Επισκέπτης Δημοσ. 17 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2017 Αυτό που λέει ο τίτλος. Θέλω να φύγω από τον ΟΤΕ για αυτό τον λόγο. Δεν μπορώ το entry 2i είναι πραγματικα σκουπίδι. Σήμερα πρωί κόλλησε μόνο του και δεν είχαμε όλο το πρωί τηλέφωνο. Κατάφερε να το στρώσει απομακρυσμένα μόνο ένας εκπρόσωπος. Το θέμα είναι ότι το σπίτι έχει συναγερμό που βασίζεται στο τηλέφωνο. Έτσι αυτό μόνο του χάλασε (γιατί μου είπαν να το αντικαταστήσουμε) άφησε το σπίτι εκτεθιμένο αφού δεν είχε τηλ.
aGka8l Δημοσ. 18 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2017 Το speedport οκ δεν είναι κάτι ουαου αλλά όχι και για τα μπάζα. Για να δουλέψει σωστά ιντερνέτ και τηλεφωνία δεν είναι μονονto router ,είναι ένα σωρό άλλα πράγματα κ παράγοντες .. μην είσαι απόλυτος ότι φταίει ο εξοπλισμός επειδή απλά εσύ αυτό βλέπεις σαν τελικός χρήστης ... Πειγραψε μας ακριβά τι πρόβλημα υπάρχει
orck Δημοσ. 18 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2017 Δεν καταλαβαινω τον τιτλο; Εισαι σε συγχυση απο το προβλημα που δημιουργηθηκε;
taslikos Δημοσ. 18 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2017 Θα πάνε όλοι σε ευρυζωνική σην επόμενη τριετία όποτε δεν αποφεύγεται αυτό. Εσυ αυτό που μπορείς να κανεις είναι όταν έχεις θέμα να δηλώνεις βλάβη και να το λύνεις με τον πάροχο.
m32s Δημοσ. 18 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2017 Θα πάνε όλοι σε ευρυζωνική σην επόμενη τριετία όποτε δεν αποφεύγεται αυτό. Εσυ αυτό που μπορείς να κανεις είναι όταν έχεις θέμα να δηλώνεις βλάβη και να το λύνεις με τον πάροχο. Όχι αυτό δεν ισχύει. Ισχύουν οι παλιές προθεσμιες που μας έλεγαν οι υπάλληλοι του ΟΤΕ ότι φέτος όλοι θα πάνε σε ευρυζωνική τηλεφψνία. Οπότε αναμένουμε φέτος κιόλας να δούμε αν θα αποδειχτούν οι ισχυρισμοί των υπαλλήλων του ΟΤΕ.
Επισκέπτης Δημοσ. 18 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2017 Δεν καταλαβαινω τον τιτλο; Εισαι σε συγχυση απο το προβλημα που δημιουργηθηκε; Μάλλον εσύ είσαι σε σύγχηση όταν διαβάζεις Ελληνικά και δεν καταλαβαίνεις. Με απλούστερα λόγια για να καταλάβεις λοιπόν... Ο ΟΤΕ ισχυρίζεται πως υπάρχει οδηγία όλες οι γραμμές να γίνουν ευρυζωνικές ως το 2018. Και ρωτώ εγώ, αυτό πιάνει και άλλους παρόχους; Καλή ώρα την NOVA που μέχρι στιγμής δεν έχει σχέδια ή δεν διαφημίζει περί ευρυζωνικής τηλεφωνίας από μεριά της. Το πιάσες τωρα; Να το διατυπώσω ξανα; Το speedport οκ δεν είναι κάτι ουαου αλλά όχι και για τα μπάζα. Για να δουλέψει σωστά ιντερνέτ και τηλεφωνία δεν είναι μονονto router ,είναι ένα σωρό άλλα πράγματα κ παράγοντες .. μην είσαι απόλυτος ότι φταίει ο εξοπλισμός επειδή απλά εσύ αυτό βλέπεις σαν τελικός χρήστης ... Πειγραψε μας ακριβά τι πρόβλημα υπάρχει Το πρόβλημα είναι ότι είναι η 2η φορά που θα μου δώσουν νέο ρούτερ γιατί χάλασε. Αρχικά ξεκίνησε να μην με αφήνει να κάνω login στο 192.168.1.1 και να μου λέει wrong username/password. Τραβάω ένα reset, πάλι τα ίδια, πλέον με τους default κωδικούς. Μετά το reset δεν παίρνει μόνο του κωδικούς τηλεφωνίας και έπρεπε υπάλληλος να τους περάσει απομακρυσμένα. Επίσης για το πρώτο πρόβλημα (με τον κωδικό που λέει λάθος) αλλά και για το 2ο με το τηλέφωνο μου είπε πρέπει να αλλάξω το ρούτερ. Ξανά. Είναι η 2η φορά που χαλάει και πρέπει να τρέχω να πάρω νέο δικό τους. Είναι αναξιόπιστο, δλδ απλά μπορεί να χαλάει έτσι μια στο τόσο, να μένει το σπίτι δίχως τηλ και ο συναγερμός να είναι απλά άχρηστος και να μην στέλνει σήμα στην εταιρεία.
orck Δημοσ. 18 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2017 Ναι δεν καταλαβαινω ελληνικα, σιγουρα αυτο ειναι.Ξεκινας ενα θεμα εχοντας πραγματα στο μυαλο σου απο καποια αλλη συζητηση/αλλο θεμα και το πιανεις απο την μεση και το αναπτυσεις.Τα περιστερια και τα σηματα καπνου δεν ειναι λυση και ας δουλευουν για χρονια (αστειευομενος)Εαν και η Nova δηλαδη γυρισει σε Voip εσυ τι θα κανεις; θα ψαχνεις συνεχεια να βρισκεις παροχο που εχει συμβατικη τηλεφωνια; Για ποσο καιρο θα το κανεις αυτο; Ξερεις ποσοι εχουν συναγερμο και ειναι σε voip; Αυτοι πως δουλευουν καλα χωρις προβληματα και εσυ μονο εχεις την γκαντεμια και σου χαλανε τα ρουτερ;Η λυση δεν ειναι να φυγεις μακρια απο το μελλον, το voip ΗΡΘΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ, ειτε μας αρεσει, ειτε οχι. Η λυση ισως θα ηταν να μιλαγες με τον τεχνικο του συναγερμου για να προσθεσει πλακετακι που συνεργαζεται με εταιρια κινητης τηλεφωνιας για να στελνει σημα απο κινητο σαν backup. Οι κλεφτες το πρωτο πραγμα που κανουν ειναι να κοβουν τα καλωδια τηλεπικοινωνιας στο κτηριο.ΥΓ Σεβασου το γεγονος οτι παρολο που μου μιλας με ειρωνια, εγω προσπαθω να σε βοηθησω στην κατευθυνση που πιστευω οτι ειναι το σωστο. Να εισαι καλα. 3
men in black Δημοσ. 18 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2017 Βασικα μια χαρα ειναι και ο τιτλος και η αρχικη περιγραφη του TS. Στο θεμα μας τωρα η υλοποιηση του οτε εχει πολλα προβληματα ακομα και ο μονός λόγος που την προωθεί ειναι η εξυπηρετηση δικων του συμφερωντων για το δυκτιο του.Το τηλ ειναι αγαθο πρωτης αναγκης για μερικους ισως και επιβιωσης.Σε καμια περιπτωση παντως δεν εχει δικαιωμα ο οτε να μας μεταχειρίζεται σαν πειραματόζωα Ευρηζωνκη τηλ εχουν υποχρεωτικα μονο οσοι κανανε καινουρια συνδεση τα τελευταια 2 - 2.5 χρονια για τους παλιότερους δεν ισχυει ακομα αυτο. Η νοβα κραταει κλειστα τα χαρτια της αν και το συγουρο ειναι οτι θα χρειαστει πολλυυυυυ περισσοτερο χρονο απο τον οτε για να ακολουθησει οποτε σιγουρα θα εχεις περισοτερες πιθανοτητες να παραμηνεις στην κλασικη τηλ για αρκετα χρονια ακομα. Για την ωρα κανε παραπονα οτι έχεις προβλημα με ηλικιωμενους άρρωστους που δεν μπορουν να κανουν χωρίς τηλ και ζητα να σε αλλάξουν στην κλασικη τηλ.Απειλεισε τους στην τελικη οτι λογο προβληματων θα καταφύγεις στη ΕΕΤΤ για να αλλάξεις παροχο χωρις να πληρωσεις κανενα προστιμο. Συνεβηκε σε συγκενικο μου πρόσωπο μου ηλικιωμένο οπου αφου του αλλαξαν 2-3 ρουτερ και εμεινε κανα μηνα + χωρις τηλ. τον γυρισε απο μονός του οτε σε κανονικη τηλ.
Επισκέπτης Δημοσ. 18 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2017 Ναι δεν καταλαβαινω ελληνικα, σιγουρα αυτο ειναι. Ξεκινας ενα θεμα εχοντας πραγματα στο μυαλο σου απο καποια αλλη συζητηση/αλλο θεμα και το πιανεις απο την μεση και το αναπτυσεις. Τα περιστερια και τα σηματα καπνου δεν ειναι λυση και ας δουλευουν για χρονια (αστειευομενος) Εαν και η Nova δηλαδη γυρισει σε Voip εσυ τι θα κανεις; θα ψαχνεις συνεχεια να βρισκεις παροχο που εχει συμβατικη τηλεφωνια; Για ποσο καιρο θα το κανεις αυτο; Ξερεις ποσοι εχουν συναγερμο και ειναι σε voip; Αυτοι πως δουλευουν καλα χωρις προβληματα και εσυ μονο εχεις την γκαντεμια και σου χαλανε τα ρουτερ; Η λυση δεν ειναι να φυγεις μακρια απο το μελλον, το voip ΗΡΘΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ, ειτε μας αρεσει, ειτε οχι. Η λυση ισως θα ηταν να μιλαγες με τον τεχνικο του συναγερμου για να προσθεσει πλακετακι που συνεργαζεται με εταιρια κινητης τηλεφωνιας για να στελνει σημα απο κινητο σαν backup. Οι κλεφτες το πρωτο πραγμα που κανουν ειναι να κοβουν τα καλωδια τηλεπικοινωνιας στο κτηριο. ΥΓ Σεβασου το γεγονος οτι παρολο που μου μιλας με ειρωνια, εγω προσπαθω να σε βοηθησω στην κατευθυνση που πιστευω οτι ειναι το σωστο. Να εισαι καλα. "Δεν καταλαβαινω τον τιτλο; Εισαι σε συγχυση απο το προβλημα που δημιουργηθηκε;" Αυτό να μην το εκλάβω εγώ ως ειρωνία; Επίσης τι δεν κατάλαβες στον τίλο πες μου. Βλέπεις μια ερώτηση, και ακριβώς από κάτω λέω ότι λέει ο τίτλος. Δεν μπορείς να απαντήσεις στην ερώτηση του τίτλου; Τσπ ας αφήσουμε το forum drama... Ωραία, το θέμα είναι έτσι πως υλοποίησαν το VoiP μας υποχρεώνουν να κάνουμε χρήση του δικού τους φτηνού και αναξιόπιστου εξοπλισμού. Και μην μου πεις για Bridge Mode... Το sync εξακολουθεί να το κάνει το αρχικό ρούτερ/μοντεμ του οτε και απλά το μόνο που θα κάνει το δικό μου είναι να μοιράζει το BW. Ακόμα και στο sync τα μόντεμ του εμπορίου είναι ανώτερα. Επίσης επιστρέφω στο bridge. Τι θα κάνουμε δλδ θα στηβάζουμε μπαταρία, μόντεμ ΟΤΕ, εξτρά ρούτερ κάτω από τα γραφεία απλά γιατί είμαστε υποχρεωμένοι; Και όταν η σαβούρα αποφασίζει να χαλάσει δεν θα χουμε τηλ; Είναι πράγματα που θα πρέπει να δώσουν λύση. Για αρχή συμφώνισα μαζί τους να με γυρίσουν στην κανονική παλιά γραμμή.
Tilemaxx Δημοσ. 18 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2017 Ζήτα τους να σε γυρίσουν σε PSTN και τρίξτους τα δόντια οτι θα φύγεις. Αυτό έκανα και εγώ και μετά με έπαιρναν τηλέφωνα και μόνο τεμενάδες που δεν μου έκαναν για το αν λειτουργεί κανονικά η γραμμή κτλ. Δες εδώ:http://www.insomnia.gr/topic/647024-ote-voip-%CF%86%CE%B9%CE%AC%CF%83%CE%BA%CE%BF-%CF%80%CE%BF%CE%BB%CF%8D-%CE%BA%CE%B1%CE%BA%CF%8C-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%BF-%CF%84%CE%AF%CF%80%CE%BF%CF%84%CE%B1-%CE%B5%CE%BE%CE%BF%CF%80%CE%BB%CE%B9%CF%83%CE%BC%CF%8C%CF%82-%CF%84%CE%B7%CF%82/
l337 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2017 Όχι αυτό δεν ισχύει. Ισχύουν οι παλιές προθεσμιες που μας έλεγαν οι υπάλληλοι του ΟΤΕ ότι φέτος όλοι θα πάνε σε ευρυζωνική τηλεφψνία. Οπότε αναμένουμε φέτος κιόλας να δούμε αν θα αποδειχτούν οι ισχυρισμοί των υπαλλήλων του ΟΤΕ. Η DT έχει δηλώσει ότι το συγκεκριμένο project έχει best effort deadline μέχρι το τέλος του 2018. Η ίδια η Claudia Nemat το έχει δηλώσει. Τα υπόλοιπα όλα είναι στη σφαίρα της φαντασίας και της ασχετοσύνης του καθενός.
m32s Δημοσ. 19 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2017 Η DT έχει δηλώσει ότι το συγκεκριμένο project έχει best effort deadline μέχρι το τέλος του 2018. Η ίδια η Claudia Nemat το έχει δηλώσει. Τα υπόλοιπα όλα είναι στη σφαίρα της φαντασίας και της ασχετοσύνης του καθενός. Μπράβο και τί ακριβώς θες να πεις με αυτό; Η DT και τα στελέχη της κι η κάποια Claudia είναι ελεύθερες να πάνε κομμωτήριο και να λένε ό,τι θέλουν. Στον ΟΤΕ είναι εκεί που περνάει ο λόγος τους και μόνον εκεί. Οι υπάλληλοι του ΟΤΕ έπειθαν τον κοσμάκη ότι για το VOIP υπάρχει deadline σκέτο και γενικό, άμεσο μάλιστα ως το 2018. Φοβέριζαν ότι είναι ανώφελο να δυσανασχετούν οι πελάτες του ή και να φύγουν σε άλλο πάροχο συνδρομητές , διέδιδαν το deadline δεν είναι κάποιο project του ΟΤΕ αλλά αφορά και τους άλλους παρόχους Και ότι είναι έξωθεν εντολή η υιοθέτηση του συγκεκριμένου project. Τελικά είναι της κυρίας Claudia, της DT και του ΟΤΕ; Και πώς εξηγούνται τα ψέμματα που φλόμωσαν τον κόσμο οι υπάλληλοι του ΟΤΕ;
Super Moderators Thresh Δημοσ. 19 Ιουνίου 2017 Super Moderators Δημοσ. 19 Ιουνίου 2017 To θέμα είναι, όταν/αν γυρίσουν όλοι οι συνδρομητές του ΟΤΕ σε VoIP, τι θα γίνει με τον περιττό πλέον παλιό εξοπλισμό που δεν θα χρειάζεται? Θα τον αναγκάσουν να τον χρησιμοποιεί για να καλύπτει τους παρόχους που θα θέλουν να μείνουν pots? Θα τους χρεώνει παραπάνω και στην τελική θα γυρίσουν κι αυτοί?
m32s Δημοσ. 19 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2017 Σε κάθε περίπτωση ο τρόπος που ο ΟΤΕ χειρίστηκε τους συνδρομητές του και τα παράπονά τους ήταν λάθος. Και η ανειλικρίνεια είναι ασέβεια προς τον πελάτη και αντιδεοντολογική προς τον ανταγωνισμό. Και να γιατί όταν ο ένας ανταγωνιστής κινείται αντιδεοντολογικά πάνε περίπατο τα συμφέροντα των καταναλωτών τόσο των πελατών του ΟΤΕ όσο και των άλλων παρόχων.
l337 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2017 Μπράβο και τί ακριβώς θες να πεις με αυτό; Η DT και τα στελέχη της κι η κάποια Claudia είναι ελεύθερες να πάνε κομμωτήριο και να λένε ό,τι θέλουν. Στον ΟΤΕ είναι εκεί που περνάει ο λόγος τους και μόνον εκεί. Οι υπάλληλοι του ΟΤΕ έπειθαν τον κοσμάκη ότι για το VOIP υπάρχει deadline σκέτο και γενικό, άμεσο μάλιστα ως το 2018. Φοβέριζαν ότι είναι ανώφελο να δυσανασχετούν οι πελάτες του ή και να φύγουν σε άλλο πάροχο συνδρομητές , διέδιδαν το deadline δεν είναι κάποιο project του ΟΤΕ αλλά αφορά και τους άλλους παρόχους Και ότι είναι έξωθεν εντολή η υιοθέτηση του συγκεκριμένου project. Τελικά είναι της κυρίας Claudia, της DT και του ΟΤΕ; Και πώς εξηγούνται τα ψέμματα που φλόμωσαν τον κόσμο οι υπάλληλοι του ΟΤΕ; Ήμουν 100% σαφής, λέξη προς λέξη μάλιστα, στο προηγούμενο μου post το οποίο μάλλον δεν διάβασες. Τέλος δεν πρόκειται να απαντήσω περαιτέρω στο παραπάνω ποστ, διότι σου απάντησα ακριβώς στο ερώτημα σου πριν. Επίσης πρόσεξε το ύφος σου γιατί δεν μιλάς στα φιλαράκια σου ούτε γράφεις στη σελίδα του Χίου και στο πρώτο θέμα. Γράφεις σε forum οπότε έλεγξε το ύφος σου, τα νεύρα σου και το τι γράφεις. Από το 2013 ήταν γνωστό το τι θα γίνει όλα τα επόμενα χρόνια (2013 και μετά) και το project ακολουθείται, best effort μεν, όσο το δυνατότερον κατά γράμμα δε. Δωράκι από την Claudia Nemat, όταν βρίσκει χρόνο από τα "κομμωτήρια".. https://www.youtube.com/watch?v=M9hHsD4NW5o Σε κάθε περίπτωση ο τρόπος που ο ΟΤΕ χειρίστηκε τους συνδρομητές του και τα παράπονά τους ήταν λάθος. Και η ανειλικρίνεια είναι ασέβεια προς τον πελάτη και αντιδεοντολογική προς τον ανταγωνισμό. Και να γιατί όταν ο ένας ανταγωνιστής κινείται αντιδεοντολογικά πάνε περίπατο τα συμφέροντα των καταναλωτών τόσο των πελατών του ΟΤΕ όσο και των άλλων παρόχων. Δικαίωμα σου, αν θέλεις, να θεωρείς την στρατηγική της DT (και στην περίπτωση μας, την Cosmote) λάθος. Και σεβαστό επίσης. Δικαίωμα σου επίσης να αλλάξεις τότε παρόχο και να πας σε άλλον για να μην έχεις να ξανακάνεις με την cosmote. Και σεβαστό επίσης. Η γκρίνια (α λα Βασιλάκης Καίλας) δεν οδηγεί πουθενά όμως. Ούτε θα της πεις εσύ πως θα επενδύσει και πως θα διαχειριστεί τα κεφάλαια της εκτός αν θελήσεις να γίνεις μέτοχος της φυσικά. Με ξένα κόλλυβα δε γίνονται μνημόσυνα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα