Επισκέπτης Δημοσ. 18 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2017 "Σύμφωνα με τους κανόνες της ΕΕ, έχετε πάντα το δικαίωμα ελάχιστης 2ετούς εγγύησης χωρίς καμία επιβάρυνση, ανεξάρτητα από το αν αγοράσατε το εμπόρευμα στο διαδίκτυο, σε κατάστημα ή με ταχυδρομική παραγγελία." "Εάν εμπόρευμα που αγοράσατε οπουδήποτε στην ΕΕ αποδειχτεί ελαττωματικό ή δεν ανταποκρίνεται στα διαφημιζόμενα χαρακτηριστικά, ο πωλητής οφείλει να το επισκευάσει ή να το αντικαταστήσει δωρεάν ή να σας μειώσει την τιμή ή να σας επιστρέψει τα χρήματά σας."
Maverickj13 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2017 Επειδή μάλλον ούτε εσύ καταλαβαίνεις τι διαβάζεις Επιστροφή εντός 14 ημερών (μόνο για αγορές εκτός καταστήματος) Δες τι γράφει : Πρέπει να επιστρέψετε τα αχρησιμοποίητα εμπορεύματα εντός 14 ημερών αφότου ενημερώσετε σχετικά τον έμπορο. Από την στιγμή που τα έχει χρησιμοποιήσει επιστροφή γίνεται γιατί είναι ελλατοματικα και εκεί δυστηχως πάει για επισκευή ή αντικατάσταση ανάλογα το θα πει η αντιπροσωπεία Αν αγοράσατε εμπόρευμα ή υπηρεσία στο διαδίκτυο ή εκτός καταστήματος (τηλεφωνικά, με ταχυδρομική παραγγελία, ή από πωλητή κατ΄οίκον) έχετε επίσης το δικαίωμα ακύρωσης της αγοράς και επιστροφής των χρημάτων σας εντός 14 ημερών, για οποιοδήποτε λόγο και χωρίς καμία δικαιολογία. ο πωλητής οφείλει να το επισκευάσει ή να το αντικαταστήσει δωρεάν ή να σας μειώσει την τιμή ή να σας επιστρέψει τα χρήματά σας."
Moderators Inuyasha Δημοσ. 18 Ιουνίου 2017 Moderators Δημοσ. 18 Ιουνίου 2017 Αν αγοράσατε εμπόρευμα ή υπηρεσία στο διαδίκτυο ή εκτός καταστήματος (τηλεφωνικά, με ταχυδρομική παραγγελία, ή από πωλητή κατ΄οίκον) έχετε επίσης το δικαίωμα ακύρωσης της αγοράς και επιστροφής των χρημάτων σας εντός 14 ημερών, για οποιοδήποτε λόγο και χωρίς καμία δικαιολογία. ο πωλητής οφείλει να το επισκευάσει ή να το αντικαταστήσει δωρεάν ή να σας μειώσει την τιμή ή να σας επιστρέψει τα χρήματά σας." Η 14 μέρες είναι επειδή άλλαξες γνώμη όχι για ελλατωματικο προϊόν Άλλο πράγμα η υπό αναχώρηση από μια αγορά επειδή για οποιαδήποτε λόγο δεν σου κάνει Και άλλο πράγμα η παροχή εγγύησης 1
Επισκέπτης Δημοσ. 18 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2017 Γι αυτά που παρέθεσα παραπάνω έχεις να πεις τίποτα ή απαντάς μόνο όπου βολεύει;
Maverickj13 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2017 (επεξεργασμένο) Οκ, εφοσον μου λες οτι οταν καποιος λεει θα ρωτησω τον κατασκευαστη και μπλα μπλα, δεν εχεις δικαιωμα να το επιστρεψεις μπλα, αυτα που γραφω προφανως ειναι μηλα ενω εδω μιλαμε για πορτοκαλια, σταματαω εδω. Οι 14 μέρες είναι επειδή άλλαξες γνώμη όχι για ελλατωματικο προϊόνΆλλο πράγμα η υπαναχώρηση από μια αγορά επειδή για οποιαδήποτε λόγο δεν σου κάνειΚαι άλλο πράγμα η παροχή εγγύησης Το "για οποιοδήποτε λόγο"σημαινει "αλλαξες γνωμη" και οχι για ελλατωματικο προιον. Οκ.... Επεξ/σία 18 Ιουνίου 2017 από Maverickj13
.::NikoS::. Δημοσ. 18 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2017 Ό,τι σας συμφέρει καταλαβαίνετε από αυτά που διαβάζετε. Κι επειδή κολλήσατε με αυτή την σελίδα που αναγράφει εντελώς μπακαλίστικα τους νόμους, αντί να ψάξετε να διαβάσετε ακριβώς πως αναφέρονται στις νομοθεσίες, θα σας παραθέσω από την ίδια σελίδα κάτι εξίσου μπακαλίστικο που αναφέρετε στις συχνές ερωτήσεις μήπως και το καταλάβετε γιατί βαριέμαι να ψάχνω την νομοθεσία που δε θυμάμαι άρθρο και παράγραφο. https://image.ibb.co/j2ykv5/lol.png Ο έμπορος ή ο κατασκευαστής μπορούν επίσης να σας χορηγήσουν εμπορική εγγύηση, οι γενικοί και ειδικοί όροι της οποίας περιλαμβάνονται στη σύμβαση. Το "μπορούν" δεν σημαίνει ότι είναι υποχρεωμένοι. Όπως επίσης βλέπουμε πως άνετα μπορούν να ισχύσουν και οι όροι στη σύμβαση που έχουμε συμφωνήσει με το κατάστημα. Επίσης όσον αφορά τις 14 μέρες. Πιο ξεκάθαρο δε μπορεί να γίνει. https://image.ibb.co/iq5n8Q/lol2.png έχετε προθεσμία 14 ημερών για να αποφασίσετε αν θα το κρατήσετε ή όχι. Ωστόσο, το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν ισχύει, μεταξύ άλλων, για αγορές: ευπαθών προϊόντων Αν εξακολουθείτε να μην μπορείτε να κατανοήσετε αυτά που διαβάζετε ξαναγυρνάτε στο σχολείο. Και ξαναλέω θα σας έβαζα τις νομοθεσίες με παράγραφο και άρθρα αλλά εκτός του ότι βαριέμαι να ψάχνω για να σας αποδείξω το αυτονόητο, αποδείξατε πως δε μπορείτε να διαβάσετε ούτε εξ ολοκλήρου την σελίδα που παραθέσατε η οποία τα αναφέρει μπακαλίστικα και κατανοητά. Οπότε αμφιβάλλω αν θα μπορέσετε να κατανοήσετε νομοθεσίες που παίζουν με την παραμικρή λέξη προσπαθώντας να σας ξεγελάσουν.
Επισκέπτης Δημοσ. 18 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2017 Ευπαθή προϊόντα ονομάζονται οι ντομάτες, τα σέσκουλα, τα κρέατα, τα ψάρια κλπ. Όχι η κάρτα γραφικών ή ο επεξεργαστής. Στο δε άλλο, έχει πλάκα που υπογραμμίζεις το "μπορούν" αντί για το "επίσης". Επίσης θα πει επιπλέον. Δηλαδή πέρα από τη διετή εγγύηση που ισχύει de facto μπορεί ο έμπορος να σου παράσχει κι άλλη μορφή κάλυψης. Όχι να άρει τελείως την υποχρέωση γιατί έτσι του κ@υλωσε. Το ποιος πρέπει να γυρίσει στο σχολείο είναι προφανές.
Fulgore Δημοσ. 18 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2017 "Σύμφωνα με τους κανόνες της ΕΕ, έχετε πάντα το δικαίωμα ελάχιστης 2ετούς εγγύησης χωρίς καμία επιβάρυνση, ανεξάρτητα από το αν αγοράσατε το εμπόρευμα στο διαδίκτυο, σε κατάστημα ή με ταχυδρομική παραγγελία." Εγραψε εστω και ενας εδω στο θεμα ή γενικα οτι δεν υπαρχει standar 2ετης εγγυηση?Τι σχεση εχει με το παρον θεμα? Εάν εμπόρευμα που αγοράσατε οπουδήποτε στην ΕΕ αποδειχτεί ελαττωματικό ή δεν ανταποκρίνεται στα διαφημιζόμενα χαρακτηριστικά, ο πωλητής οφείλει να το επισκευάσει ή να το αντικαταστήσει δωρεάν ή να σας μειώσει την τιμή ή να σας επιστρέψει τα χρήματά σας." Ο πωλητης δεν επισκευαζει καρτες γραφικων ή μητρικες γιατι πολυ απλα δεν εχουν ολοι το καταλληλο τεχνικο/εξουσιοδοτημενο τμημα για κατι τετοιο.Ουτε αντικαθηστα δωρεαν αν ο κατασκευαστης το επισκευασει το προιον σε συντομο χρονικο διαστημα. Το να μειωσει την τιμη σε ελαττωματικο προιον δεν μπορω να καταλαβω τι ακριβως εννοει και η επιστροφη χρηματων ειναι ειτε αυτο που αγορασει καποιος στην σελιδα ειναι διαφορετικο απο αυτο θελει ο αλλος πχ αγορασε gtx 1060 6gb και του στειλανε την 3gb εκδοση ή οταν η επισκευη δεν ειναι δυνατη και δεν υπαρχει προιον αλλο προς αντικατασταση.
benign Δημοσ. 18 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2017 Υπαναχωρηση ισχυει μονο αν δεν ανοιχτει το προιον,οχι να χρησιμοποιηθει κιολας? Αυτο ελλειπε να αγοραζε καποιος προιον να το χρησιμοποιουσε 13 ημερες και την 14 να το επεστρεφε και να επαιρνε και τα χρηματα του πισω. lol Τετοιες μπουρδες μονο σε Ελληνικα φορουμς διαβαζω. Απο την στιγμη που χρησιμοποιησες το προιον και ανοιξες την συσκευασια,αν ειναι χαλασμενο,ειναι στην θεληση του καταστηματος αν στο αντικαταστησει αμεσως με αλλο λειτουργικο.Αυτο που ειναι υποχρεωμενο να κανει ,ειναι ειτε να στο επισκευασει η να το στειλει εξωτερικο προς επισκευη. Η νομοθεσια ειναι κομμενη και ραμμενη στα μετρα των εμπορων και γι αυτο καποια καταστηματα προσφερουν,για παραδειγμα DOA και αμεση αντικατασταση μεχρι 7 ημερες,για να τραβηξουν πελατες με αυτην την προσφορα τους. Και για αυτο τον λογο εχουν και ακριβοτερες τιμες γιατι εκμεταλευονται οτι εχουν στοκ και οτι δεν χρειαζεται να περιμενεις ενα μηνα η περισσοτερο απο το καθε αγνωστο σκρουτζομαγαζο που δεν το ξερει ουτε η μαμα του. Μαθετε σωστα τα λιγα δικαιωματα που εχουμε σαν καταναλωτες.
Επισκέπτης Δημοσ. 18 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2017 Επιστροφή χρημάτων θα πει ότι αν το προϊόν που πήρες ήταν ελαττωματικό ή δεν δούλευε καθόλου έχεις το δικαίωμα να πάρεις τα λεφτά σου πίσω χωρίς ναι μεν αλλά. Αυτό που τα περισσότερα ελληνικά καταστήματα δεν σου επιτρέπουν και σου λένε θα σου κόψω πιστωτικό να πάρεις κάτι άλλο. Δεν θέλω να πάρω τίποτα άλλο, θέλω τα λεφτά μου πίσω. Τελεία και παύλα. Ας μάθουμε (επιτέλους) τα δικαιώματα μας.
