deligkos Δημοσ. 19 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2017 (επεξεργασμένο) Είναι γνωστό πως η Qualcomm αναπτύσσει ένα σύστημα ασύρματης φόρτισης για ηλεκτρικά οχήματα, με την επωνυμία Halo. Τώρα, φαίνεται πως προχώρησε την ιδέα ένα βήμα πιο μπροστά, δημιουργώντας ένα σύστημα δυναμικής φόρτισης οχημάτων (DEVC), το οποίο αναλαμβάνει να “φουλάρει” την μπαταρία των αυτοκινήτων καθώς αυτά κινούνται πάνω σε αυτό. Το Halo DEVC, όπως το ονομάζει, βρίσκεται ακόμη σε πρώιμα στάδια. Η Qualcomm δημιούργησε μια μικρή πίστα 100 μέτρων στις Βερσαλίες στη Γαλλία, την οποία δοκίμασε με δύο Renault Kangoo EV, αφού πρώτα είχε προσθέσει σε αυτά τον εξοπλισμό ασύρματης φόρτισης. Η δοκιμή έδειξε πως τα αυτοκίνητα μπορούν να φορτισθούν έως και 20 kW όταν κινούνται με ταχύτητες εθνικής οδού, όπως επίσης και ότι μπορούν να φορτισθούν παράλληλα. Το σύστημα φόρτισης που ενσωματώνεται στο οδόστρωμα FABRIC και αναπτύχθηκε από τη γαλλική εταιρεία VEDECOM. Προφανώς η ιδέα δεν είναι να μετατραπούν όλοι οι δρόμοι σε ασύρματους φορτιστές. Αντίθετα, το πιο πιθανό είναι το FABRIC να ενσωματωθεί σε ορισμένα στρατηγικά σημεία των οδών των αστικ κέντρων, ώστε να επεκτείνει την αυτονομία των διερχόμενων αυτοκινήτων, χωρίς να χρειάζεται αυτά να παραμείνουν ακίνητα σε κάποιον σταθμό φόρτισης. Επεξ/σία 19 Ιουνίου 2017 από deligkos
ΓΙΑΝΝΗΣ Δημοσ. 19 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2017 Τα πρώτα comments θα λένε 100% για την ραδιενέργεια στον εγκέφαλο. 8
Χάρης Μυλωνίδης Δημοσ. 19 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2017 Αυτό που θα μπορούσαν να κάνουν για να εξοικονομήσουν ενέργεια είναι το εξής, προσθέτεις δυναμό κατά τη διάρκεια φρεναρίσματος, έτσι ώστε η κινητική ενέργεια να μην πάει χαμένη, όπως γίνεται στα συμβατικά αυτοκίνητα
michael92 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2017 Αυτό που θα μπορούσαν να κάνουν για να εξοικονομήσουν ενέργεια είναι προσθέτεις δυναμό κατά τη διάρκεια φρεναρίσματος έτσι ώστε η κινητική ενέργεια να μην πάει χαμένη όπως γίνεται στα συμβατικά αυτοκίνητα Αυτό δεν γίνεται ήδη στα hybrids; 2
greg4 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2017 Εγώ νομίζω ότι θα λένε για τις λακούβες στους ελληνικούς "δρόμους" 2
paylidis Δημοσ. 19 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2017 Αυτό δεν γίνεται ήδη στα hybrids; οχι μονο. και στο δικο μου που ειναι βενζινοκινητο μονο αλλα ειναι "efficient dynamics" κανει κατι τετοια χαζα για να φορτίζει τη μπαταρία... τα θεωρω ωστόσο αμελητέα απο πλευρας ενεργειας που μπορει να ανακτήσει σε σχέση με ενα κανονικό δυναμό απο τον κινητηρα
Questioner Δημοσ. 19 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2017 Περνάς ένα τέτοιο σε τμήμα της Αθηνών-Λαμίας και της Κηφισίας που το πρωί δεν κουνιέται φύλλο από την κίνηση και όλοι φορτίζουν τα αυτοκίνητά τους. 4
Fubar.gr Δημοσ. 19 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2017 Αυτό που θα μπορούσαν να κάνουν για να εξοικονομήσουν ενέργεια είναι το εξής, προσθέτεις δυναμό κατά τη διάρκεια φρεναρίσματος, έτσι ώστε η κινητική ενέργεια να μην πάει χαμένη, όπως γίνεται στα συμβατικά αυτοκίνητα Regenerative braking λέγεται αυτό και υπάρχει απο πάντα στα ηλεκτρικά οχήματα. Δέν χρειάζεται να προστεθεί τίποτα, ο ίδιος ο ηλεκτροκινητήρας που κινεί το όχημα δουλεύει σαν γεννήτρια κατα το φρενάρισμα. 4
StigmaX Δημοσ. 19 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2017 Φήμες λένε πως στον επόμενο λογαριασμό ΔΕΗ πέραν της ΕΡΤ θα μπει και χρέωση για τους μελλοντικούς αυτοκινητοδρομους 4
Federer Δημοσ. 19 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2017 Καλά τα λέει η Qualcomm αλλά θέλω να την δω τι θα κάνει με τις λακούβες στους ελληνικούς "δρόμους" ! Επίσης είμαι σίγουρος οτι αυτό το σύστημα θα "ψήνει" με ραδιενέργεια τον εγκέφαλο οδηγού και συνεπιβατών!
nikifot Δημοσ. 19 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2017 Καλά τα λέει η Qualcomm αλλά θέλω να την δω τι θα κάνει με τις λακούβες στους ελληνικούς "δρόμους" ! Επίσης είμαι σίγουρος οτι αυτό το σύστημα θα "ψήνει" με ραδιενέργεια τον εγκέφαλο οδηγού και συνεπιβατών! 2 σε 1. Ωραιος! 8
Χάρης Μυλωνίδης Δημοσ. 19 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2017 Regenerative braking λέγεται αυτό και υπάρχει απο πάντα στα ηλεκτρικά οχήματα. Δέν χρειάζεται να προστεθεί τίποτα, ο ίδιος ο ηλεκτροκινητήρας που κινεί το όχημα δουλεύει σαν γεννήτρια κατα το φρενάρισμα. Δεν το ήξερα ευχαριστώ για τη διευκρίνηση
dark_projection Δημοσ. 19 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2017 εντωμεταξυ το αρθρο μιλαει για ασυρμαστη φορτιση κατα την κινηση στους δρομους μεσω "σταθμων" που θα ειναι διασκορπισμενοι στις διαδρομες ,οκ ορθολογικη ιδεα αλλα οχι κατι εξυπνο η πρωτοποριακο ,το κοστος υλοποιησης να δουνε πρωτα γιατι απο αυτο δεν θα περπατησει η ιδεα κατα τα αλλα ξανα μανα ασχετα με το θεμα σχολια και ναι φυσικα πρεπει να εξεταστει το θεμα της επιβαρυνσης της υγειας ολων μας με μελετες γιατι δεν ειμαστε ολοι αμυαλοι καταναλωτες
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα