ZELOMOTH Δημοσ. 17 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2017 (επεξεργασμένο) Παντως παγωματα οθονης η καρτα ηχου νομιζω οτι ειναι το πιο πιθανο. Θα επρεπε οντως να κανεις τραμπα με καποιον φιλο σου την καρτα(γραφικων) η΄ αν εχεις αλλη απο παλιοτερο σου pc βαλε την πανω να δεις πως θα αντιδρασει. Στην θεση σου παντως θα το πηγαινα πισω και θα περιμενα εκει με τρελα και κορδελα! Ουτε να κλεισουν δεν θα τους αφηνα! Εκει θα εμενα! Επεξ/σία 17 Ιουνίου 2017 από ZELOMOTH 1
Pitsifrikos Δημοσ. 17 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2017 Fulgore το κατάστημα μπορεί να γράφει ότι θέλει στους όρους χρήσης αλλά δε σημαίνει ότι νομικά στέκει.Αν είναι δυνατόν να γράφεις τέτοια τέρατα.Υπαρχει η ευρωπαϊκή νομοθεσία για κάτι τέτοιους απατεωνισκους και είναι πάνω από κάθε κωλοχαρτο που σου δίνουν τα μαγαζάκια της κακιάς ώρας για να αποτινάξουν από πάνω τους την εγγύηση.Αυτη την ατάκα που είπες μου την είχε πει κάποτε και μένα μαγαζατορας (ότι έχω δεχθεί τους όρους χρήσης του καταστήματος ενώ ήταν παράνομοι) και μόλις ανέφερα για καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή,μου άλλαξε το μηχάνημα πριν καν το πάρω είδηση. 6
Fulgore Δημοσ. 17 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2017 Fulgore το κατάστημα μπορεί να γράφει ότι θέλει στους όρους χρήσης αλλά δε σημαίνει ότι νομικά στέκει.Αν είναι δυνατόν να γράφεις τέτοια τέρατα.Υπαρχει η ευρωπαϊκή νομοθεσία για κάτι τέτοιους απατεωνισκους και είναι πάνω από κάθε κωλοχαρτο που σου δίνουν τα μαγαζάκια της κακιάς ώρας για να αποτινάξουν από πάνω τους την εγγύηση.Αυτη την ατάκα που είπες μου την είχε πει κάποτε και μένα μαγαζατορας (ότι έχω δεχθεί τους όρους χρήσης του καταστήματος ενώ ήταν παράνομοι) και μόλις ανέφερα για καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή,μου άλλαξε το μηχάνημα πριν καν το πάρω είδηση. Αγαπητε ειδες να γραφει πουθενα οτι δεν τηρει τις εγγυησεις του ή οτι δινει πχ εγγυηση 1ετους στα παντα ή κατι αλλο κουλο που να αναφερει στους ορους του?Λεει κλασσικα οτι οι εγγυησεις των προιοντων ειναι αυτες που οριζει ο κατασκευαστης,δηλαδη σε καρτες γραφικων Asus ή μητρικες gigabyte πχ ο κατασκευαστης δινει 3 χρονια εγγυηση. Εγω συγκεκριμενα για το DOA εγραψα οτι δεν παρεχουν στους ορους οπως και αλλα μαγαζια(το τονιζω DOA 7,14,20 ημερων δεν ξερω ποσο δινει ο καθε πωλητης),οπου DOA σημαινει οτι αν το pc δεν κανει boot οταν ερθει και φταιει η καρτα γραφικων ή το τροφοδοτικο πχ τοτε οφειλουν να του κανουν αντικατασταση με αλλα καινουργια(σφραγισμενα)κομματια. Καποιοι μαλιστα ανεφεραν και για