SoFGR Δημοσ. 15 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2017 γιατι οταν δεν βλεπεις προκοπη απο τους "μεγαλους" ( Activision + EA + Ubisoft ) πρεπει να ακολουθησεις τον δικο σου δρομο https://www.youtube.com/watch?v=5iJe1R2umnw φρεσκο trailer απο E3 https://www.youtube.com/watch?v=mym-5ne2_tc και ολα αυτα απο μερικα ατομα που πριν 10 χρονια ειχανε ξεκινησει πρακτικα απο το 0 ( HL2 total conversion ) και εχουν προσφερει υποδειγματικη υποστηριξη στις retail εκδοσεις των Insurgency και Day of Infamy. ας ελπισουμε η εκδοση για κονσολες (ιου) να μην επηρρεασει αρνητικα τους gameplay μηχανισμους και την τεχνικη αρτιοτητα για τους υπολοιπους που θα το παιξουν στο PC 3
cpttony Δημοσ. 1 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2018 http://newworldinteractive.com/insurgency-sandstorm-community-update-release-date-announcement/ 1
SlackulatoR Δημοσ. 13 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2018 (επεξεργασμένο) Insurgency = το πως θα έπρεπε να είναι τα Battlefield. Εδώ έχει unscripted αλλά τους βάλανε με bots: Everything we know so far: Spoiler In General Unreal 4 Engine Release date: 2018 September for Windows, Mac/Linux coming later. Price: $30 with a 10% discount for people who already own insurgency, 10% off for pre-order. These discounts stack for a total of 20% off if you do both. Pre-order includes beta access. No direct ports of old maps, but new maps may be "inspired" by existing Insurgency maps Game Modes: Firefight, Capture the Base, Push (PvP) - Checkpoint (Co-op) at launch. Other modes to follow post-release. Maps will be larger compared to Source, but 5v5 Firefight will utilize a smaller playable area on these maps to better suit the mode. Storyline ISN'T 100% cancelled, it may come post-release in an update. Decision was made to devote resources towards making multiplayer the best that it can be at launch, since that's what players actually... play. No cross-play between PC & consoles. New Features Ballistics that model bullet drop & travel time Hybrid hitscan & projectile based system - hitscan for CQB, projectiles for further out Dismemberment[steamcdn-a.akamaihd.net] Cosmetics, unlocked by ranks and in game currency. Not purchasable with IRL money. Fire support, similar to DOI New game modes: Operations for Co-op and Capture the Base for PvP Doors, door breaching Vaulting New guns... MP7, Uzi, G36K, M24, PKM, G17, remington m24 (replacing m40a1and possibly more Staged reload system Drivable vehicles equipped with light weight weapons. No tanks or other armored fighting vehicles. Matchmaking/Competitive support 6.5K Voiceover lines Can throw nades back. Post-release plans More game modes, possibly Ambush/Skirmish due to popularity/community pressure. Linux and OSX support Modding/Workshop support Storymode (?) System Requirements Not 100% known, but "similar to other shooters using the UE4 engine" Official Requirements for the Nov 2017 Closed Alpha (this will most likely change for release) Minimum OS: Windows Vista 64-bit or newer CPU: Intel Core i5-2400 / AMD FX-6300 RAM: 6GB GPU: nVidia GeForce GTX 660 / AMD Radeon HD 7900, DirectX Version 11 HDD: 18GB Recommended OS: Windows 7 64-bit or newer CPU: Intel Core i5-4690 / AMD FX-8350 RAM: 8GB GPU: nVidia GeForce GTX 970 / AMD RX 480 Επεξ/σία 13 Ιουνίου 2018 από SlackulatoR 2
SlackulatoR Δημοσ. 15 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 15 Ιουνίου 2018 (επεξεργασμένο) https://www.twitch.tv/videos/273192598?t=01h12m01s Console alpha/beta date unknown, but release is first half 2019 NWI has talked about a battle royale, but Mikee said they decided “not right now, we want to focus on our experience” Consoles might receive adjustments to how recoil works, but “ideally as little as possible” Mikee’s skin smells like buttery musk Beta will be full game and full maps 12 v 12 Firefight will be a thing Simulated ballistics at longer ranges includes: gravity, velocity, penetration, decrease in velocity with penetration Workshop support for custom maps should be available at release, “hopefully” Workshop support for other stuff will be worked out later Competitive will utilise a tiered/ELO rank system NWI not interested in seasonal play until “things are set up” Ranking up unlocks cosmetic items Playing will yield an in-game currency to allow direct buy of cosmetic items Real money purchases of cosmetics/in-game currency will be considered at a later time The interview also featured some footage probably taken from their E3 gameplay: Stalemate text appears when objective isn’t capturing: more obvious that enemies are on the objective Footage of sniping a vehicle gunner out of the shielded gun M4 (I think it’s the M4?) better rear sight iron sights now – no carry handle M16 still has carry handle sights Επεξ/σία 15 Ιουνίου 2018 από SlackulatoR
SlackulatoR Δημοσ. 16 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 16 Ιουνίου 2018 (επεξεργασμένο) Επεξ/σία 16 Ιουνίου 2018 από SlackulatoR 2
Psycho_Warhead Δημοσ. 18 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2018 Το scope είναι το πιο ρεαλιστικό που έχω δει σε παιχνίδι μέχρι στιγμής. Γενικά το movement και η γενική αίσθηση βγάζει ρεαλισμό, δείχνει καλό..Για να δούμε.. 1
SlackulatoR Δημοσ. 20 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 20 Ιουνίου 2018 (επεξεργασμένο) Επεξ/σία 20 Ιουνίου 2018 από SlackulatoR 1
7nisiotis Δημοσ. 27 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2018 Φαίνεται δυνατό. Μαρεσε πολύ το πρώτο παιχνίδι. Έχουν κάνει πολύ καλή δουλειά μέχρι τώρα απ'οτι εχω δει. @SoFGR ΕΤΟΙΜΑΣΟΥ! 2
{TDi}Dj2k..infc Δημοσ. 27 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2018 Βασικά ήταν ότι έψαχνα τόσα χρονια από μεριά bullet damage/weapon handling αλλα τα graphs/animations/models/no gore με αποτρέπουν. 1
SlackulatoR Δημοσ. 27 Ιουνίου 2018 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2018 Τα animations/models θα τα αλλάξουν απ'ότι είπαν και μάλλον θα έχει gore όπως στο Day of Infamy. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα