Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Για μένα το ότι κάποιο μηχάνημα είναι παλιό δεν σημαίνει ότι πρέπει να το παρατήσουμε. Το αντίθετο μάλιστα. Μου αρέσουν τα παλιά αντικείμενα και ειδικά για τα μηχανήματα τα θέλω να είναι λειτουργικά, άσχετα αν θα τα λειτουργώ ή όχι.

Όσα έγραψα παραπάνω δεν ήταν για να αποθαρρύνω τον ts αλλά απλά για να το "προετοιμάσω" για το τι έχει να περιμένει.

Ένα μηχάνημα στο οποίο έχει γίνει επισκευή/συντήρηση σοβαρή ή αναπαλαίωση (δηλαδή διορθώνουμε όχι μόνο ότι έχει βλάβη τη συγκεκριμένη στιγμή αλλά και ότι είναι πιθανό να παρουσιάσει θέμα στο κοντινό μέλλον) θα είναι κοντά μας να το απολαμβάνουμε για καιρό.

Απλά για να γίνει κάτι τέτοιο χρειάζεται γνώση, επιμονή και μεράκι το οποίο, αν δεν είναι μπατζανάκης σου ο τεχνικός σημαίνει ένα και μόνο πράγμα. $$$

  • 7 μήνες μετά...
  • Απαντ. 33
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Καλησπερα σας παιδια, 

πήρα το παλιο πικάπ του πατερα μου και θελω να το λειτουργήσω. Ο ιδιος μου ειπε οτι χρειάζεται βελόνα και πιθανον και αλλες επισκευες. Ωστοσο εγω δεν εχω ιδεα πως να επισκευασω ενα πικαπ για αυτό μηπως μπορείτε να μου προτείνεται ένα μαγαζί ,στην Θεσσαλονίκη, να απευθυνθώ; Χωρίς όμως να μου ζητήσουν τα μαλλιοκέφαλά μου μόλις καταλάβουν οτι δεν εχω ιδέα.

ευχαριστώ εκ των προτέρων. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

H βελονα ειναι το ευκολο(τερο) σχετικα να αντικατασταθει, αν απουσιαζει εντελως, ή χρηζει αλλαγης η υπαρχουσα.
Πληροφοριες αρκετες, για το <πως> το κανεις -μεχρι και βιντεο!- θα βρεις αρκετες στο διαδικτυο, μην ανησυχεις!B)

Για μαγαζια ειδικα @ Σαλονικη δεν γνωριζω. Μα δεν μπορει, θα εχει μεινει εστω ενα, που να ασχολειται και με αυτα.
Αν καποιος ιδιωτης -δηλαδη εσυ- δεν λειτουργει συλλεκτικα η συναισθηματικα, προφανως τι θα ζητηθει εχει νοημα
ετσι καποια επισκευη εαν ξεπερνα σε κοστος, τη τιμη 30-40% καινουργιου, δεν την λες εκει εξαιρετικα επιλεξιμη :rolleyes:

Διαφοροι χρησιμοι οδηγοι:

http://blog.djshop.gr/rithmisi-pikap-se-6-apla-vimata/
 

 

Επεξ/σία από TheDevilMayCare
  • 1 χρόνο αργότερα...
Δημοσ.

Ξεκιναμε να συζητησουμε  με εναν ανθρωπο που εχει  το ψευδωνυμο κατεργαρης 79  ...εξ ορισμου αυτο δεν ακουγεται καλα....