DOA απο Asus και Gigabyte και ειπα να δωσουν link για αυτο και κλασσικα απαντηση δεν πηρα,γιατι ειχα μεγαλη περιεργεια πως θα σου δωσει DOA η ιδια η εταιρεια αν δεν εχεις αγορασει απο αυτους κατευθειαν. Προφανως και αν το καταστημα δεν τηρει τα προβλεπομενα με τις εγγυησεις γενικα ειναι κατακριτεο και πρεπει να κινηθει ο αλλος αναλογα με αρμοδιους φορεις αλλα απο αυτα που γραφτηκαν στο αρχικο σχολιο δεν μου εδωσε αυτη την εντυπωση. Το δε πιο αστειο της υποθεσης ειναι οτι ενας συμφορουμιτης με κατηγορησε κιολας οτι λεει παιρνω το μερος των καταστηματων,που ειδικα στις εγγυησεις των κινητων καθε φορα που αναφερει καποιος οτι το καταστημα τον στελνει τον ιδιο να ασχοληθει με τις αντιπροσωπειες ειμαι απο τους πρωτους που τα κατακρινω αυτα στο forum. Το εν λογω καταστημα οπως και γενικα τα σκρουτζομαγαζα δεν εχουν σωστο τεχνικο τμημα ουτως ή αλλως ή service για να φτιαξουν/επισκευασουν το οτιδηποτε. Απλα τσεκαρουν αν οντως υπαρχει προβλημα μην στειλουν τσαμπα τα πραγματα και χρεωθουν τα μεταφορικα σε περιπτωση που σε καποιο προιον δεν υπαρχει κατι. 1
~Palpatin~ Δημοσ. 17 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2017 Κοινώς, αν το έχει αγοράσει με ηλεκτρονική παραγγελία μπορεί να το επιστρέψει no questions asked. Αν είναι ελαττωματικό έχει τα αντίστοιχα δικαιώματα που ανέφερα. Και σε άλλα θέματα έχω παρατηρήσει ότι προσπαθείς να δικαιολογήσεις το μαγαζί που δεν ακολουθεί τα νόμιμα αναφέροντας πως δεν υπάρχει καμία νομοθεσία. Πραγματικά, καταλαβαίνω οτι ορισμένοι μπορεί να μην ξέρουν τι και αν έχουν πρόβλημα αλλά παρατηρώ μία τακτική στα σχόλια σου που δε μπορώ να την καταλάβω. Είναι δυνατόν να του λένε η Asus δεν έχει DOA και να παραθέτεις τους όρους του καταστήματος? Το κατάστημα μπορεί να γράφει όποιον καταχρηστικό όρο θέλει, δε καταλαβαίνω γιατί μπαίνεις σε αυτή την διαδικασία. Και μαντέψτε αφού το κατάστημα δεν ενημερώνει για DOA ισχύει το ακόλουθο Σε περίπτωση που δεν έχουμε ενημερωθεί από το κατάστημα για το δικαίωμά μας να υπαναχωρήσουμε από τη σύμβαση (την αγορά δηλαδή) καθώς και για τις λεπτομέρειες της υπαναχώρησης (προϋποθέσεις, προθεσμία, διαδικασίες), τότε το δικαίωμά μας για υπαναχώρηση παρατείνεται κατά δώδεκα μήνες από τη λήξη της αρχικής προθεσμίας Και μας είπες ότι ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ δεν διάβασες τίποτα!!! Fulgore το κατάστημα μπορεί να γράφει ότι θέλει στους όρους χρήσης αλλά δε σημαίνει ότι νομικά στέκει.Αν είναι δυνατόν να γράφεις τέτοια τέρατα.Υπαρχει η ευρωπαϊκή νομοθεσία για κάτι τέτοιους απατεωνισκους και είναι πάνω από κάθε κωλοχαρτο που σου δίνουν τα μαγαζάκια της κακιάς ώρας για να αποτινάξουν από πάνω τους την εγγύηση.Αυτη την ατάκα που είπες μου την είχε πει κάποτε και μένα μαγαζατορας (ότι έχω δεχθεί τους όρους χρήσης του καταστήματος ενώ ήταν παράνομοι) και μόλις ανέφερα για καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή,μου άλλαξε το μηχάνημα πριν καν το πάρω είδηση. Σύμβαση είναι, αν εσύ τους όρους δεν τους δίνεις σημασία αυτό είναι άλλο θέμα. "Κάποιος κάπου κάποτε το έκανε και σε εμένα αλλά εγώ είμουν μάγκας και πήρα καινούργια." Εμπεριστατωμένη απάντηση όλο νόημα. Παντως παγωματα οθονης η καρτα ηχου νομιζω οτι ειναι το πιο πιθανο. Θα επρεπε οντως να κανεις τραμπα με καποιον φιλο σου την καρτα(γραφικων) η΄ αν εχεις αλλη απο παλιοτερο σου pc βαλε την πανω να δεις πως θα αντιδρασει. Στην θεση σου παντως θα το πηγαινα πισω και θα περιμενα εκει με τρελα και κορδελα! Ουτε να κλεισουν δεν θα τους αφηνα! Εκει θα εμενα! Τραμπούκος και έτσι; 1
razorblade334 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2017 Μέλος Δημοσ. 17 Ιουνίου 2017 @ΤS, επειδή όντως όλα αυτά μαζί (από την πλευρά του μηχανήματος) φαίνονται λίγο περίεργα, και επειδή το μηχάνημα όπως γράφεις το έστησε το μαγαζί (και αυτοί ακόμα το έχουν, αν κατάλαβα καλά?): 1) Ζήτα κατηγορηματικά η οποιαδήποτε επικοινωνία-ενημέρωση για την κατάσταση του μηχανήματος, για τα ευρήματα του ελέγχου, για τα προτεινόμενα από την πλευρά τους επόμενα βήματανα γίνεται μέσω email τους, του καταστήματος (όχι μέσω τηλεφώνου, όχι στο μιλητό εκεί, όχι μέσω του μήτσος@μάιόουνμέιλ.γρ). Αυτό, για να τους κοπούν μαχαίρι οι γελοιότητες περί "δεν έχει τίποτα, μην το στείλουμε στην ASUS/Giga/κλπ, κι αν το στείλουμε κι αυτοί το ίδιο θα πουν και κάνουν, είναι φυσιολογικό να μη λειτουργεί ο ήχος". Αποτελεί το παραπάνω τον μοναδικό τρόπο εξασφάλισης στην αστεία χώρα μας. 2α) Αν έχεις πάρει το μηχάνημα πίσω και έχεις κάποιον γνωστό-φίλο που να γνωρίζει περισσότερα από εσένα (δεν είναι προσβολή, σε καμμία περίπτωση δεν θέλω να σε θίξω), φώναξέ τον, πάρε και μερικές μπύρες-πίτσες να σου ξεστήσει και ξαναστήσει το μηχάνημα από την αρχή, τουλάχιστον σε θέμα BIOS-OS-Drivers-s/w. Προσωπικά, δεν έχω πετύχει ούτε ένα κατάστημα (μεγάλο ή μικρό, αλυσίδα ή της γειτονιάς) στο αντικείμενο, που οι "τεχνικοί" του να είναι στοιχειωδώς καταρτισμένοι και κυρίως να ασχολούνται έστω και ένα λεπτό μετά το 1ο boot, (σε βάθος χρόνου και επαναλαμβανόμενα...τυχαίνει κάποιος-κάπου της προκοπής, αλλά μέχρι εκεί). Στην καλύτερη περίπτωση ξέρουν απλά να συναρμολογούν σωστά το μηχάνημα, αλλλα πέραν τούτου, τίποτα. Πιθανό το h/w conflict, πιθανό το ελαττωματικό h/w, αλλά αν δεν "στηθεί" σωστά το λειτουργικό μαζί με οδηγούς, δεν θα βγει άκρη. 2β) Ο ίδιος φίλος-γνωστός, ακόμα καλύτερα αν έχει και ο ίδιος μαζί του τον "πύργο" του, να κάνετε τράμπες κάρτες γραφικών, να δείτε πώς λειτουργεί η δική σου στο μηχάνημά του, πως λειτουργεί η δική του σε εσένα. 3) Ακριβώς επειδή στήθηκε από το κατάστημα το μηχάνημα, τους αλλάζεις τον αδόξαστο μέχρι να το κάνουν να λειτουργήσει σωστά. Είναι ευθύνη τους (δεν μιλάω για εγγύηση, χαλασμένα κλπ). Απλά αν είναι εφικτό, χωρίς να πολλές παρεμβάσεις, να ρίξει ο φίλος και μία ματιά στο εσωτερικό για τίποτα εμφανώς κουλό (ξεχνάνε τα μανάρια μου να συνδέσουν τα καλώδια τις περισσότερες φορές). 4α) Αν σου αρνηθούν το (1) και συνεχίσουν τα "αστεία" που λένε, καταγγελία (βάλε και σκρουτζ ότι θέλεις, αλλά καταγγελία) ΓΓΚ και όποιον άλλο (και συνήγορος, νομίζω). 4β) Αν σου στείλουν απάντηση, και επιμένουν στα "όλα καλά", καταγγελία. Ενημέρωσέ μας κι εδώ. εδιτ: Τώρα που είδα και το άλλο θέμα σου, αποκλειστικά για την κάρτα, εκεί δεν είχες θέματα με ήχο κλπ? το μηχανημα το εστησαν αυτοι κι οπως αναφερει ενα παιδι πιο πανω μπορει να στραβωσαν κανενενα πιν.απ οτι ειδα ειχαν εγκαταστησει οταν το πηρα κατι hotfix debugs.αρα μπορει να ειχαν δει οτι υπαρχει καποιο προβλημα.τωρα οσων αφορα το στησιμο επειδη ξερω 5 πραματα τα καλωδια ειναι κομπλε συνδεδεμενα .αυτο που ενοχλησε πολυ στην αρχη ηταν η συμπεριφορα της καρτας γραφικων και του ηχο δεν του ειχα δωαει πολυ βαρυτητα γιατι 2 μερες το ειχα και δεν ειχα ξεκαθαρη εικονα.ενημερωσα ολους τους drivers απο τα σαιτ των εταιρειων οπως αλλωστε μου ειπε και η ασους να κανω.εβαλα και του τσιπσετ και του ηχου.μετα απο αυτους του ηχου η κατασταση με τον ηχο αλλαξε χειροτερεψε.ενω με τους drivers των windows ο ηχος απο ενα βιντεο π.χ. χανοταν και ηθελε επαναφορτωση ρο βιντεο τωρα πεταει την καρτα της realtek και λεει αποσυνδεθεικε μια υποδοχη.σε βγαζει απ το παιχνιδι.αν κλεισεις τα notifications σταματα ο ηχος στο βιντεο η στο παιχνιδι και συνεχιζει.φιλο δεν εχω να δοκιμασουμε πραματα.δυστυχως.κι αυτο ειναι το μονο μου πισι.το οποιο χθες το πηρα πισω γιατι μου ειπαν αυτο οτι θα παρει εναν μηνα και μαλιστα οτι θα ειναι και τσαμπα.την δευτερα ομως θα το ξαναπαω και θα δειξω και την επικοινωνια με την ασους.πρεπει να μιλησω και με την gigabyte ομως.εαν δεν βρω ακρη θα κανω καταγγελια.εχω ηδη καταθεσει αρνητικες κριτικες οπου μπορω απλα δεν εχουν δηνοσιευτει ακομα στο σκρουτζ
benign Δημοσ. 17 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2017 το μηχανημα το εστησαν αυτοι κι οπως αναφερει ενα παιδι πιο πανω μπορει να στραβωσαν κανενενα πιν.απ οτι ειδα ειχαν εγκαταστησει οταν το πηρα κατι Αρα οχι μονο σεταραν το hardware αλλα εγκατεστησαν και Windows 10 αυτοι και παρολο οτι ειδαν τα προβληματα εκαναν τον κινεζο και στο εδωσαν ετσι. Απαραδεκτοι. 1
razorblade334 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2017 Μέλος Δημοσ. 17 Ιουνίου 2017 απαδεκτοι ναι.θα παω δευτερα απο εκει κι αν δεν βρω ακρη θα προχωρησω σε μηνυσεις,
ZELOMOTH Δημοσ. 17 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2017 Τραμπούκος και έτσι; Ρε συ κατι τετοιοι μονο με τρελα αντιμετωπιζονται! Οσον αφορα στα windows, κι εγω αυτο θα ελεγα αν δηλαδη τα εβαλε μονος του η΄το μαγαζι και δεν ειδαν κανενα θεμα αυτοι εκει αλλα πιστεψα οτι τα εγκατεστησε στο σπιτι του ο ανθρωπος μετα! Ακομα χειροτερα δηλαδη! Αν ειναι δυνατον! Ασε και μια 5αλφα εξω απο την πορτα τους και κατουρα την κιολας! 2
HolyMan Δημοσ. 17 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2017 το μηχανημα το εστησαν αυτοι κι οπως αναφερει ενα παιδι πιο πανω μπορει να στραβωσαν κανενενα πιν.απ οτι ειδα ειχαν εγκαταστησει οταν το πηρα κατι hotfix debugs.αρα μπορει να ειχαν δει οτι υπαρχει καποιο προβλημα.τωρα οσων αφορα το στησιμο επειδη ξερω 5 πραματα τα καλωδια ειναι κομπλε συνδεδεμενα .αυτο που ενοχλησε πολυ στην αρχη ηταν η συμπεριφορα της καρτας γραφικων και του ηχο δεν του ειχα δωαει πολυ βαρυτητα γιατι 2 μερες το ειχα και δεν ειχα ξεκαθαρη εικονα.ενημερωσα ολους τους drivers απο τα σαιτ των εταιρειων οπως αλλωστε μου ειπε και η ασους να κανω.εβαλα και του τσιπσετ και του ηχου.μετα απο αυτους του ηχου η κατασταση με τον ηχο αλλαξε χειροτερεψε.ενω με τους drivers των windows ο ηχος απο ενα βιντεο π.χ. χανοταν και ηθελε επαναφορτωση ρο βιντεο τωρα πεταει την καρτα της realtek και λεει αποσυνδεθεικε μια υποδοχη.σε βγαζει απ το παιχνιδι.αν κλεισεις τα notifications σταματα ο ηχος στο βιντεο η στο παιχνιδι και συνεχιζει.φιλο δεν εχω να δοκιμασουμε πραματα.δυστυχως.κι αυτο ειναι το μονο μου πισι.το οποιο χθες το πηρα πισω γιατι μου ειπαν αυτο οτι θα παρει εναν μηνα και μαλιστα οτι θα ειναι και τσαμπα.την δευτερα ομως θα το ξαναπαω και θα δειξω και την επικοινωνια με την ασους.πρεπει να μιλησω και με την gigabyte ομως.εαν δεν βρω ακρη θα κανω καταγγελια.εχω ηδη καταθεσει αρνητικες κριτικες οπου μπορω απλα δεν εχουν δηνοσιευτει ακομα στο σκρουτζ εκανες αρνητικες κριτικες στο καταστημα χωρις να ξερεις ακομη τι θα γινει με την υποθεση σου? επειδη στο ειπε καποιος απο δω? ετσι συνεχιστε κ δεν θα μεινει τπτ ανοιχτο.
aOUaS88 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2017 Κατι μ λεει οτι το επομενο μου PC θα ειναι εξολοκληρου EVGA.. ΜΕχρι κ βιδακια EVGA θα παρω μη τυχον κλωτσησουν,να εχω το κεφαλι μου υσηχο... 2
~Palpatin~ Δημοσ. 17 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2017 εκανες αρνητικες κριτικες στο καταστημα χωρις να ξερεις ακομη τι θα γινει με την υποθεση σου? επειδη στο ειπε καποιος απο δω? ετσι συνεχιστε κ δεν θα μεινει τπτ ανοιχτο. Με την συμπεριφορά του Έλληνα καταστηματάρχη να γίνεται ολοένα και χειρότερα ίσως καλό θα μας κάνει. Να μείνουν τουλάχιστον τα σωστά μαγαζιά, το να δινει ο καθένας 1000€ και να παίζει ρωσσικη ρουλέτα με την εγγύηση δεν είναι και το ιδανικό, έτσι δεν είναι; 9
razorblade334 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2017 Μέλος Δημοσ. 17 Ιουνίου 2017 εκανες αρνητικες κριτικες στο καταστημα χωρις να ξερεις ακομη τι θα γινει με την υποθεση σου? επειδη στο ειπε καποιος απο δω? ετσι συνεχιστε κ δεν θα μεινει τπτ ανοιχτο. τι τινα γινει ρε φιλε? το πισι μου το γυρισαν πισω μου ειπαν οτι δεν εχει προβλημα οτι δεν θα βρω το δικιο μου.τις διαβασες οντως τις σελιδες η νομιζεις οτι η καρτα και η μητρικη εχουν παει γι αντικατασταση?θελουν πειστηρια μου ειπανε τι να παω και να παιζω mass effect μεσα στο μαγαζι?τι εννοεις? σκεψου πρωτα και μετα γραφε
Πέτρος Δημοσ. 17 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2017 Τα Win, δικά σου αγορασμένα ή δικά "τους"? Από περιέργεια. Πριν βάλεις νέους οδηγούς, απεγκατέστησες/καθάρισες τους παλιούς?
Maverickj13 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2017 Και μας είπες ότι ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ δεν διάβασες τίποτα!!! Δεν σε καταλαβαινω? Διαφωνεις σε κατι απο οσα εγραψα?
HolyMan Δημοσ. 17 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2017 Με την συμπεριφορά του Έλληνα καταστηματάρχη να γίνεται ολοένα και χειρότερα ίσως καλό θα μας κάνει. Να μείνουν τουλάχιστον τα σωστά μαγαζιά, το να δινει ο καθένας 1000€ και να παίζει ρωσσικη ρουλέτα με την εγγύηση δεν είναι και το ιδανικό, έτσι δεν είναι; δεν εχεις αδικο αλλα στην συγκεκριμενη περιπτωση δν ειδα να του αρνιουνται εγγυηση. εγινε ελεγχος κ δεν βρηκαν καποιο προβλημα. αν γινεται μπορει να ζητησει ελεγχο μπροστα του οχι να κανει αρνητικες για να του αλλαξουν τα κομματια.. τι τινα γινει ρε φιλε? το πισι μου το γυρισαν πισω μου ειπαν οτι δεν εχει προβλημα οτι δεν θα βρω το δικιο μου.τις διαβασες οντως τις σελιδες η νομιζεις οτι η καρτα και η μητρικη εχουν παει γι αντικατασταση?θελουν πειστηρια μου ειπανε τι να παω και να παιζω mass effect μεσα στο μαγαζι?τι εννοεις? σκεψου πρωτα και μετα γραφε τι να σκεφτω? οτι κραζεις ενα καταστημα επειδη δεν βρηκαν καποιο προβλημα κ πας εκβιαστικα με τις αρνητικες ωστε να σου αλλαξουν τα κομματια? ζητα ελεγχο μπροστα σου κ αν τελικα βρουν προβλημα κ δεν σε καλυψουν τοτε κραξε κ κανε αρνητικες. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις