madx2 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2017 Απλα διαβασε τι γραφει ο topic starter: Και αυτην την στιγμη συζηταμε τι λεει ο νομος και η οδηγια. Σημαντικο ειναι οτι συμφωνησες με αυτο που εγραψα εγω και ο Malthador: "Μετά το εξάμηνο και μέχρι τα δύο έτη, πρέπει ο αγοραστής να αποδείξει ότι το πρόβλημα υπήρχε κατά την παράδοση". Αυτά είναι τα κλασικά copy -paste κείμενα προς αποφυγή αναγνώρισης εγγύησης . Επίσης δεν καταλαβαίνω που βλέπεις συμφωνία στα λεγόμενα μου. Όπως προειπα η ΓΓΚ θα δώσει την τελική απάντηση και θα επιλύσει το θέμα, ας περιμένουμε λοιπόν την απάντηση
forgotten Δημοσ. 23 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2017 Πανω που ελεγα να προτεινω στον αδερφο μου να αγορασει ενα hp omen ηρθε το αρθρο και με διαφωτισε, σιγα να μην σκασει 1400 ευρω για να συναντησει ετσι λογικες.... 1
madx2 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2017 Αν δεν βγάλεις άκρη με την HP ζητάς από το κατάστημα να εφαρμόσει την 2ετη εγγύηση https://support.hp.com/sk-en/document/c03787754
Garus Δημοσ. 23 Ιουνίου 2017 Μέλος Δημοσ. 23 Ιουνίου 2017 Αν δεν βγάλεις άκρη με την HP ζητάς από το κατάστημα να εφαρμόσει την 2ετη εγγύηση https://support.hp.com/sk-en/document/c03787754 Με κοιτουσαν ....με αυτο το σπινθηροβολο βλεμα της αγαλαδας.... !!!! Τελικα με παρεπεμψαν σε 1 τηλεφωνικο νουμερο (Αθηνα 210 κλπ)...οπως κανουν παντα οι σοβαρες εταιριες...(Η αγορα εγινε απο Κωτσοβολο Καλαματας) Απο Δευτερα μιλαω με δικηγορο ξανα και με ΓΓΚ.
haHa Δημοσ. 23 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 23 Ιουνίου 2017 (επεξεργασμένο) Αν δεν βγάλεις άκρη με την HP ζητάς από το κατάστημα να εφαρμόσει την 2ετη εγγύηση https://support.hp.com/sk-en/document/c03787754 Με κοιτουσαν ....με αυτο το σπινθηροβολο βλεμα της αγαλαδας.... !!!! Τελικα με παρεπεμψαν σε 1 τηλεφωνικο νουμερο (Αθηνα 210 κλπ)...οπως κανουν παντα οι σοβαρες εταιριες...(Η αγορα εγινε απο Κωτσοβολο Καλαματας) Απο Δευτερα μιλαω με δικηγορο ξανα και με ΓΓΚ. Εχε υποψην σου τι γραφει το link που παρεθεσε ο madx2: https://support.hp.com/sk-en/document/c03787754 Therefore if you are a consumer (according to the EU Directive 99/44), and your product has a defect which existed at the time of delivery and that defect becomes apparent within two years from the delivery of the product... ... Unless proved otherwise, any lack of conformity which becomes apparent within six months from delivery of the product shall be presumed to have existed at the time of delivery ... The Commercial Guarantee may have a different duration and coverage than the Legal Guarantee, and typically (as in the case of HP’s warranty) it does not require you to prove the defect existed at the time of delivery. Εδω και στα ελληνικα το ιδιο λινκ απο hp: https://support.hp.com/gr-el/document/c03805193/ Συνεπώς, εάν είστε