Fulgore Δημοσ. 17 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2017 ευχαριστω petranthe.να και καποιος που βοηθαει αληθινα με κατανοηση Σου αρνηθηκε το καταστημα το rma?Τα πραγματα τα επεστρεψες στο καταστημα να σταλθουν ναι ή οχι? Γιατι προσπαθω να καταλαβω τι παραπανω περιμενεις να διαβασεις που δεν γνωριζεις ηδη.
razorblade334 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2017 Μέλος Δημοσ. 17 Ιουνίου 2017 Επειδη κατι τετοιες καταστασεις ειναι "ου μπλεξεις", ο,τι ειναι να κανεις κανε το οσο πιο γρηγορα γινεται παντως.. Ζορισε τους, ριξε καντιλια δεν ξερω τι αλλα ειναι ντροπη για κατακαινουργιο μηχανημα απο την πρωτη ωρα να εχει προβλημα και αυτοι να σου το παιζουν Κινεζοι. Εγω μαλλον θα τους το πηγαινα πισω κατευθειαν και θα τους εδινα ενα μικρο περιθωριο να μου το επιστρεψουν πληρως λειτουργικο αλλιως η΄τα λεφτα μου πισω η΄θα τους επαιρνε ο διαολος! Συγκεντρωσε στοιχεια, να φαινεται το προβλημα κτλ κτλ κτλ και δειξτους οτι εισαι τοσο τρελαμμενος που μεχρι και μηνυση θα τους κανεις κι εφοσον τους δειξεις οτι τους εχεις απο παντου πιασμενους, παιξε τους οπως πρεπει.. αυτο θα κανω.δεν φανταζεσαι τι νευρα εχω.εδω εχω για ασημαντους λογους.τωρα βραζω ολοκληρος 1
razorblade334 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2017 Μέλος Δημοσ. 17 Ιουνίου 2017 Σου αρνηθηκε το καταστημα το rma?Τα πραγματα τα επεστρεψες στο καταστημα να σταλθουν ναι ή οχι? Γιατι προσπαθω να καταλαβω τι παραπανω περιμενεις να διαβασεις που δεν γνωριζεις ηδη. το πισι το πηγα την δευτερη μερα και το ειχαν τρεις μερες και σημερα το κοιταξαν και με πηραν τηλεφωνο.οπως ειπα κολλαει-παγωνει και δεν μπορω να ακουσω ουτε τραγουδι απροσκοπτα αλλα γι αυτους ειναι φυσιολογικο η οπως ειπαν κανει conflict η καρτα γραφικων που ομως δεν ειναι χαλασμενη γι αυτους.αντιφασεις δλδ
Fulgore Δημοσ. 17 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2017 το πισι το πηγα την δευτερη μερα και το ειχαν τρεις μερες και σημερα το κοιταξαν και με πηραν τηλεφωνο.οπως ειπα κολλαει-παγωνει και δεν μπορω να ακουσω ουτε τραγουδι απροσκοπτα αλλα γι αυτους ειναι φυσιολογικο η οπως ειπαν κανει conflict η καρτα γραφικων που ομως δεν ειναι χαλασμενη γι αυτους.αντιφασεις δλδ Βγαζεις λοιπον την καρτα γραφικων αρχικα και μετα την μητρικη(αφου εχουμε σιγουρευτει οτι αυτα τα 2 ειναι που εχουν το προβλημα,το μεν για την συμπεριφορα στα παιχνιδια και το δε στον ηχο) και λες στο καταστημα να αναλαβει την διαδικασια του rma για αυτα τα 2 προιοντα. Εχεις ειπες και συνομιλια με την Asus να τους δειξεις(με το smartphone)που λενε οτι οντως δεν ειναι φυσιολογικο αυτο που κανει η καρτα και αν θες ρωτας και την gigabyte για την μητρικη για να εχεις και εκει κατι αντιστοιχο. Αν τα κανεις αυτα και σου αρνηθουν την αποστολη τοτε ναι μιλας με ΓΓΚ ή συνηγορο,αλλα μονο σε αυτη την περιπτωση. Τελος απο την στιγμη που εισαι σιγουρος οτι οντως εχεις δικιο σε ολα αυτα,δεν χρειαζεται να εχεις νευρα την ακρη θα την βγαλεις απλα θα παρει λιγο χρονο. 2
ZELOMOTH Δημοσ. 17 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2017 Αν το εχεις ακομα το pc βαλε τιποτα windows 7 ετσι απο περιεργεια να δεις τι θα γινει.... Επισης οταν βγαλεις την καρτα γραφικων δοκιμασε με τα ενσωματωμενα να δεις τι θα παιχτει...Αν κολλαει και με τα ενσωματωμενα τοτε δεν φταιει η καρτα γραφικων.. 1
razorblade334 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2017 Μέλος Δημοσ. 17 Ιουνίου 2017 Οκ ευχαριστω παιδια.θα βγαλω την καρτα να δω και με ενσωματωμενα τι γινεται αν και ολα μπορει να ξεκινουν οσων αφορα τα παγωματα(γιατι δεν εχω μονο με τον ηχο προβλημα.κολλαει το πισι για μισο δευτερο δεν πεφτει ουτε το fps counter.κολλαει τελειως και ξεπαγωνει)να φταιει και το κυκλωμα ηχου.θα ξεκαθαρισει λοιπον η κατασταση οταν εντοπισω το προβλημα κι αφου δειξω τα μειλ της ασους.
Maverickj13 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2017 Ακούστηκαν τα παρακάτω Το DOA ειναι καθαρα και μονο του καταστηματος αγορας. Κοινως ειναι αποκλειστικα αναλογα με το καθε καταστημα αλυσιδα.Υπαρχουν καταστηματα που δινουν 5 μερες DOA,αλλα που δινουν 7 και αλλα που δεν δινουν καθολου.Σύμφωνα με το άρθρο 4, παρ. 10 του ν. 2251/94, σε κάθε σύμβαση από απόσταση ο καταναλωτής έχει δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως εντός 14 ημερολογιακών ημερών (από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος) και σε περίπτωση μη παροχής από τον προμηθευτή υποδείγματος δήλωσης υπαναχώρησης, εντός τριών μηνών (επιστρέφοντας το προϊόν στην αρχική του κατάσταση, χωρίς επιβαρύνσεις εκτός από τα έξοδα επιστροφής). Μπορείτε να υποβάλετε σχετική καταγγελία στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή. Στην περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος έχετε το δικαίωμα κατ'επιλογή σας (σύμφωνα με το άρθρο 540 του Α.Κ).: Α. Να απαιτήσετε, χωρίς επιβάρυνσή σας, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του πράγματος με άλλο εκτός αν μια τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες Β. Να μειώσετε το τίμημα Γ. Να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα. 2
Fulgore Δημοσ. 17 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2017 Αν το εχεις ακομα το pc βαλε τιποτα windows 7 ετσι απο περιεργεια να δεις τι θα γινει.... Επισης οταν βγαλεις την καρτα γραφικων δοκιμασε με τα ενσωματωμενα να δεις τι θα παιχτει...Αν κολλαει και με τα ενσωματωμενα τοτε δεν φταιει η καρτα γραφικων.. Η καρτα γραφικων ομως βλεπω να φταιει απο πλευρας ρολογιων και ειναι κατι που οπως ολα δειχνουν και η Asus που μιλησε ειπε οτι δεν ειναι φυσιολογικο. Σύμφωνα με το άρθρο 4, παρ. 10 του ν. 2251/94, σε κάθε σύμβαση από απόσταση ο καταναλωτής έχει δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως εντός 14 ημερολογιακών ημερών (από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος) και σε περίπτωση μη παροχής από τον προμηθευτή υποδείγματος δήλωσης υπαναχώρησης, εντός τριών μηνών (επιστρέφοντας το προϊόν στην αρχική του κατάσταση, χωρίς επιβαρύνσεις εκτός από τα έξοδα επιστροφής). Μπορείτε να υποβάλετε σχετική καταγγελία στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή. Ναι τι σχεση εχει το παραπανω με την περιπτωση του θεματος μας?
Maverickj13 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2017 Κοινώς, αν το έχει αγοράσει με ηλεκτρονική παραγγελία μπορεί να το επιστρέψει no questions asked.Αν είναι ελαττωματικό έχει τα αντίστοιχα δικαιώματα που ανέφερα. Και σε άλλα θέματα έχω παρατηρήσει ότι προσπαθείς να δικαιολογήσεις το μαγαζί που δεν ακολουθεί τα νόμιμα αναφέροντας πως δεν υπάρχει καμία νομοθεσία. Πραγματικά, καταλαβαίνω οτι ορισμένοι μπορεί να μην ξέρουν τι και αν έχουν πρόβλημα αλλά παρατηρώ μία τακτική στα σχόλια σου που δε μπορώ να την καταλάβω.Είναι δυνατόν να του λένε η Asus δεν έχει DOA και να παραθέτεις τους όρους του καταστήματος? Το κατάστημα μπορεί να γράφει όποιον καταχρηστικό όρο θέλει, δε καταλαβαίνω γιατί μπαίνεις σε αυτή την διαδικασία. Και μαντέψτε αφού το κατάστημα δεν ενημερώνει για DOA ισχύει το ακόλουθοΣε περίπτωση που δεν έχουμε ενημερωθεί από το κατάστημα για το δικαίωμά μας να υπαναχωρήσουμε από τη σύμβαση (την αγορά δηλαδή) καθώς και για τις λεπτομέρειες της υπαναχώρησης (προϋποθέσεις, προθεσμία, διαδικασίες), τότε το δικαίωμά μας για υπαναχώρηση παρατείνεται κατά δώδεκα μήνες από τη λήξη της αρχικής προθεσμίας 3
razorblade334 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2017 Μέλος Δημοσ. 17 Ιουνίου 2017 Κοινώς, αν το έχει αγοράσει με ηλεκτρονική παραγγελία μπορεί να το επιστρέψει no questions asked. Αν είναι ελαττωματικό έχει τα αντίστοιχα δικαιώματα που ανέφερα. Και σε άλλα θέματα έχω παρατηρήσει ότι προσπαθείς να δικαιολογήσεις το μαγαζί που δεν ακολουθεί τα νόμιμα αναφέροντας πως δεν υπάρχει καμία νομοθεσία. Πραγματικά, καταλαβαίνω οτι ορισμένοι μπορεί να μην ξέρουν τι και αν έχουν πρόβλημα αλλά παρατηρώ μία τακτική στα σχόλια σου που δε μπορώ να την καταλάβω. Είναι δυνατόν να του λένε η Asus δεν έχει DOA και να παραθέτεις τους όρους του καταστήματος? Το κατάστημα μπορεί να γράφει όποιον καταχρηστικό όρο θέλει, δε καταλαβαίνω γιατί μπαίνεις σε αυτή την διαδικασία. Και μαντέψτε αφού το κατάστημα δεν ενημερώνει για DOA ισχύει το ακόλουθο Σε περίπτωση που δεν έχουμε ενημερωθεί από το κατάστημα για το δικαίωμά μας να υπαναχωρήσουμε από τη σύμβαση (την αγορά δηλαδή) καθώς και για τις λεπτομέρειες της υπαναχώρησης (προϋποθέσεις, προθεσμία, διαδικασίες), τότε το δικαίωμά μας για υπαναχώρηση παρατείνεται κατά δώδεκα μήνες από τη λήξη της αρχικής προθεσμίας Σ ευχαριστω maverikj13. Ηταν πολυ βοηθητικα αυτα που εγραψες οπως και ολοι σας
Fulgore Δημοσ. 17 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2017 να δικαιολογήσεις το μαγαζί που δεν ακολουθεί τα νόμιμα αναφέροντας πως δεν υπάρχει καμία νομοθεσία. Πραγματικά, καταλαβαίνω οτι ορισμένοι μπορεί να μην ξέρουν τι και αν έχουν πρόβλημα αλλά παρατηρώ μία τακτική στα σχόλια σου που δε μπορώ να την καταλάβω Ουτε εγω καταλαβαινω τι εννοεις και μαλλον με μπερδευεις με καποιον αλλο με αυτα που λες. Δικαιολογω λεει το καταστημα που δεν ακολουθει τα νομιμα. Εγραψαν για το καταστημα αν προσφερει DOA και εγω ανεφερα τους ορους χρησης του που αναγραφει οτι δεν προσφερει κατι τετοιο και αυτο σημαινει οτι παιρνω το μερος του καταστηματος,μαλιστα..... Τελος παντως για να τελειωνουμε γιατι πολυ το κουρασαμε το θεμα,ας επιστραφουν τα προιοντα στο καταστημα να αναλαβει αυτο την διαδικασια του rma και βλεπουμε.
Sakiz105 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2017 Btw ολα αυτα που αναφερεις μου θυμιζουν κατασταση στραβομενα pins μητρικης που κανουν βραχυκύκλωμα.Αν τον εστησες εσυ τον υπολογιστη βγαλε τον επεξεργαστη και κοίτα αν είναι όλα σωστά.Αν όχι πηγαινέ τον όπως τον έστησαν αυτοί να μην σου πουν ότι τα στράβωσες εσύ
UsualSuspect__ Δημοσ. 17 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2017 Εισαι σιγουρος οτι Asus και gigabyte δεχονται απευθειας προιοντα που δεν εχουν αγοραστει κατευθειαν απο αυτες προς rma αφου εχουν αγοραστει απο πωλητη? Αυτο δεν το γνωριζω να πω την αληθεια(βασικα δεν εχω αγορασει τιποτα απο το εν λογω καταστημα),αλλα το εχω δει γενικα οτι τα σκρουτζομαγαζα κοιταζουν παρα πολυ τις αρνητικες κριτικες,αφου το skroytz ειναι η μονη πηγη διαφημισης που εχουν εναντι του ανταγωνισμου. Δεν προκειται σχεδον ποτε να δουμε καποιο μικρο σκρουτζομαγαζο σε διαφημιση στην τηλεοραση. Δεν είμαι 100% σίγουρος πως δέχονται, αλλά είμαι σίγουρος πως μαζί τους θα βγάλει σίγουρα άκρη. Όσο για το δεύτερο quote, έτυχε με μένα και γιαυτό το έγραψα. Δεν ήταν βέβαια κάτι τόσο ακριβό όπως ολόκληρο το σύστημα του ts, αλλά δεν έχει να λέει κάτι.
Πέτρος Δημοσ. 17 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 17 Ιουνίου 2017 @ΤS, επειδή όντως όλα αυτά μαζί (από την πλευρά του μηχανήματος) φαίνονται λίγο περίεργα, και επειδή το μηχάνημα όπως γράφεις το έστησε το μαγαζί (και αυτοί ακόμα το έχουν, αν κατάλαβα καλά?): 1) Ζήτα κατηγορηματικά η οποιαδήποτε επικοινωνία-ενημέρωση για την κατάσταση του μηχανήματος, για τα ευρήματα του ελέγχου, για τα προτεινόμενα από την πλευρά τους επόμενα βήματανα γίνεται μέσω email τους, του καταστήματος (όχι μέσω τηλεφώνου, όχι στο μιλητό εκεί, όχι μέσω του μήτσος@μάιόουνμέιλ.γρ). Αυτό, για να τους κοπούν μαχαίρι οι γελοιότητες περί "δεν έχει τίποτα, μην το στείλουμε στην ASUS/Giga/κλπ, κι αν το στείλουμε κι αυτοί το ίδιο θα πουν και κάνουν, είναι φυσιολογικό να μη λειτουργεί ο ήχος". Αποτελεί το παραπάνω τον μοναδικό τρόπο εξασφάλισης στην αστεία χώρα μας. 2α) Αν έχεις πάρει το μηχάνημα πίσω και έχεις κάποιον γνωστό-φίλο που να γνωρίζει περισσότερα από εσένα (δεν είναι προσβολή, σε καμμία περίπτωση δεν θέλω να σε θίξω), φώναξέ τον, πάρε και μερικές μπύρες-πίτσες να σου ξεστήσει και ξαναστήσει το μηχάνημα από την αρχή, τουλάχιστον σε θέμα BIOS-OS-Drivers-s/w. Προσωπικά, δεν έχω πετύχει ούτε ένα κατάστημα (μεγάλο ή μικρό, αλυσίδα ή της γειτονιάς) στο αντικείμενο, που οι "τεχνικοί" του να είναι στοιχειωδώς καταρτισμένοι και κυρίως να ασχολούνται έστω και ένα λεπτό μετά το 1ο boot, (σε βάθος χρόνου και επαναλαμβανόμενα...τυχαίνει κάποιος-κάπου της προκοπής, αλλά μέχρι εκεί). Στην καλύτερη περίπτωση ξέρουν απλά να συναρμολογούν σωστά το μηχάνημα, αλλλα πέραν τούτου, τίποτα. Πιθανό το h/w conflict, πιθανό το ελαττωματικό h/w, αλλά αν δεν "στηθεί" σωστά το λειτουργικό μαζί με οδηγούς, δεν θα βγει άκρη. 2β) Ο ίδιος φίλος-γνωστός, ακόμα καλύτερα αν έχει και ο ίδιος μαζί του τον "πύργο" του, να κάνετε τράμπες κάρτες γραφικών, να δείτε πώς λειτουργεί η δική σου στο μηχάνημά του, πως λειτουργεί η δική του σε εσένα. 3) Ακριβώς επειδή στήθηκε από το κατάστημα το μηχάνημα, τους αλλάζεις τον αδόξαστο μέχρι να το κάνουν να λειτουργήσει σωστά. Είναι ευθύνη τους (δεν μιλάω για εγγύηση, χαλασμένα κλπ). Απλά αν είναι εφικτό, χωρίς να πολλές παρεμβάσεις, να ρίξει ο φίλος και μία ματιά στο εσωτερικό για τίποτα εμφανώς κουλό (ξεχνάνε τα μανάρια μου να συνδέσουν τα καλώδια τις περισσότερες φορές). 4α) Αν σου αρνηθούν το (1) και συνεχίσουν τα "αστεία" που λένε, καταγγελία (βάλε και σκρουτζ ότι θέλεις, αλλά καταγγελία) ΓΓΚ και όποιον άλλο (και συνήγορος, νομίζω). 4β) Αν σου στείλουν απάντηση, και επιμένουν στα "όλα καλά", καταγγελία. Ενημέρωσέ μας κι εδώ. εδιτ: Τώρα που είδα και το άλλο θέμα σου, αποκλειστικά για την κάρτα, εκεί δεν είχες θέματα με ήχο κλπ? 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις