ειδη.

μην εισαι υπερβολικος! ενα τηλεφωνο θα κανει ο πελατης του κ τπτ αλλο! μην τα θελουμε ολα δικα μας!

μπορει να επικοινωνησει εδω...

Αριθμοί τηλεφώνου

    00800 44 12 8732

    Για άτομα με προβλήματα ακοής (συσκευή TTY): 00800 44 12 8733

Ώρες λειτουργίας

Διατίθεται υποστήριξη με εικόνες.

    Δευτέρα-Παρασκευή: 10:00-18:00

Δημοσ.

Πήρα τηλ στην MS και μου είπαν ότι έρχεται courier (UPS) και παίρνει την κονσόλα, το ξέρουν ότι το Πλαίσιο δεν πρόκειται να ασχοληθεί.

 

Τώρα μένει να μάθουμε τι θέλει να κάνει ο πελάτης, να ασχοληθεί εκείνος με το όλο θέμα ή να τα αναλάβουμε εμείς.

 

 

Ευχαριστώ όσους βοήθησαν. :)

  • 1 χρόνο αργότερα...
Δημοσ.
15 ώρες πριν, mijalis είπε

Τελικά ισχύει επίσημα ότι η εγγύηση είναι 2 χρόνια; Γιατί στο επίσημο site του Xbox αναφέρει 1.

Κάνε register την κονσόλα και θα έχεις κάτι παραπάνω από 2 χρόνια...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...