Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ο τελευταίος λογαριασμός μου ήρθε + 4 ευρώ από 34 στα 38! :blink:

Τηλεφώνησα στην cosmote ΜΕ ΧΡΕΩΣΗ  :mad:  αφου δωρεάν δεν μπορώ να μιλήσω και μου απάντησαν πως στον προηγούμενο λογαρισμού μου έκαναν πρόταση ΤΡΟΠΟΠΟΪΗΣΗΣ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟΥ στην τελαυταία σελίδα του λογαριασμού......! :confused:

 

Πιο συγκεκριμένα πρότειναν να μου προσθέσουν 350ΜΒ στα ήδη υπάρχοντα 2000 ΜΒ που έχω [και καταναλώνω γύρω στα 50 ΜΒ κάθε φορά] με κόστος +4 ευρώ.

Φυσικά δε το είδα!

Και με ενημέρωσαν πως αφού δεν το αρνήθηκα 1 μήνα μετά θεωρούν πως το Δ Ε Χ Ο Μ Α Ι!!!!!!!!

:shifty:  :shifty:  :shifty:  :shifty: 

 

Μην ξεχνάμε πως λίγους μήνες πρίν ο λογαριασμός ανέβηκε άλλα 3 ευρώ λόγω φορολογίας...

Άρα μέσα σε λίγους μήνες από 31 πληρώνω 38.

Μου είπαν πως αυτά τα έχω αποδεχτεί στα ψιλά... γράμματα του συμβολαίου και πως η cosmote με κάνει ό,τι κάνει ΝΟΜΙΜΑ!!!!!!!

 

ΑΡΚΕΤΑ! το κόβω και κερδίζω το 10% του βασικού μισθού κάθε μήνα στην τσέπη μου.

Καλό είναι και το Viber.....

Μόνο με μαζικές και αποφασιστικές κινήσεις θα αλλάξει κάτι στον τόπο αυτό....

  • Like 1
  • Απαντ. 40
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

ουσιαστικά νόμιμα στο έκανε και εγω είχα το cosmote mobile xl και μου είπαν θα μου ανεβεί το πάγιο και τα mb έχω δικάιωμα καταγγελίας αζημίως της συμβασης εντος 1 μηνά θες το λογαριασμό σου θα το αναφερει 

Δημοσ.

H Cosmote δεν χρεώνει αν καλέσεις από σταθερό της εταιρίας, και 0.19 αν καλέσεις από το κινητό για όλη την κλήση.

 

Επίσης το ότι είχες κάνει πρόγραμμα με 2000 MB και καταναλώνεις 50 σου φταίνε εκείνοι; 

 

Τα προγράμματα που είναι μη εμπορικά διαθέσιμα παίρνουν έξτρα χρέωση. Όταν κάνεις ανανέωση τη σύμβαση σου επίσης μπορείς να μεταβείς σε άλλο καλύτερο, εμπορικά διαθέσιμο και με πιο πολλά mb.

 

Επίσης πως είναι καλό το Viber όταν το κόψεις που θα βρείς MB, μόνο απο Wifi;

  • Like 1
Δημοσ.

Δεν γκρινιάζει για τα 2000 MB ο άνθρωπος. Έχει ένα δίκαιο, αν ήταν ψιλά γράμματα στον λογαριασμό ότι θα σας πάρουμε το σπίτι και αν δεν μας κάνετε καταγγελία συμφωνείτε, ε μάλλον είναι λαλακια της εταιρείας.

Δημοσ.

παιδια η κοσμοτε μεσα σε 3 χρόνια που έχω σύμβαση όλο αυξήσεις κάνει δλδ έλεος απο τα 21 πήγα 38 γτ ηταν εμπορικά μη διαθέσιμο και είχε αύξηση 

vodafone και cosmote κάνουν κόντρες ποιες θα ανεβάσουν πιο πολύ την τιμή τους μου φαίνεται 

Δημοσ.

 

Επίσης πως είναι καλό το Viber όταν το κόψεις που θα βρείς MB, μόνο απο Wifi;

 

WiFi + GB απο καρτοκινητη... και εισαι αρχοντας.....!!!  

Δημοσ.

παιδια η κοσμοτε μεσα σε 3 χρόνια που έχω σύμβαση όλο αυξήσεις κάνει δλδ έλεος απο τα 21 πήγα 38 γτ ηταν εμπορικά μη διαθέσιμο και είχε αύξηση 

vodafone και cosmote κάνουν κόντρες ποιες θα ανεβάσουν πιο πολύ την τιμή τους μου φαίνεται 

 

Κοίτα να δεις, δεν είναι "καλές" οι εταιρίες αλλά μην είμαστε και πλεονέκτες. Το πρόγραμμα σου κανονικά κοστίζει γύρω στα 75 ευρώ χωρίς καμιά έκπτωση ανά μήνα. Ολες οι εταιρίες αυτή τη στιγμή έχουν κάνει μια αλλαγή πολιτικής (ορθά) έτσι ώστε η αρχική τιμή του προγράμματος να μην ξεπερνάει το 50% της έκπτωσης που παίρνει ο πελάτης (με εξαίρεση την πρόσθεση επιδότησης για μείωση παγίου). Με λίγα λόγια πλέον το πρόγραμμα σου το έχεις στο όριο της επιτρεπόμενης έκπτωσης που μπορείς να πάρεις. Δεν είναι ανάγκη να πάρεις πρόγραμμα αξίας 75 ευρώ και να βρίζεις αν ανεβαίνουν οι τιμές επειδή τελειώνουν οι εκπτώσεις/επιδοτήσεις σου. 

 

Πριν βγει καμιά κουφάλα και παραπονεθεί για φούσκωμα στις τιμές ναι το ξέρουμε ότι οι τιμές στην Ελλάδα γενικά είναι τσιμπημένες αλλά δεν φταίει μόνο η όποια εταιρία σε αυτό, για την ακρίβεια η εταιρία έχει το μικρότερο φταίξιμο από όλους τους υπόλοιπους παράγοντες αλλά αυτό είναι άλλη συζήτηση. 

  • Like 1
Δημοσ.

apo to 1500-35 είχα ξεκινήσει με 21 ευρώ μετά λόγω ότι είχε αύξηση  οκ δεν έχω παράπονο δοκίμασα και wind και vodafone και η εμπειρία μου ήταν απογοητευτική.

Δημοσ.

ουσιαστικά νόμιμα στο έκανε και εγω είχα το cosmote mobile xl και μου είπαν θα μου ανεβεί το πάγιο και τα mb έχω δικάιωμα καταγγελίας αζημίως της συμβασης εντος 1 μηνά θες το λογαριασμό σου θα το αναφερει 

 

δεν ξέρω αν είναι νόμιμο... αν είναι κακός.

 

Δεν κατάλαβα δλδ... από που κι ως που η μη απάντηση σημαίνει "ναι". Σωπα ρε! :P

Δημοσ.

Σύμφωνα με τον νόμο, υποχρεούται η εταιρεία να ενημερώνει τους πελάτες μέσω του μηνιαίου λογαριασμού και την επίσημη ιστοσελίδα της. Εφόσον το κάνει και σου αναφέρει ότι έχεις δικαίωμα να αρνηθείς εντός 30 ημερών, είναι δικό σου πρόβλημα αν δεν κοιτάς ποτέ τον λογαριασμό σου ή δεν πράξεις ανάλογα.

Τυπικά σύμφωνα με τον νόμο η εταιρεία είναι καθόλα νόμιμη, όσο κι αν δεν μας αρέσουν τέτοιες αποφάσεις και πρακτικές, αύξησης του παγίου.

  • Like 2
Δημοσ.

σωστά η εταιρία δεν μπορεί να στείλει sms σε όσους αυξάνονται τα πάγια   τους ειδοποιει μέσω του λογαριασμού της 

Αλλά συνήθως επειδή πολλοί λίγοι διαβάζουν όλο το λογαριασμό 

Δημοσ.

Αυτό το πράγμα που όλες οι εταιρείες μονομερώς τροποποιούν τις συμβάσεις

και το κάνουν με τον πιο αθόρυβο τρόπο,

μπορεί να προβλέπεται στα συμβόλαια αλλά δεν παύει να μοιάζει καταχρηστικό.

 

Εντάξει κυριοι τροποποιήσατε τη συμφωνία που κάνουμε,

αλλά πόσο λογικό είναι να δίνετε περιθώριο 1 μήνα

από τη στιγμή που το ανακοινώνετε κάπως κάπου με ψιλά γράμματα;

Όταν ο πελάτης το αντιληφθεί,

αυτό θα γίνει επειδή έλαβε το λογαριασμό και αυτό θα σημαίνει ότι είναι αργά

αφού ο 1 μήνας περιθώριο θα έχει παρέλθει.

 

Και πάλι κύριε πάροχε

όταν δε δεσμεύεσαι μόνος σου στους αρχικούς όρους της σύμβασης και τους τροποποιείς μονομερώς

δεν έχεις το ηθικό βάρος να επιμένεις στους υπόλοιπους

ανάμεσα στους οποίους στη διάρκεια της σύμβασης και στο απειροελάχιστο περιθώριο του 1 μήνα να υπαναχωρήσει κανείς.

 

Εντάξει η σύμβαση έχει λάβει χώρα σε γνώση και συναίνεση αμφότερων των μερών

αλλά αυτό δε σημαίνει πως κάποια στιγμή μερικοί όροι μπορούν να ελεγχθούν ως καταχρηστικοί.

Ας πούμε το Υπουργείο Εμπορίου θα όφειλε να λάβει μια θέση επί του συγκεκριμένου κάποια στιγμή.

 

ΥΓ:

Για μένα όταν τροποποιείται μονομερώς η σύμβαση και πάντα με αποκλειστικό δικαίωμα του παρόχου,

τουλάχιστον η ελάχιστη πρόβλεψη υπέρ του πελάτη

θα όφειλε να είναι η δυνατότητα υπαναχώρησης χωρίς χρονικό περιορισμό

μέχρι τη λήξη της αρχικής σύμβασης κατ' ελάχιστον και χωρίς το μικρό περιθώριο του 1 μήνα.

  • Like 1
Δημοσ.

σωστά η εταιρία δεν μπορεί να στείλει sms σε όσους αυξάνονται τα πάγια   τους ειδοποιει μέσω του λογαριασμού της 

Αλλά συνήθως επειδή πολλοί λίγοι διαβάζουν όλο το λογαριασμό 

Κάνω τον συνήγορο του διαβόλου.

Ο νόμος ΔΕΝ προβλέπει sms και ούτε άλλον τρόπο πέραν αυτών που ανέφερα. Η λύση, να πιέσουμε ως καταναλωτές τους αρμόδιους φορείς ώστε να αλλάξει ο νόμος, που οι εταιρείες τυπικά ακολουθούν και να στέλνουν sms, email, ταχυδρομικά περιστέρια κλπ.

 

Όσο για το δεύτερο κάνω ότι δεν το διάβασα. Μην επιχειρήσεις καν να το επικαλεσθείς σε οποιονδήποτε αρμόδιο φορέα σε τυχόν διένεξη με κάποιον πάροχο. Θα βρεθείς και δαρμένος και οικονομικά ζημιωμένος.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...