Προς το περιεχόμενο

Παρκαρισμα σε δρομο με μεγαλη κλιση


redhotstef

Προτεινόμενες αναρτήσεις

νομιζω οτι χωρίς χειρόφρενο η ταχύτητα σε κρατάει σε μικρή γενικά ανηφόρα/κατηφόρα. σε καμια γερή θα το ψάχνεις.

 

γενικά αποφεύγω να ταφήνω σε δρόμο με μεγάλη κλίση. αιντε και ταχεις βαλει ολα και εισαι κομπλέ. θα βρεις κανα σουμάχερ παρκαρισμένο πίσω/μπροστα σου και θα στο κανει καινουριο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 30
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συν την απειρη φθορα σε δισκο-πλατο απο το τρελο συμπλεκταρισμα με την οπισθεν. Και πολλες στροφες στον κινητηρα για να συμπλεκταρεις επισης...

Στο δικο μου βρωμοκοπαει ο δισκος καθε φορα που το παρκαρω με οπισθεν σε ανηφορα με μεγαλη κλιση και γενικα το λυπαμαι καθε φορα που πρεπει να το παρκαρω σε δρομο με μεγαλη κλιση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οτι ειπαν τα παιδια,ταχυτητα και στριμμενες ροδες.και μαζι και χειροφρενο.

με ταχυτητα μεσα,το αυτοκινητο δεν παει πουθενα.καλο ειναι να βαζεις την αναποδη ταχυτητα απο την κλιση της κατηφορας (δηλαδη εαν ειναι να τσουλησει προς τα πισω,βαζεις πρωτη και το αντιστροφο).

να κοπει η ντιζα πολυ δυσκολο αλλα οχι αδυνατο.το αυτοκινητο ειναι ηδη σταματημενο και απλα η ντιζα πρεπει να κραταει το βαρος του αυτοκινητου.δεν εχει ορμη.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σηκώστε το χειρόφρενο και εφόσον το κρατάει, μαζί με ταχύτητα μέσα είστε ασφαλείς.

 

Το πρόβλημα με την ταχύτητα είναι ότι αυτό που κρατάει το αμάξι είναι η συμπίεση του μοτέρ και όχι οι τριβές. Αν υπάρχει μόνο η ταχύτητα να το κρατάει κάποια στιγμή θα φύγει η συμπίεση και θα τσουλίσει λίγους πόντους, έως ότου συμπιεστεί ο επόμενος κύλινδρος κ.ο.κ.

Για αυτό αμάξι σε δρόμο με κλίση μόνο με ταχύτητα είναι ΠΟΛΥ ΕΠΪΦΟΒΟ. Το λέω γιατί σε παγωνιές πολλοί αποφεύγουν το χειρόφρενο για να μην κολλήσουν τα ταμπούρα.

 

Το 1η στην ανηφόρα και όπισθεν στην κατατηφόρα έχει νόημα αν καταλάθος βάλει μπρος κανείς με ταχύτητα. Δε θα του φύγει τόσο πολύ. Αλλιώς, το καλύτερο είναι να βάζει κανείς την πιο κοντή σχέση στο κιβώτιό του, που στα περισσότερα οχήματα είναι η 1η και όχι η όπισθεν.

 

...και βέβαια αυτό που είπαν να είναι στριμμένες οι ρόδες με τρόπο που αν φύγει το αυτοκίνητο να πάει προς το πεζοδρόμιο ή το πιο κοντινό εμπόδιο.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στριμμένη ρόδα σε πεζοδρόμιο. Με ταχύτητα μόνο σε μεγάλες ανηφόρες / κατηφόρες σίγουρα δεν κρατάει. Το έχω δοκιμάσει με αρκετά αυτοκίνητα και πηδάει!!!

 

Χειρόφρενο, ταχύτητα και ρόδα εν ολίγοις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μονο ο nickolas πετυχε (λιγο) το σωστο. Αν και δεν ειναι βεβαιο οτι το καταλαβαινει πληρως.

 

Οταν γυριζει ΑΝΑΠΟΔΑ ο κινητηρας, ΔΕΝ εχει συμπιεση. ΝΟΜΟΣ.

 

Συνεπως, στον κατηφορο βαζουμε 1η ταχυτις.

Και στον ανηφορο...Μαντεψτε.

 

Περιμενω απαντησεις

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οταν γυριζει ΑΝΑΠΟΔΑ ο κινητηρας, ΔΕΝ εχει συμπιεση. ΝΟΜΟΣ.

 

 

Εμμμ... ο κινητήρας ξέρεις πως δουλεύει, ποιά είναι η δομή του;

 

Αν ναι, τότε καταλαβαίνεις οτι το παραπάνω, είναι τεράστιο λάθος.

 

Επίσης, ο κινητήρας πάντα γυρνά με την ίδια φορά, είτε 1η, είτε όπισθεν....

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οταν παρκαρουμε αυτοκινητο σε ανηφορες η κατηφορες (χωρια που μερικοι δυσκολευομαστε), δεν ειναι επιφοβο να κοπει το συρμα του χειροφρενου; Δεν ασκειται περίσσοτερη δυναμη στο χειροφρενο; Και πες οτι βαζεις ταχυτητα πρωτη η οπισθεν αναλογα τη κλίση, το αμαξι θα κρατηθει με τη ταχυτητα μεσα του η ολα αυτα ειναι θεωρίες;

 

Πετρουπολη και Βυρωνα εχω δει ανηφορες που λεω ουτε με πόδηλατο δεν μπορω να μεινω στάσιμος, φοβαμαι μη κοπουν τα συρματα απο τα φρενα.

 

Εχω φοβια γενικα.. Ειχα δει πριν καιρο ενα ντοκυμαντερ στο μακεδονια tv, ενα αεροπλανο επεσε επειδη κοπηκαν τα συρματα απο τα φτερα του που βοηθουσαν την ανωση η καθοδο, λογω φθορας.

 

Ξερουμε ποσο παχος εχουν τα συρματα στο χειροφρενο;

μου θύμησες κάποτε που είχα μια γκόμενα στο βύρωνα..

 

λοιπόν όταν παρκάρεις σε κάτι τέτοια μέρη έχεις 3 μέτρα ασφάλειας:

 

1) χειρόφρενο.. προφανώς

2) ταχύτητα (συνήθως κρατάει μια χαρά το αυτοκίνητο) αν αστοχήσει το χειρόφρενο

3) στρίβεις τις ρόδες προς το πεζοδρόμιο (ανάλογα τη κλίση και προς τα πού είναι η μούρη σου)  οπότε ακόμα και αν αποτύχουν τα δύο παραπάνω το αυτοκίνητο θα σταματήσει εκεί και δε θα πάει πουθενά 

 

με τα παραπάνω δεν έχει φύγει ποτέ κανένα αυτοκίνητο 

Μήπως η ντίζα όταν είναι καινούργια μετά από λίγο χαλαρώνει; Έχω ξανακούσει σε καινούργιο αυτοκίνητο να έχει λυθεί το χειρόφρενο.

η ντίζα χαλαρώνει αν σηκώνεις χειρόφρενο σαν μανιακός, αν το κάνεις ήρεμα δε χαλαρώνει (στο λέω έχοντας ξεχαρβαλώσει χειρόφρενο και αφού έβαλα μυαλό είχα στη συνέχεια χειρόφρενο που είναι μια χαρά επί δέκα χρόνια) 

 

βασικά αν κάνει βάρβαρες κινήσεις μέσα στο αυτοκίνητο η ντίζα είναι το τελευταίο που πρέπει να σε απασχολεί 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οταν γυριζει ΑΝΑΠΟΔΑ ο κινητηρας, ΔΕΝ εχει συμπιεση. ΝΟΜΟΣ.

 

AXAXAXAXAXAXAXAX

AXAXAXAXAXAXAXAX

AXAXAXAXAXAXAXAX

AXAXAXAXAXAXAXAX

AXAXAXAXAXAXAXAX

AXAXAXAXAXAXAXAX

AXAXAXAXAXAXAXAX

AXAXAXAXAXAXAXAX

AXAXAXAXAXAXAXAX

AXAXAXAXAXAXAXAX

AXAXAXAXAXAXAXAX

AXAXAXAXAXAXAXAX

AXAXAXAXAXAXAXAX

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

 

ΝΟΜΟΣ !!!!!!

ΝΟΜΟΣ ΛΕΕΙ !!!!

 

Με εκανες σκουπιδι, μου εκαψες τα μυαλα!!

Εχω δακρυσει!!!!

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμμμ... ο κινητήρας ξέρεις πως δουλεύει, ποιά είναι η δομή του;

 

Αν ναι, τότε καταλαβαίνεις οτι το παραπάνω, είναι τεράστιο λάθος.

 

Επίσης, ο κινητήρας πάντα γυρνά με την ίδια φορά, είτε 1η, είτε όπισθεν....

Επειδη μιλαμε για συνθηκες παρκαρισματος και τι ταχυτητα βαζουμε για να το ακινητοποιησουμε...

- Οταν ειναι σβηστος ο κινητηρας

- Εχεις κουμπωσει οπισθεν

- Σπρωχνεις (εσυ ή ο κατηφορος αν προτιμας) προς τα μπροστα  το αυτοκινητο.

 

Ο κινητηρας δε γυριζει αναποδα?

 

Τι το κρατει να μη γυρισει αναποδα? Υπαρχει καποιο εξαρτημα και ποιο το ονομα του?

Ερωτω γιατι οπως λετε, δε ξερω πως δουλευει μηχανολογικα.

 

Να μη κουραζεσαι, ΤΙΠΟΤΑ δε τον κραταει να μη γυρισει αναποδα. Δεν υπαρχει τετοιο εξαρτημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Nομίζω είναι μύθος πως βάζουμε όπισθεν στην κατηφόρα, και πρώτη στην ανηφόρα.

Πρέπει να το είχα δοκιμάσει πριν χρόνια, αλλά ευκαιρία να το επαναλάβω.

Επίσης παίζει ρόλο και η θερμοκρασία του κινητήρα, στο πόση αντίσταση θα προβάλει με ταχύτητα μέσα.

Μήπως λείπει ένα «δεν» από την δεύτερη πρόταση;

Σε άλλο φόρουμ ένα επίσης έξυπνος, πήρε το mini πρώτη μέρα και ανασφάλιστο να «πάει για καφέ» και του έφυγε στην κατηφόρα.......

 

 

Αυτό ήθελα να ρωτήσω κι εγώ, έχει νόημα να το κάνουμε;

 

 

 

 

Συνεπως, στον κατηφορο βαζουμε 1η ταχυτις.

Και στον ανηφορο...Μαντεψτε.

 

 

 

 

Παιδιά μια δοκιμή θα σας πείσει. Τόσε ανηφόρες/κατηφόρες έχουμε. 

 

Σε ανηφόρα. Σβήσε μηχανή (*), σηκωσε χειρόφρενο, ασε το φρένο. βάλε πρώτη. Μετά κατεβασε χειροφρενο. Στη χειρότερη το αμαξι θα παει 1-2 εκατοστά πίσω. Βαλε το δεξί πόδι πάνω στο φρένο, έτοιμο να πατήσει και με το αριστερο πάτα συμπλέκτη. Το αμαξι θα αρχίσει να τσουλα. ΠΑΤΑ ΦΡΕΝΟ, ΑΣΕ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ, ΣΗΚΩΣΕ ΧΕΙΡΟΦΡΕΝΟ. Τελος δοκιμής. 

 

Σε κατηφορα το αναλογο με οπισθεν στο κιβώτιο.

 

(*)Λέω σβήσε μηχανή, ώστε να την είχες μολις αναμμένη και τα φρένα να εχουν ακομα πίεση να λειτουργήσουν. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να μη κουραζεσαι, ΤΙΠΟΤΑ δε τον κραταει να μη γυρισει αναποδα. Δεν υπαρχει τετοιο εξαρτημα.

 

Βάλε όπισθεν και προσπάθησε να σπρώξεις εσύ το αυτοκίνητο μπροστά σε δρόμο χωρίς κλίση.

 

Αν σου φαίνεται βαρύ, τότε σε μια μηχανή βάλε 1η, και σπρώξτη προς τα πίσω.

 

Σύμφωνα με αυτό που λες, δεν θα βρεις κάποια αντίσταση. Για να σε δω........

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...