Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

πάντως το 1 έτος εγγύηση είναι εντελώς απαράδεκτο και δείχνει πόσο καφενείο έχει γίνει η HP στα consumables προιόντα.

η DELL είναι πολύ ανώτερη , ακόμη και η κινέζικη LENOVO την προσπέρασε δίνοντας 2 έτη εγγυηση ακόμη και στα 250ευρώ laptops

 

η ΗΡ είναι εντελώς fail και με την πολιτική της εγώ καταλαβαίνω ότι δεν εμπιστεύεται ούτε η ίδια τα σκουπίδια που πουλάει. Προσωπικά για να αγοράσω κάποια πάντα προυπολογίζω πόσο έχει η επέκταση εγγυηση για εύλογο διάστημα.

 

π.χ. φθηνό φορητό το αγοράζω με διετή κατ'ελάχιστο εγγύηση , ένα ακριβό σίγουρα μονο με 3+ εγγύηση

είναι θέμα κόστους ένα 300-400ευρώ φορητό αν μου χαλούσε στα δυομιση χρόνια και είχε διετή θα το έτρωγα

αλλα αν έχω δώσει 1000 ευρώ να μου χαλάσει στα 3 δεν το τρώω με τίποτε οπότε τουλάχιστον 3 χρόνια εγγυηση

  • Απαντ. 163
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Επειδή μάλλον είσαι σε σύγχυση και επειδή δεν μου αρέσουν οι παρερμηνείες, να τι είχα γράψει στο πρώτο πρώτο μήνυμά μου στο τόπικ:

Εδω και ενα αλλο σημειο που ειχες γραψει:

 

Η οδηγία είναι σαφέστατη.

 

Όταν μιλάμε για «εγγύηση» εννοούμε «εγγύηση καλής λειτουργίας». Ο πωλητής δηλαδή, μας διαβεβαιώνει ότι για ένα χρονικό διάστημα το προϊόν θα δουλεύει καλώς, σύμφωνα με τις αναγραφόμενες προδιαγραφές του. Ή τουλάχιστον θα έπρεπε να υποχρεούται να μας διαβεβαιώσει. Σύμφωνα με την οδηγία της ΕΕ (και με τον ελληνικό νόμο) το διάστημα αυτό είναι:

 

- Έξι μήνες, με την απόδειξη φθοράς λόγω κακή χρήσης να βαραίνει τον πωλητή

- Μετά τους έξι μήνες για άλλα δύο χρόνια (ή και περισσότερο αν το θέλει ο κατασκευαστής), με την απόδειξη μη-φθοράς λόγω καλής χρήσης να βαραίνει τον καταναλωτή.

 

Η οδηγια και ο νομος δεν αναφερει  περι "αποδειξης μη-φθοράς λόγω καλής χρήσης πριν ή μετα τους 6 μηνες" . Θελεις να παραθεσεις το κομματι που αναφερει κατι τετοιο περι αποδειξης μη-φθοράς λόγω καλής χρήσης μετα τους 6 μηνες; Ισως εισαι σε συγχηση.

 

Η οδηγια και ο νομος αναφερει οτι ο αγοραστης πρεπει να αποδειξει οτι το προιον ηταν ελλατωματικο κατα την παραδοση , πχ αποδεικνυοντας οτι ηταν κακη ποιοτητα υλικου.

 

http://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/greece/index_el.htm

Ποιος οφείλει να αποδείξει την ύπαρξη ή όχι ελαττώματος και μέσα σε ποιο διάστημα;

Ο πωλητής οφείλει να αποδείξει ότι το εμπόρευμα δεν ήταν ελαττωματικό εντός των πρώτων 6 μηνών από την παράδοσή του («αντιστροφή του βάρους της απόδειξης»). Μετά από το διάστημα αυτό, πρέπει ο καταναλωτής να αποδείξει ότι το εμπόρευμα ήταν ελαττωματικό.

----------

Πρέπει να κατανοήσεις (και όχι μόνο εσύ, όλοι όσοι ασχολούνται με το θέμα), ότι νομικά δεν υπάρχει «τυχαίο γεγονός». Ένα πράγμα σταματάει να δουλεύει είτε επειδή ήταν εξαρχής ελαττωματικό, είτε επειδή του έγινε κακή χρήση εκτός των προδιαγραφών του. Ο χρόνος παραγραφής των αιτιάσεων του καταναλωτή έναντι του πωλητή είναι δύο έτη (εκτός κι αν έχει παρατείνει τη διάρκεια ο κατασκευαστής).

Αυτο ειναι ενα δικο σου συμπερασμα, δεν προκυπτει απο πουθενα.

Φυσικα και ενα πραγμα μπορει να σταματησει να δουλευει χωρις να ηταν εξαρχης ελαττωματικο, παρολο που δεν εγινε κακη χρηση.

 

Οπως και να εχει, το σημαντικο ειναι αυτο που εγραψες, με το οποιο συμφωνω και ειναι αυτο που εγραψα εξαρχης:

οτι ο αγοραστης πρεπει να αποδειξει οτι το ελαττωμα υπηρχε κατα την παραδοση.

 

Αν η μητρική μου πάψει να λειτουργεί μετά από ενάμιση έτος, τότε είχε πραγματικό ελάττωμα εξ' αρχής κατά την παράδοση και μπορώ να την επιστρέψω στον πωλητή για επισκευή μέσα στα πλαίσια της νόμιμης εγγύησης. Ο πωλητής θα μου ζητήσει να αποδείξω ότι το ελάττωμα υπήρχε κατά την παράδοση και εγώ θα το κάνω αποδεικνύοντας ότι χρησιμοποιούσα την μητρική στα πλαίσια της ορθής χρήσης και μέσα στις προδιαγραφές της,

 

--------------------------------------

πάντως το 1 έτος εγγύηση είναι εντελώς απαράδεκτο και δείχνει πόσο καφενείο έχει γίνει η HP στα consumables προιόντα.

η DELL είναι πολύ ανώτερη , ακόμη και η κινέζικη LENOVO την προσπέρασε δίνοντας 2 έτη εγγυηση ακόμη και στα 250ευρώ laptops

 

η ΗΡ είναι εντελώς fail και με την πολιτική της εγώ καταλαβαίνω ότι δεν εμπιστεύεται ούτε η ίδια τα σκουπίδια που πουλάει. Προσωπικά για να αγοράσω κάποια πάντα προυπολογίζω πόσο έχει η επέκταση εγγυηση για εύλογο διάστημα.

Btw και η dell εχει μηχανηματα με 1 χρονο εμπορικη εγγυηση. Ενδεικτικα:

https://www.bestdeals.gr/ypologistes/foritoi-ypologistes/chromebooks/dell-chromebook-3120-n2840-4gb-16gb-emmc-chrome-os-11.6-hd-clone/

Manufacturer Warranty 1 year warranty 

  • Moderators
Δημοσ.

Αυτο ειναι ενα δικο σου συμπερασμα, δεν προκυπτει απο πουθενα.

Φυσικα και ενα πραγμα μπορει να σταματησει να δουλευει χωρις να ηταν εξαρχης ελαττωματικο, παρολο που δεν εγινε κακη χρηση.

 

Αυτό προκύπτει από κάποιο σημείο της οδηγίας ή είναι δικό σου αυθαίρετο συμπέρασμα;

 

Το δικό μου συμπέρασμα περιορίζεται σε αυτά που γράφει η οδηγία:

 

α) Εντός εξαμήνου πρέπει ο πωλητής να αποδείξει ότι το ελάττωμα δεν υπήρχε κατά την παράδοση (και άρα το πρόβλημα προήλθε από κακή χρήση)

β) Μετά το εξάμηνο και μέχρι τα δύο έτη, πρέπει ο αγοραστής να αποδείξει ότι το πρόβλημα υπήρχε κατά την παράδοση (και άρα το πρόβλημα δεν προήλθε από κακή χρήση)

 

Για ποιόν άλλο λόγο πιστεύεις ότι μπορεί να χαλάσει ένα πράγμα, αν δεν είναι ελαττωματικό και αν δεν του έγινε κακή χρήση; Όχι από νομική σκοπιά (δεν πρόκειται να βρεις κάποια σχετική οδηγία/νομολογία), από πρακτική σκοπιά το ρωτάω.

  • Like 3
Δημοσ.

Αυτό προκύπτει από κάποιο σημείο της οδηγίας ή είναι δικό σου αυθαίρετο συμπέρασμα;

 

Το δικό μου συμπέρασμα περιορίζεται σε αυτά που γράφει η οδηγία:

 

α) Εντός εξαμήνου πρέπει ο πωλητής να αποδείξει ότι το ελάττωμα δεν υπήρχε κατά την παράδοση (και άρα το πρόβλημα προήλθε από κακή χρήση)

β) Μετά το εξάμηνο και μέχρι τα δύο έτη, πρέπει ο αγοραστής να αποδείξει ότι το πρόβλημα υπήρχε κατά την παράδοση (και άρα το πρόβλημα δεν προήλθε από κακή χρήση)

Τα bold δεν το αναφερει η οδηγια, ειναι δικο σου συμπερασμα.

 

Οπως και να εχει, συμφωνω μαζι σου, αλλωστε γραφεις αυτο που εγραψα εξαρχης:

Μετα τους 6 μηνες, ο αγοραστης πρεπει να αποδείξει ότι το πρόβλημα υπήρχε κατά την παράδοση.

Καμια σχεση με αυτο που γραφοντουσαν προηγουμενως ή αυτα που εγραψε ο φιλος Maverickj13:

 

Κατασκευάζεις φαντάσματα. Πουθενά δε λέει ότι το ελάττωμα υπήρχε κατά την παράδοση. 

 

---------------------------------------------

 

Για ποιόν άλλο λόγο πιστεύεις ότι μπορεί να χαλάσει ένα πράγμα, αν δεν είναι ελαττωματικό και αν δεν του έγινε κακή χρήση; Όχι από νομική σκοπιά (δεν πρόκειται να βρεις κάποια σχετική οδηγία/νομολογία), από πρακτική σκοπιά το ρωτάω.

Ενα πραγμα μπορει να χαλασει χωρις να σημαινει οτι ηταν(οχι ειναι) ελαττωματικο κατα την παραδοση. Μπορει καλλιστα να χειροτερεψε απο τυχαιο περιστατικο/βλαβη.

 

 

Πρέπει να κατανοήσεις (και όχι μόνο εσύ, όλοι όσοι ασχολούνται με το θέμα), ότι νομικά δεν υπάρχει «τυχαίο γεγονός». Ένα πράγμα σταματάει να δουλεύει είτε επειδή ήταν εξαρχής ελαττωματικό, είτε επειδή του έγινε κακή χρήση εκτός των προδιαγραφών του. Ο χρόνος παραγραφής των αιτιάσεων του καταναλωτή έναντι του πωλητή είναι δύο έτη (εκτός κι αν έχει παρατείνει τη διάρκεια ο κατασκευαστής).

Φυσικα και υπαρχει νομικα "τυχαιο γεγονος".

Δημοσ.

γιατί δεν αφήνετε να πάει το θέμα στην ΓΓΚ και εκεί θα σας λυθούν όλες οι απορίες.

 

@haha κούρασες , γράφεις εδώ και κάτι σελίδες τα ίδια πράγματα

 

Τα διαβάσαμε καταλάβαμε τι θες να πεις αλλά δεν πρέπει να συμφωνήσουμε κιόλας , σε forum είμαστε και ανταλλάσουμε απόψεις.