Maverickj13 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2017 Λοιπον ο καθενας λεει το μακρυ του και το κοντο του. Δε μπορω να καταλαβω ποιο ειναι το προβλημα σας με τα δικαιωματα που εχετε!Φυσικα και μπορω να ανοιξω το προιον και να το δω και να ζητησω επιστροφη χρημάτων. Γιατι? Γιατι αυτο ειναι το νοημα της ηλεκτρονικης αγορας. Αγοραζω κατι ηλεκτρονικα, χωρις να το εχω μπροστα μου. Το ανοιγω και δε μου αρεσει. Εχω δικαιωμα να το επιστρεψω (φυσικα και πρεπει να κρατησω αρχικη συσκευασια) ακομα και αν δεν δουλευει οπως πιστευα ή αν δε μου αρέσει το χρώμα. Αυτό μην το μπερδεύετε με το DOA.Μην τρελαίνεστε. Υπάρχουν χώρες που μπορείς να ζητήσεις επιστροφή χρημάτων εντός 6 μηνών ακόμα και αν δεν έχει πρόβλημα το προϊόν. Αν έχει γίνει φυσική αγορά από κατάστημα όντως DOA μπορείς να πραγματοποιήσεις μόνο αν το δηλώνει το κατάστημα. Αν ένα προϊόν έχει πρόβλημα λοιπόν στην πρώτη περίπτωση δεν σε νοιάζει τίποτα, το αντικαθιστάς άμεσα. Πας στο κατάστημα το παραδίδεις και είτε παίρνεις άλλο, είτε σου επιστρέφουν τα χρήματα σου με τον τρόπο που πλήρωσες. Στην δεύτερη περίπτωση το αφήνεις στο κατάστημα και ζητάς επισκευή.Προφανώς Fullgore δε μιλάμε για αποσμητικό μασχάλης, άρα όπως προανέφερα, έγινε ηλεκτρονική αγορά?-Γειά σας, οριστέ το μηχάνημα, απλά γιατί έτσι. 2
adtakhs Δημοσ. 18 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2017 για το προβλημα του ηχου δικαιολογηθηκαν λεγοντας οτι διαβασαν μια δημοσιευση του 2012 στο ιντερνετ για τους drivers της realtek οτι δημιουργουν αποσυνδεσεις.βεβαια ο ηχος εξαφανιζζεται ακομα κι αν δεν βαλεις drivers και αφησεις των windows. εν τω μεταξυ το κυκλωμα αυτο της realtek το 802 το ειχα και στην asus h170m-plus και δεν ειχα κανενα προβλημα. για τις διακοπες συστηματος δεν εγινε λογος.δεν μου ειπαν κατι σαν δικαιολογια περα απο το "ειναι φυσιολογικο" ειναι φυσιολογικο δλδ να παγωνει το συστημα(να μην πεφτει ουτε το fps counter να παγωνει κι αυτο μαζι ολο) και μετα να ξεκολλαει.να σταματαει κι ο ηχος κι ολα. λες και ειναι νεκρη στιγμη. επισης για τον χρονισμο της καρτας μου ειπαν το εξης: καν την oc και δεν πεφτει.πραμα που ουτε αυτο ισχυει.μου ειπαν ακομα οτι θελουν εναν μηνα να την στειλουν την ασους αλλα να μην το κανω γιατι προφανως θα αποφανθει οτι δεν εχει προβλημα.( εν τω μεταξυ αν δειτε το γραφημα που εχω ανεβασει παιζω mass effect andromeda με 700mhz πανω στην μαχη οχι στο μενου.)για να μην πω για το latency και το stuttering 400ms μετα απο ολα αυτα εγω τι να κανω.να δωω το πισι ενω το πηρα καινουριο πριν 5 μερες και να περιμενω εναν μηνα μπορει και αδικα?? τα προβληματα τα ετοπιζουν απλα δεν τα θεωρουν προβληματα οποτε και να μπω στο σερβις τι θα αλλαξει???μηπως να του πατησω ενα φορματ γιατι ο φιλαρακος μου δεν θα δεχτει με τιποτε να κανω αλχημειες στο πισι του.του το εστησα εγω αλλα το προσεχει πολυ Να ρωτήσω και εγώ κάτι ? Εχετε εγκατεστημένο κάποιο utility το οποίο μέσα από τα win κάνει ρυθμίσεις στο bios? Το χρησιμοποιήσατε για να κάνετε κάποια ρύθμιση ? BIOS update έχετε κάνει ? Παίζει κανένα firmware νεότερο για την κάρτα ? Από θερμοκρασίες το cpu πως τα πηγαίνει ? Υπάρχει κάποια PCI/PCI-E κάρτα εγκατεστημένη πέρα της κάρτας γραφικών στο pc ? O σκληρός είναι ελεγμένος για σφάλματα ? Με άλλα ηχεία έχετε δοκιμάσει μήπως η είσοδος είναι βραχυκυκλωμένη ? Φίλος με μια ASROCK 870 EXTREME 3 είχε 1 χρόνο το ίδιο πρόβλημα ... Κάθησα να δω μια μέρα γιατί το κάνει και παρατήρησα πως είχε έναν αντάπτορα που από 2 mini jack εισόδους έδινε σε μια ... = βραχυκύκλωμα στην έξοδο της κάρτας ήχου .... Βάζετε αντάπτορα από HDMI σε DVI για την οθόνη που να παίρνει ήχο από τα γραφικά (κάρτα γραφικών)? Αν ναι είναι aftermarket ? Κανένα memtest έχετε τρέξει για τα στιγμιαία παγώματα ? Παίζει να είναι και από εκεί. 3
Fulgore Δημοσ. 18 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2017 Επιστροφή χρημάτων θα πει ότι αν το προϊόν που πήρες ήταν ελαττωματικό ή δεν δούλευε καθόλου έχεις το δικαίωμα να πάρεις τα λεφτά σου πίσω χωρίς ναι μεν αλλά. Αυτό που τα περισσότερα ελληνικά καταστήματα δεν σου επιτρέπουν και σου λένε θα σου κόψω πιστωτικό να πάρεις κάτι άλλο. Δεν θέλω να πάρω τίποτα άλλο, θέλω τα λεφτά μου πίσω. Τελεία και παύλα. Ας μάθουμε (επιτέλους) τα δικαιώματα μας. Δεν νομιζω να εγραψε καποιος καπου οτι το πιστωτικο ειναι νομιμο αλλα δεν φτασαμε κιολας στην περιπτωση του ts να μιλαμε για πιστωτικο ή οχι. Ακομα ειμαστε στην διαδικασια του να σταλθουν τα προιοντα στην εταιρεια πισω προς επισκευη.
razorblade334 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2017 Μέλος Δημοσ. 18 Ιουνίου 2017 Παιδια οπως και να χει πηρα ενα προιον που δεν δουλευει σωστα.θα εξαντλησω καθε μου δικαιωμα κι επειδη το προιον αυτο εχει αγορασυει ως εταιρικο θα κοιταξω τι θα κανω και διαμεσου της εταιρειας οπου το αγορασα με το νομικο τμημα.εγω σε αυτο τον υπολογιστη επρεπε να τρεξω και πλατφορμες για λογιστικα σεμιναρια κι αν διακοπτεται ο ηχος αυτη η δουλεια δεν γινεται.ουτε για ψυχαγωγια κανει.εδω δεν γυριζουν καν σωστα τα φανς απο την καρτα γραφικων.με την λογικη ορισμενω μπορουν τα μαγαζια να αγοραζουν φθηνα ελλατωματικα προιοντα και να τα πωλουν στην αγορα ως καινουρια και μαλιστα και ακριβα.εμεις δλδ δεν θα μπορουμε να κανουμε τιποτε που αγορασαμε αυτα τα προιοντα?δεν προατατευομαστε απο καμια νομοθεσια?εν αναγκη θα μιλησω περαιτερω και με asus και με gigabyte και ελπιζω να βρω ακρη με αυτες τις εταιρειες αν οχι απο το μαγαζι.ηδη εχω μιλησει με ασους μου εχει πει καποια πραματα και περιμενω κι αλλα e mail γιατι ηθελαν διευκρυνησεις
HolyMan Δημοσ. 18 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2017 Παιδια οπως και να χει πηρα ενα προιον που δεν δουλευει σωστα.θα εξαντλησω καθε μου δικαιωμα κι επειδη το προιον αυτο εχει αγορασυει ως εταιρικο θα κοιταξω τι θα κανω και διαμεσου της εταιρειας οπου το αγορασα με το νομικο τμημα.εγω σε αυτο τον υπολογιστη επρεπε να τρεξω και πλατφορμες για λογιστικα σεμιναρια κι αν διακοπτεται ο ηχος αυτη η δουλεια δεν γινεται.ουτε για ψυχαγωγια κανει.εδω δεν γυριζουν καν σωστα τα φανς απο την καρτα γραφικων.με την λογικη ορισμενω μπορουν τα μαγαζια να αγοραζουν φθηνα ελλατωματικα προιοντα και να τα πωλουν στην αγορα ως καινουρια και μαλιστα και ακριβα.εμεις δλδ δεν θα μπορουμε να κανουμε τιποτε που αγορασαμε αυτα τα προιοντα?δεν προατατευομαστε απο καμια νομοθεσια?εν αναγκη θα μιλησω περαιτερω και με asus και με gigabyte και ελπιζω να βρω ακρη με αυτες τις εταιρειες αν οχι απο το μαγαζι.ηδη εχω μιλησει με ασους μου εχει πει καποια πραματα και περιμενω κι αλλα e mail γιατι ηθελαν διευκρυνησεις ειναι φυσιολογικο αυτο με τους ανεμιστηρες! μην το αναφερεις καν οτι ειναι προβλημα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις