Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Οταν παρκαρουμε αυτοκινητο σε ανηφορες η κατηφορες (χωρια που μερικοι δυσκολευομαστε), δεν ειναι επιφοβο να κοπει το συρμα του χειροφρενου; Δεν ασκειται περίσσοτερη δυναμη στο χειροφρενο; Και πες οτι βαζεις ταχυτητα πρωτη η οπισθεν αναλογα τη κλίση, το αμαξι θα κρατηθει με τη ταχυτητα μεσα του η ολα αυτα ειναι θεωρίες;

 

Πετρουπολη και Βυρωνα εχω δει ανηφορες που λεω ουτε με πόδηλατο δεν μπορω να μεινω στάσιμος, φοβαμαι μη κοπουν τα συρματα απο τα φρενα.

 

Εχω φοβια γενικα.. Ειχα δει πριν καιρο ενα ντοκυμαντερ στο μακεδονια tv, ενα αεροπλανο επεσε επειδη κοπηκαν τα συρματα απο τα φτερα του που βοηθουσαν την ανωση η καθοδο, λογω φθορας.

 

Ξερουμε ποσο παχος εχουν τα συρματα στο χειροφρενο;

  • Like 1
  • Απαντ. 30
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Αν και δυσκολο για αυτο αφηνουμε μεσα ταχυητητα και αν ειναι κατηγορα οπισθεν οταν σβησουμε και τις ροδες να εχουν κλιση προς το πεζοδρομια να βρει κοντρα το αμαξι αν ξεκινησει .

  • Like 7
Δημοσ.

Δε κόβεται έτσι απλα και ευκολα η ντιζα.

Επισης η ταχυτητα θα το κρατησει

Δοκιμασε καμια φορα να δεις.

  • Like 2
Δημοσ.

Δε κόβεται έτσι απλα και ευκολα η ντιζα.

Επισης η ταχυτητα θα το κρατησει

Δοκιμασε καμια φορα να δεις.

 

Μην τον τρομαξουμε και ...τραβαει το χειροφρενο μεχρι να σπασει . Με λυμενο  χειροφρενο να δοκιμασει με ταχυτητα μεσα.

  • Like 2
  • Moderators
Δημοσ.

Και στην τρελη περιπτωση της πολυ μεγαλης κλισης βαζεις και μια πετρα να μπλοκαρεις τον τροχο. 

ΥΓ: αναλογα το πως κοιταει το αμαξι βαζεις 1η/οπισθεν

  • Like 2
Δημοσ.

Tο να κοπεί η ντίζα είναι κάπως δύσκολο αλλά καθόλου δύσκολο δεν είναι να χαλαρώσει γι αυτό πάντα ταχύτητα το κιβώτιο, ρόδες στριμμένες προς την πλευρά του πεζοδρομίου και ένας τάκος ή πέτρα σε μια ρόδα. Δε πρόκειται να πάει πουθενά.

  • Like 2
Δημοσ.

Εμενα ειναι χαλαρο το χειροφρενο.

Οκ σε μεγαλες κλισεις φυσικα δε το αφηνω.

Σε ηπιες, και μονο ταχυτητα να βαλω θα ειναι οκ.

Δημοσ.

Παρκαρεις ετσι ωστε να βρισκει το λαστιχο στον πεζοδρομιο σε περιπτωση που λυθει το χειροφρενο και παντα ταχυτητα αντιθετη μεσα, βεβαια αυτο δεν ειναι παντου εφικτο . Αν και οπως ειπανε δεν νομιζω οτι υπαρχει θεμα.

  • Like 1
Δημοσ.

Φίλος πριν από 8 χρόνια είχε ένα corsa opc του κουτιού,και το άφησε σε μια κατηφόρα για δυο λεπτα με αναμενη την μηχανή,ήθελε να πάρει κάτι από το σπίτι του.Απο όσο θυμάμαι αυτό που έγινε η κόπηκε η ντιζα η χαλαρωσε! Και φεύγει και σκάει πάνω σε κάτι σύρματα ζημιά 3000€ συν το ότι ήταν και καινούργιο όποτε διπλός ο πόνος.Παλι καλά που είχε μεικτή!Παντα με ταχύτητα παιδιά όταν παρκάρετε!

  • Like 1
Δημοσ.

Φίλος πριν από 8 χρόνια είχε ένα corsa opc του κουτιού,και το άφησε σε μια κατηφόρα για δυο λεπτα με αναμενη την μηχανή,ήθελε να πάρει κάτι από το σπίτι του.Απο όσο θυμάμαι αυτό που έγινε η κόπηκε η ντιζα η χαλαρωσε! Και φεύγει και σκάει πάνω σε κάτι σύρματα ζημιά 3000€ συν το ότι ήταν και καινούργιο όποτε διπλός ο πόνος.Παλι καλά που είχε μεικτή!Παντα με ταχύτητα παιδιά όταν παρκάρετε!

 

 

Οι βλακειες πληρωνοντε .

  • Like 2
  • Sad 1
Δημοσ.

Οι βλακειες πληρωνοντε .

Κριμα που δεν του το κλεψανε κιολας να βαλει μυαλο με την τεμπελια του και να μην τον καλυπτε η ασφαλιστικη γιατι ειχε εγκαταληψει το αυτοκινητο με τα κλειδια στη μηχανη και αναμμενο.

  • Like 4
Δημοσ.

Μήπως η ντίζα όταν είναι καινούργια μετά από λίγο χαλαρώνει; Έχω ξανακούσει σε καινούργιο αυτοκίνητο να έχει λυθεί το χειρόφρενο.

  • Like 1
Δημοσ.

Nομίζω είναι μύθος πως βάζουμε όπισθεν στην κατηφόρα, και πρώτη στην ανηφόρα.

Πρέπει να το είχα δοκιμάσει πριν χρόνια, αλλά ευκαιρία να το επαναλάβω.

Επίσης παίζει ρόλο και η θερμοκρασία του κινητήρα, στο πόση αντίσταση θα προβάλει με ταχύτητα μέσα.


Μήπως η ντίζα όταν είναι καινούργια μετά από λίγο χαλαρώνει; Έχω ξανακούσει σε καινούργιο αυτοκίνητο να έχει λυθεί το χειρόφρενο.

Μήπως λείπει ένα «δεν» από την δεύτερη πρόταση;

Σε άλλο φόρουμ ένα επίσης έξυπνος, πήρε το mini πρώτη μέρα και ανασφάλιστο να «πάει για καφέ» και του έφυγε στην κατηφόρα.......

  • Like 1
Δημοσ.

Nομίζω είναι μύθος πως βάζουμε όπισθεν στην κατηφόρα, και πρώτη στην ανηφόρα.

Πρέπει να το είχα δοκιμάσει πριν χρόνια, αλλά ευκαιρία να το επαναλάβω.

Επίσης παίζει ρόλο και η θερμοκρασία του κινητήρα, στο πόση αντίσταση θα προβάλει με ταχύτητα μέσα.

Μήπως λείπει ένα «δεν» από την δεύτερη πρόταση;

Σε άλλο φόρουμ ένα επίσης έξυπνος, πήρε το mini πρώτη μέρα και ανασφάλιστο να «πάει για καφέ» και του έφυγε στην κατηφόρα.......

Αυτό ήθελα να ρωτήσω κι εγώ, έχει νόημα να το κάνουμε;

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...