Προς το περιεχόμενο

Insurgency: Sandstorm


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 104
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

https://steamcharts.com/app/581320

ειχε κοντα στις 5 χηνες για  καποιες βδομαδες μετα φυγανε αρκετοι, οι περισσοτεροι απο αυτους  γιατι θελανε περισσοτερο περιεχομενο  ή/και ετρεχε σαν εμετος στο PC τους  

ισως με αυτο το update να δουμε κοσμο να  επιστρεφει ισως και οχι, θα χρειαστει ενα free weekend  καποια στιγμη. 

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μάλλον θα φύγουν και άλλοι, κρίνοντας από τα σχόλια για το performance, βέβαια το Insurgency πάντα είχε μικρό κοινό. Εκτός αν είναι άτομα που έχουν 500 προγράμματα στο PC τους να τρέχουν ταυτόχρονα ή δεν ξέρω γω τι, γιατί διαβάζω κάτι άκυρα "έχασα 30fps" κτλ. Εμένα τρέχει απροβλημάτιστα σε i5 2500k/GTX 970 με ~100 fps σε low. Αλλά λογικά κάτι παίζει με τις ρυθμίσεις στα textures γιατί οι περισσότεροι που διαμαρτύρονται μιλάνε για stutters σε high end συστήματα οπότε ίσως υπάρχει κάποιο memory leak στα very high settings.

 

Αν είχε το performance των Battlefield και περισσότερο περιεχόμενο (έπρεπε να είναι έτοιμα και τα υπόλοιπα maps + mod support) θα είχε πολύ μεγαλύτερη επιτυχία σαν παιχνίδι, είναι οι μόνοι λόγοι που δεν έχει αρκετούς παίκτες.

Επεξ/σία από SlackulatoR
  • Like 1
  • 3 μήνες μετά...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πρωτη δοκιμη με το game, δε θα πω πολλα, τερμα low και ειχα stuttering με τα γραφικα αυτα επρεπε να παει μπαλα με τη 1070 σε 1080p εστω σε high, σορυ αλλα δε μου περισευουν 2000 ευρω για να παρω 2080Ti και να παιζω αξιοπρεπως (?) παιχνιδια με γραφικα σαν αυτο, optimization απ τα lidl, uninstall με συνοπτικες διαδικασιες και παμε να δοκιμασουμε και το world war 3 τωρα μιας και ειναι free weekend να δουμε τι θα δουμε και εκει γιατι το sandstorm ουτε τζαμπα.. μεχρι να φτιαξουν (αν...) το optimization τουλαχιστον.

Επεξ/σία από giorgosmcmc
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εμένα σε όλα low δεν έχει stutter με 970, αλλά ήθελε παραπάνω δουλειά για να τρέχει καλύτερα. Είναι μικρό studio και η UE4 βαριά μηχανή αλλά το έχουν βελτιώσει από τότε που βγήκε. Παρόμοιο gunplay δεν βρίσκεις σε άλλο fps πάντως.

Επεξ/σία από SlackulatoR
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Με λιγα λογια πρεπει να ξερεις να υη δουλεψεις την unreal engine 4, αν δε ξερεις μη βγάζεις παιχνίδια, γινε πωλητης σε περιπτερο μεγαλύτερη επιτυχία θα εχεις.

Ελπιζω και θελω να πιστευω πως θα το φτιάξουν το perfomance γιατι το συγκεκριμενο game σε ολα τα υπολοιπα μου αρεσει πολυ περισσότερο απο battlefield και φυσικα 10k φορες καλυτερο απ το σκουπιδι ww3. Ίδωμεν.

 

Edit: ειπα να του δωσω αλλη μια ευκαιρία, βρηκα καποια tweaks σε ενα site και η απόδοση αλλαξε δραματικα ακομη και σε high εχω τη περισσότερη ωρα 60αρι σταθερο. Θα ασχοληθω λιγο ακομα γιατι περα απ το perfomance που ειναι αθλιο δεν εχω ξαναδει πιο ρεαλιστικο gunplay απ οτι στο συγκεκριμένο game, προτεινω να χρησιμοποιησετε αυτον τον οδηγο θα βοηθησει πολλους πιστευω γιατι κανει δουλεια.

n3oqeDI.jpg

Επεξ/σία από giorgosmcmc
  • Confused 1
Δημοσ.

@giorgosmcmc  σημερα γραφεις οτι σου αρεσε το παιχνιδι σε ολα  και χαλιεσαι  επειδη εχεις τεχνικα θεματα, χθες εγραψες οτι  εκανες uninstall με συνοπτικες διαδικασιες  λογω  stuttering ( δεκτον, καποιοι απαιτουν να τρεχει μπαλα ενα PC game με το καλημερα  και οχι αφου μελετησουν πρωτα 1-2 guide σαν αυτο https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1673636541  ειδικα αμα εχουν υπαρξει κονσολοπλεμπουρες στο προσφατο παρελθον :P  ) προχθες εγραφες θα το επαιζες μονο αμα γινει F2P για παντα ...

εκτιθεσαι με ολα αυτα  οποτε δεν θα κατσω να  σχολιασω  ^  γιατι θα φανω προσβλητικος ... ξεχνας πως ειδικα στο PC gaming εχουν υπαρξει δεκαδες AAA παραγωγες απο "μεγαλους" εκδοτες με 50-60 ευρω  προτεινομενη τιμη πωλησης,   οπου την πρωτη μερα κυκλοφοριας ή ακομα και 6 μηνες η κατασταση αργοτερα η κατασταση στον τεχνικο τομεα ητανε τραγικη και απαραδεκτη  (  Bugfield 4 *γκουχ *γκουχ )

cut them some slack που λενε στο χωριο μου !!  γινατε ολοι ξαφνικα  προγραμματιστες (του καναπε) και κραζετε το καθε μικρομεσαιο studio αναπτυξης βιντεοπαιχνιδιων  ενω  ταυτοχρονα παιζει να μην  εχετε ασχοληθει ποτε σας με  C++ ή εστω με Pascal. πες μου 5 multiplayer  (αντε 3),  μεγαλης/μεσαιας κλιμακας (32players max) που τρεχουν στην Unreal Engine 4 σωστα απο day1 ή εστω αρχισαν να τρεχουν πολυ ομαλοτερα αφου περασανε 6 μηνες μετα την κυκλοφορια τους για να σε παραδεχθω ! να σου πω εγω  5 που  ανηκουν στην αντιθετη κατηγορια, Post Scriptum - PUBG - Dead By Daylight - Space Hulk : Deathwing - Paragon. 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, SoFGR είπε

@giorgosmcmc  σημερα γραφεις οτι σου αρεσε το παιχνιδι σε ολα  και χαλιεσαι  επειδη εχεις τεχνικα θεματα, χθες εγραψες οτι  εκανες uninstall με συνοπτικες διαδικασιες  λογω  stuttering ( δεκτον, καποιοι απαιτουν να τρεχει μπαλα ενα PC game με το καλημερα  και οχι αφου μελετησουν πρωτα 1-2 guide σαν αυτο https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1673636541  ειδικα αμα εχουν υπαρξει κονσολοπλεμπουρες στο προσφατο παρελθον :P  ) προχθες εγραφες θα το επαιζες μονο αμα γινει F2P για παντα ...

εκτιθεσαι με ολα αυτα  οποτε δεν θα κατσω να  σχολιασω  ^  γιατι θα φανω προσβλητικος ... ξεχνας πως ειδικα στο PC gaming εχουν υπαρξει δεκαδες AAA παραγωγες απο "μεγαλους" εκδοτες με 50-60 ευρω  προτεινομενη τιμη πωλησης,   οπου την πρωτη μερα κυκλοφοριας ή ακομα και 6 μηνες η κατασταση αργοτερα η κατασταση στον τεχνικο τομεα ητανε τραγικη και απαραδεκτη  (  Bugfield 4 *γκουχ *γκουχ )

cut them some slack που λενε στο χωριο μου !!  γινατε ολοι ξαφνικα  προγραμματιστες (του καναπε) και κραζετε το καθε μικρομεσαιο studio αναπτυξης βιντεοπαιχνιδιων  ενω  ταυτοχρονα παιζει να μην  εχετε ασχοληθει ποτε σας με  C++ ή εστω με Pascal. πες μου 5 multiplayer  (αντε 3),  μεγαλης/μεσαιας κλιμακας (32players max) που τρεχουν στην Unreal Engine 4 σωστα απο day1 ή εστω αρχισαν να τρεχουν πολυ ομαλοτερα αφου περασανε 6 μηνες μετα την κυκλοφορια τους για να σε παραδεχθω ! να σου πω εγω  5 που  ανηκουν στην αντιθετη κατηγορια, Post Scriptum - PUBG - Dead By Daylight - Space Hulk : Deathwing - Paragon. 

Μάλιστα.

Δημοσ.

Δοκίμασε και άλλες ρυθμίσεις ώστε η χρήση της κάρτας γραφικών να είναι μεγαλύτερη από του επεξεργαστή, εγώ π.χ χρησιμοποιώ 1.25 resolution scale (SSAA) για να το πετύχω και τρέχει καλύτερα.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, SlackulatoR είπε

Δοκίμασε και άλλες ρυθμίσεις ώστε η χρήση της κάρτας γραφικών να είναι μεγαλύτερη από του επεξεργαστή, εγώ π.χ χρησιμοποιώ 1.25 resolution scale (SSAA) για να το πετύχω και τρέχει καλύτερα.

Θα το δοκιμασω αν και δε νομιζω να δουλεψει σε κάρτες κατω απο 1080Ti.

 Παντως και τα shadows αν τα ριξεις στο low εχεις καλυτερο perfomance, τρωνε πολλα fps τα shadows, σε εμενα medium με low εχω 10 fps διαφορα.

Το τσιμπησα τελικα 17 ευρω 😎 Ελπιζω μονο να μεγαλωσει και αλλο το community και να βελτιωσουν το perfomance γιατι το gameplay, ο ρεαλισμος και το immersive ειναι οτι καλυτερο υπαρχει εκει εξω στη κυριολεξια και το παταει κατω το battlefield, μη καταντησει σαν το ww3 μονο που πηγε ακλαφτο.

Επεξ/σία από giorgosmcmc
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μετα απο περιπου 22 ωρες που εχω κλεισει μεχρι τωρα, πραγματικα ομολογω πως ειναι το μοναδικο παιχνιδι που εχω δει που εχει τοσο ρεαλιστικη απεικονιση στα οπλα. 

Οχι απλα εβγαλε τα λεφτα του αλλα θα συνεχιζει να τα βγαζει για πολυ καιρο ακομα.

Στα του gameplay μιας και μετα απο τοσες ωρες εχω πλεον ολοκληρωμένη αποψη πραγματικά ειναι επισης οτι πιο εθιστικο εχω παιξει και μπορω πλεον να πω με σιγουρια οτι το "κατουραει" το battlefield κατα τη ταπεινη μου αποψη σε πολλούς τομείς για να μη πω όλους. Ολοκληρωτικά προσωπικη μου αποψη αυτο, ειναι και θεμα γούστου αυτα.

Η απεικόνιση των οπλων των κραυγών οταν πέφτει κάποιος και των ηχων ειναι τρομακτικα αληθοφανής. Η αισθηση των οπλων και το βάρος επισης.

Φυσιολογικός αριθμός παικτων στον χαρτη και οχι 100 παικτες να τρέχουν δεξια και αριστερα σε ενα γιγαντιο map και να επικρατει ενα  ανούσιο χαος και εσυ να ψάχνεσαι απο που εφαγες τη σφαιρα (βλεπε battlefield). Στα συν πολυ καλος ο μηχανισμός της τακτικής, με καλη συνεργασία βγηκα αρκετές φορες μεχρι και πρωτος εγω που δε φημιζομαι για τις παικτικες μου ικανότητες σε fps παιχνίδια.

Επισης ρεαλισμος και στα kill αφου σε καποιες περιπτωσεις 1 σφαίρα αρκει να σε βγαλει off και οχι απαραίτητα με headshot οπως και στη πραγματικότητα, και οχι να χαλας 2 γεμιστηρες και ο αλλος να μη πεθαινει ουτε να αποφευγει τις σφαιρες λες και βγηκε απ το ματριξ (ξαναβλεπε battlefield).

 Εδω δεν υπαρχει run and kill, αν βρεθεις στα λιγα μετρα μπροστα σε εχθρο δεν εχεις πιθανότητες οπως επίσης και στη πραγματικότητα.

Στα πλην τωρα να πω πως συνάντησα καμποσα bugs-ενα απο αυτα καποιες φορες στα shots εβλεπες κατι κόκκινα και πρασινα σημαδια αντι των κλασικών οταν πυροβολαει το οπλο, γενικα ομως τα bugs δεν ηταν τοσα ωστε να χαλασουν την εμπειρια.

Αλλο ενα αρνητικο ηταν 1-2 maps που ηταν απλα αθλια και κακογραμμενα και τελος το perfomance που μετα κοπων και βασανων, με πολλα tweaks στα .ini files και αρκετες υποχωρήσεις στα graphics settings καταφερα να το κανω τουλάχιστον ανεκτό.

Ολα αυτα ομως πιστευω πως και με το αναλογο feedback θα διορθωθουν και θα εχουμε ενα αψογο αποτέλεσμα στο τελος.

Αν το πρότεινα σε καποιον που θελει κατι πραγματικα ρεαλιστικο; Ναι, με κλειστά μάτια. Δεν υπαρχει ανταγωνισμός, παιζει μονο του μπαλιτσα σε αυτον το τομεα.

Και αν με παραξενευει κατι ειναι που βλεπω παιχνίδια "10αρια" σαν αυτο να έχουν τοσο μικρο community και να βλεπεις κατι cod και battlefield v να τα εχουν τοσο ψηλα. Με εξαιρεση το ww3 που του αξιζε και του αξιζει να ειναι στο πατο. (ΕΑ ειναι αυτη 😂)

Μηπως τελικα ολοι εμεις οι gamers ειμαστε εως ενα βαθμο υπεύθυνοι για να αναδεικνύεται η "σαπιλα" και τα καλα παιχνίδια να θάβονται; Ρητορική ερωτηση.

 

Spoiler

DRXsT49.jpg

 

Επεξ/σία από giorgosmcmc
  • Like 1
Δημοσ.
6 ώρες πριν, giorgosmcmc είπε

Με εξαιρεση το ww3 που του αξιζε και του αξιζει να ειναι στο πατο. (ΕΑ ειναι αυτη 😂)

Μη θάβεις το δικό μου παιχνίδι, είμαι σε ΕΑ και εσύ σε final :)

Πάντως το Sandstorm είναι καλό παιχνίδι και τελείως διαφορετικής φιλοσοφίας από BF,COD, ο λόγος που δεν το πήρα είναι ότι έχω και το Rising Storm 2 που είναι εξίσου ρεαλιστικό. Γενικά αυτά τα παιχνίδια δεν τραβούν πολύ κόσμο γιατί είναι της υπομονής και της αποτελεσματικής στρατηγικής και όχι μπουκάρω και άγιος ο θεός. Σε αυτή την κατηγορία είναι και το Squads που δυστυχώς δεν έχω χρόνο να του δώσω ευκαιρία.

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...