Garus Δημοσ. 8 Ιουλίου 2017 Μέλος Δημοσ. 8 Ιουλίου 2017 Τον 2ο χρονο, ΜΟΝΟ αν αποδειχθεί κατασκευαστικη ατελεια.Δηλαδή το να καίγεται το motherboard στους δεκαέξι μήνες είναι απολύτως φυσιολογικό? Η περιορισμένη εγγύηση είναι 1 χρονος η νόμιμη 2 .
The_Judas Δημοσ. 8 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2017 Κατασκευαστική ατέλεια θεωρείται κάτι που υπήρχε εξ αρχής και ήταν εκτός προδιαγραφών. Κάτι σαν αυτό που έγινε με την samsung και τις μπαταρίες της.
Garus Δημοσ. 8 Ιουλίου 2017 Μέλος Δημοσ. 8 Ιουλίου 2017 Κατασκευαστική ατέλεια θεωρείται κάτι που υπήρχε εξ αρχής και ήταν εκτός προδιαγραφών. Κάτι σαν αυτό που έγινε με την samsung και τις μπαταρίες της. Αυτό που έγινε με την Samsung δεν ήταν θέμα νομιμης εγγύησης.Ανακαλεσε όλα τις τα κινητά ή μπλόκαρε την λειτουργία τους καθώς ήταν επικίνδυνα. Με την ίδια λογική αν εγώ αποδείξω ότι υπήρξε κατασκευαστικη ατέλεια η hp θα πρέπει να ανακαλέσει η να αντικαταστησει όλα τα 23 all in one pavilion. ...
MoviemakerGr Δημοσ. 8 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2017 (επεξεργασμένο) Βρε Garus για να καταλάβω μετά απο σχεδόν 10 σελίδες και 17 περίπου μέρες τελικά απευθύνθηκες στην ΓΓΚ ? Γιατί αν ακόμα δεν το έκανες συγνώμη φίλε αλλά μας τρολλαρεις. Δεύτερο γιατί δέχτηκες το μπαλάκι του κάθε Κοτσου και δεν εφάρμοσες την περιγραφή της διάταξης που λέει η Εγγύηση είναι μια σύμβαση μεταξύ Αγοραστή κ Πωλητή ? ο Δικηγόρος σου δεν σε ενημέρωσε για αυτό ? Τα πράγματα είναι πολύ απλά. Πας στο κατάστημα το χαλασμένο προϊόν αν σου πουν εμείς δεν έχουμε καμιά δουλειά τράβα στην HP τους λες δώστε το μου γραπτώς,αμέσως θα σου πουν αφήστε το κύριε να το ελέγξουμε, σε ευνόητο διάστημα περιμένεις απάντηση,αν σου πουν οτι είσαι εκτος εγγύησης λες οκ δώστε το μου γραπτώς αν στο δώσουν το επισυναπτεις στην ΓΓΚ στην καταγγελία σου,αν αρνηθούν να στο δώσουν καλείς επι τόπου το περιπολικό να καταγράψει το συμβάν.. και επισυναπτεις την καταγεγραμμένη πλέον απάντηση. Μολις επικοινωνήσει η ΓΓΚ με το κατάστημα το κατάστημα θα σε καλέσει και θα σου δωσει λύση που ΔΕΝ εισαι υποχρεωμένος να δεχτείς αν δεν σε καλυπτει.. χάσιμο χρόνου 2 μήνες ίσως και λίγο παραπάνω δικαίωση - σίγουρη. Καταλάβαμε τώρα οτι η αντιπροσωπία εχει κατ'αρχην το δικαίωμα να μην μιλήσει καθολου με τον τελικό χρήστη κ να σου πει απλά τράβα εκει που το αγόρασες και ο μόνος υπεύθυνος για την εκτέλεση της εγγύησης κατα τον νόμο είναι ο Πωλητής ? μου κανει φοβερή εντύπωση ο Δικηγόρος σου να μην τα ξέρει ολα αυτά.. Κατ'αρχην στην απόδειξη γράφει τον χρόνο εγγύησης όπως κατά τον νόμο υποχρεούται ο Πωλητής ? http://www.georgasnet.gr/dikaiomata-katanaloti.html Επεξ/σία 8 Ιουλίου 2017 από MoviemakerGr 3
Garus Δημοσ. 8 Ιουλίου 2017 Μέλος Δημοσ. 8 Ιουλίου 2017 Η ΓΓΚ μου συνέστησε να κινηθώ νομικά μέσω του δικηγόρου μου και να διεκδικήσω την νόμιμη εγγύηση. .. χρήμα και χρόνος δηλαδή. Εχω απογοητευτεί πολύ ... Μάλλον θα το τραβήξω νομικά και όπου βγει. ... Δεν σας τρολαρω. ...Όσο για τον πωλητή έχω σήμερα έτοιμη επιστολή (η δικηγόρος μου έλειπε σε διακοπές )την οποία θα στείλω! 1