 

Υ.Γ

μήπως έχεις και εσύ κανένα κατάστημα ηλεκτρονικών και σε νοιάζει τόσο πολύ;

 

Υ.Γ 2

από την στιγμή που η apple αποδέχτηκε την 2ετη εγγύηση στην Ε.Ε μάλλον είναι φανερό τι ισχύει.

Επίσης κάτι βασικό για την 2ετη εγγύηση είναι και ο αναμενόμενος χρόνος ζωής του προϊόντος που σε καμιά περίπτωση δεν νομίζω ότι για laptop είναι το 1ετος

  • Like 2
Δημοσ.

γιατί δεν αφήνετε να πάει το θέμα στην ΓΓΚ και εκεί θα σας λυθούν όλες οι απορίες.

 

@haha κούρασες , γράφεις εδώ και κάτι σελίδες τα ίδια πράγματα

 

Τα διαβάσαμε καταλάβαμε τι θες να πεις αλλά δεν πρέπει να συμφωνήσουμε κιόλας , σε forum είμαστε και ανταλλάσουμε απόψεις.

 

Υ.Γ

μήπως έχεις και εσύ κανένα κατάστημα ηλεκτρονικών και σε νοιάζει τόσο πολύ;

+1

Δεν ειναι τυχαιο οτι και ο φιλος Malthador εγραψε το εξης:

 

Αν η μητρική μου πάψει να λειτουργεί μετά από ενάμιση έτος, τότε είχε πραγματικό ελάττωμα εξ' αρχής κατά την παράδοση και μπορώ να την επιστρέψω στον πωλητή για επισκευή μέσα στα πλαίσια της νόμιμης εγγύησης. Ο πωλητής θα μου ζητήσει να αποδείξω ότι το ελάττωμα υπήρχε κατά την παράδοση και εγώ θα το κάνω αποδεικνύοντας ότι χρησιμοποιούσα την μητρική στα πλαίσια της ορθής χρήσης και μέσα στις προδιαγραφές της

 

 

Φανταζομαι ουτε αυτος εχει καταστημα ηλεκτρονικων οπως λες , παρολο που λεει πως "Μετά το εξάμηνο και μέχρι τα δύο έτη, πρέπει ο αγοραστής να αποδείξει ότι το πρόβλημα υπήρχε κατά την παράδοση":

β) Μετά το εξάμηνο και μέχρι τα δύο έτη, πρέπει ο αγοραστής να αποδείξει ότι το πρόβλημα υπήρχε κατά την παράδοση (και άρα το πρόβλημα δεν προήλθε από κακή χρήση)

  • Moderators
Δημοσ.

Ενα πραγμα μπορει να χαλασει χωρις να σημαινει οτι ηταν(οχι ειναι) ελαττωματικο κατα την παραδοση. Μπορει καλλιστα να χειροτερεψε απο τυχαιο περιστατικο/βλαβη.

 

Φυσικά και ένα πράγμα δεν μπορεί να χαλασει μέσα στο εύλογο διάστημα που αναμένουμε να δουλεύουν τα παρόμοια πράγματα. Εάν χαλάσει μέσα στο διάστημα αυτό σημαίνει ότι είτε του έγινε κακή χρήση, είτε ότι είναι ελαττωματικό από κατασκευής του. Τα κατασκευαστικά ελαττώματα δεν αποκτιόνται ξαφνικά, προϋπάρχουν. Σε ξαναρωτάω, γιατί δεν απάντησες, ποιός άλλος τρόπος υπάρχει για να χαλάσει ένα πράγμα, εκτός από την κακή χρήση ή το προϋπάρχον πραγματικό ελάττωμα;

 

Φυσικά και δεν υπάρχει νομικά τυχαίο γεγονός σε αυτό που συζητάμε. Αν θεωρείς ότι υπάρχει, σήμανέ το με κόκκινα γράμματα στην οδηγία/νόμο.

Δημοσ.

 

 

+1

Δεν ειναι τυχαιο οτι και ο φιλος Malthador εγραψε το εξης:

 

 

 

Φανταζομαι ουτε αυτος εχει καταστημα ηλεκτρονικων οπως λες , παρολο που λεει πως "Μετά το εξάμηνο και μέχρι τα δύο έτη, πρέπει ο αγοραστής να αποδείξει ότι το πρόβλημα υπήρχε κατά την παράδοση":

 

 

 

Για να χαλάσει μητρική laptop χωρίς εμφανή χτυπήματα ή και υγρασία στους 16 μήνες σημαίνει ότι υπήρχε εξαρχής ελλάτωμα.

Το ελλάτωμα μπορεί να αποδειχθεί και από τα στατιστικά επισκευής της εταιρείας , αν δεν είναι σύνηθες τότε είναι κατασκευαστικό ελλάτωμα που οφείλεται σε μη σωστό ποιοτικό έλεγχο εκτός και αν η hp εμφανίσει στατιστικά όπου οι μητρικές στα 2 χρόνια χαλάνε

Δημοσ.

Βλεπω 1800 μεχρι στιγμης περιπου αναγνωσεις του θεματος,πιθανολογω οτι η HP εχει χασει τουλαχιστον,στατιστικα,100 πελατες μινιμουμ. Εφοσον απο οτι μας ενημερωσε ο TS στο ξενο site που εγραψε για το προβλημα του οι εκπροσωποι της HP εδειξαν πραγματικο ενδιαφερον να τον εξυπηρετησουν, βλεπουμε γιατι δεν εμπιστευονται ευκολα ξενες εταιριες (π.χ. Biostar)Ελληνες αντιπροσωπους. Χαζοι ειναι να δυσφημιστουν στην μπανανια?

 

Το συμπερασμα ειναι αγορες μονο απο το εξωτερικο και μακαρι να κλεισουν ολοι οι απατεωνισκοι και να σαπισουν στις φυλακες στα χρεη και τα προστιμα.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Φυσικά και ένα πράγμα δεν μπορεί να χαλασει μέσα στο εύλογο διάστημα που αναμένουμε να δουλεύουν τα παρόμοια πράγματα. Εάν χαλάσει μέσα στο διάστημα αυτό σημαίνει ότι είτε του έγινε κακή χρήση, είτε ότι είναι ελαττωματικό από κατασκευής του. Τα κατασκευαστικά ελαττώματα δεν αποκτιόνται ξαφνικά, προϋπάρχουν. Σε ξαναρωτάω, γιατί δεν απάντησες, ποιός άλλος τρόπος υπάρχει για να χαλάσει ένα πράγμα, εκτός από την κακή χρήση ή το προϋπάρχον πραγματικό ελάττωμα;

 

Ενα πραγμα μπορει να χαλασει απο μια τυχαια βλαβη που δεν ηταν προυπαρχον πραγματικο ελαττωμα κατα την παραδοση.

 

"Πραγματικο ελαττωμα" εχει μια παρτιδα αυτοκινητων toyota, για αυτο η toyota εκανε ανακληση. Το προβλημα δεν παρουσιαζεται κατευθειαν, αλλα παρολα αυτα ειναι "πραγματικο ελαττωμα" ."Πραγματικο ελαττωμα" δεν εχει ενα toyota οπου παρουσιασε τυχαιο προβλημα στο ψυγειο και για αυτο καλυπτεται απλα απο την εγγυηση(αν ειναι εντος εγγυησης).

 

"Πραγματικο ελαττωμα" ειχαν οι seagate baraccuda 7200.11. Το προβλημα παρουσιαζοταν μετα απο λιγο καιρο χρησης , πχ κανα 6μηνο ή χρονο (δεν το καταλαβαινες τις πρωτες μερες λειτουργιας) και για αυτο η seagate προσεφερε οχι απλα δωρεαν λυση, αλλα και δωρεαν υπηρεσια ανακτησης αρχειων σε περιπτωση που εχασες τα αρχεια σου. "Πραγματικο ελαττωμα" δεν εχει ενας baraccuda 7200.13 οπου παρουσιασε τυχαιο προβλημα και εχασες τα αρχεια σου. Αυτος καλυπτεται απο εγγυηση(αν ειναι εντος εγγυησης) και απλα στον αντικαθιστουν χωρις να σου προσφερουν πχ δωρεαν υπηρεσια ανακτησης αρχειων.

 

Φυσικά και δεν υπάρχει νομικά τυχαίο γεγονός σε αυτό που συζητάμε. Αν θεωρείς ότι υπάρχει, σήμανέ το με κόκκινα γράμματα στην οδηγία/νόμο.

 

Aπο το site του υπουργειου Δικαιοσυνης:

http://www.ministryofjustice.gr/site/kodikes/%CE%95%CF%85%CF%81%CE%B5%CF%84%CE%AE%CF%81%CE%B9%CE%BF/%CE%91%CE%A3%CE%A4%CE%99%CE%9A%CE%9F%CE%A3%CE%9A%CE%A9%CE%94%CE%99%CE%9A%CE%91%CE%A3/tabid/225/language/el-GR/Default.aspx

 

Αρθρο: 522

Αφότου παραδοθεί το πράγμα που πουλήθηκε, τον κίνδυνο για την τυχαία καταστροφή ή τη χειροτέρευσή του φέρει ο αγοραστής.

 

Και σε αλλα σημεια του αστικου Δικαιου, ο νομοθετης μιλα για τυχαια γεγονοτα, ενδεικτικα:

Η υπαναχώρηση αποκλείεται αν το αντικείμενο που έλαβε ο δικαιούμενος να υπαναχωρήσει καταστράφηκε από τυχαίο γεγονός ολικά ή κατά μεγάλο μέρος ή χειροτέρεψε ουσιωδώς.

 

Δεν ισχυει αυτο που εγραψες:

 

Πρέπει να κατανοήσεις (και όχι μόνο εσύ, όλοι όσοι ασχολούνται με το θέμα), ότι νομικά δεν υπάρχει «τυχαίο γεγονός».

Επεξ/σία από haHa
  • Moderators
Δημοσ.

Μιλάμε για μητρικές και laptops και μου παραθέτεις άρθρο νόμου που μιλάει για ακίνητα.

 

Δεν έχω κάτι περαιτέρω να προσθέσω, δεν μπορώ να βρω τρόπο να αποκρούσω τέτοια εξωφρενική τρίπλα, συγχαρητήρια νίκησες.

 

OP, κάνε καταγγελία στην ΓΓΚ και πιστεύω θα δικαιωθείς.

Δημοσ.

Μιλάμε για μητρικές και laptops και μου παραθέτεις άρθρο νόμου που μιλάει για ακίνητα.

 

Δεν έχω κάτι περαιτέρω να προσθέσω, δεν μπορώ να βρω τρόπο να αποκρούσω τέτοια εξωφρενική τρίπλα, συγχαρητήρια νίκησες.

Καλη η τριπλα σου, αλλα ο νομος μιλαει για ακινητα και για κινητα πραγματα.

Ενδεικτικα:

http://www.ministryofjustice.gr/site/kodikes/%CE%95%CF%85%CF%81%CE%B5%CF%84%CE%AE%CF%81%CE%B9%CE%BF/%CE%91%CE%A3%CE%A4%CE%99%CE%9A%CE%9F%CE%A3%CE%9A%CE%A9%CE%94%CE%99%CE%9A%CE%91%CE%A3/tabid/225/language/el-GR/Default.aspx

"Τα δικαιώματα του αγοραστή λόγω πραγματικού ελαττώματος ή έλλειψης συνομολογημένης ιδιότητας παραγράφονται μετά την πάροδο πέντε ετών για τα ακίνητα και δύο ετών για τα κινητά".

 

Μαλιστα, αν εβλεπες πιο προσεκτικα συγκεκριμενα το αρθρο 522 που παρατεθηκε πιο πριν θα εβλεπες οτι αναφερεται και σε κινητα πραγματα.

Εδω:

Αρθρο: 522

 

Τίτλος Αρθρου

Ο κίνδυνος στην πώληση.

Λήμματα

ΕΝΟΧΕΣ, ΠΩΛΗΣΗ, ΚΙΝΔΥΝΟΣ, ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΓΙΑ ΚΙΝΗΤΟ ΠΟΥ ΠΑΡΑΔΟΘΗΚΕ, ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΓΙΑ ΑΚΙΝΗΤΟ, ΜΕΤΑΓΡΑΦΗ

 

Κείμενο Αρθρου

Αφότου παραδοθεί το πράγμα που πουλήθηκε, τον κίνδυνο για την τυχαία καταστροφή ή τη χειροτέρευσή του φέρει ο αγοραστής.

Προκειμένου για ακίνητο, αν η μεταγραφή της πώλησης έγινε πριν από την παράδοση, ο αγοραστής φέρει τον κίνδυνο από τη μεταγραφή.

 

 

Δεν ειναι η πρωτη φορα που γραφεις κατι που δεν ισχυει, αλλα κατηγορεις τους αλλους..

 

Τελος δεν ειναι θεμα ποιος θα νικησει οπως γραφεις, συζητηση κανουμε για να ενημερωνομαστε κλπ.

Θεωρω πως ηδη αρκετος κοσμος ενημερωθηκε απο αυτο που εγραψες:

"Μετά το εξάμηνο και μέχρι τα δύο έτη, πρέπει ο αγοραστής να αποδείξει ότι το πρόβλημα υπήρχε κατά την παράδοση".

 

--------------------------------

 

Για να χαλάσει μητρική laptop χωρίς εμφανή χτυπήματα ή και υγρασία στους 16 μήνες σημαίνει ότι υπήρχε εξαρχής ελλάτωμα.

Το ελλάτωμα μπορεί να αποδειχθεί και από τα στατιστικά επισκευής της εταιρείας , αν δεν είναι σύνηθες τότε είναι κατασκευαστικό ελλάτωμα που οφείλεται σε μη σωστό ποιοτικό έλεγχο εκτός και αν η hp εμφανίσει στατιστικά όπου οι μητρικές στα 2 χρόνια χαλάνε

Αρχικα, χαιρομαι που συμφωνεις με αυτο που γραφω εγω και ο Malthador:

"Μετά το εξάμηνο και μέχρι τα δύο έτη, πρέπει ο αγοραστής να αποδείξει ότι το πρόβλημα υπήρχε κατά την παράδοση".

 

Το πως θα το αποδειξει ειναι κατι που ειναι θεμα συζητησης. Μια πιθανη αποδειξη(μπορει ομως να μην ισχυσει) ειναι απο τα στατιστικα επισκευης οπως προτεινεις, το ειχα γραψει και προηγουμενως:

Μια καλη προσεγγιση ειναι να βρει οπως λες παρομοια παραπονα ωστε να στοιχειοθετησει πως το προιον ειχε κατασκευαστικο ελαττωμα.

 

---------

 

Βλεπω 1800 μεχρι στιγμης περιπου αναγνωσεις του θεματος,πιθανολογω οτι η HP εχει χασει τουλαχιστον,στατιστικα,100 πελατες μινιμουμ. Εφοσον απο οτι μας ενημερωσε ο TS στο ξενο site που εγραψε για το προβλημα του οι εκπροσωποι της HP εδειξαν πραγματικο ενδιαφερον να τον εξυπηρετησουν, βλεπουμε γιατι δεν εμπιστευονται ευκολα ξενες εταιριες (π.χ. Biostar)Ελληνες αντιπροσωπους. Χαζοι ειναι να δυσφημιστουν στην μπανανια?

 

Το συμπερασμα ειναι αγορες μονο απο το εξωτερικο και μακαρι να κλεισουν ολοι οι απατεωνισκοι και να σαπισουν στις φυλακες στα χρεη και τα προστιμα.

+1000

 

Για αυτο πρεπει σαν αγοραστες να το κυνηγαμε για να αρχισουν να προσφερουν ολο και περισσοτερες εταιρειες 2ετη Εμπορικη εγγυηση.

Δημοσ.

Γιατί δεν στέλνεις στο Support της HP (όχι το ελληνικό) για το θέμα της εγγύησης; Πολλοί από έδώ είχαμε αγοράσει Lenovo και το πούλαγαν με 1 χρόνο εγγύηση( αυτη που τσέκαρες με τον σειριακό ) επικοινωνήσαμε με το Support παραθέσαμε τα εγγραφα που αναφέρονται οτι οποιαδηποτε συσκευή πωλείται στην ευρωπαική ένωση πρέπει να έχει 2 χρόνια εγγυηση και εκεί μας έκαναν επέκταση της εγγύησης στα 2 χρόνια. Τυχαίο, δεν ξέρω με όλα αυτά που ακούγονται εδώ, αλλά δεν νομίζω.

  • Like 1
Δημοσ.

@haha

Καμιά εταιρεία δεν ζήτησε ΠΟΤΕ από αγοραστή να αποδείξει ελλάτωμα εκ κατασκευής σε ηλεκτρικές/ηλεκτρονικές συσκευές εφόσον δεν υπήρχαν εμφανεί στοιχεία κακής χρήσης (χτυπήματα / υγρασία).

 

Αν λοιπόν μια εταιρεία κάνει κάτι τέτοιο θα αμαυρώσει το όνομα της.

Σε κάθε περίπτωση βγαίνει χαμένη :

 

1. Αν σε δικαστήριο αποδειχθεί ότι ο πελάτης έχει δίκιο και η ζωή της μητρικής είναι άνω των 2 ετών θα έχει χάσει πελάτες λόγω της ταλαιπωρίας

 

2. Αν εμφανίσει failure rate κάτω της 2-3ετιας θα χάσει πελάτες λόγω αξιοπιστίας

 

3. Αν κερδίσει η εταιρεία σε δικαστήριο πάλι χαμένη θα βγει και θα φανεί ότι πάει δικαστικά τους πελάτες της για θέματα εγγύησης

 

 

Διάλεξε και πάρε

Δημοσ.

@haha

Καμιά εταιρεία δεν ζήτησε ΠΟΤΕ από αγοραστή να αποδείξει ελλάτωμα εκ κατασκευής σε ηλεκτρικές/ηλεκτρονικές συσκευές εφόσον δεν υπήρχαν εμφανεί στοιχεία κακής χρήσης (χτυπήματα / υγρασία).

Απλα διαβασε τι γραφει ο topic starter:

Πριν απο λιγο ελαβα μαιλ το οποιο αναφερει οτι το να καει η μητρικη απο το αξιοπιστο pc που αγορασα δεν ειναι κατασκευαστικη ατελεια και οτι η εγγυηση που μου παρεχει η HP ειναι 1 ετους...

 

Και αυτην την στιγμη συζηταμε τι λεει ο νομος και η οδηγια.

 

Σημαντικο ειναι οτι συμφωνησες με αυτο που εγραψα εγω και ο Malthador:

"Μετά το εξάμηνο και μέχρι τα δύο έτη, πρέπει ο αγοραστής να αποδείξει ότι το πρόβλημα υπήρχε κατά την παράδοση".

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...