Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλημέρες.

 

Ψάχνω να βρω τεχνικό ή εταιρία που να μπορεί να επιδιορθώσει πολύ παλαιάς χρονολογίας πικαπ.

Αναφέρομαι για όσους ειναι γνώστες σε έπιπλο με ενσωματομένο ραδιόφωνο και πικ απ χρονολογίας 1950-55 αγορασμένο στις ΗΠΑ (δε γνωρίζω ακόμα μάρκα αλλά δε νομίζω οτι έχει σημασία).

 

Για την ώρα σε googλάρισμα που έκανα, βρηκα 2 εταιρίες οι οποίες δεν μπορουν να ασχοληθούν.

 

Το μηχάνημα δεν ειναι παρατημένο. Λειτουργούσε μέχρι πριν 1 έτος όπου σε κάποια στιγμή ένα κουμπί απλά μπήκε προς τα μέσα και έπαψε να λειτουργεί γενικά.

 

Δεκτή κάθε βοήθεια.

  • Απαντ. 33
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

πάρε ένα τηλέφωνο την east electronics. Κάπου στη μεσογείων βρίσκονται να σου πουν αν μπορούν.

με πρόλαβες ρε παίκτη

Δημοσ.

Μακρία από την East Electronics. Είσαι τυχερός που δεν το ανέλαβαν. Τα προβλήματα ξεκινάνε αφότου το αναλάβουν και μετά.

Εχεις συγκεκριμενα παραδειγματα; Οσοι ξερω οτι πηγαν εκει εμειναν ακρως ικανοποιημενοι.

Δημοσ.

Τα παλιά μηχανήματα (λαμπάτα) πολλοί τεχνικοί τα "φοβούνται", και με το δίκιο τους.

Εσύ (ts) μπορεί να έχεις στο μυαλό σου ότι "Λειτουργούσε μέχρι πριν 1 έτος όπου σε κάποια στιγμή ένα κουμπί απλά μπήκε προς τα μέσα και έπαψε να λειτουργεί γενικά." και συνεπώς να είναι ένα easy fix.

"Ανοίγοντάς" το όμως ο τεχνικός μπορεί να έρθει σε επαφή με ξεραμένους πυκνωτές που θέλουν αντικατάσταση, λυχνίες που επίσης θέλουν αντικατάσταση, κλπ. Κατά την διαδικασία της όποιας παρέμβασης μπορεί να "μείνουν στα χέρια" του τεχνικού και άλλα πράγματα το οποία βρίσκονται στο τέλος της ζωής τους.

Επίσης σίγουρα θα τεθεί το θέμα απλή επισκευή (και άρα επιστροφή σε λειτουργία απλά) ή αναπαλαίωση (και άρα χρήση ανταλλακτικών όσο πιο κοντά γίνεται στα αρχικά).

Όλα τα παραπάνω στοιχίζουν (σίγουρα δεν θα μιλούσαμε για 40-50 ευρώ) και έχουν και το ρίσκο του να υπάρχει και ζημιά μη επισκευάσιμη σε ρεαλιστικά πλαίσια.

Γι' αυτό και οι περισσότεροι αποφεύγουν να τα αγγίξουν.

Σε αυτό το φόρουμ είναι μαζεμένοι επαγγελματίες ηλεκτρονικοί, χομπίστες και "κατσαβιδάκηδες" και πιστεύω ότι ανοίγοντας ένα θέμα εκεί έχεις πιθανότητες να σου δώσουν κάποιες λύσεις

  • Like 5
Δημοσ.

Εχεις συγκεκριμενα παραδειγματα; Οσοι ξερω οτι πηγαν εκει εμειναν ακρως ικανοποιημενοι.

 

Άσε μεγάλο θέμα και ακόμα δεν έχει λυθεί τυπικά. Με τον συνήγορο του καταναλωτή μπερδεμένο, επισκέψεις στο τμήμα της περιοχής, την B&O να κάνει ετοιμάζει αγωγή για δυσφήμιση και άλλα τέτοια όμορφα. Το καλό στην υπόθεσή μου είναι είναι ότι κατάφερα και το πήρα πίσω και αναγκάστηκα να το στείλω Θεσσαλονίκη. Τώρα το έχω πλήρως λειτουργικό στο σαλόνι μου.

Δημοσ.

Άσε μεγάλο θέμα και ακόμα δεν έχει λυθεί τυπικά. Με τον συνήγορο του καταναλωτή μπερδεμένο, επισκέψεις στο τμήμα της περιοχής, την B&O να κάνει ετοιμάζει αγωγή για δυσφήμιση και άλλα τέτοια όμορφα. Το καλό στην υπόθεσή μου είναι είναι ότι κατάφερα και το πήρα πίσω και αναγκάστηκα να το στείλω Θεσσαλονίκη. Τώρα το έχω πλήρως λειτουργικό στο σαλόνι μου.

Αν θες καποια στιγμη γραψε εστω συνοπτικα τι συνεβει γιατι δεν καταλαβαινω πως μπλεκοντε ολοι οι παραπανω μεταξυ τους.

Δημοσ.

(αν και offtopic) Θα ήθελα να μάθω κι εγώ την ιστορία. Όχι κάτι άλλο, αλλά επειδή ανήκω στους ευχαριστημένους πελάτες τους.

Δημοσ.

Πήγα ένα B&O πικάπ πέρσι τέτοια εποχή και ενημέρωσα τον υπεύθυνο σε τι οφείλετε κατά τη γνώμη μου η βλάβη (είχε χαλάσει ένα εξάρτημα). Μου είπε (μέσες άκρες) ότι όσοι πάνε εκεί έχουν κι από μια γνώμη για το τι μπορεί να φταίει και συνήθως δεν είναι η σωστή. Το ανέλαβαν, μου το έστειλαν πίσω "επιδιορθωμένο" λίγες μέρες μετά και το πλήρωσα κανονικά παραλαμβάνοντάς το στο γραφείο μου. Το απόγευμα που πήγα στο σπίτι δεν έπαιζε, έκανε το πλατό κάτι τρελά. Τους πήρα τηλέφωνο και τους το πήγα την ίδια στιγμή.

 

Μετά από 10 μέρες με πήραν και μου είπαν ότι είναι έτοιμο. Τους είπα να μην το στείλουν, θα πάω εγώ από εκεί κι αν είναι όλα οκ θα το παραλάβω. Πήγα λοιπόν εκεί και το μηχάνημα πάλι δε δούλευε. Ο υπεύθυνος λοιπόν μου ζήτησε συγγνώμη για την ταλαιπωρία, έβαλε κάτι γκάζια στους τεχνικούς και ξεκίνησε να ψάχνει online το εξάρτημα που του είχα πει εξ' αρχής ότι έχει πρόβλημα. Αφού περνούσε ο καιρός και από μήνα σε μήνα "το περίμενε" από το εξωτερικό, γύρω στα Χριστούγεννα του είπα ότι θέλω πίσω το μηχάνημα και τα χρήματα. Μου είπε λοιπόν ότι το μηχάνημα μπορώ να το έχω αλλά τα χρήματα όχι. 

 

Απευθήνθηκα τότε στον Συνήγορο του Καταναλωτή οι οποίοι αφού άκουσαν και τις 2 πλευρές είπαν (χοντρικά) ότι για το τεχνικό κομμάτι δεν μπορούν να πάρουν θέση αλλά τα λεφτά πρέπει να επιστραφούν. Από τον Μάρτιο λοιπόν, περίμενα να πάρει το ΟΚ από τον λογιστή του ώστε να μου επιστρέψει 140 ευρώ (και ναι κρατήσει τα 20 του αρχικού έλεγχου).

 

Να μην τα πολυλογώ έβαλα δικηγόρο στα μέσα Μαΐου και τον ειδοποίησε ότι πρέπει να τελειώνει με τον λογιστή και να επιστρέψει χρήματα και μηχάνημα συγκεκριμένη ημερομηνία μέσα στον μήνα. Πήγε εκείνη την ημερομηνία από εκεί ο δικηγόρος με πληρεξούσιο και ακόμα δεν είχε απάντηση από τον λογιστή. Του πρότεινε λοιπόν ο δικηγόρος, να παραλάβει το μηχάνημα (μιας και ήταν εκεί) και όποτε είναι έτοιμος με τον λογιστή του να βάλει τα χρήματα σε λογαριασμό. Ούτε αυτό δέχτηκε. Εκείνος υποστήριζε ότι ο Συνήγορος του Καταναλωτή του είπε να παραδώσει το μηχάνημα ΜΑΖΙ με τα χρήματα. Κατί που εκτός του ότι ήταν ψευδές (η αλληλογραφία κοινοποιείται και δεν είχε αναφερθεί κάτι τέτοιο) δεν έχει και κάποια νομική βάση μιας και ο ρόλος του ΣΤΚ είναι καθαρά συμβουλευτικός. Πήγα τότε στο τμήμα και μου είπαν ότι μπορεί να γίνει καταγγελία για παρακράτηση περιουσιακού στοιχείου αλλά θα κινηθεί αυτόφωρη διαδικασία. Επειδή δεν ήθελα να τον τραβήξω τόσο πολύ, τον πήρα τηλέφωνο και του είπα ότι είμαι στο τμήμα κλπ. Την αμέσως επόμενη εργάσιμη (!) είχε απάντηση από τον λογιστή, πήγε ο δικηγόρος μου και πήρε μηχάνημα και χρήματα κανονικά.

 

Έστειλα το μηχάνημα στη Θεσσαλονίκη και μετά από μια βδομάδα το είχα στο σπίτι. Άλλαξε το εξάρτημα που είχα πει εξ' αρχής στον άλλον ότι έχει πρόβλημα.

 

Bonus: Στην αρχική του επιστολή/απάντηση προς τον Συνήγορο του Καταναλωτή υποστήριξε μεταξύ άλλων πως τα μηχανήματα της B&O είναι αδικαιολογήτως πανάκριβα και ότι τα αγοράζουν όχι αυτοί που έχουν ανάγκη ενός καλού μηχανήματος αλλά ενός φετίχ (ω, ναι έτσι ακριβώς). Αυτό το πρωτοκολλημένο κείμενο το έστειλα στη B&O οι οποίοι το ζήτησαν από τον ΣΤΚ επισήμως για να μεταφραστεί και να προωθηθεί στο νομικό τους τμήμα. 

 

Ούτε απ' έξω πια.

  • Like 7
  • Thanks 1
  • Sad 2
Δημοσ.

[...]

 

Απίστευτο... Όχι με την έννοια ότι σε αμφισβητώ, κάθε άλλο. Απλά, μου κάνει φοβερή εντύπωση το όλα συμβάν. Τι να πω...

  • Like 1
Δημοσ.

Φίλε katergaris79, τρομερή η ιστορία σου και χαρά στο κουράγιο σου που το πάλεψες τόσο.

 

Όσο για τον ts, δύσκολα θα κάτσει να ασχοληθεί τεχνικός με το μηχάνημά του και τον λόγο τον είπε ο haris_216.

 

Εμείς πρέπει να έχουμε ένα pickup μάρκας Grundig του 70 για δίσκους βινυλίου, το λειτουργούσαμε που και που να ακούμε τίποτα αλλά τελευταία χρόνια πριν σταματήσουμε να το λειτουργούμε παρουσίαζε όλο βλάβες, ερχόταν τεχνικός της εταιρείας και το έπαιρνε και το επισκεύαζε στο τέλος (κάπου 99-2000) τα παρατήσαμε γιατί δίναμε τζάμπα λεφτά. Τώρα μηχάνημα του 50-55 είναι οχι αρχαίο αλλά προϊστορικό.

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...