savvinio82 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2017 Καλησπέρα αν κάνω αίτημα φορητότητας μεσω του σαιτ της wind, ειναι δεσμευτικο να παω μετα; θα έχω καποια ποινή αν τελικά το μετανιώσω?
bill2015 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2017 αφου θα κανεις την αιτηση θα σε καλεσουν για επιβαιβαιωση στοιχειων θα υπογραγραψεις και αφου υπογραψεις τοτε ξεκινανε ολα σε καλουν απο την εταιρια σου για προσφορα και αφου δεκτεις θα στειλεις ακυρωτικο στη wind
jkoukos Δημοσ. 16 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2017 Σύμφωνα με τους όρους των συμβολαίων της Wind, έχεις το δικαίωμα να υπαναχωρήσεις αζημίως έως 14 ημέρες από την υπογραφή της σύμβασης 5.7. Σε περίπτωση που η Σύμβαση συνάπτεται εξ αποστάσεως ή εκτός εμπορικού καταστήματος, ο Πελάτης έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει από την παρούσα εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από της λήψεως της παρούσας. Η υπαναχώρηση λαμβάνει χώρα αζημίως. Ο Πελάτης χρεώνεται μόνον για τη χρήση των Τηλεπικοινωνιακών Υπηρεσιών για το διάστημα μέχρι την υπαναχώρησή του. Επίσης βάσει κανονισμού φορητότητας, έχεις δικαίωμα ακύρωσης της φορητότητας έως 3 ημέρες πριν από την ημερομηνία κατασκευής του βρόχου από τον νέο πάροχο, για την οποία έχεις σχετική ειδοποίηση.
savvinio82 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2017 Μέλος Δημοσ. 18 Ιουνίου 2017 το ιδιο ισχυει αν κανω φορητότητα και απο hol se cyta?
aGka8l Δημοσ. 18 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2017 Το πανηγύρι με τις φορητοτητες για αντιπροσφορες έχει σταματήσει εδώ και κάνα 6μηνο . Αν θες να μείνεις στην hol δεξου την προσφορά που σου δώσανε αν θες να φύγεις άλλαξε πάροχο μην κάνεις αίτηση αν θες αντιπροσφορα γιατί θα φας τα μούτρα σου 2
turbat0s Δημοσ. 18 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2017 Το πανηγύρι με τις φορητοτητες για αντιπροσφορες έχει σταματήσει εδώ και κάνα 6μηνο . Δε νομίζω, αλλά για λέγε... μην κάνεις αίτηση αν θες αντιπροσφορα γιατί θα φας τα μούτρα σου Πολύ απειλητικό ακούγεται αυτό, τί εννοείς?
tyf Δημοσ. 18 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2017 ζητα ρε φιλε μια καλη προσφορα απο Hol. πες ειμαι πελατης μου καναν αντιπροσφορα και δεν θελω να φυγω. καντε μου μια καλη προσφορα να μεινω σε εσας. και τελειωσε το θεμα.
jkoukos Δημοσ. 18 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2017 το ιδιο ισχυει αν κανω φορητότητα και απο hol se cyta? Cosmote και Forthnet, ισχύουν ότι και στην Wind. Σε Cyta και Vodafone, για ακύρωση φορητότητας ισχύει το το ίδιο, αλλά όχι για το δικαίωμα υπαναχώρησης. Εδώ, ισχύει για 14 αρκεί να μην έχει ενεργοποιηθεί η υπηρεσία, όπως αναφέρεται στα συμβόλαιά τους.
aGka8l Δημοσ. 18 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2017 Δε νομίζω, αλλά για λέγε... Πολύ απειλητικό ακούγεται αυτό, τί εννοείς? Θα πάει σε πάροχο που δε θέλει για να πάρει καλύτερη προσφορά από τον προηγούμενο και δεν θα προλάβει να ακυρώσει καθώς για κάποιο λόγο οι φορητοτητες γίνονται γρηγορότερα από τι παλιότερα
turbat0s Δημοσ. 18 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2017 Θα πάει σε πάροχο που δε θέλει για να πάρει καλύτερη προσφορά από τον προηγούμενο και δεν θα προλάβει να ακυρώσει καθώς για κάποιο λόγο οι φορητοτητες γίνονται γρηγορότερα από τι παλιότερα Έχω την αίσθηση ότι αν ο παλιός πάροχος δε δώσει έγκριση για τη φορητότητα (άρα ασφαλώς θα έχει προηγηθεί επικοινωνία με τον πελάτη για αντιπροσφορά), δεν πραγματοποιείται η αλλαγή.
jkoukos Δημοσ. 19 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2017 Ο παλιός πάροχος εκ του κανονισμού μπορεί να αρνηθεί την φορητότητα για συγκεκριμένους λόγους, στους οποίους δεν περιλαμβάνεται κάτι σχετικό με οικονομικά δεδομένα. Υποχρεούται δε, να εγκρίνει την φορητότητα εντός 6 εργάσιμων ωρών ή το αργότερο την επόμενη εργάσιμη ημέρα. Το όριο των 3 εργάσιμων ημερών για ακύρωση της φορητότητας, συνήθως είναι επαρκές για όλους τους παρόχους (εκτός ΟΤΕ), αφού συνήθως παίρνει λίγο παραπάνω. Μόνο στον ΟΤΕ, που είναι δικές του οι γραμμές, γίνονται γρηγορότερα όλες οι εργασίες και σ' αυτόν στην πλειοψηφία των περιπτώσεων δεν επαρκή το 3ήμερο.
l337 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 19 Ιουνίου 2017 Δε νομίζω, αλλά για λέγε... Πολύ απειλητικό ακούγεται αυτό, τί εννοείς? Έχει δίκιο ο AGka8I σε αυτό που γράφει. Επίσης σε ένα μεγάλο παρόχο (δεν θα ήθελα να γράψω ποιον) έχει αλλάξει εδώ και λίγο καιρό η πολιτική και η εσωτερική διαδικασία για τις περιπτώσεις αυτές.
helena_n Δημοσ. 24 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 24 Ιουνίου 2017 (επεξεργασμένο) Επίσης βάσει κανονισμού φορητότητας, έχεις δικαίωμα ακύρωσης της φορητότητας έως 3 (***εργάσιμες) ημέρες πριν από την ημερομηνία κατασκευής του βρόχου από τον νέο πάροχο, για την οποία έχεις σχετική ειδοποίηση. To'χω δει κι εγώ αυτό το σκηνικό με τις πρόωρες ενεργοποιήσεις που αναφέρει εμμέσως πλην σαφώς ο aGka8l. Πχ φίλος μου πρόσφατα έκανε αίτηση φορητότητας από Vodafone σε Forthnet. Μια μέρα αργότερα πήρε αντιπροσφορά από Vodafone, την δέχτηκε κι έστειλε αμέσως fax υπαναχώρησης στη Forthnet. Μερικές ώρες αργότερα πήρε SMS από Forthnet ότι η ενεργοποίηση έχει οριστεί να γίνει μετά από 2 εργάσιμες μέρες! Αυτό είναι το "παραθυράκι" που χρησιμοποιούν πλέον για να παρακάμψουν τους κανονισμούς της ΕΕΤΤ)... κι ας μη μπορούν να αντεπεξέλθουν στην αρχική ημερομηνία. ------------------ Προφανώς ότι είχα γράψει παρακάτω δεν ισχύει, οπότε αγνοείστε τα. Σ'αυτή τη περίπτωση ο νέος πάροχος (Forthnet) είναι υποχρεωμένος βάσει κανονισμών της ΕΕΤΤ (αν καθυστερήσει η ενεργοποίηση): - Να ενημερώνει τον πελάτη κάθε 2 εργάσιμες για ποιο λόγο υπάρχει καθυστέρηση... καθώς και ποια είναι η νέα εκτιμώμενη ημερομηνία ενεργοποίησης. - Να αποζημιώσει τον πελάτη για κάθε μέρα που δεν του παρέχει υπηρεσίες (μετά την 3η εργάσιμη της αρχικής ημερομηνίας ενεργοποίησης). Ουσιαστικά δηλαδή ο νέος πάροχος έχει τουλάχιστον 7 εργάσιμες μέρες για να ενεργοποιήσει την γραμμή χωρίς να πληρώσει στον πελάτη αποζημίωση: - 1 μέρα (όπου υπογράφεται το συμβόλαιο) - 1 μέρα ή παραπάνω (μέχρι να σταλεί το fax υπαναχώρησης) - 2 μέρες (απ'τη στιγμή που σταλεί το sms με την ημερομηνία ενεργοποίησης) - 3 μέρες (παράταση) - 1 μέρα μετά την παράταση Ακόμα κι αν καθυστερήσουν επιπλέον... η αποζημίωση είναι ψίχουλα μπροστά στα 500 ευρώ που είναι τα πάγια μιας 2ετίας. Παλιά δουλεύανε με πιο αργούς ρυθμούς και προλαβαίναμε άνετα. Όσο περνάει ο καιρός, οι πάροχοι έχουν καλύτερη οργάνωση πάνω στο συγκεκριμένο θέμα. Υπάρχει ρίσκο κι είναι απόφαση του καθενός αν θα το πάρει. Εγώ προσωπικά του χρόνου που τελειώνει το συμβόλαιο μου με τη Vodafone, θα το ρισκάρω και πάλι. Απλά θα είμαι πιο προετοιμασμένη για το worst case scenario και θα φροντίσω να πάρω καλή τιμή από τον πάροχο που θα κάνω φορητότητα συν δωρεάν τέλη ενεργοποίησης, σε περίπτωση που "εγκλωβιστώ". Επεξ/σία 25 Ιουνίου 2017 από helena_n
jkoukos Δημοσ. 25 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 25 Ιουνίου 2017 Τα έχεις βάλει όλα μαζί αλλά η σούπα δεν έδεσε. Εφόσον σε 3 εργάσιμες δεν ενεργοποιήθηκε ο βρόχος για οποιοδήποτε λόγο, μια χαρά προχωρά η ακύρωση της φορητότητας. Τα υπόλοιπα είναι άσχετα με την ακύρωση. 2
Greg9 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2017 Δεν ξέρω τι λέτε για ακυρώσεις και φορητότητας, αλλά εγώ πρόσφατα έκανα και μια χαρά καλύτερη προσφορά πήρα από αυτή που μου είχαν κάνει όταν προσωπικά τους κάλεσα. Όπως και να το κάνουμε, και πρακτικά αν το δείτε, δεν τους παίρνει σήμερα να χάνουν πελάτες. Οπότε κάτι καλύτερο θα σου κάνουν πάντα για να κάνεις υπαναχώρηση.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα