Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Επιτέλους, βρέθηκε ο πρώτος παίκτης που κατάφερε να "τερματίσει" το Ms. Pac-Man με τέλειο σκορ, αν και δεν είναι άνθρωπος.

Η Maluuba, η ομάδα που εξαγόρασε η Microsoft και η οποία ειδικεύεται στην τεχνολογία μηχανικής μάθησης, δημιούργησε ένα σύστημα τεχνητής νοημοσύνης που ανακάλυψε με ποιον τρόπο να πετύχει το απόλυτο σκορ των 999.900 βαθμών σε ένα Atari 2600.

 

Οι ερευνητές του κλάδου της τεχνητής νοημοσύνης δείχνουν να έχουν εμμονή στη χρήση ηλεκτρονικών παιχνιδιών για τη δοκιμή συστημάτων μηχανικής μάθησης. Ο λόγος είναι πως τα videogame προσομοιώνουν πολύ περισσότερο την αταξία του πραγματικού κόσμους σε ένα ελεγχόμενο περιβάλλον, συγκριτικά με πιο στατικά παιχνίδια όπως το σκάκι.

 

Έτσι, το 2015, το σύστημα τεχνητής νοημοσύνης της DeepMind, θυγατρικής της Google, έμαθε να νικά σε 49 παιχνίδια. Για τον σκοπό αυτό, χρησιμοποίησε την τεχνική της ενισχυτικής μάθησης (reinforcement learning), στο πλαίσιο της οποίας προκαλείται θετική ή αρνητική ανάδραση κάθε φορά που η τεχνητή νοημοσύνη επιχειρεί να λύσει ένα πρόβλημα.

 

 

Παρόλο που η τεχνητή νοημοσύνη έχει αναδειχθεί πρωταθλήτρια σε αρκετά ρετρό βιντεοπαιχνίδια, το Ms. Pac-Man παρέμενε για χρόνια εκτός των κατορθωμάτων της, λόγω της έλλειψης προβλεψιμότητας στο συγκεκριμένο παιχνίδια. Ωστόσο, ούτε και ο άνθρωπος είχε ποτέ φτάσει κοντά στο “απόλυτο σκορ”, καθώς η μέγιστη βαθμολογία που είχε συγκεντρώσει ποτέ κάποιος παίκτης ήταν 266.330 πόντοι.

 

 

Link.png Site: Verge

  • Απαντ. 38
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.

Η τεχνητή νοημοσύνη που ανεφερεται σε τι διαφέρει ας πουμε απο την νοημοσύνη του αντιπάλου CPU στο age of empire? Υπάρχει κάποια ριζική διάφορα είναι η ίδια λογική? Ευχαριστώ.

  • Like 2
Δημοσ.

Η τεχνητή νοημοσύνη που ανεφερεται σε τι διαφέρει ας πουμε απο την νοημοσύνη του αντιπάλου CPU στο age of empire? Υπάρχει κάποια ριζική διάφορα είναι η ίδια λογική? Ευχαριστώ.

Στα παιχνίδια υπάρχει μια προκαθορισμένη νοημοσύνη η οποία ενεργεί με βάση συγκεκριμένα μοτίβα τα οποία καθορίζονται από κάποιες μεταβλητές όπως η δυσκολία, το είδος του αντιπάλου, η πίστα, κτλ. Αυτό τις κάνει δυσκίνητες και έτσι δεν μπορούν να αντιδράσουν σωστά ενάντια στα πάρα πολλά δεδομένα που παρέχει ένας ανθρώπινος παίχτης. Γι'αυτό συνήθως εξισορροπείται το παιχνίδι δίνωντας στην τεχνητή νοημοσύνη εξαρχής περισσότερους πόρους.

 

Αυτή η καινούρια νοημοσύνη είναι πιο ευέλικτη, διότι μαθαίνει με κάθε παιχνίδι τα μοτίβα του αντιπάλου, και ποιά είναι η σωστή αντίδραση για κάθε δράση, περίπου όπως κάνει ένας άνθρωπος, αλλά με αντιδράσεις χιλιοστών του δευτερολέπτου.

 

Κάτι αντίστοιχο για Age of Empires είναι ακόμη σχετικά μακριά.

  • Like 5
Δημοσ.

Μην μπερδεύετε το Pacman με το Ms. Pacman, αν και το δεύτερο είναι ουσιαστικά hack του πρώτου, τα φαντάσματα έχουν τυχαία κίνηση σε αντίθεση με το πρώτο και είναι μη προβλέψιμα, το κλασσικό Pacman έχει τερματιστεί από την δεκαετία του '90 από, ελάχιστους η αλήθεια είναι, παίχτες. Το Ms. Pacman ποτέ, από άνθρωπο τουλάχιστον. Επίσης η φωτογραφία στο άρθρο δεν έχει καμία σχέση με το original Ms. Pacman...

  • Like 6
Δημοσ.

Και ποιό το νόημα; Μήπως το διασκέδασε;

 

Προφανώς και η είδηση εδώ δεν είναι ότι έκανε ρεκόρ στο ms pacman.

  • Like 3
Δημοσ.

Προφανώς και η είδηση εδώ δεν είναι ότι έκανε ρεκόρ στο ms pacman.

Όχι,είναι στο ότι ένα κομπιούτερ έπαιξε παιχνίδι σε κομπιούτερ. Ποιό το όφελος για την ανθρωπότητα;Am I missing something here?
  • Like 1
Δημοσ.

Όχι,είναι στο ότι ένα κομπιούτερ έπαιξε παιχνίδι σε κομπιούτερ. Ποιό το όφελος για την ανθρωπότητα;Am I missing something here?

 

Ναι, ότι η είδηση είναι ένδειξη της τρομερής ανάπτυξης της τεχνητής νοημοσύνης που, προφανώς, στο μέλλον θα χρησιμοποιηθεί σε ακόμα μεγαλύτερο βαθμό για να διευκολύνει τους ανθρώπους.

  • Like 8
Δημοσ.

Υπολογιστής τρέχει Α.Ι πρόγραμμα γραμμένο απο άνθρωπο κάποιων δεκαετιών πρίν vs A.I με σύνχρονο πρόγραμμα ανθρώπου σημερινής εποχής που δεν μπορούσε ως τώρα να "υπερνικήσει" το παλιο.. οκ

Παίζανε και στο Atari που είναι και πιο απλοικό απο το Arcade

Τα σκόρ το ανθρώπινο είναι λάθος όπως επισήμαναν και κάποιοι πιο πάνω και είναι πολύ πιο κοντά στο τέλειο σκόρ απο μόνο 266.330 πόντους

IA_vs_AI.png

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...