Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

"Η τιμή της μετοχής απεικονίζει την τωρινή αξία όλων των μελλοντικών μερισμάτων" - απλός κανόνας των χρηματοοικονομικών.

 

 

Την εκτιμώμενη παρούσα αξία θα διόρθωνα. 

Δημοσ.

Στην Δανία πουλήθηκαν μόλις  6 αμάξια το πρώτο εξάμηνο απο 6,000 πριν 1.5 χρόνια.

 

http://nordic.businessinsider.com/denmark-is-killing-tesla-with-a-jaw-dropping-94-sales-drop--and-elon-musk-saw-it-coming-2017-6

 

Και αυτό γιατί το 2019 αρχίζουν να μειώνουν την έκπτωση φόρου.

 

Στις ΗΠΑ το 2018 και μετά αρχίζουν να μειόνονται τα Credits. Να δούμε πόσο αυτή η φούσκα θα κρατήσει.

 

federal-credit-phaseout-estimation-chart

Δημοσ.

Ο οποιοσδήποτε καταναλωτής περίμενε το Model 3 για να αγοράσει Tesla?

Γιατι να μην μπορεί δηλαδή να αγοράσει κάποιο άλλο μοντέλο? ή μήπως θα προωθήσουν το Model 3 ως (φτηνό) οικονομικό αυτοκίνητο (35000$)? 

 

Στις ΗΠΑ το Model 3 είναι γύρω στα $27,500 μετά απο $7,500 Tax Credit

Δημοσ.

Λογικα δεν θα εχει σκεφτει να κανει μια δήλωση κάθε μέρα για να ανεβαίνει επ'αόριστον 

Όχι, γιατί τότε θα έχανε την αξιοπιστία του και ίσως είχε τα αντίθετα αποτελέσματα. Μακάρι να ήταν τόσο απλό.

Αυτό που ήθελα να τονίσω είναι ότι η τιμή της μετοχής μια εταιρείας είναι εμπόρευμα και όχι ενδεικτικό της οικονομικής εικόνας της εταιρείας. Από τη στιγμή που είναι εμπόρευμα υπόκειται στους νόμους της αγοράς (προσφορά/ζήτηση). Με λίγα λόγια: έχει να κάνει με το κατά πόσον θέλουν να αγοράσουν τη μετοχή της εταιρείας αυτοί που επενδύουν σε μετοχές. 

Δημοσ.
Το μαγαζι εχει καθε μερα χασουρα 3,67 μυρια δολλαρια και καθεται πανω σε 10 δις δολλαρια σε χρεη.

Τεραστια προβληματα στην ποιοτητα παραγωγης, προβληματα μαζικης παραγωγης σε σχεση με το μοντελο Χ, πανακριβες εξαγορες οπως η SolarCity και το κερασακι στην τουρτα ειναι οτι η μαζικη παραγωγη και το νεο εργαστασιο μπαταριων απαιτει συμφωνα με την UBS αυξηση κεφαλαιου κοντα στα 8,5 δις (!!!) για να γινουν τα παραμυθια πραγματικοτητα.

 

το αφεντικο την βγαζει με χαπια και αλκοολ

https://twitter.com/elonmusk/status/872260000491593728

 

ενω ο γνωστος μαυροψυχος βλεπει ZERO!

Marc Faber: Tesla shares are going to $0

"What they produce can be produced by Mercedes, BMW, Toyota, Nissan. Anybody in the world can make it eventually, at much lower cost and probably much more efficiently," Faber said Monday on CNBC's "Trading Nation."

"The market for Toyota and these large automobile companies is simply not big enough, but the moment it becomes bigger, they'll move into the field and then Tesla will have a lot of competition."

Faber sees this increased competition causing more than a small dent in the company's business and stock performance.

"I think Tesla is a company that is likely to go to zero eventually," Faber said.

 

http://www.cnbc.com/2016/08/09/marc-faber-tesla-shares-are-going-to-0.html

Δημοσ.

Την εκτιμώμενη παρούσα αξία θα διόρθωνα. 

 

Πολύ σωστό είναι αυτό που λες, άλλωστε όλα αυτά εκτιμήσεις είναι, όχι hard science, εκτός αν κάποιος νομίζει πως μπορεί να προβλέψει το μέλλον με απόλυτη ακρίβεια. Εγώ απλώς παρέθεσα τον κανόνα με βάση τον οποίο υπολογίζεται η χρηματιστηριακή αξία της κάθε εταιρίας.

 

Όσο για την αξία της Τέσλα, αυτό που θεωρείται ότι έχει η εταιρία είναι ότι έχει τεχνογνωσία του να φτιάχνει αυτοκίνητα του μέλλοντος, την ώρα που όλες οι άλλες εταιρίες δεν έχουν τόσο βαθιά τεχνογνωσία σε αυτό το ζήτημα. Όλες βγάζουν ηλεκτρικά, αλλά μπροστά στο Model S, μοιάζουν με συγκρουόμενα. Εκτός αν το αμφισβητείτε αυτό, όταν το 100D έχει 0-100 σε 2.3 δευτερόλεπτα, όντας το πιο γρήγορο αυτοκίνητο παραγωγής στον κόσμο κάτω από τα 150 χλμ/ώρα και ταυτόχρονα κοστίζει το 1/3 ενός supercar.

 

Κάτι ακόμα που έχει η Τέσλα είναι το εργοστάσιο μπαταριών, που σημαίνει ότι λογικά θα ηγείται στο κόμμάτι που είναι το πιο δύσκολο να πάρεις το edge στο ηλεκτρικά αυτοκίνητα, στην αποθήκευση της ενέργειας. ΑΝ βγει σε 6 μήνες μια πατέντα της Samsung ξερωγώ που να είναι 200% πιο αποδοτική στο κομμάτι των μπαταριών, η μετοχή της Τέσλα μπορεί να παει στο μισό μέσα σε μια βδομάδα. Αντίστοιχα, ΑΝ η Honda βγάλει πατέντα που το αυτοκίνητο θα καίει νερό, όλες οι υπόλοιπες εταιρίες θα χασουν 90%.

 

Μέχρι όμως να βγει κάτι χειροπιαστό και όχι υποθέσεις, η Τέσλα είναι πολύ μπροστά σε τεχνογνωσία και γι' αυτό όλα τα funds παγκοσμίως αγοράζουν μετοχές της ακόμα και τώρα.

Δημοσ.

Προς το παρόν μια χαρά τα πάει . Το χρηματιστήριο είναι πάνω από όλα ψυχολογία και musk το έχει κερδίσει αυτό το στοίχημα . Χαλαρώστε ο Ιούλιος είναι κοντά εκεί θα δούμε αν η αξία της μετοχής θα πάει προς το μηδέν ή προς το διπλάσιο .

Δημοσ.

Όλο το χρηματιστήριο είναι μία απάτη , από την οποία διαχρονικά κερδίζουν λίγες δεκάδες οικογένειες. Σε όλο τον κόσμο αυτό . _

Δεν πρέπει να έχεις και πολύ επαφή με το χρηματιστήριο μάλλον και ειδικά της Αμερικής όπου το να έχεις μετοχές ή κάποιου είδους επένδυση δεν είναι καν άξιο λόγου.

 

Το μαγαζι εχει καθε μερα χασουρα 3,67 μυρια δολλαρια και καθεται πανω σε 10 δις δολλαρια σε χρεη.

Τεραστια προβληματα στην ποιοτητα παραγωγης, προβληματα μαζικης παραγωγης σε σχεση με το μοντελο Χ, πανακριβες εξαγορες οπως η SolarCity και το κερασακι στην τουρτα ειναι οτι η μαζικη παραγωγη και το νεο εργαστασιο μπαταριων απαιτει συμφωνα με την UBS αυξηση κεφαλαιου κοντα στα 8,5 δις (!!!) για να γινουν τα παραμυθια πραγματικοτητα.

 

το αφεντικο την βγαζει με χαπια και αλκοολ

https://twitter.com/elonmusk/status/872260000491593728

 

ενω ο γνωστος μαυροψυχος βλεπει ZERO!

Marc Faber: Tesla shares are going to $0

"What they produce can be produced by Mercedes, BMW, Toyota, Nissan. Anybody in the world can make it eventually, at much lower cost and probably much more efficiently," Faber said Monday on CNBC's "Trading Nation."

"The market for Toyota and these large automobile companies is simply not big enough, but the moment it becomes bigger, they'll move into the field and then Tesla will have a lot of competition."

Faber sees this increased competition causing more than a small dent in the company's business and stock performance.

"I think Tesla is a company that is likely to go to zero eventually," Faber said.

 

http://www.cnbc.com/2016/08/09/marc-faber-tesla-shares-are-going-to-0.html

Αναπαράγεις παπαγαλάκια που πιθανώς (βασικά σίγουρα) έχουν σορτάρει την μετοχή.

 

Το μαγαζί όπως λες δεν έχει χασούρα, επενδύει τεράστια ποσά για να επεκταθεί όσο πιο γρήγορα γίνεται. Αν τα έκοβε αυτά θα μπορούσε να εμφανίσει κέρδη (το έχει κάνει) αλλά αυτό θα ήταν ηλίθιο.

 

Τεράστια προβλήματα παραγωγής δεν υπάρχουν, το X είχε κάποια θέματα αλλά αυτά έχουν στρώσει καιρό τώρα.

 

Η Tesla έχει κάνει 3 εξαγορές και η Solarcity μαζί με την Grohmann ήταν από τις καλύτερες κινήσεις. Το τεράστιο ποσοστό των (μεγαλο)μετόχων που είπαν ναι κάτι λέει.

 

Αν νομίζεις ότι ξέρεις κάτι παραπάνω επί του θέματος ας το συζητήσουμε.

 

Ο "μαυρόψυχος" λέει μ@λακίες και το ξέρει και αυτός.

 

Αν οι αυτοκινητοβιομηχανίες πατούσαν ένα κουμπί και έβγαινε το Tesla killer δεν θα έτρεχαν πανικόβλητοι να κάνουν κακοσχεδιασμένες επενδύσεις σε ότι κινείται και σίγουρα δεν θα έβγαζαν τις ηλεκτρικές σαβούρες που βγάζουν (υπάρχουν εξαιρέσεις).

 

Αν η λογική που λες ίσχυε τότε όλοι οι μεγάλοι παίκτες δεν θα έκαναν εξαγορές, απλά θ' αντέγραφαν τον πρώτο και θα είχαν ξεμπερδέψει.

 

Έλα όμως που κολοσσοί ρίχνουν δισεκατομμύρια σε startup για ν' αποκτήσουν ένα μικρό edge.

 

Όποιος μένει έξω από την αγορά περιμένοντας αυτή να μεγαλώσει το έχει χάσει το παιχνίδι, εκτός και αν έχει το ρευστό για να εξαγοράσει τον ηγέτη (Intel πχ).

 

Μην πιστευέται ό,τι παπαγαλάκι κυκλοφορεί.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...