καταναλωτής (σύμφωνα με την Οδηγία 1999/44/ΕΚ και το Ν. 2251/1994 «Προστασία των Καταναλωτών», όπως ισχύει μετά τις τροποποιήσεις του) και το προϊόν σας παρουσιάζει κάποιο ελάττωμα το οποίο υπήρχε τη στιγμή της παράδοσης και εμφανίζεται σε διάστημα δύο ετών από την παράδοση του προϊόντος ... Εκτός εάν αποδεικνύεται διαφορετικά, τυχόν έλλειψη συμμόρφωσης η οποία παρατηρείται εντός έξι μηνών από την παράδοση του προϊόντος τεκμαίρεται ότι υφίσταται κατά την παράδοση, ... Η Εμπορική εγγύηση μπορεί να έχει διαφορετική διάρκεια και κάλυψη από τη Νόμιμη εγγύηση και τυπικά (όπως στην περίπτωση της εγγύησης της HP), δεν απαιτεί να αποδείξετε ότι το ελάττωμα υπήρχε κατά την παράδοση. ----- Επίσης δεν καταλαβαίνω που βλέπεις συμφωνία στα λεγόμενα μου. Καταλαβα τοτε λαθος, νομιζα οτι γραφοντας αυτο: Για να χαλάσει μητρική laptop χωρίς εμφανή χτυπήματα ή και υγρασία στους 16 μήνες σημαίνει ότι υπήρχε εξαρχής ελλάτωμα. Το ελλάτωμα μπορεί να αποδειχθεί και από τα στατιστικά επισκευής της εταιρείας συμφωνουσες με αυτο που εγραψε ο Malthador: "Μετά το εξάμηνο και μέχρι τα δύο έτη, πρέπει ο αγοραστής να αποδείξει ότι το πρόβλημα υπήρχε κατά την παράδοση". ----------------------------- @haha Καμιά εταιρεία δεν ζήτησε ΠΟΤΕ από αγοραστή να αποδείξει ελλάτωμα εκ κατασκευής σε ηλεκτρικές/ηλεκτρονικές συσκευές εφόσον δεν υπήρχαν εμφανεί στοιχεία κακής χρήσης (χτυπήματα / υγρασία). Αν λοιπόν μια εταιρεία κάνει κάτι τέτοιο θα αμαυρώσει το όνομα της. Αυτά είναι τα κλασικά copy -paste κείμενα προς αποφυγή αναγνώρισης εγγύησης . Συμφωνω και επαυαξανω οτι μια εταιρεια θα βγει ουσιαστικα χαμενη, αλλα οπως βλεπεις η hp επελεξε αυτην την οδο: Η HP αφου εξετασε απο τεχνικους της τον υπολογιστη υποστηριζει οτι δεν υπηρξε κατασκευαστικη ατελεια ( μαλλον νορμαλ ειναι να καιγεται η μητρικη στους 16 μηνες)...και με μεγαλη υπεροψια αφου μου τονισε οτι η περιορισμενη εγγυηση HP ειναι 1 ετος με παρεπεμψε στον δικηγορο μου!!! τα καλα μαντατα μου τα επικοινωνησε η hp διαμεσου της υπευθηνης δημοσιων σχεσεων η οποια εμμεσως πλην σαφως με παρεπςμψε με μεγαλη ευκολια στον δικηγορο μου.... Στην πρώτη μου επικοινωνία με την HP και ενώ προσπαθούσα να τους εξηγήσω ότι η καμένη μητρική δεν είναι τυχαίο γεγονός αλλά κατασκευαστική ατέλεια, με περίσσια υπεροψία μου συνέστησαν να μιλήσω με τον δικηγόρο μου.... Θεωρω πως με εξτρα πιεση, δημοσιοτητα κλπ, η hp θα υποχωρησει και δεν θα θελησει να παει ο ts το θεμα δικαστικα, γιατι ακομα και αν κερδισει η hp, θα δυσφημιστει οπως σωστα λες. Επεξ/σία 23 Ιουνίου 2017 από haHa
Garus Δημοσ. 26 Ιουνίου 2017 Μέλος Δημοσ. 26 Ιουνίου 2017 Το νεοτερο ανακοινωθεν υποσχεται 10% επιπλεον εκπτωση στην επισκευη...αλλα οχι δωρεαν επισκευη! Σε σημερινη επικοινωνια με την HP ελαβα επιπλεον 10 % εκπτωση (απο το 30% αρχικα) χωρις ομως να πεφτει στο τραπεζι της διαπραγματευσης δωρεαν επισκευη!!...
haHa Δημοσ. 26 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 26 Ιουνίου 2017 Το νεοτερο ανακοινωθεν υποσχεται 10% επιπλεον εκπτωση στην επισκευη...αλλα οχι δωρεαν επισκευη! Σε σημερινη επικοινωνια με την HP ελαβα επιπλεον 10 % εκπτωση (απο το 30% αρχικα) χωρις ομως να πεφτει στο τραπεζι της διαπραγματευσης δωρεαν επισκευη!!... Πιεσε κι αλλο, μπορει να υποκυψουν τελικα, ειδικά αν καταλαβουν οτι δυσφημιζονται. Η ΓΓΚ τι σου ειπε; 1
Garus Δημοσ. 27 Ιουνίου 2017 Μέλος Δημοσ. 27 Ιουνίου 2017 Πιεσε κι αλλο, μπορει να υποκυψουν τελικα, ειδικά αν καταλαβουν οτι δυσφημιζονται. Η ΓΓΚ τι σου ειπε; Δυστυχως επειδη εργαζομαι σε νοσοκομειο ( εφημεριες... ) ειχα και εχω μια πολυ δυσκολη εβδομαδα μπροστα μου και δεν προλαβα ακομα να μιλησω με ΓΓΚ... ελπιζω αν εχω καποια θετικη εξελιξη και απο ΓΓΚ να καταφερω να λαβω free repair !! 1
haHa Δημοσ. 4 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2017 Δυστυχως επειδη εργαζομαι σε νοσοκομειο ( εφημεριες... ) ειχα και εχω μια πολυ δυσκολη εβδομαδα μπροστα μου και δεν προλαβα ακομα να μιλησω με ΓΓΚ... ελπιζω αν εχω καποια θετικη εξελιξη και απο ΓΓΚ να καταφερω να λαβω free repair !! Υπηρξε καμια εξέλιξη απο ΓΓΚ; 1
Garus Δημοσ. 6 Ιουλίου 2017 Μέλος Δημοσ. 6 Ιουλίου 2017 Η ΓΓΚ μου συνέστησε να κινηθώ νομικά μέσω του δικηγόρου μου και να διεκδικήσω την νόμιμη εγγύηση. .. χρήμα και χρόνος δηλαδή. Εχω απογοητευτεί πολύ ... Μάλλον θα το τραβήξω νομικά και όπου βγει. ...
rofl Δημοσ. 6 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 6 Ιουλίου 2017 Ρωτα κ συνηγορο καταναλωτη http://www.synigoroskatanaloti.gr/stk_contact.html 1
Alexlooker Δημοσ. 7 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 7 Ιουλίου 2017 Η ΓΓΚ μου συνέστησε να κινηθώ νομικά μέσω του δικηγόρου μου και να διεκδικήσω την νόμιμη εγγύηση. .. χρήμα και χρόνος δηλαδή. Εχω απογοητευτεί πολύ ... Μάλλον θα το τραβήξω νομικά και όπου βγει. ... Η νομιμη εγγυηση ηταν ενας χρονος, την οποια αποδεχτηκες αγοραζοντας το προιον Κατασκευαστικη ατελεια ισχυριζεσε οτι υπηρξε. υπογραφη: ενας φτωχος μετοχος της HP. 1
Σαϊνόμπι Δημοσ. 7 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 7 Ιουλίου 2017 Η νομιμη εγγυηση ηταν ενας χρονος, την οποια αποδεχτηκες αγοραζοντας το προιον Κατασκευαστικη ατελεια ισχυριζεσε οτι υπηρξε. υπογραφη: ενας φτωχος μετοχος της HP. Η HP εχει οντως υποχρεωση για τον 1 χρονο που δηλωνει εξ' αρχης. Τον 2ο χρονο ειναι "υποχρεωμενος" ο εκαστοτε retailer εφ'οσον βρισκεται εντος Ευρωπαϊκης ενωσης, να σου την παρεχει. Ειτε με το να σου καλυψει το κοστος της επισκευης είτε με καποιον αλλον, mutually accepted, τροπο. 1
Alexlooker Δημοσ. 8 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2017 Η HP εχει οντως υποχρεωση για τον 1 χρονο που δηλωνει εξ' αρχης. Τον 2ο χρονο ειναι "υποχρεωμενος" ο εκαστοτε retailer εφ'οσον βρισκεται εντος Ευρωπαϊκης ενωσης, να σου την παρεχει. Ειτε με το να σου καλυψει το κοστος της επισκευης είτε με καποιον αλλον, mutually accepted, τροπο. Τον 2ο χρονο, ΜΟΝΟ αν αποδειχθεί κατασκευαστικη ατελεια. 1
Σαϊνόμπι Δημοσ. 8 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2017 (επεξεργασμένο) Σωστα. Για τα troubleshooting steps της διάγνωσης του hardware fault, είναι υπεύθυνη η HP. Να καθοδηγήσει δηλαδή τον πελάτη through diagnostic procedures and everything. Επεξ/σία 8 Ιουλίου 2017 από Σαϊνόμπι
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα