Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Μην μπερδεύετε το Pacman με το Ms. Pacman, αν και το δεύτερο είναι ουσιαστικά hack του πρώτου, τα φαντάσματα έχουν τυχαία κίνηση σε αντίθεση με το πρώτο και είναι μη προβλέψιμα, το κλασσικό Pacman έχει τερματιστεί από την δεκαετία του '90 από, ελάχιστους η αλήθεια είναι, παίχτες. Το Ms. Pacman ποτέ, από άνθρωπο τουλάχιστον. Επίσης η φωτογραφία στο άρθρο δεν έχει καμία σχέση με το original Ms. Pacman...

Από Ms Pacman είσαι δυστυχώς άσχετος. Άκου τυχαία κίνηση...

 

Κοίτα πχ εδώ για high score

 

https://www.youtube.com/watch?v=as8vP3OEtIM

  • Απαντ. 38
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.

A

 

O άλλος δεν του φαίνεται σημαντικό, απλά patterns λέει είναι, 

Ο άλλος έχει κάνει μεγαλύτερο σκόρ απο το ΑΙ

Καλά ποια MENSA; INSOMNIA!, εδώ είναι όλα τα λαμπρά μυαλά του πλανήτη, λογικό η ΑΙ να ξεπερνάει το σκορ ανθρώπων αφού δεν συγκρίνουν ανθρώπους του insomnia αλλά απλούς ανθρώπους. 

 

Ελληνάρικη ξερόλα  λογική για τα πάντα.

Αν υπήρχαν καθορισμένα patterns, δεν θα το ήξεραν οι άνθρωποι-επιστήμονες που έκαναν το πείραμα; Προφανώς υπάρχουν μεταβλητές τυχαιότητας μέσα στον κώδικα που το κάνει μη προβλέψιμο άρα όχι καθορισμένο patern. 

Ο άλλος έκανε μεγαλύτερο σκορ αλλά όχι στην ίδια πλατφόρμα, άρα όχι στο ίδιο παιχνίδι. 

Ο άλλος δεν βρίσκει το νόημα του εγχειρήματος, και το λέει κιόλας ο σκοταδιστής!

 

Τι να πω ρε παιδιά, λίγο περισσότερο ταπεινότητα και λογική να είχατε θα σας έκανε να διαβάζατε καλύτερα κάποια άρθρα ή θα σας έκανε να μπείτε στον κόπο να διαβάσετε παραπέρα απο το άρθρο και σε άλλες πηγές σχετικά με το θέμα. 

Άσχετα το ότι παίρνει και εμένα η μπάλα, μπορώ να πω ότι έκλαψα απο το γέλιο. Αλλά επιμένω σε αυτό που λέω. :)

 

Edit: Και ναι το ξέρουν πολλοί άνθρωποι ότι υπάρχουν patterns.

Δημοσ.

Χρήστες αδυνατούν να καταλάβουν γιατί μια πρόοδος, στην ευρύτερη έρευνα που γίνεται στον επιστημονικό κλάδο του AI, είναι σημαντική για τον κλάδο και ωφέλιμη για τον άνθρωπο.

 

Ελλάδα, 2017 

Insomnia - Ελληνικό Tεχνολογικό Φόρουμ 

  • Like 1
Δημοσ.

Από Ms Pacman είσαι δυστυχώς άσχετος. Άκου τυχαία κίνηση...

 

Κοίτα πχ εδώ για high score

 

https://www.youtube.com/watch?v=as8vP3OEtIM

Κλασσική ξερόλικη απάντηση. Διάβασες καθόλου τα σχόλια στο βίντεο που πόσταρες ή έτσι πόσταρες το πρώτο βιντεάκι που βρήκες; Τα dislikes τα είδες ή ούτε αυτά;

 

With its randomly-generated ghost movements, Ms. Pac-Man has proven a tough nut for AI to crack, as it cannot simply learn the patterns that govern the ghosts’ movements.

 

http://blogs.discovermagazine.com/d-brief/2017/06/14/microsoft-ai-pac-man/

Δημοσ.

Στη σχολή είχε γίνει αναφορά παρόμοιους αλγορίθμους που νικούν τα παιχνίδια και μας είχαν παραπέμψει στο παρακάτω βίντεο :

 

https://www.youtube.com/watch?v=DlkMs4ZHHr8

 

που είναι εφαρμογή του A*, ο οποίος απλά βρίσκει το μικρότερο path αποφεύγοντας τα εμπόδια.

 

https://www.youtube.com/watch?v=KNXfSOx4eEE

Δημοσ.

A

 

Άσχετα το ότι παίρνει και εμένα η μπάλα, μπορώ να πω ότι έκλαψα απο το γέλιο. Αλλά επιμένω σε αυτό που λέω. :)

 

Edit: Και ναι το ξέρουν πολλοί άνθρωποι ότι υπάρχουν patterns.

With its randomly-generated ghost movements, Ms. Pac-Man has proven a tough nut for AI to crack, as it cannot simply learn the patterns that govern the ghosts’ movements.

 

http://blogs.discove...oft-ai-pac-man/ 

Δημοσ.

With its randomly-generated ghost movements, Ms. Pac-Man has proven a tough nut for AI to crack, as it cannot simply learn the patterns that govern the ghosts’ movements.

 

http://blogs.discove...oft-ai-pac-man/ 

Δεν είναι έτσι ακριβώς όπως τα λέω αλλά δεν είναι και έτσι ακριβώς όπως τα λες.

 

The ghosts' behavioral patterns are different, and include semi-random movement, which prevents the use of patterns to clear each round. Blinky and Pinky move randomly in the first several seconds of each level, until the first reversal. Inky and Sue still use the same movement patterns from the previous game to their respective corners, again until the first reversal.

 

https://en.wikipedia.org/wiki/Ms._Pac-Man

Δημοσ.

Πολύ χαίρομαι που το... Pacman είναι κάτι σαν σημείο αναφοράς... πότε? Σήμερα! Αυτό θεωρώ είδηση :-) Γέρασα και ποτέ δεν έπαψε να βρίσκεται κάπου στη ζωή μου από όταν βγήκε (37 ολόκληρα χρόνια!). Χαίρομαι που η πιτσιρίκα κόρη μου το ανακάλυψε και το βρήκε πολύ ενδιαφέρον...

  • Like 2
Δημοσ.

Δεν είναι έτσι ακριβώς όπως τα λέω αλλά δεν είναι και έτσι ακριβώς όπως τα λες.

 

The ghosts' behavioral patterns are different, and include semi-random movement, which prevents the use of patterns to clear each round. Blinky and Pinky move randomly in the first several seconds of each level, until the first reversal. Inky and Sue still use the same movement patterns from the previous game to their respective corners, again until the first reversal.

 

https://en.wikipedia.org/wiki/Ms._Pac-Man

Contact us

Address

Microsoft Research Ltd, 

21 Station Road, 

Cambridge , CB1 2FB

United Kingdom

Telephone

+44 1223 479700

 

ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ,  Τελείως σοβαρά, στείλε ρε συ αυτά που ξέρεις εκεί που σου παραθέτω. Είναι το τμήμα ερευνών της microsoft στο Cambridge. Αυτοί θα είναι ενήμεροι για το πείραμα ΑΙ της Microsoft , μπορεί ρε παιδί μου να μην έχουν λάβει υπόψιν αυτά που ξέρεις και σκροπάνε τα λεφτά τους ανούσια. Αν τελικά αποδειχθείς και σωστός μπορεί να σου δώσουν και θέση στο τμήμα R&D της εταιρίας. Τέτοια μυαλά δεν τα αφήνουν αυτοί έτσι. Βέβαια θα στερηθεί η Ελλάδα άλλο ένα λαμπρό μυαλό και θα φύγει για το εξωτερικό , αλλά εγώ σου το λέω για δικό σου καλό. Που ξέρεις. 

 

ΥΓ. Καλό είναι να ενημερώσεις και το Discover magazine να μην αναδημοσιεύει άκυρες έρευνες ( http://discovermagazine.com/magazine/contact

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...