f3d0n Δημοσ. 21 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 21 Ιουνίου 2017 Καλησπέρα στο forum! Ιστορία (όποιος βαριέται μην την διαβάσει): Πριν από περίπου 3 μήνες είχα αγοράσει από το Public ένα Alienware 17, το οποίο μέσα στο επόμενο δίμηνο ξαφνικά δεν μπορούσε να μπει στα Windows (στα bios έμπαινε κανονικά)... Το πήγα στο service του Public το οποίο με διαβεβαίωσε ότι θα έρθει τεχνικός της Dell και λογικά μετά από 2-3 μέρες θα το έχω στα χέρια μου! Πέρασαν 2 εβδομάδες (και χωρίς καμία ενημέρωση από αυτούς) περνάω από το μαγαζί να δω αν υπάρχει κάποια εξέλιξη... Μου λένε τελικά ότι είχε θέμα η μητρική, την άλλαξαν, πάλι δεν έπαιζε και ότι ξαναέβαλαν άλλη μια καινούργια, η οποία όμως θέλει αλλαγή η μπαταρία της, αλλά δεν θα αργήσει να φτιαχτεί... Οκ λέω... Περνάει άλλη 1 εβδομάδα (πάλι χωρίς καμία ενημέρωση από αυτούς), ξαναπερνάω από το μαγαζί και μου λένε ότι όντως πέρασε ο τεχνικός της Dell, αλλά υπάρχει έλλειψη ανταλλακτικών και θα με ενημερώσουν όταν έρθουν και φτιαχτεί τελικά... Όμως με έχει ξενερώσει εμένα όλη η φάση του δυο φορές χαλασμένη μητρική και το ''προσπαθούμε να το φτιάξουμε'' εδώ και ένα μήνα, περιμένουμε ανταλλακτικά και άλλες διάφορες μ@@@κίες... Βασικές ερωτήσεις: 1) Γίνεται να πάρω τηλέφωνο τη Dell και να ζητήσω επιστροφή χρημάτων; (Το laptop είναι 3-4 μηνών) 2) Αν δεν γίνεται να πάρω τα χρήματά μου πίσω, γίνεται να ζητήσω αλλαγή του μηχανήματος με κάποιο άλλο καινούργιο; 1
pita_kontosouvli Δημοσ. 21 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 21 Ιουνίου 2017 210-8129810. Επιτόπου τηλ στην Dell έπρεπε να έκανες. Σε μια μέρα το λαπτοπ θα ήταν έτοιμο και θα στο είχαν φτιάξει στο σπιτι σου. 1
corsair04 Δημοσ. 21 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 21 Ιουνίου 2017 Καλησπέρα στο forum! Ιστορία (όποιος βαριέται μην την διαβάσει): Πριν από περίπου 3 μήνες είχα αγοράσει από το Public ένα Alienware 17, το οποίο μέσα στο επόμενο δίμηνο ξαφνικά δεν μπορούσε να μπει στα Windows (στα bios έμπαινε κανονικά)... Το πήγα στο service του Public το οποίο με διαβεβαίωσε ότι θα έρθει τεχνικός της Dell και λογικά μετά από 2-3 μέρες θα το έχω στα χέρια μου! Πέρασαν 2 εβδομάδες (και χωρίς καμία ενημέρωση από αυτούς) περνάω από το μαγαζί να δω αν υπάρχει κάποια εξέλιξη... Μου λένε τελικά ότι είχε θέμα η μητρική, την άλλαξαν, πάλι δεν έπαιζε και ότι ξαναέβαλαν άλλη μια καινούργια, η οποία όμως θέλει αλλαγή η μπαταρία της, αλλά δεν θα αργήσει να φτιαχτεί... Οκ λέω... Περνάει άλλη 1 εβδομάδα (πάλι χωρίς καμία ενημέρωση από αυτούς), ξαναπερνάω από το μαγαζί και μου λένε ότι όντως πέρασε ο τεχνικός της Dell, αλλά υπάρχει έλλειψη ανταλλακτικών και θα με ενημερώσουν όταν έρθουν και φτιαχτεί τελικά... Όμως με έχει ξενερώσει εμένα όλη η φάση του δυο φορές χαλασμένη μητρική και το ''προσπαθούμε να το φτιάξουμε'' εδώ και ένα μήνα, περιμένουμε ανταλλακτικά και άλλες διάφορες μ@@@κίες... Βασικές ερωτήσεις: 1) Γίνεται να πάρω τηλέφωνο τη Dell και να ζητήσω επιστροφή χρημάτων; (Το laptop είναι 3-4 μηνών) 2) Αν δεν γίνεται να πάρω τα χρήματά μου πίσω, γίνεται να ζητήσω αλλαγή του μηχανήματος με κάποιο άλλο καινούργιο; στην προστασία καταναλωτών καταγγελία δεν έχει και εαν τα ανταλλακτικά έρθουν μετά από ένα μήνα εσύ πλήρωσες για να έχεις ένα μηχάνημα στα χέρια σου και όχι το service ... Θα απαιτήσεις τα χρήματα σου πίσω οχι πιστωτικό θα πας και θα δεις την υπεύθυνη του καταστήματος όχι τον τεχνικό -πωλητή και υπεύθυνο αποθήκης....
NikosKallithea Δημοσ. 21 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 21 Ιουνίου 2017 210-8129810. Επιτόπου τηλ στην Dell έπρεπε να έκανες. Σε μια μέρα το λαπτοπ θα ήταν έτοιμο και θα στο είχαν φτιάξει στο σπιτι σου. Αυτό ακριβως!!! Ts είχες το καλύτερο σερβίς και εσύ πηγές στο μαγαζί που στο πούλησε
f3d0n Δημοσ. 21 Ιουνίου 2017 Μέλος Δημοσ. 21 Ιουνίου 2017 Αυτό ακριβως!!! Ts είχες το καλύτερο σερβίς και εσύ πηγές στο μαγαζί που στο πούλησε Πήγα Public, γιατί βαριόμουν τη διαδικασία "πάρε τηλ τη Dell, να κανονίσω ώρες που να είμαι στο σπίτι, κλπ"... Και επίσης το Public μου έδεινε δωρεάν άλλο laptop να κάνω τη δουλειά μου, μέχρι να φτιαχτεί το δικό μου... 1
NikosKallithea Δημοσ. 21 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 21 Ιουνίου 2017 ^ Ε αν είναι έτσι, οτι σου ειπαν, προστασία καταναλωτή κλπ κλπ
f3d0n Δημοσ. 21 Ιουνίου 2017 Μέλος Δημοσ. 21 Ιουνίου 2017 Update: Πήρα τη Dell (περιμένοντας 11 λεπτά σε γραμμή προτεραιότητας ) και τους ρώτησα για αλλαγή προϊόντος με κάποιο άλλο... Μου είπαν ότι επειδή δεν ήταν "στο μήνα που δέχονται αντικαταστάσεις" δεν μπορεί να κάνει κάτι... Μόνο εάν ξαναγίνει "κάτι" ή αν δεν μπορέσει πάλι να το φτιάξει ο τεχνικός που θα πάει αύριο στο Public, τότε θα γίνει αντικατάσταση... 1
corsair04 Δημοσ. 21 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 21 Ιουνίου 2017 Update: Πήρα τη Dell (περιμένοντας 11 λεπτά σε γραμμή προτεραιότητας ) και τους ρώτησα για αλλαγή προϊόντος με κάποιο άλλο... Μου είπαν ότι επειδή δεν ήταν "στο μήνα που δέχονται αντικαταστάσεις" δεν μπορεί να κάνει κάτι... Μόνο εάν ξαναγίνει "κάτι" ή αν δεν μπορέσει πάλι να το φτιάξει ο τεχνικός που θα πάει αύριο στο Public, τότε θα γίνει αντικατάσταση... μα δεν έπρεπε να τους ρωτήσεις να το απαιτήσεις έπρεπε
tim2231 Δημοσ. 21 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 21 Ιουνίου 2017 τι σημαίνει δεν ήταν "στο μήνα που δέχονται αντικαταστάσεις" ?
Επισκέπτης Δημοσ. 21 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 21 Ιουνίου 2017 Πολυ απλα αντικατασταση γινεται μεσα στις 10 μερες απο την αγορα, μετα γινεται service εκτος και εαν δεν υπαρχουν πλεον ανταλλακτικα ή υπαρχει μεγαλη καθυστεριση αντα/κων απο το εργοστασιο. Και στο καταναλωτων να παρεις θα σε ρωτησουν αυτα που σου εγραψα. Το λαθος σου ειναι οτι ΔΕΝ καλεσες την ιδια την DELL, εχει απο τα καλυτερα και ταχυτερα service στην ελλαδα! Φιλος μου εκαψε μητρικη....καλεσε και την αλλη μερα ηρθε ο τεχνικος το ειδε και σε 2 μερες ηταν ετοιμο (μια ημερα μεχρι να ερθει η μητρικη απο την dell αθηνας)
administrator Δημοσ. 21 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 21 Ιουνίου 2017 τι σημαίνει δεν ήταν "στο μήνα που δέχονται αντικαταστάσεις" ? Απ'όσο ξέρω η Dell δίνει DOA για ένα μήνα .. κι όχι για 7 μέρες μόνο.. μετά ισχύει η εγγύηση επισκευής .. και αν είναι πρόβλημα που δεν μπορούν να λύσουν μετά από επαναλαμβανόμενες επισκευές γίνεται αίτημα αντικατάστασης...
pita_kontosouvli Δημοσ. 22 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2017 Απ'όσο ξέρω η Dell δίνει DOA για ένα μήνα .. κι όχι για 7 μέρες μόνο.. μετά ισχύει η εγγύηση επισκευής .. και αν είναι πρόβλημα που δεν μπορούν να λύσουν μετά από επαναλαμβανόμενες επισκευές γίνεται αίτημα αντικατάστασης... Το αυτό. Update: Πήρα τη Dell (περιμένοντας 11 λεπτά σε γραμμή προτεραιότητας ) και τους ρώτησα για αλλαγή προϊόντος με κάποιο άλλο... Μου είπαν ότι επειδή δεν ήταν "στο μήνα που δέχονται αντικαταστάσεις" δεν μπορεί να κάνει κάτι... Μόνο εάν ξαναγίνει "κάτι" ή αν δεν μπορέσει πάλι να το φτιάξει ο τεχνικός που θα πάει αύριο στο Public, τότε θα γίνει αντικατάσταση... Σε χάλασαν 11 λεπτά στο τηλ ενώ έχεις φάει πόσες ώρες στο Public ξέρω γω.
fsbmaniac Δημοσ. 25 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2017 Update: Πήρα τη Dell (περιμένοντας 11 λεπτά σε γραμμή προτεραιότητας ) και τους ρώτησα για αλλαγή προϊόντος με κάποιο άλλο... Μου είπαν ότι επειδή δεν ήταν "στο μήνα που δέχονται αντικαταστάσεις" δεν μπορεί να κάνει κάτι... Μόνο εάν ξαναγίνει "κάτι" ή αν δεν μπορέσει πάλι να το φτιάξει ο τεχνικός που θα πάει αύριο στο Public, τότε θα γίνει αντικατάσταση... Μια χαρα ειναι ο χρονος αναμονης ...στην αγγλια μπορει να περιμενεις και 20 καποιες φορες. Εγω παντως σε μη ωρες αιχμης σε 1-2 λεπτα ειχα συνομιλια. Μην εισαι τοσο υπερβολικος...εδω εχασες μερες και σε πειραξαν τα 11 λεπτα ? Ας ειμαστε λιγο ορθολογιστες...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα