Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Όχι μου στείλαν το νέο ρουτερ το οποιο το έχω συνδέσει, και όχι, δεν με ενημέρωσαν για αλλαγή σε voip.

Πέρα του ότι εχω μιλήσει με 2 τεχνικούς στο τηλέφωνο από την προηγούμενη εβδομάδα οι οποίοι μου είπαν οτι θα με καλέσουν σε λίγο και δεν με πήραν καν.

Σήμερα θα πάω από καταστημα vodafone να δω τι θα μου πουν εκει. Αν μου πούνε τα ίδια, φευγω για ΟΤΕ και ας βγαίνει κανα 3-4 ευρω παραπάνω.

Δημοσ.

γύρω 37 με 45 βγαινει 

αν θες κάλεσε στο 2130013844 απο κινητό ή απο σταθερό 80040013844 επιλογη 2 ή μέσω του fb κραξτους γιατί είναι πραγματικά ότι να ναι εμένα 1 μήνα έκαναν να με  ενεργοποιήσουν 

Δημοσ.

Τους την ειπα και στο φβ, και λένε πάλι τα κλασσικά που λένε πάντα. Μεταβιβάσαμε το αίτημα σας στο τεχνικό τμήμα και άλλες βλάκειες, επειδή ούτε οι ίδιοι δεν ξέρουν πότε θα διορθωθεί το πρόβλημα.

Έστειλα email στην cosmote να μ στειλουν μια προσφορά, αν δεν μ απαντήσουν μέχρι αύριο θα τους πάρω τηλ. Να δω και τι θα μου πουν στο κατάστημα.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...