Αγαπητε Κατεργαρη  αρκουν αυτα που εχεις γραψει  μαζι με την λοιπη επικοινωνια με τον συνηγορο του καταναλωτη ο οποιος μαλλον ξεχασες να πεις οτι εριξε στο αρχειο την υποθεση σου ως αβασιμη  για να σε τρεχω στα δικαστηρια μεχρι την Τεταρτη  παρουσια
Οπως επισης ξεχασες να αναφερεις οτι απο την πρωτα κιολας στιγμη μεσω εμαιλ   ενημερωθηκες οτι οι πιθανοτητες να επισκευαστει το μηχανημα  απο την στιγμη που το γεμισες μεσα με λαδι σαν να ειναι  καποια ραπτομηχανη   ηταν παρα μα παρα πολυ μικρες .
Φυσικα  καποια  πραγματα που αναφερονται για τμηματα  αστυνομιες  κλπ ειναι ολα ψευδη  γιατι φυσικα σε οποια τμημα  και εαν πας  για ενα τετοιο θεμα το μονο που θα σου πουν ειναι αν θελεις κανε αγωγη ....
Τωρα για τον δικηγορο  που μεσολαβησε   προφανως τον εβαλες  γιατι μαλλον η παρουσια σου στο καταστημα μας σιγουρα  θα περιειχε καποιους κινδυνους μετα απο αυτα που εκανες .κυριε *****

Για να κλεισει το θεμα  παραθετω την απαντηση οτυ συνηγορου του καταναλωτη αυτουσια ως εχει  με αριθμους και ημερομηνιες

Αξιότιμε κ. Πετρόπουλε,

Με το με αριθμ. πρωτ. 9901/17-3-2017 έγγραφό μας, γνωστοποιήσαμε στον καταναλωτή τους ισχυρισμούς σας. Δεδομένου δε ότι με βάση τα διαθέσιμα στοιχεία δεν δύναται να αποδειχθεί εάν η επικαλούμενη βλάβη προκλήθηκε από άστοχη ενέργεια της εταιρείας σας κατά τη διαδικασία επισκευής της συσκευής ή οφείλεται στην προηγούμενη παρέμβαση του καταναλωτή στη συσκευή, γεγονός για το οποίο, σε κάθε περίπτωση, διαφαίνεται ότι η εταιρεία σας ενημέρωσε τον καταναλωτή εγκαίρως, ενημερώσαμε τον κ. ***** ότι η υπόθεσή του θα τεθεί στο αρχείο εκτός εάν μας προσκομίσει επαρκή αποδεικτικά στοιχεία που τεκμηριώνουν τους ισχυρισμούς του.

Πιθανολογούμε λοιπόν ότι σε συνέχεια του ανωτέρω εγγράφου μας, ο κ. ***** ήρθε σε επαφή με την εταιρεία σας αποδεχόμενος την αρχική σας πρόταση. Η υλοποίηση της πρότασης αυτής εναπόκειται αποκλειστικά στη διακριτική σας ευχέρεια, καθόσον δεν έχει στοιχειοθετηθεί η σχετική ευθύνη σας. Βεβαίως, η Αρχή μας, ως φορέας συναινετικής επίλυσης των διαφορών, προτείνει όπως προβείτε, στο πλαίσιο της αρχής της καλής πίστης, στην καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση του καταναλωτή. 

Παρακαλούμε όπως μας γνωρίσετε τις προθέσεις σας, προκειμένου να ενημερώσουμε σχετικά το φάκελο της υπόθεσης.

Με εκτίμηση,
Ειρήνη Μακρή
Ειδικός Επιστήμονας ΣτΚ


Η απαντηση που δωσαμε  μετα  την αποφαση του ΣΤΚ

Αγαπητη κυρια Μακρη

Οπως σας ειχαμε ενημερωσει για την υποθεση του κυριου ****** και πριν απο καθε δικια σας ενεργεια η συνενοηση που ειχε γινει με τον κυριο ****** ηταν οτι :

Α) θα του επιστρεψουμε την συκευη ως ανεπισκευαστη

Β) θα του επιστρεψουμε το κοστος που εχει πληρωσει μεχρι αυτη την στιγμη συμπεριλαμβανομενου και του ΦΠΑ  μειον το κοστος των 20 ευρω που θα χρεωθει για τον ελεγχο και με την προυποθεση να μας φερει πισω την αποδειξη ταμειακης μηχανης για να δουμε αν μπορουμε να την ακυρωσουμε .

Το μηχανημα θα παρελαμβανε καποιος κυριος ***** Σπυρος  υποθεση και συνενοηση που εγινε πριν απο 6-8 μηνες .

Αντι αυτου  λαβαμε την επιστολη σας και την κινηση που εκανε ο κυριος ***** .

Μετα απο τοσον καιρο δεχτηκα σημερα ενα τηλεφωνημα απο καποιον αλλο αγνωστο  κυριο ονομαζομενο Ακη ***** ο οποιος δηλωσε οτι θελει να ερθει να παραλαβει την συσκευη του κυριου ******  και να παραλαβει επισης και τα χρηματα βαση της συμφωνιας που ειχε γινει τοτε .
Δωθηκαν οδηγιες στον νομικο εκπροσωπο του κυριου ****** να μας παρεχει μια εξουσιοδοτηση που να εξουσιοδοτει καποιον αλλον να το παραλαβει , δωθηκαν οδηγιες ωστε να μας σταλει μια επιβεβαιωση απο τον κυριο ****** οτι το θεμα κλεινει εδω και δεν υπαρχει καμμια απαιτηση και απο τις δυο πλευρες. Ενδιαμεσα ελεγχουμε με τον λογιστη μας εαν νομικα πλεον μπορουμε να ακυρωσουμε την αποδειξη μετα απο τοσο χρονικο διαστημα και αναλογως να δουμε ποιο ποσο τελικα θα επιστρεψουμε στον πελατη  μαζι με την συσκευη .

Παρακαλω για την συμβουλη σας .

Με εκτιμηση

Σακης Πετροπουλος



 

και η τελευταια εντολη  του Κυριου *****  αντιγραφη απο εμαιλ που μας εστειλε 20/4/2017

Σας ενημερώνω ότι εξουσιοδοτώ τον κύριο ***** Ευάγγελο του Δημητρίου (ΑΤ ******) ώστε να παραλάβει
 το πικάπ μαρκας Bang & Olyfsen που σας είχα παραδώσει καθώς και την κεφαλή
 που το συνόδευε μαζί με τα χρήματα της επισκευής.

Μετά την απομάκρυνση του μηχανήματος από τον χώρο σας δε θα έχω κάποια άλλη αξίωση από την εταιρία σας.

Ν.Γ.****** 
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Λυπαμαι  πολυ αν  εδωσα ζωη σε καποιο παλιο νημα αλλα δυστυχως μολις πριν απο λιγο ενημερωθηκα  για την υπαρξη του
Σαν καταστημα που φετος επισκευασε πανω απο 1500 μηχανηματα ηχου μονο φετος   προφανως  θα εχουμε καποιους πελατες που δεν θα ειναι ευχαριστημενοι απο την δουλεια μας 
Αυτο δεν ειναι κακο  , Ανθρωποι ειμαστε  , ανθρωποι επισκευαζουν τα μηχανηματα  ουτε ρομποτ ουτε θεοι. 
Ειναι απολυτα πιθανον καπου να εχουμε κανει λαθος , καπου η καταρτηση μας να μην ειναι επαρκης,  καπου να εχουμε καθυστερησει.  Ολα ειναι πιθανα .

Αν καποιος λοιπον γραφει μια κακη αποψη η κρητικη για την δουλεια μας  πρεπει να την διαβασω να την λαβω σοβαρα υποψην και να δω  εαν μπορω να κανω κατι καλυτερα στο μελλον .

Αν καποιος ομως γραφει ψευδη μονο και μονο απο βιτσιο η τσπ για λογους που δεν  μπορω να κατανοησω αυτο δεν μπορω να το δεχτω .

Με σεβασμο
Σακης Πετροπουλος

 

Επεξ/σία από eastelectronics
  • Like 1
Δημοσ.

Αγαπητέ κύριε Πετρόπουλε, δεν έχει σημασία αν αναλάβατε ένα "λαδωμένο" πικάπ, είπατε ότι το φτιάξατε και δεν έγινε ποτέ. Δεν έχει σημασία αν πληρωθήκατε για αυτό και μετά αναγκαστήκατε να επιστρέψετε τα χρήματα. Δεν έχει σημασία αν η παρουσία του δικηγόρο μου είναι καταγεγραμμένη στο τμήμα της περιοχής σας. Δεν έχει σημασία αν μόλις κάνατε μια δημόσια απειλή σε κάποια πιθανή παρουσία μου στο κατάστημά σας. Σημασία έχει ότι βρέθηκε κάποιος επαγγελματίας που κατάφερε να φτιάξει το μηχάνημα και να παίζει απροβλημάτιστα εδώ και χρόνια. Αυτά σε σχέση με το θέμα του τόπικ.

Για τα υπόλοιπα θα έχετε νέα από τον δικηγόρο μου και από την Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα!

Καλή συνέχεια.

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

στην διαθεση   σας 
Τωρα κατα το ποσο λειτουργει το συγκεκριμενο πικαπ και εγω  αλλα και οι υπολοιποι που διαβασαν τα  διαφορα αναξιοπιστα που γραψατε  επιτρεψτε μου να εχω  παρα πολλες αμφιβολιες .

Επεξ/σία από eastelectronics
Δημοσ.

Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω ποιος ο λόγος να δημοσιεύεται το επίθετο του συγκεκριμένου χρήστη.

Για να μην αναφέρω τους χαρακτηρισμους στο πρόσωπο του. "εξ ορισμού δεν ακούγεται καλά";;;

 

Το γνωρίζεται υποθέτω ότι αυτό είναι παραβίαση προσωπικού δεδομένου;;; Νόμος περί GDPR; ο ίδιος εκτός από το όνομα μαγαζιού δεν ανέφερε προσωπικά κανέναν.

  • Like 3
  • Thanks 1
Δημοσ.

Μωρέ είμαστε σε αυτή την κοινότητα οι περισσότεροι χροοοοονια και χροοοοονια. Ξέρει ο καθένας πάνω κάτω τι ρόλο βαράει ο άλλος και πραγματικά δε θα έγραφα την τελευταία πρόταση αν δεν ήταν πια (ευτυχώς) τόσο ξεκάθαρος ο νόμος σχετικά με την προστασία προσωπικών δεδομένων.

Δημοσ.
5 ώρες πριν, eastelectronics είπε

Λυπαμαι  πολυ αν  εδωσα ζωη σε καποιο παλιο νημα αλλα δυστυχως μολις πριν απο λιγο ενημερωθηκα  για την υπαρξη του
Σαν καταστημα που φετος επισκευασε πανω απο 1500 μηχανηματα ηχου μονο φετος   προφανως  θα εχουμε καποιους πελατες που δεν θα ειναι ευχαριστημενοι απο την δουλεια μας 
Αυτο δεν ειναι κακο  , Ανθρωποι ειμαστε  , ανθρωποι επισκευαζουν τα μηχανηματα  ουτε ρομποτ ουτε θεοι. 
Ειναι απολυτα πιθανον καπου να εχουμε κανει λαθος , καπου η καταρτηση μας να μην ειναι επαρκης,  καπου να εχουμε καθυστερησει.  Ολα ειναι πιθανα .

Αν καποιος λοιπον γραφει μια κακη αποψη η κρητικη για την δουλεια μας  πρεπει να την διαβασω να την λαβω σοβαρα υποψην και να δω  εαν μπορω να κανω κατι καλυτερα στο μελλον .

Αν καποιος ομως γραφει ψευδη μονο και μονο απο βιτσιο η τσπ για λογους που δεν  μπορω να κατανοησω αυτο δεν μπορω να το δεχτω .

Με σεβασμο
Σακης Πετροπουλος

 

- Στην ιστοσελίδα της εταιρίας σας κακοποιείτε (κυριολεκτικά) την Ελληνική γλώσσα. Εδώ μας θυμηθήκατε μετά από δύο χρόνια, και δεν μας είπατε κουβέντα για το ότι πήρατε τόσα χρήματα, ενώ δεν επισκευάσατε το μηχάνημα! Αντιθέτως μας είπατε πως στο κατάστημά σας, κινδυνεύουν με κακοποίηση και μερικοί δυσαρεστημένοι πελάτες (επαγγελματισμός με μπράτσα!)...

- Στη δεύτερη απάντησή σας ξεκινάτε με απολογητικό ύφος για να μας ενημερώσετε αμέσως μετά ότι παρέχετε και άλλου είδους υπηρεσίες, αυτές της εξύβρισης του πελάτη (βίτσιο κλπ) Και κλείνετε "Με σεβασμό", ενώ έχετε εκστομίσει όλα τα προηγούμενα!

- Βέβαια, είναι αναφαίρετο δικαίωμά σας να κάνετε μια τόσο πλατιά δυσφήμιση της εταιρία σας, αν και προφανώς θα νομίζατε ότι θα πετύχετε μάλλον το αντίθετο... (το Insomnia έχει εκατοντάδες χιλιάδες μέλη και αυτή τη στιγμή που σας γράφω είναι 5131 μέλη on line)

Με τεράστια έκπληξη (για το ήθος και το ύφος των κειμένων σας)

filipN

 

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ο συγκεκριμένος ειναι λίγο ιδιορυθμός  για να το πω ευγενικά. "θέλει να πας με τα νερά του".

παρολαυτα δεν ειχα ποτέ πρόβλημα με τις υπηρεσίες του 2-3ς φορές που τον χρείαστικα για διόρθωση ενισχυτη, φέρθηκε με επαγγελματισμό.

τώρα τι συνέβει με το συγκεκριμένο πικαπ κανείς δεν ξέρει και κανείς δεν θα μάθει.


 

έτσι από περιέργια θα ηθελα να δω ένα βίντεο με το B&O πικαπ να ειναι σε λειτουργία, μιας και ο μάστορας έχει την αμφιβολία του.

Επεξ/σία από γροσερισοπ
Δημοσ.
33 λεπτά πριν, γροσερισοπ είπε

1. ο συγκεκριμένος ειναι λίγο ιδιορυθμός  για να το πω ευγενικά. "θέλει να πας με τα νερά του".

[...]
2. έτσι από περιέργια θα ηθελα να δω ένα βίντεο με το B&O πικαπ να ειναι σε λειτουργία, μιας και ο μάστορας έχει την αμφιβολία του.

1. Γιατί να πας με τα νερά του; Ούτε Tim de Paravicini ονομάζεται, ούτε A.J. van den Hul, ούτε Joseph, John, ή Jonathan Grado. Τις παραξενιές μιας μεγαλοφυΐας ή ενός εμπνευσμένου δημιουργικού ανθρώπου μπορώ να τις καταλάβω, του συγκεκριμένου για ποιο λόγο;

2. Τέτοιες αμφιβολίες έχω ακούσει πολλές! Αγόρασα την εποχή της δραχμής με 35.000 (σαν σκραπ) έναν επαγγελματικό μεγεθυντήρα Durst Laborator 1200 που όλοι οι τεχνικοί της αγοράς έλεγαν πως δεν είναι επισκευάσιμος. Τον έκανα βίδες και τον επισκεύασα σε 2-3 μέρες με κόστος υλικών μικρότερο από 15.000. Όχι μόνο τον χρησιμοποίησα σε καθαρά επαγγελματικές εργασίες για 2-3 χρόνια αλλά τον πούλησα όταν αποφάσισα να ξενιτευτώ 1.000.000 (δραχμές)! Το ξαναλέω, τέτοιες αμφιβολίες έχω ακούσει πολλές!!!

 

  • Thanks 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...