Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Είναι γνωστό πως η Qualcomm αναπτύσσει ένα σύστημα ασύρματης φόρτισης για ηλεκτρικά οχήματα, με την επωνυμία Halo.

Τώρα, φαίνεται πως προχώρησε την ιδέα ένα βήμα πιο μπροστά, δημιουργώντας ένα σύστημα δυναμικής φόρτισης οχημάτων (DEVC), το οποίο αναλαμβάνει να “φουλάρει” την μπαταρία των αυτοκινήτων καθώς αυτά κινούνται πάνω σε αυτό.

 

Το Halo DEVC, όπως το ονομάζει, βρίσκεται ακόμη σε πρώιμα στάδια. Η Qualcomm δημιούργησε μια μικρή πίστα 100 μέτρων στις Βερσαλίες στη Γαλλία, την οποία δοκίμασε με δύο Renault Kangoo EV, αφού πρώτα είχε προσθέσει σε αυτά τον εξοπλισμό ασύρματης φόρτισης.

 

Η δοκιμή έδειξε πως τα αυτοκίνητα μπορούν να φορτισθούν έως και 20 kW όταν κινούνται με ταχύτητες εθνικής οδού, όπως επίσης και ότι μπορούν να φορτισθούν παράλληλα. Το σύστημα φόρτισης που ενσωματώνεται στο οδόστρωμα FABRIC και αναπτύχθηκε από τη γαλλική εταιρεία VEDECOM.

 

Προφανώς η ιδέα δεν είναι να μετατραπούν όλοι οι δρόμοι σε ασύρματους φορτιστές. Αντίθετα, το πιο πιθανό είναι το FABRIC να ενσωματωθεί σε ορισμένα στρατηγικά σημεία των οδών των αστικ κέντρων, ώστε να επεκτείνει την αυτονομία των διερχόμενων αυτοκινήτων, χωρίς να χρειάζεται αυτά να παραμείνουν ακίνητα σε κάποιον σταθμό φόρτισης.

Επεξ/σία από deligkos
Δημοσ.

Αυτό που θα μπορούσαν να κάνουν για να εξοικονομήσουν ενέργεια είναι το εξής, προσθέτεις δυναμό κατά τη διάρκεια φρεναρίσματος, έτσι ώστε η κινητική ενέργεια να μην πάει χαμένη, όπως γίνεται στα συμβατικά αυτοκίνητα :D

Δημοσ.

Αυτό που θα μπορούσαν να κάνουν για να εξοικονομήσουν ενέργεια είναι προσθέτεις δυναμό κατά τη διάρκεια φρεναρίσματος έτσι ώστε η κινητική ενέργεια να μην πάει χαμένη όπως γίνεται στα συμβατικά αυτοκίνητα :D

 

Αυτό δεν γίνεται ήδη στα hybrids;

  • Like 2
Δημοσ.

Αυτό δεν γίνεται ήδη στα hybrids;

 

οχι μονο. και στο δικο μου που ειναι βενζινοκινητο μονο αλλα ειναι "efficient dynamics" κανει κατι τετοια χαζα για να φορτίζει τη μπαταρία... τα θεωρω ωστόσο αμελητέα απο πλευρας ενεργειας που μπορει να ανακτήσει σε σχέση με ενα κανονικό δυναμό απο τον κινητηρα

Δημοσ.

Περνάς ένα τέτοιο σε τμήμα της Αθηνών-Λαμίας και της Κηφισίας που το πρωί δεν κουνιέται φύλλο από την κίνηση και όλοι φορτίζουν τα αυτοκίνητά τους.

  • Like 4
Δημοσ.

Αυτό που θα μπορούσαν να κάνουν για να εξοικονομήσουν ενέργεια είναι το εξής, προσθέτεις δυναμό κατά τη διάρκεια φρεναρίσματος, έτσι ώστε η κινητική ενέργεια να μην πάει χαμένη, όπως γίνεται στα συμβατικά αυτοκίνητα :D

 

Regenerative braking λέγεται αυτό και υπάρχει απο πάντα στα ηλεκτρικά οχήματα. Δέν χρειάζεται να προστεθεί τίποτα, ο ίδιος ο ηλεκτροκινητήρας που κινεί το όχημα δουλεύει σαν γεννήτρια κατα το φρενάρισμα.

  • Like 4
Δημοσ.

Φήμες λένε πως στον επόμενο λογαριασμό ΔΕΗ πέραν της ΕΡΤ θα μπει και χρέωση για τους μελλοντικούς αυτοκινητοδρομους

  • Like 4
Δημοσ.

Καλά τα λέει η Qualcomm αλλά θέλω να την δω τι θα κάνει με τις λακούβες στους ελληνικούς "δρόμους" ! Επίσης είμαι σίγουρος οτι αυτό το σύστημα θα "ψήνει" με ραδιενέργεια τον εγκέφαλο οδηγού και συνεπιβατών! 

Δημοσ.

Καλά τα λέει η Qualcomm αλλά θέλω να την δω τι θα κάνει με τις λακούβες στους ελληνικούς "δρόμους" ! Επίσης είμαι σίγουρος οτι αυτό το σύστημα θα "ψήνει" με ραδιενέργεια τον εγκέφαλο οδηγού και συνεπιβατών! 

2 σε 1. Ωραιος! ;)

  • Like 8
Δημοσ.

Regenerative braking λέγεται αυτό και υπάρχει απο πάντα στα ηλεκτρικά οχήματα. Δέν χρειάζεται να προστεθεί τίποτα, ο ίδιος ο ηλεκτροκινητήρας που κινεί το όχημα δουλεύει σαν γεννήτρια κατα το φρενάρισμα.

Δεν το ήξερα ευχαριστώ για τη διευκρίνηση :-D  

Δημοσ.

εντωμεταξυ το αρθρο μιλαει για ασυρμαστη φορτιση κατα την κινηση στους δρομους μεσω "σταθμων" που θα ειναι διασκορπισμενοι στις διαδρομες  ,οκ ορθολογικη ιδεα αλλα οχι κατι εξυπνο η πρωτοποριακο ,το κοστος υλοποιησης να δουνε πρωτα γιατι απο αυτο δεν θα περπατησει η ιδεα

 

κατα τα αλλα ξανα μανα ασχετα με το θεμα σχολια

 

και ναι φυσικα πρεπει να εξεταστει το θεμα της επιβαρυνσης της υγειας ολων μας με μελετες γιατι δεν ειμαστε ολοι αμυαλοι καταναλωτες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...