Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

@orck, ;eχεις μείνει ένα 5μηνο πίσω. Από αρχή του έτους τους δίνουν σε όποιους τους ζητήσουν. Τους δίνουν με sms κι έχεις περίπου 1 ώρα να τους ενεργοποιήσεις διαφορετικά ακυρώνονται.

 

Καλύτερα είναι πρώτα να τους ενεργοποιήσεις στο Speedport, ώστε σε περίπτωση στραβής στο μέλλον, αν μπει στην γραμμή να τραβήξει του νέους, διαφορετικά αν το Speedport έχει ακόμη τους παλιούς και μπει αργότερα στην γραμμή, ακυρώνονται κι εκδίδονται αυτόματα νέοι που τραβιούνται από το Speedport, οπότε κάνεις από την αρχή όλη την διαδικασία.

 

Από την στιγμή που ενεργοποιηθεί ο νέος κωδικός, μπορεί να μπει σε οποιαδήποτε συσκευή με SIP τηλεφωνία. Υπόψη ότι δουλεύει μόνο στον χώρο που είναι η γραμμή και δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί από άλλη σύνδεση.

That's my boy! ;)

  • Απαντ. 56
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Οκ μαγκες, οντως εχω μεινει λιγο πισω, δεν κανει κιχ το ρημαδι, δουλευει οπως πρεπει και δεν με εχει απασχολησει ποτε. Συγνωμη για την αθελη μου παραπληροφορηση.

  • Like 2
Δημοσ.

Οκ μαγκες, οντως εχω μεινει λιγο πισω, δεν κανει κιχ το ρημαδι, δουλευει οπως πρεπει και δεν με εχει απασχολησει ποτε. Συγνωμη για την αθελη μου παραπληροφορηση.

Κανένα πρόβλημα φίλε μου. Δε μπορούμε να τα γνωρίζουμε όλα. :)

Δημοσ.

Είπαμε δεν είναι ακόμα έτοιμοι για ανακοίνωση, αναμείνατε στο ακουστικό σας. Θα είναι όμως σε σχετικά σύντομο χρονικό διάστημα (πιθανότατα πριν το τέλος του έτους). 

Και ούτε πρόκειται να βρεις ακόμα. Δώσε τον χρόνο που αρμόζει και θα δεις. Δεν δίνω "χύμα" πληροφορίες όπως δεν έδινα χύμα πληροφορίες όταν μιλούσα ότι πάμε σίγουρα για κατάργηση τελών περιαγωγής και κανείς δεν με πίστευε. Υπομονή παιδιά και θα το δείτε σχετικά σύντομα. 

Πολύ μπλα-μπλα άνευ ουσίας, ή λόγω ημιμάθειας πετάμε ότι έχουμε διαβάσει αλλά δεν κατανοούμε.

 

Για να βγει μια απόφαση, απαιτείται αρκετός χρόνος, προγραμματισμός, δουλειά, αλλαγή κανονισμών κλπ. Η περιαγωγή και τα τέλη της, εξετάζονται ενδελεχώς πάνω από μια 5ετία στην ΕΕ και η κανονισμός που ισχύει από φέτος τον Ιούνη, ψηφίστηκε τέτοια εποχή το 2015. Και μάλιστα από του χρόνου θα έχουμε πιθανόν και άλλες αλλαγές και αυτό θα γίνεται σε ετήσια βάση.

 

Αυτά δεν είναι άγνωστα και μυστικά αλλά καθορίστηκαν μετά από χρόνια διαβουλεύσεων με όλα τα εμπλεκόμενα μέρη. Δεν γίνεται έτσι απλά βγάζοντας μια απόφαση και οι άλλοι πρέπει να κόψουν τον λαιμό τους να βρουν λύση.

 

Το ίδιο ισχύει και για το VoIP. Σήμερα λοιπόν που μιλάμε, ΔΕΝ υπάρχει ούτε καν σχέδιο, πόσο μάλλον απόφαση και μάλιστα δεσμευτική. Και γι' αυτό δεν μπορείς να δώσεις καμία πληροφορία επίσημη.

Η πραγματικότητα είναι ότι στο BEREC, υπάρχει διαρκής επιτροπή από το 2003, που εξετάζει όλες τις παραμέτρους, βγάζοντας ανά 5ετία συμπεράσματα και κατευθύνσεις (όχι δεσμευτικές), για τον τρόπο με τον οποίο θα γίνει κάποια στιγμή στο μέλλον.

Στην επιτροπή αυτή μετέχουν ως μέλη, εναλλάξ τηλεπικοινωνιακοί πάροχοι όλων των χωρών και στην τελευταία έκδοση του 2013 μετείχε η δικιά μας Wind μεταξύ άλλων. Επόμενη έκθεση αναμένεται το 2018. Επαναλαμβάνω έκθεση και όχι κανονισμός.

 

Δεν έχεις ιδέα πόσο δύσκολο είναι το όλο εγχείρημα, πόσο δαιδαλώδης οι διαδικασίες και εργασίες που πρέπει να γίνουν, κανονισμοί που πρέπει να αλλάξουν κλπ. Διότι δεν μιλάμε απλά να φτιάξει ένας πάροχος το δικό του δίκτυο, αλλά να επικοινωνεί με όλους τους παρόχους όλης της ΕΕ με παρόμοιο τρόπο και να υπάρχουν οι ίδιοι κανόνες. Μήπως νομίζεις ότι έχουμε να κανουμε με το Skype ή το Viber ή παρόμοιο τρόπο επικοινωνίας;

Δεν απορείς που ούτε στην Αμερική, που κυρίως γίνεται χρήση του VoIP από χρόνια, ακόμη και σήμερα δεν έχει βγει τέτοια απόφαση;

 

Και για να το κλείσουμε, αφού δεν μπορείς ή δεν θέλεις να δηλώσεις επίσημες πηγές, δώσε τουλάχιστον ένα οποιοδήποτε άρθρο που αναφέρεται σχετικά.

  • Like 2
Επισκέπτης
Δημοσ.

Σκατά είναι το ρούτερ τους και επίσης σήμερα τα έπαιξε και δεν είχα τηλέφωνο και ούτε με άφηνε να μπω ως admin στο ρούτερ μέσα. Έκανα και 2 ρεσετ από το κουμπί πίσω και τπτ. Πήρα τηλ και μου λένε θέλει αντικατάσταση....

Δημοσ.

Πολύ μπλα-μπλα άνευ ουσίας, ή λόγω ημιμάθειας πετάμε ότι έχουμε διαβάσει αλλά δεν κατανοούμε.

 

Για να βγει μια απόφαση, απαιτείται αρκετός χρόνος, προγραμματισμός, δουλειά, αλλαγή κανονισμών κλπ. Η περιαγωγή και τα τέλη της, εξετάζονται ενδελεχώς πάνω από μια 5ετία στην ΕΕ και η κανονισμός που ισχύει από φέτος τον Ιούνη, ψηφίστηκε τέτοια εποχή το 2015. Και μάλιστα από του χρόνου θα έχουμε πιθανόν και άλλες αλλαγές και αυτό θα γίνεται σε ετήσια βάση.

 

Αυτά δεν είναι άγνωστα και μυστικά αλλά καθορίστηκαν μετά από χρόνια διαβουλεύσεων με όλα τα εμπλεκόμενα μέρη. Δεν γίνεται έτσι απλά βγάζοντας μια απόφαση και οι άλλοι πρέπει να κόψουν τον λαιμό τους να βρουν λύση.

 

Το ίδιο ισχύει και για το VoIP. Σήμερα λοιπόν που μιλάμε, ΔΕΝ υπάρχει ούτε καν σχέδιο, πόσο μάλλον απόφαση και μάλιστα δεσμευτική. Και γι' αυτό δεν μπορείς να δώσεις καμία πληροφορία επίσημη.

Η πραγματικότητα είναι ότι στο BEREC, υπάρχει διαρκής επιτροπή από το 2003, που εξετάζει όλες τις παραμέτρους, βγάζοντας ανά 5ετία συμπεράσματα και κατευθύνσεις (όχι δεσμευτικές), για τον τρόπο με τον οποίο θα γίνει κάποια στιγμή στο μέλλον.

Στην επιτροπή αυτή μετέχουν ως μέλη, εναλλάξ τηλεπικοινωνιακοί πάροχοι όλων των χωρών και στην τελευταία έκδοση του 2013 μετείχε η δικιά μας Wind μεταξύ άλλων. Επόμενη έκθεση αναμένεται το 2018. Επαναλαμβάνω έκθεση και όχι κανονισμός.

 

Δεν έχεις ιδέα πόσο δύσκολο είναι το όλο εγχείρημα, πόσο δαιδαλώδης οι διαδικασίες και εργασίες που πρέπει να γίνουν, κανονισμοί που πρέπει να αλλάξουν κλπ. Διότι δεν μιλάμε απλά να φτιάξει ένας πάροχος το δικό του δίκτυο, αλλά να επικοινωνεί με όλους τους παρόχους όλης της ΕΕ με παρόμοιο τρόπο και να υπάρχουν οι ίδιοι κανόνες. Μήπως νομίζεις ότι έχουμε να κανουμε με το Skype ή το Viber ή παρόμοιο τρόπο επικοινωνίας;

Δεν απορείς που ούτε στην Αμερική, που κυρίως γίνεται χρήση του VoIP από χρόνια, ακόμη και σήμερα δεν έχει βγει τέτοια απόφαση;

 

Και για να το κλείσουμε, αφού δεν μπορείς ή δεν θέλεις να δηλώσεις επίσημες πηγές, δώσε τουλάχιστον ένα οποιοδήποτε άρθρο που αναφέρεται σχετικά.

Ναι αλλά οι υπάλληλοι του ΟΤΕ λένε ότι αφού ο ΟΤΕ είναι κολοβή αλεπού με το VOIP

θα γίνουν τα ίδια σκ@τ@ κι οι άλλοι πάροχοι

άρα μην πάτε πουθενά αλλού.

Έτσι λένε οι υπάλληλοι του ΟΤΕ, να μην τους πιστέψουμε;

 

Τα έλεγαν εδώ και χρόνια ότι μέχρι φέτος ή του χρόνου

θα ακολουθήσουν όλοι οι πάροχοι το κακό παράδειγμα του ΟΤΕ με το VOIP.

Το βούλωνε ο κοσμάκης.

 

Κι ότι είναι καλό το VOIP και καλύτερο κιόλας.

 

Και ότι ο ΟΤΕ δε φταίει ούτε το κάνει για οικονομία,

τον υποχρεώνουν τον ΟΤΕ και είναι ευρωπαϊκή επιταγή.

Είναι έγκυρο, το είπαν υπεύθυνοι, δεν το πιστεύετε;

 

 

Ε ρε βρεγμένη σανίδα που θέλει....

 

Χώρια που με τα παπαγαλάκια

ο υγιής ανταγωνισμός και το συμφέρον του καταναλωτή πάνε περίπατο!

Δημοσ.

Εγω παντως σε πελατες που δε γουσταρανε το voip επειδη δεν εκανε για τον α-β λογο με το τηλεφωνικο κεντρο, ή με αλλα ρουτερς, τους εβαλα και πηρανε τον οτε και τους το αλλαξανε σε tdm την επομενη μερα. 

Δημοσ.

To VoIP μόνο την τσέπη του Τσαμάζ εξυπηρετεί με τα παχυλά μπόνους που θα λάβει, ουσιαστική βελτίωση ο καταναλωτής δεν βλέπει, μόνο προβλήματα.

  • Like 1
Δημοσ.

Πάντως η οδηγία για Αμερική FCC λέει ότι από το 2018 οι παροχοι δεν είναι υποχρεωμένοι να εξυπηρετούν PSTN. Φαντάζομαι γι αυτό κινούνται και στην Ευρώπη έτσι καθώς είναι οικονομικοτερο γι αυτούς.

  • Super Moderators
Δημοσ.

Αν ήσουν σε περιοχή φίσκα που δεν είχε ελεύθερο ζευγάρι χαλκού για να σου δώσουν γραμμή, εξαιτίας κάποιων που έχουν πάνω από ένα επειδή θέλουν πάνω από μια γραμμή, θα σου έλεγαν αν θεωρούσες ότι έχει μόνο προβλήματα. :P

 

Κατά τα άλλα το βρίσκω φυσιολογικότατο να θέλουν να ρίξουν το κόστος διαχείρισης και να απλοποιήσουν την όλη κατάσταση. Όπως θα ήθελα να το κάνει "χθες" αν ήταν δημόσιο για να μην πληρώνω παραπάνω φόρους, έτσι δεν έχω πρόβλημα όταν το κάνει ιδιωτική.

 

Εξάλλου αν είχαμε FTTB/FTTH, πάλι με VoIP θα είμασταν.

  • Like 1
Δημοσ.

To VoIP μόνο την τσέπη του Τσαμάζ εξυπηρετεί με τα παχυλά μπόνους που θα λάβει, ουσιαστική βελτίωση ο καταναλωτής δεν βλέπει, μόνο προβλήματα.

 

Μην λέμε οτι θέλουμε και εγώ κατά είμαι ...αλλά η τεχνολογία του tdm-ψηφιακά κέντρα εχει πεθάνει, τα κέντρα του οτε κλείνουν ~25 χρονιά συνεχούς λειτουργίας, τα περισσότερα από αυτά δεν υποστηρίζονται πλέον απο του οίκους, άρα τι να κάνει; Πρέπει να τα αντικαταστήσει.

 

Ετσι λέγαμε κάποτε και για τα μηχανικά κέντρα ...οοοοοοο τι τα θέλουν τα ψηφιακά κλπ

 

Αϊτή είναι η τεχνολογία και εξελίσσεται

 

ΥΓ

...και μένα μου αρέσουν τα xp αλλα δεν τα υποστηρίζει η ms χαχααααα

  • Like 1
Δημοσ.

...και μένα μου αρέσουν τα xp αλλα δεν τα υποστηρίζει η ms χαχααααα

 

Όταν μετά τα XP πλάσαραν τα Vista ως "καινοτόμα" και "απαραίτητα" ενώ στην πραγματικότητα ήταν τίγκα στα προβλήματα, η πλειοψηφία τους σιχτίρισε και πήγε πίσω στα XP. Καλή και επιβεβλημένη η πρόοδος, αλλά όχι εις βάρος του καταναλωτή που δεν είναι υποχρεωμένος να γίνει beta tester σε κάθε νεα τους τεχνολογία.

  • Super Moderators
Δημοσ.

Δεν υπάρχει σύγκριση. Τα τωρινά προβλήματα του ΟΤΕ υφίστανται στην "υλοποίηση" της τεχνολογίας, όχι στην τεχνολογία αυτή καθ' αυτή.

 

Επίσης τα Vista μετά από ένα SP1 έστρωσαν κανονίκοτατα.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...