Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Πριν απο λιγο καιρο πηρα ενα corsa cdti του 2012 και αντιμετωπιζω αρκετα προβληματο που προκαλουνται απο το dpf.

Πολυ υψηλη καταναλωση,μυρωδια πετρελαιου στην καμπινα,λειτουργια του βεντιλατερ για καποια λεπτα με σβησμενο κινητηρα,υψηλες στροφες στο ρελαντι,start stop να λειτουργει σπανια,αυξηση σταθμης λαδιων κινητηρα ειναι τα προβληματα που αντιμετωπιζω.

Το αυτοκινητο εκανε αναγεννηση μεσω διαγνωστικου και εβγαλε πολυ μαυριλα  αλλα πολυ συντομα αρχισε να συμπεριφερεται με τον ιδιο τροπο.

Οι λυσεις με αυτο το φιλτρο ειναι αντικατασταση,καθαρισμος η ξηλωμα.Δεν σκοπευω να το ξηλωσω και σκεφτομαι την λυση του καθαρισμου σε ειδικο μηχανημα.

Γνωριζει κανεις αν η λυση του καθαρισμου ειναι αποτελεσματικη,η μετα απο 5-10 χιλιαδες χιλιομετρα θα αρχισουν τα ιδια?

Μηπως ειναι καλυτερα να ψαξω στο ebay για καινουριο?

 

Δημοσ.

Ποιο είναι το κόστος για καθαρισμό; Αν είναι στα 20-30€ το δοκιμάζεις και βλέπεις τι θα γίνει. Ένα καινούργιο παίζει στα 250-300€ αν δε κάνω λάθος.

Δημοσ.

Καθαρισμός από 200 και πάνω,καινούργια aftermarket από 300 έως 800,γνήσια κάτι έχω ακούσει για 2000 αλλά δεν το έχω επιβεβαιώσει.

Δημοσ.

Πρέπει για ν; μην βουλώνει το DPF, όταν καταλαβαίνεις πως κάνει καθαρισμό, να μην σταματά το όχημα μέχρι να τελειώσει ο καθαρισμός.

Αυτό πολλές φορές κοστίζει σε χρόνο και καύσιμο, αλλα δεν έχεις άλλη επιλογή.

Δημοσ.

Γνωριζω πολυ καλα και την λειτουργια του dpf αλλα και τα προβληματα που εχουν τα κορσα με αυτο,το θεμα μου  ειναι αν ο καθαρισμος που γινεται με ειδικα μηχανηματα και οχι με ενα πιεστικό αν ειναι αποτελεσματικοι.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...