Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Επειδη μιλαμε για συνθηκες παρκαρισματος και τι ταχυτητα βαζουμε για να το ακινητοποιησουμε...

- Οταν ειναι σβηστος ο κινητηρας

- Εχεις κουμπωσει οπισθεν

- Σπρωχνεις (εσυ ή ο κατηφορος αν προτιμας) προς τα μπροστα  το αυτοκινητο.

 

Ο κινητηρας δε γυριζει αναποδα?

 

Τι το κρατει να μη γυρισει αναποδα? Υπαρχει καποιο εξαρτημα και ποιο το ονομα του?

Ερωτω γιατι οπως λετε, δε ξερω πως δουλευει μηχανολογικα.

 

Να μη κουραζεσαι, ΤΙΠΟΤΑ δε τον κραταει να μη γυρισει αναποδα. Δεν υπαρχει τετοιο εξαρτημα.

 

Ο κινητήρας γυρίζει μόνο προς μια φορά. Η όπισθεν κινεί το όχημα αντίθετα γιατί έχει επιπλέον γρανάζι που αλλάζει τη φορά ΣΤΗ ΜΕΤΑΔΟΣΗ. ΑΛΙΜΟΝΟ αν γύριζε ανάποδα ο κινητήρας. Αν ήταν ηλεκτροκίνητο μπορεί...

Εγώ αποφεύγω παρκαρίσματα με όπισθεν σε ανηφόρες μεγάλων κλίσεων για τους λόγους που προαναφέρθηκαν. ΞΕΣΚΙΖΕΙΣ το δίσκο πλατώ. Προτιμώ να το παρκάρω 10 λεπτά με τα πόδια πιο μακρυά. Άσε που σου βγαίνει η πίστη για να παρκάρεις-ξεπαρκάρεις.

  • Like 4
  • Απαντ. 30
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...