Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα!

Πριν πέσετε να με φάτε ανοίγω το θέμα για να πάρω μερικές πληροφορίες από κατόχους.

Έχω κάνει την έρευνα μου αλλά αυτά που ακούω είναι διαφορετικά από άτομο σε άτομο.. ξέρω καλύτερα θα ήταν άνοιγμα θέματος σε αντίστοιχο φόρουμ αλλά και εδώ έχουμε μπόλικο κόσμο να μου πει ένα δυο πράγματα..

 

Σκέφτομαι λοιπόν να κάνω τη μετάβαση σε supersport 600αρι

 

Στο θέμα.

Με ενδιαφέρουν πάνω κάτω τα λειτουργικά έξοδα. Ασφάλειες. Συντήρηση και γενικά το οποίο κόστος προκύπτει..

 

Οποιοσδήποτε μπορεί να πει ένα δυο πράγματα να κάνουμε κουβέντα είναι ευπρόσδεκτος!

  • Moderators
Δημοσ.

Ασφαλεια για 650cc του 2001 πληρωσα 155€. 

Συντηρηση εξαρταται παντα απο την χρηση πχ αν κανεις πολλα χιλιομετρα θα θες πχ λαδια κλπ αρκετα πιο συχνα απο καποιον που κανιε λιγοτερη χρηση. Βενζινες επισης εξαρταται απο την χρηση, την μηχανη κλπ. Εγω με ενα ντεποζιτο (20€) βγάζω περίπου 230χλμ.

Δημοσ.

Τα μηχανάκια υψηλής απόδοσης είναι ανάλογα πως θα τα πας. Μπορεί στο θέμα κατανάλωσης να καις από 6 μέχρι 10+ λίτρα στα 100. Ανάλογα το μοντέλο και πόσο το σκίζεις.

Μην ξεχνάς και τα επιμέρους έξοδα συντήρησης όμως.

Στο προηγούμενο μηχανάκι π.χ μου ήθελα κάθε χρόνο αλυσιδογράναζα. Κόστος καμία 300άρα. Ήταν όμως και 150hp .

Και άλλα πολλά....

  • Like 1
Δημοσ.

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας!

Αρχικά να πω πως κατά πάσα πιθανότητα θα πάω σε gsxr 600 , ninja 636

 

Το θέμα κατανάλωσης δεν με απασχολεί ιδιαίτερα.. εννοείται ότι καεί ανάλογα με το πως το πας.. Γενικά όμως δεν με αγχώνει διότι δεν τρέχω, εάν θέλω το κάτι παραπάνω Σέρρες όπως και να έχει πηγαίνω μια φορά τον μήνα σίγουρα..

 

Αυτά που με απασχολούν είναι τα της συντήρησης , τελών κυκλοφορίας κλπ , σέρβις κλπ..

 

Για παράδειγμα στο αυτοκίνητο ξέρω ότι ανα 10k χιλιόμετρα αλλάζω λάδια , φίλτρο αέρα , φίλτρο λαδιού και έχω ένα συγκεκριμένο κόστος πάνω κάτω..

 

Ξέρω ότι σε συγκεκριμένα χιλιόμετρα αλλάζω λάστιχα με ένα συγκεκριμένο κόστος

 

Φυσικά μιλάμε για νορμαλ συνθήκες , χαλαρές, βόλτας και μετακίνησης..

Εννοείται ότι όπως και στο αυτοκίνητο θα μπορούσες να κάψεις για παράδειγμα λάστιχα και σε μια μέρα

Δημοσ.

Εξαρτάται αποκλειστικά από τη χρήση.Τα πάγια πάνω κάτω είναι σταθερά.Εμένα νορμάλ καίει 5 λίτρα και όταν του πίνω το αίμα πάνω από 15 λίτρα.Επίσης σημαντικός παράγοντας είναι τα λάστιχα.Αμα πλακώνεσαι στα κολίδια θα θες λάστιχα κάθε 5-6 χιλιάδες χιλιόμετρα.

Και σε συνάρτηση με τη γόμα βέβαια.Εγώ έφαγα καινούρια λάστιχα σε διαδρομή Αθήνα-Θεσσαλονίκη και πάλι πίσω.Τα λάστιχα από οβάλ είχαν γίνει τετράγωνα.Βέβαια τάπα πήγαινα.Επίσης θα σου έλεγα να πας σε 1000αρι γιατί θα το συνηθίσεις γρήγορα και θα θες το κάτι παραπάνω.Η ασφάλεια (ετήσια) είναι γύρω στα 250 μαζί με οδική.

Δημοσ.

Το μεγαλύτερο κοστος είναι τα λάστιχα που θέλουν αλλαγή κάθε 2-3 χρόνια

ανάλογα μαν. τι γόμα φοράς, τι ταχύτητες και ποσα χμ κάνεις. εγώ στο δικό μου το πλοίο θέλω λάστιχα κάθε 15-18 χιλιάδες χιλιόμετρα και αλλάζω κάθε χρόνο

  • Like 1
Δημοσ.

κοστος χρησης,υπολογιζε οσο ενα 1600αρι+.....αν υπολογισεις και καμια βουτα,χωρις σωματικες ζημιες,επιασες και περασες διλιτρο.αν εχεις και καμια εισαγωγη,αστο,παρε κανα μιτριο ,λιγοτερα θα πληρωνεις.

  • Like 1
Δημοσ.

ανάλογα μαν. τι γόμα φοράς, τι ταχύτητες και ποσα χμ κάνεις. εγώ στο δικό μου το πλοίο θέλω λάστιχα κάθε 15-18 χιλιάδες χιλιόμετρα και αλλάζω κάθε χρόνο

Ακόμα χειρότερα δηλαδη.
Δημοσ.

Αρχίζω πάνω κάτω να αποκτώ μια ιδέα για τα εξοδα..

Το σέρβις λάδια φίλτρα είναι; από τιμή πάνω κάτω τι έχουμε ;

Έτσι όπως το έχω στο μυαλό μου άντε να κάνω και 10-12 k χιλιόμετρα τον χρόνο . Χειμώνα κλπ δεν θα την κυκλοφορώ καν..

 

Για τα λάστιχα τι κόστος παίζει πάνω κάτω για άριστο λάστιχο δρόμου με όσο το δυνατόν καλύτερο κράτημα αλλά χωρίς να γίνεται βάρκα αν έχει κάπου νερά;

Συγνώμη προκαταβολικά αλλά για λάστιχα τετοιασ μηχανής δεν έχω ιδέα , όσοι γνωστοί μου έχουν μπαίνουν πολύ σε πίστα και φοράνε πολύ τραβηγμένα λάστιχα και εντός και εκτός και είναι της άποψης ότι βάζεις μόνο πχ pirelli diablo supercorsa

Δημοσ.

ώπα όταν λέμε βάρκα, το δικό μου το παπί ειναι ~450 κιλά χωρίς εμένα πάνω και φοράει μετρια, για το στυλ του γόμα. - Road Glide Custom για το τυπικό της πληροφορίας. 

 

Στο κόστος παίζει και το τι ξέρεις εσύ να συντηρείς, και κατά πόσο μια συντήρηση δική σου θα σε κρατήσει ασφαλή στον δρόμο. 

  • Moderators
Δημοσ.

ώπα όταν λέμε βάρκα, το δικό μου το παπί ειναι ~450 κιλά χωρίς εμένα πάνω και φοράει μετρια, για το στυλ του γόμα. - Road Glide Custom για το τυπικό της πληροφορίας. 

 

 

 

Μονο αν εχεις ολη την οικογενεια με τις παπιες θα ειναι 450 κιλα. Η δικη μου ειναι κοντα στα 200κιλα και μιλαμε για 650cc

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...