Επισκέπτης Δημοσ. 9 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 9 Ιουλίου 2017 Ρε είσαστε απόστευτοι!!! Είχα καιρό να μπω και έκατσα και διάβασα 9 σελίδες! Δεν μπορώ να καταλάβω αν κάποιοι δεν ξέρουν να διαβάζουν, ή απλά νομίζουν ότι η ισχύς του εκάστοτε νομικού πλαισίου είναι θέμα συμφωνίας ή μη! Πόσο λιανά πρέπει να γίνουν τα πράγματα; Στην ΕΛΛΑΔΑ και όχι γενικά και αόριστα: Ποιος οφείλει να αποδείξει την ύπαρξη ή όχι ελαττώματος και μέσα σε ποιο διάστημα;Ο πωλητής οφείλει να αποδείξει ότι το εμπόρευμα δεν ήταν ελαττωματικό εντός των πρώτων 6 μηνών από την παράδοσή του («αντιστροφή του βάρους της απόδειξης»). Μετά από το διάστημα αυτό, πρέπει ο καταναλωτής να αποδείξει ότι το εμπόρευμα ήταν ελαττωματικό. Υπάρχει τρίτο μέρος που να μπορεί να βοηθήσει στην παροχή αποδείξεων;Ο καταναλωτής μπορεί, με δικά του έξοδα, να αποταθεί σε ανεξάρτητο εμπειρογνώμονα για γνωμοδότηση. http://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns//greece/index_el.htm Πάμε και στο παράδειγμα 3, από εδώ: http://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/faq/index_el.htm Το τηλέφωνο που αγόρασα πριν από έναν χρόνο περίπου σταμάτησε να λειτουργεί. Ο έμπορος όμως αρνείται να το επισκευάσει δωρεάν. Δεν έχω διετή νομική εγγύηση; Η νομική εγγύηση ισχύει για δύο χρόνια σε όλη την ΕΕ, υπό ορισμένες όμως προϋποθέσεις. Η νομική εγγύηση καλύπτει ελαττώματα που θεωρείται ότι υπήρχαν κατά τη στιγμή της παράδοσης και έγιναν εμφανή μέσα στην επόμενη διετία. Ωστόσο, στην περίπτωση αυτή η επίμαχη περίοδος είναι οι έξι μήνες μετά την αγορά: Κάθε ελάττωμα που εμφανίζεται εντός εξαμήνου θεωρείται ότι υπήρχε κατά τη στιγμή της παράδοσης. Στην περίπτωση αυτή ο πωλητής οφείλει να επισκευάσει ή να αντικαταστήσει το τηλέφωνό σας δωρεάν (ή να σας επιστρέψει τα χρήματα, αν είναι αδύνατη η επισκευή ή η αντικατάστασή του). Μετά την πάροδο έξι μηνών, μπορείτε ακόμη να θεωρήσετε υπεύθυνο τον πωλητή για κάθε ελάττωμα που θα εμφανιστεί μέσα στη διετή περίοδο της εγγύησης. Αν όμως ο πωλητής αμφισβητήσει τους ισχυρισμούς σας, πρέπει εσείς να μπορείτε να αποδείξετε ότι το ελάττωμα υπήρχε τη στιγμή της παράδοσης. Κάτι τέτοιο είναι συχνά δύσκολο και θα πρέπει μάλλον να απευθυνθείτε σε τεχνικό εμπειρογνώμονα. Οπότε: Κάτι χαλάει μετά το εξάμηνο = ο αγοραστής οφείλει, σε περίπτωση που ο πωλητής του κάνει νερά, να ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ότι το ελάττωμα προϋπήρχε! Τέλος!!!Και ναι, υπάρχουν τυχαίες βλάβες και όχι, δεν έχει καμμία σημασία αν κάποιος θεωρεί ότι ΔΕΝ υπάρχουν τυχαίες βλάβες (κάποιοι θεωρούν ας πούμε και ότι τα εμβόλια προκαλούν αυτισμό). Το θέμα είναι ότι στην προκειμένη περίπτωση ΟΦΕΙΛΕΙΣ να αποδείξεις κάτι. Δεν έχει να κάνει με την πίστη!
BlueBlood7 Δημοσ. 9 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 9 Ιουλίου 2017 Ρε είσαστε απόστευτοι!!! Είχα καιρό να μπω και έκατσα και διάβασα 9 σελίδες! Δεν μπορώ να καταλάβω αν κάποιοι δεν ξέρουν να διαβάζουν, ή απλά νομίζουν ότι η ισχύς του εκάστοτε νομικού πλαισίου είναι θέμα συμφωνίας ή μη! Πόσο λιανά πρέπει να γίνουν τα πράγματα; Στην ΕΛΛΑΔΑ και όχι γενικά και αόριστα: Ποιος οφείλει να αποδείξει την ύπαρξη ή όχι ελαττώματος και μέσα σε ποιο διάστημα;Ο πωλητής οφείλει να αποδείξει ότι το εμπόρευμα δεν ήταν ελαττωματικό εντός των πρώτων 6 μηνών από την παράδοσή του («αντιστροφή του βάρους της απόδειξης»). Μετά από το διάστημα αυτό, πρέπει ο καταναλωτής να αποδείξει ότι το εμπόρευμα ήταν ελαττωματικό.Υπάρχει τρίτο μέρος που να μπορεί να βοηθήσει στην παροχή αποδείξεων;Ο καταναλωτής μπορεί, με δικά του έξοδα, να αποταθεί σε ανεξάρτητο εμπειρογνώμονα για γνωμοδότηση. http://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns//greece/index_el.htm Πάμε και στο παράδειγμα 3, από εδώ: http://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/faq/index_el.htm Το τηλέφωνο που αγόρασα πριν από έναν χρόνο περίπου σταμάτησε να λειτουργεί. Ο έμπορος όμως αρνείται να το επισκευάσει δωρεάν. Δεν έχω διετή νομική εγγύηση; Η νομική εγγύηση ισχύει για δύο χρόνια σε όλη την ΕΕ, υπό ορισμένες όμως προϋποθέσεις. Η νομική εγγύηση καλύπτει ελαττώματα που θεωρείται ότι υπήρχαν κατά τη στιγμή της παράδοσης και έγιναν εμφανή μέσα στην επόμενη διετία. Ωστόσο, στην περίπτωση αυτή η επίμαχη περίοδος είναι οι έξι μήνες μετά την αγορά: Κάθε ελάττωμα που εμφανίζεται εντός εξαμήνου θεωρείται ότι υπήρχε κατά τη στιγμή της παράδοσης. Στην περίπτωση αυτή ο πωλητής οφείλει να επισκευάσει ή να αντικαταστήσει το τηλέφωνό σας δωρεάν (ή να σας επιστρέψει τα χρήματα, αν είναι αδύνατη η επισκευή ή η αντικατάστασή του). Μετά την πάροδο έξι μηνών, μπορείτε ακόμη να θεωρήσετε υπεύθυνο τον πωλητή για κάθε ελάττωμα που θα εμφανιστεί μέσα στη διετή περίοδο της εγγύησης. Αν όμως ο πωλητής αμφισβητήσει τους ισχυρισμούς σας, πρέπει εσείς να μπορείτε να αποδείξετε ότι το ελάττωμα υπήρχε τη στιγμή της παράδοσης. Κάτι τέτοιο είναι συχνά δύσκολο και θα πρέπει μάλλον να απευθυνθείτε σε τεχνικό εμπειρογνώμονα. Οπότε: Κάτι χαλάει μετά το εξάμηνο = ο αγοραστής οφείλει, σε περίπτωση που ο πωλητής του κάνει νερά, να ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ότι το ελάττωμα προϋπήρχε! Τέλος!!! Και ναι, υπάρχουν τυχαίες βλάβες και όχι, δεν έχει καμμία σημασία αν κάποιος θεωρεί ότι ΔΕΝ υπάρχουν τυχαίες βλάβες (κάποιοι θεωρούν ας πούμε και ότι τα εμβόλια προκαλούν αυτισμό). Το θέμα είναι ότι στην προκειμένη περίπτωση ΟΦΕΙΛΕΙΣ να αποδείξεις κάτι. Δεν έχει να κάνει με την πίστη! Σύμφωνα με αυτά που γράφεις εξήγησέ μου τι μπορεί να έγινε στην δικιά μου περίπτωση. Είχα ένα WD εξωτερικό σκληρό δίσκο ο οποίος τα παίζει λίγο πριν λήξει η εγγύηση των 2 ετών. Το στέλνω πίσω στην visionstudio και αυτοί με την σειρά τους τον έστειλαν στην WD. Εν τέλει μετά από κάποιο διάστημα μου στείλανε καινούργιο δίσκο. Ας βάλω και μια 2η περίπτωση. Είναι το γνωστό ποντίκι razer dethadder 2013 που παρουσίασε το γνωστό πρόβλημα με το 2πλοκλικάρισμα λίγο πριν λήξουν τα 2 χρόνια. Στην αρχή στο πλάισιο που έκαναν το δύσκολο ότι δεν έχει κάποιο θέμα. Τους λέω ξανά δείτε το πρόβλημα. Διπλοκλικάρει το δεξί κουμπί. Εντέλει μου έδωσαν πιστωτικό. ΤΙ έγινε λοιπόν και ξεπεράστηκε το εμπόδιο της 6μηνης εγγύησης? 2
spyros007 Δημοσ. 9 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 9 Ιουλίου 2017 Ευτηχως για τους καταναλωτες και δυστυχως για τους καταστηματαρχες του ινσομνια υπαρχει η ΓΓΚ που τούς βαζει το αγγουρι στο κ@λο και τούς κοβει ολες αυτές τις μπούρδες που λενε...... 1 Η εγγυηση ειναι 2της ολα τα υπολοιπα ειναι μπουρδες 2 ο καταναλωτης δεν υποχρεούστε να αποδειξει τιποτα ΑΝ ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ ΠΛΗΡΕΊ ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΕΓΓΎΗΣΗΣ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ Ο ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ ΕΙΝΑ ΥΠΟΧΡΩΜΕΝΟΣ ΝΑ ΤΟ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΣΕΙ. 3 Ο επίσημος αντιπρόσωπος ειναι υποχρωμενος να ΑΠΟΔΕΊΞΕΙ το λογο που βγαζει εκτος εγγύησης ενα προιον(πχ νερο) 4 το προιον παραλαμβανεται παντα απο τον πωλητή που ειναι υποχρεούμενος να το προωθήσει στον επίσημο σερβισε και οχι οπου γουστάρει αυτος. 5Το 6αμηνο άφορα ελάττωμα κατα την παράδοση και ουδεμιά σχέση εχει με την υπολυπη εγγύηση απλα ειναι ενα επιπλέω εφοδιο του καταναλωτη για του πρώτους μήνες που του εξασφαλίζει ασυζήτητη αλλαγη. 6 Ο καταναλωτης επουδενει δεν χρειαζεται να αποδειξει τιποτα Το ελατωματικο προιον φτανει και περισσεύει. 7Υπαρχουν κάποιες εταιρειες που παρολα αυτα δινουν 1 χρονο εγγυηση.Εκει λοιπον ο καταναλωτης αν αποδειξει οτι το ελατωμα προϋπήρχε (πχ παρομοια περιστατικα απ το ιντερνετ)τοτε κερδιζει και τον 2χρονο. 1
MoviemakerGr Δημοσ. 9 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 9 Ιουλίου 2017 Μ'αρεσει που δεν έχουμε μπει ποτέ στον κόπο να επικοινωνήσουμε με την ΓΓΚ , ούτε να ρωτήσουμε φυσικά ποτέ έναν Νομικό αλλά από απόψεις κ ερμηνείες σκίζουμε .. Α ρε Κλιντ Ίστγουντ πόσο δίκιο είχες.. και δεν είχες βρεθεί ποτέ Κυριακή απόγευμα στην Ελλάδα κιόλας. Το δεύτερο που μου κάνει μεγαλύτερη εντύπωση είναι οτι ο ρόλος του Δικηγόρου του διαβόλου είναι μάλλον πιο διαδεδομένος από τον ρόλο του υποστηριχτή ενός συνφορουμιτη, και κατά προέκταση του εαυτού μας αφού αργά η γρήγορα θα περάσουμε όλοι από μια ανάλογη θέση. Όταν θα φτάσει υπόθεση στο ακροατήριο (αν δεν έχει φτάσει ακόμα) και επιδικάζει και ηθική βλάβη - αποζημίωση τότε θα πάρει φωτιά ο πισινός τους.. Τα υπολοιπα οι νομικοί σύμβουλοι εδώ μέσα δεν τα άγγιξαν ποτέ.. Όπως πρέπει να αναγράφεται η εγγύηση στην σελίδα του πωλητή κ στην απόδειξη π.χ ? Τα "καταστήματα" που αναγράφουν την εγγύηση στην απόδειξη είναι οι Ηλίθιοι πωλητές ανάμεσα στους έξυπνους ? Τα ευρωπαϊκά καταστήματα που δίνουν σε όλα 2 χρόνια είναι οι Ηλίθιοι πωλητές ανάμεσα στους εξυπνοτερους Έλληνες ? Πριν 3 χρόνια είχα γράψει πάλι εδώ μέσα ΜΗΝ ψωνίζετε από τυχάρπαστους αλλά και από κατασκευαστές που υποβαθμίζουν μόνοι τους τα προϊόντα τους δίνοντας ένα μόνο χρόνο εγγύηση.. όσοι εξακολουθούν και το κάνουν σίγουρα έχουν μερίδιο ευθύνης σε αυτό που τους συμβαινει σε δεύτερο χρόνο. Σήμερα το επαναλαμβάνω. Απαξιώστε τους εσείς πριν σας απαξιώσουν εκείνοι.. 3
haHa Δημοσ. 10 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 10 Ιουλίου 2017 Ευτηχως για τους καταναλωτες και δυστυχως για τους καταστηματαρχες του ινσομνια υπαρχει η ΓΓΚ που τούς βαζει το αγγουρι στο κ@λο και τούς κοβει ολες αυτές τις μπούρδες που λενε...... Εδω τι ειπε η ΓΓΚ στον φιλο: Η ΓΓΚ μου συνέστησε να κινηθώ νομικά μέσω του δικηγόρου μου και να διεκδικήσω την νόμιμη εγγύηση. .. χρήμα και χρόνος δηλαδή. Εχω απογοητευτεί πολύ ... Οπως βλεπεις, δεν "εβαλε η ΓΓΚ το αγγουρι στον κ@λο και δεν εκοψε ολες αυτες τις μπουρδες". ------------------------------ Τα ευρωπαϊκά καταστήματα που δίνουν σε όλα 2 χρόνια είναι οι Ηλίθιοι πωλητές ανάμεσα στους εξυπνοτερους Έλληνες ? Πριν 3 χρόνια είχα γράψει πάλι εδώ μέσα ΜΗΝ ψωνίζετε από τυχάρπαστους Υπαρχουν κατασκευαστες και καταστηματα ευρωπαικα που δινουν 1 χρονο εγγυηση. Ακομα και το μεγαλυτερο καταστημα, το amazon, δινει σε προιοντα του 1 χρονο εγγυηση. Amazon Basics(ειναι μαρκα αυτο) προιοντα στο amazon.co.uk: https://www.amazon.com/gp/product/B005EJH6Z4/ref=s9_acsd_hps_bw_c_x_3 https://www.amazon.co.uk/gp/help/customer/display.html?nodeId=200376710 We warrant the Product to you against defects in materials and workmanship under ordinary consumer use on delivery and for a period of 12 months from the date of delivery. Επισης, 1 χρονο εγγυηση δινει και η dell σε μερικα προιοντα της , dell uk: http://configure.euro.dell.com/dellstore/config.aspx?oc=bnv5835s&model_id=vostro-15-3558-laptop&c=uk&l=en&s=bsd&cs=ukbsdt1 ------------------------------------ Σύμφωνα με αυτά που γράφεις εξήγησέ μου τι μπορεί να έγινε στην δικιά μου περίπτωση. Είχα ένα WD εξωτερικό σκληρό δίσκο ο οποίος τα παίζει λίγο πριν λήξει η εγγύηση των 2 ετών. Το στέλνω πίσω στην visionstudio και αυτοί με την σειρά τους τον έστειλαν στην WD. Εν τέλει μετά από κάποιο διάστημα μου στείλανε καινούργιο δίσκο. Ας βάλω και μια 2η περίπτωση. Είναι το γνωστό ποντίκι razer dethadder 2013 που παρουσίασε το γνωστό πρόβλημα με το 2πλοκλικάρισμα λίγο πριν λήξουν τα 2 χρόνια. Στην αρχή στο πλάισιο που έκαναν το δύσκολο ότι δεν έχει κάποιο θέμα. Τους λέω ξανά δείτε το πρόβλημα. Διπλοκλικάρει το δεξί κουμπί. Εντέλει μου έδωσαν πιστωτικό. ΤΙ έγινε λοιπόν και ξεπεράστηκε το εμπόδιο της 6μηνης εγγύησης? Tα προιοντα που αναφερεις εχουν 2 χρονια εμπορικη εγγυηση κατασκευαστη, οποτε ηταν κανονικα εντος εγγυησης. Ενδεικτικα για τον σκληρο δισκο western digital απο το visionstudio: http://www.visionstudio.gr/prodinfo.asp?id=34877&cat=6 Κωδικός προϊόντος 006-2399 Κατασκευαστής Western Digital Μοντέλο Elements WDBUZG5000ABK Buffer N/A RPM N/A Max Ρυθμός Μεταφοράς Δεδομένων 5 Gbits/sec Χωρητικότητα 500 GB Υποδοχή σύνδεσης USB 3.0 Μέσος Χρόνος Αναζήτησης Δεδομένων N/A Βάρος 0.20 kg Mήκoς 11.1 cm Πλάτoς 8.2 cm Yψoς 1.5 cm Εγγύηση 2 ΧΡΟΝΙΑ Δεν ειναι ιδια περιπτωση με του φιλου που εχει 1 χρονο εμπορικη εγγυηση και ετσι ηταν εκτος εγγυησης. 1
BlueBlood7 Δημοσ. 10 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 10 Ιουλίου 2017 Εδω τι ειπε η ΓΓΚ στον φιλο: Οπως βλεπεις, δεν "εβαλε η ΓΓΚ το αγγουρι στον κ@λο και δεν εκοψε ολες αυτες τις μπουρδες". ------------------------------ Υπαρχουν κατασκευαστες και καταστηματα ευρωπαικα που δινουν 1 χρονο εγγυηση. Ακομα και το μεγαλυτερο καταστημα, το amazon, δινει σε προιοντα του 1 χρονο εγγυηση. Amazon Basics(ειναι μαρκα αυτο) προιοντα στο amazon.co.uk: https://www.amazon.com/gp/product/B005EJH6Z4/ref=s9_acsd_hps_bw_c_x_3 https://www.amazon.co.uk/gp/help/customer/display.html?nodeId=200376710 Επισης, 1 χρονο εγγυηση δινει και η dell σε μερικα προιοντα της , dell uk: http://configure.euro.dell.com/dellstore/config.aspx?oc=bnv5835s&model_id=vostro-15-3558-laptop&c=uk&l=en&s=bsd&cs=ukbsdt1 ------------------------------------ Tα προιοντα που αναφερεις εχουν 2 χρονια εμπορικη εγγυηση κατασκευαστη, οποτε ηταν κανονικα εντος εγγυησης. Ενδεικτικα για τον σκληρο δισκο western digital απο το visionstudio: http://www.visionstudio.gr/prodinfo.asp?id=34877&cat=6 Δεν ειναι ιδια περιπτωση με του φιλου που εχει 1 χρονο εμπορικη εγγυηση και ετσι ηταν εκτος εγγυησης. Αδερφέ αναφέρομαι στον φίλο που έκανα quote και όχι στον ts οπότε και δεν με καλύπτει η απάντησή σου.
haHa Δημοσ. 10 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 10 Ιουλίου 2017 Αδερφέ αναφέρομαι στον φίλο που έκανα quote και όχι στον ts οπότε και δεν με καλύπτει η απάντησή σου. Το ιδιο ακριβως ισχυει. Ο φιλος που εκανες quote αναφερεται σε προιοντα που εχουν 1 χρονο εμπορικη εγγυηση κατασκευαστη(οπως του ts), οποτε αν παθει κατι στον 2ο χρονο, τοτε ο αγοραστης πρεπει να αποδειξει οτι το προβλημα προυπηρχε κατα την παραδοση. Εσυ του απαντας για τις δικες σου περιπτωσεις, μονο που δεν ειναι σχετικες: τα δικα σου προιοντα ειχαν εξαρχης 2 χρονια εμπορικη εγγυηση κατασκευαστη, οποτε δεν χρειαζοταν να κυνηγησεις/αποδειξεις τιποτα. Εμφανισαν τυχαια βλαβη εντος εμπορικης εγγυησης κατασκευαστη (που στην προκειμενη ηταν 2 χρονια), οποτε επισκευαστηκαν δωρεαν.
BlueBlood7 Δημοσ. 10 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 10 Ιουλίου 2017 Το ιδιο ακριβως ισχυει. Ο φιλος που εκανες quote αναφερεται σε προιοντα που εχουν 1 χρονο εμπορικη εγγυηση κατασκευαστη(οπως του ts), οποτε αν παθει κατι στον 2ο χρονο, τοτε ο αγοραστης πρεπει να αποδειξει οτι το προβλημα προυπηρχε κατα την παραδοση. Εσυ του απαντας για τις δικες σου περιπτωσεις, μονο που δεν ειναι σχετικες: τα δικα σου προιοντα ειχαν εξαρχης 2 χρονια εμπορικη εγγυηση κατασκευαστη, οποτε δεν χρειαζοταν να κυνηγησεις/αποδειξεις τιποτα. Εμφανισαν τυχαια βλαβη εντος εμπορικης εγγυησης κατασκευαστη (που στην προκειμενη ηταν 2 χρονια), οποτε επισκευαστηκαν δωρεαν. Τι δεν καταλαβαίνεις ρε άνθρωπε? Έκανα quote στον φίλο που μιλά για 6μηνο. Ποιον χρόνο μου λές?
haHa Δημοσ. 10 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 10 Ιουλίου 2017 Τι δεν καταλαβαίνεις ρε άνθρωπε? Έκανα quote στον φίλο που μιλά για 6μηνο. Ποιον χρόνο μου λές? Ο φιλος που μιλαει για 6μηνο, δεν μιλαει για την εμπορικη εγγυηση κατασκευαστη που αναφερεις ουσιαστικα εσυ. Μιλαει για την λεγομενη νομιμη/νομικη εγγυηση απο τον πωλητη, που ειναι πραγματι 2 χρονια για ελαττωματα που προυπηρχαν κατα την παραδοση. Για αυτα τα ελαττωματα, τους πρωτους 6 μηνες δεν χρειαζεται να αποδειξεις τιποτα, ενω αν παρουσιαστει μετα τους 6 μηνες το προβλημα, τοτε ο αγοραστης πρεπει να αποδειξει οτι το προβλημα υπηρχε κατα την παραδοση. Αρα μιλατε για διαφορετικη περιπτωση απο την δικια σου: Εσυ ουσιαστικα μιλας για την εμπορικη εγγυηση απο τον κατασκευαστη, ο φιλος μιλαει για τη νομικη/νομιμη εγγυηση απο τον πωλητη. Εχει αναφερθει πιο πριν η διαφορα των 2: Δεν μιλαμε για την περιπτωση που η Εμπορικη εγγυηση ειναι πραγματι 2 ετη, μιλαμε για περιπτωση που δεν ειναι 2 ετη(πχ ο κατασκευαστης δινει 1 χρονο εγγυηση), οποτε ο καταναλωτης καταφευγει στην Νομιμη εγγυηση(που ειναι μονο απο το καταστημα), αυτο δηλαδη που περιγραφεται απο την οδηγιας της ΕΕ. Ο κοσμος συνεχίζει και συγχεει την Εμπορικη εγγυηση του κατασκευαστη(η γνωστη,συνηθισμενη εγγυηση που καλυπτει ολα τα ελαττωματα που προκυπτουν κατα τη διαρκεια της και δεν φταιει ο χρηστης/αγοραστης) με την Νομιμη εγγυηση που δεν ειναι του κατασκευαστη αλλα του πωλητη και αφορα τα δικαιωματα των καταναλωτων για ελαττωματα που προυπηρχαν κατα την παραδοση. Ειναι 2 διαφορετικα πραγματα. Εδω εξηγηση της διαφορας μεταξυ της λεγομενης Νομιμης εγγυησης και της Εμπορικης εγγυησης απο την hp: http://support.hp.com/gr-el/document/c03805193 Συνεπώς, εάν είστε καταναλωτής (σύμφωνα με την Οδηγία 1999/44/ΕΚ και το Ν. 2251/1994 «Προστασία των Καταναλωτών», όπως ισχύει μετά τις τροποποιήσεις του) και το προϊόν σαςπαρουσιάζει κάποιο ελάττωμα το οποίο υπήρχε τη στιγμή της παράδοσης και εμφανίζεται σε διάστημα δύο ετών από την παράδοση του προϊόντος, ... ... Εκτός εάν αποδεικνύεται διαφορετικά, τυχόν έλλειψη συμμόρφωσης η οποία παρατηρείται εντός έξι μηνών από την παράδοση του προϊόντος τεκμαίρεται ότι υφίσταται κατά την παράδοση,... ... Ως Εμπορική εγγύηση, παραδείγματος χάρη η εγγύηση της HP, ορίζεται μια εγγύηση που παρέχεται εκουσίως από τον εγγυητή (είτε τον πωλητή είτε τον παραγωγό). Η Εμπορική εγγύηση μπορεί να έχει διαφορετική διάρκεια και κάλυψη από τη Νόμιμη εγγύηση και τυπικά (όπως στην περίπτωση της εγγύησης της HP), δεν απαιτεί να αποδείξετε ότι το ελάττωμα υπήρχε κατά την παράδοση Εδω επεξηγηση απο μια δικηγορικη εταιρεια: https://www.newlaw.gr/gr/cms_articles/art_new?id=205 Έτσι, ο Έλληνας πωλητής ευθύνεται κατ’ αρχήν αντικειμενικά και υποχρεωτικά εκ του νόμου (νόμιμη εγγύηση) έναντι του καταναλωτή για χρονικό διάστημα δύο ετών για οποιοδήποτε ελάττωμα ή έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας είχε το πράγμα κατά το χρόνο παραλαβής του προϊόντος από τον καταναλωτή βάσει του Αστικού Κώδικα και του Ν. 3043/2002 που μετέφερε στο ελληνικό δίκαιο το άρθρο 5 της ανωτέρω ευρωπαϊκής οδηγίας. Όταν αυτό το ελάττωμα ή η έλλειψη εμφανίζεται εντός έξι μηνών από τον χρόνο της πώλησης τεκμαίρεται ότι αυτό υπήρχε ήδη κατά τον χρόνο της πώλησης. Αντίθετα, για τα ελαττώματα ή ελλείψεις που εμφανίζονται από τον 7ο μήνα και μετά ο καταναλωτής πρέπει να αποδείξει ότι αυτά δεν δημιουργήθηκαν μετά την παραλαβή του προϊόντος. Υπό αυτές τις προϋποθέσεις ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει με όποια σειρά θέλει είτε α) την επισκευή ή αντικατάσταση του προϊόντος, είτε β) τη μείωση του τιμήματος που κατέβαλε είτε τέλος, γ) να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση επιστρέφοντας το προϊόν και ζητώντας το τίμημα που είχε καταβάλει, εφόσον το ελάττωμα είναι ουσιώδες. Σε περίπτωση ειδικότερα που το ελάττωμα ή η έλλειψη είναι αποτέλεσμα υπαιτιότητας του πωλητή (δόλου ή αμέλειας) τότε ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει επιπλέον και χρηματική αποζημίωση. Παράλληλα με αυτήν την ευθύνη, ο προμηθευτής του προϊόντος (δηλ. ο ίδιος ο πωλητής ή ο κατασκευαστής ή ο εισαγωγέας) μπορεί να παράσχει στον καταναλωτή επιπλέον εμπορική εγγύηση καλής λειτουργίας του αγορασθέντος καινούριου προϊόντος. Τα δικαιώματα από αυτήν την εγγύηση είναι τα ίδια όπως και στη νόμιμη εγγύηση με τη διαφορά ότι εδώ αφενός, δεν ενδιαφέρει ο χρόνος δημιουργίας του ελαττώματος, δηλαδή ο προμηθευτής ευθύνεται για κάθε βλάβη που προκύπτει αδιακρίτως.
BlueBlood7 Δημοσ. 10 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 10 Ιουλίου 2017 Δεν βγάζουμε άκρη αδερφέ. Άστο. Εγώ δεν παίζω με τις λέξεις.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα