orck Δημοσ. 13 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2017 Επειδη ξερω τι σου λεω, δεν βγαζει κανενα νοημα αυτο που λες, ουτε στεκει τεχνικα. Ειτε voip ειτε pstn απο καπου θα παρεις ιντερνετ, αναλογα το που βρισκεσαι και την διαθεσημοτητα dslam καμπινας ειτε θα εισαι στο κεντρο ειτε στην καμπινα. Εαν η τηλεφωνια σου θα ειναι μεσω voip ειτε μεσω pstn δεν επηρεαζει καθολου το ιντερνετ σου. (οκ σου περνει λιγοτερα απο 64Κ, αλλα εδω μιλαμε σοβαρα)Εχω voip και δεν μπορω να πω οτι το δουλευω το σταθερο τηλεφωνο πολυ αλλα οσες φορες το εχω χρησιμοποιησει δεν ειχα ποτε κανενα προβλημα. ΚΑΝΕΝΑΠαρακαλω μην μου πεις οτι σε διακοπη ρευματος δεν εχεις τηλεφωνο, επισης δεν εχει τηλεοραση, αυτο ομως δεν ειναι λογος να μην παρεις τηλεοραση. 1
bill2015 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2017 εχω στη δουλεια μου εχω vodafone με voip η ποιοτητα εξερετικη δεν καταλαβα διαφορα απο την tdm τηλεφωνια
Tilemaxx Δημοσ. 13 Ιουνίου 2017 Μέλος Δημοσ. 13 Ιουνίου 2017 Επειδη ξερω τι σου λεω, δεν βγαζει κανενα νοημα αυτο που λες, ουτε στεκει τεχνικα. Ειτε voip ειτε pstn απο καπου θα παρεις ιντερνετ, αναλογα το που βρισκεσαι και την διαθεσημοτητα dslam καμπινας ειτε θα εισαι στο κεντρο ειτε στην καμπινα. Εαν η τηλεφωνια σου θα ειναι μεσω voip ειτε μεσω pstn δεν επηρεαζει καθολου το ιντερνετ σου. (οκ σου περνει λιγοτερα απο 64Κ, αλλα εδω μιλαμε σοβαρα) Εχω voip και δεν μπορω να πω οτι το δουλευω το σταθερο τηλεφωνο πολυ αλλα οσες φορες το εχω χρησιμοποιησει δεν ειχα ποτε κανενα προβλημα. ΚΑΝΕΝΑ Παρακαλω μην μου πεις οτι σε διακοπη ρευματος δεν εχεις τηλεφωνο, επισης δεν εχει τηλεοραση, αυτο ομως δεν ειναι λογος να μην παρεις τηλεοραση. Το κόλλημα της γραμμής που έχω πάντως εξαφανίστηκε με το παλιό καλό TP-Link. Δεν ήταν πάντως τυχαίο σκάλωμα με 2 βδομάδες σκαμπανεβάσματα και ping στο θεό. Σε κάθε περίπτωση θέλω να έχω το κεφάλι μου ήσυχο μέχρι να στρώσει η κατάσταση, γι' αυτό επέστρεψα σε PSTN.
rafa1919 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2017 οποιος εχει cash αγοραζει ενα καλο voip router adsl/vdsl και απαλλάσσεται από το σκουπίδι entry 2i οι εποχες που οι παροχοι που έδιναν καλης ποιότητας εξοπλισμό έχουν περάσει ανεπιστρεπτί δυστυχώς Σωστός. Η το χρησιμοποιείς μόνο για την τηλεφωνία - συγχρονισμό και βάζεις ένα router να κάνει κλήση για το Internet - δίκτυό σου και τελείωσε! Εγώ αυτό έχω κάνει με το 2i και το R1D.
jkoukos Δημοσ. 13 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2017 @ikaruga24, επιμένω ότι δεν υπάρχει απόφαση για μετάβαση σε VoIP από οποιονδήποτε επίσημο φορέα της ΕΕ. Επειδή όμως επιμένεις και λες ότι έχει ήδη αποφασισθεί και μάλιστα με συγκεκριμένο χρονικό ορίζοντα, αναμένω εναγωνίως να δώσεις τις σχετικές πληροφορίες. @Tilemaxx, σε πιστεύω ότι είχες θέματα με την γραμμή σου. Δεν είσαι ο πρώτος αλλά από την άλλη ανήκεις στις σπάνιες περιπτώσεις, όπως θα μπορούσε να γίνει και με οποιοδήποτε άλλο είδος τηλεφωνίας. Πίστεψέ με όμως ότι τα προβλήματά σου δεν οφείλονται στο VoIP. Μπορεί να ήταν θέμα εξοπλισμού, απροσδιόριστης δυσλειτουργίας ή κακής ρύθμισης του server, ο ανάδρομος Ερμής, η κακιά ώρα ή γκαντεμιά. Σε κάθε περίπτωση τα ~80kbps που απαιτούνται κατά την συνομιλία, δεν είναι λόγος να έχεις αυτά τα προβλήματα. 1
ikaruga24 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2017 για δωσε μας το αρθρο που περιέχει αυτη την δέσμευση Είπαμε δεν είναι ακόμα έτοιμοι για ανακοίνωση, αναμείνατε στο ακουστικό σας. Θα είναι όμως σε σχετικά σύντομο χρονικό διάστημα (πιθανότατα πριν το τέλος του έτους). @ikaruga24, επιμένω ότι δεν υπάρχει απόφαση για μετάβαση σε VoIP από οποιονδήποτε επίσημο φορέα της ΕΕ. Επειδή όμως επιμένεις και λες ότι έχει ήδη αποφασισθεί και μάλιστα με συγκεκριμένο χρονικό ορίζοντα, αναμένω εναγωνίως να δώσεις τις σχετικές πληροφορίες. Και ούτε πρόκειται να βρεις ακόμα. Δώσε τον χρόνο που αρμόζει και θα δεις. Δεν δίνω "χύμα" πληροφορίες όπως δεν έδινα χύμα πληροφορίες όταν μιλούσα ότι πάμε σίγουρα για κατάργηση τελών περιαγωγής και κανείς δεν με πίστευε. Υπομονή παιδιά και θα το δείτε σχετικά σύντομα.
NikosKallithea Δημοσ. 14 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2017 Ε τοτε τι μας λες; αστο να ανακοινωθεί και αν ανακοινωθεί που δεν το βλέπω, στο κατω κατω ειναι πραγμα που δεν εξαρτάτε απο μια ανακοίνωση, για να γίνει μετάβαση χρειάζεται πολύ χρήμα, υποδομές και εργολαβίες Είπαμε δεν είναι ακόμα έτοιμοι για ανακοίνωση, αναμείνατε στο ακουστικό σας. Θα είναι όμως σε σχετικά σύντομο χρονικό διάστημα (πιθανότατα πριν το τέλος του έτους). Και ούτε πρόκειται να βρεις ακόμα. Δώσε τον χρόνο που αρμόζει και θα δεις. Δεν δίνω "χύμα" πληροφορίες όπως δεν έδινα χύμα πληροφορίες όταν μιλούσα ότι πάμε σίγουρα για κατάργηση τελών περιαγωγής και κανείς δεν με πίστευε. Υπομονή παιδιά και θα το δείτε σχετικά σύντομα. 1
orck Δημοσ. 14 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2017 Για το 100% ναι θέλει πάρα πολύ χρήμα γιατί θα πρέπει να βάλουν dslam για το μικρότερο χωριό. Αμφιβάλλω ότι θα έρθει ποτέ κάτι τέτοιο σαν υποχρέωση για το 100%, μάλλον για ένα μεγάλο ποσοστό θα πάει.
ikaruga24 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2017 Ε τοτε τι μας λες; αστο να ανακοινωθεί και αν ανακοινωθεί που δεν το βλέπω, στο κατω κατω ειναι πραγμα που δεν εξαρτάτε απο μια ανακοίνωση, για να γίνει μετάβαση χρειάζεται πολύ χρήμα, υποδομές και εργολαβίες Δεν είναι απαραίτητο να έχουν κάλυψη 100% όλοι για να βγει η ανακοίνωση. Ενα ποσοστό κάλυψης χρειάζεται για να "ισχύει" η δυνατότητα ανακοίνωσης. Προς το παρόν δεν είναι έτοιμοι αλλά η ανακοίνωση είναι κοντά. P.S. Μόλις σήμερα οι πάροχοι στέλνουν μηνύματα στους συνδρομητές τους για τα τέλη περιαγωγής ότι καταργούνται από 15/6.
tsofras Δημοσ. 14 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2017 οποιος εχει cash αγοραζει ενα καλο voip router adsl/vdsl και απαλλάσσεται από το σκουπίδι entry 2i οι εποχες που οι παροχοι που έδιναν καλης ποιότητας εξοπλισμό έχουν περάσει ανεπιστρεπτί δυστυχώς Υπάρχει κάποιο συμβατό? Νόμιζα ότι δεν γίνεται λόγω VoIP. Εγώ δεν έχω κανένα θέμα με αποσυνδέσεις κτλ. , έχω VDSL 30 εδώ και 2 χρόνια και το έχω κάνει μία φορά restart. Το WiFi του όμως είναι τραγικό στα 5 μέτρα και έχει μία γραμμή , απο το δωμάτιο στη κουζίνα (περίπου 10 μέτρα με έναν τοίχο στο πλάι) δεν πιάνει καθόλου.
rafa1919 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2017 Υπάρχει κάποιο συμβατό? Νόμιζα ότι δεν γίνεται λόγω VoIP. Εγώ δεν έχω κανένα θέμα με αποσυνδέσεις κτλ. , έχω VDSL 30 εδώ και 2 χρόνια και το έχω κάνει μία φορά restart. Το WiFi του όμως είναι τραγικό στα 5 μέτρα και έχει μία γραμμή , απο το δωμάτιο στη κουζίνα (περίπου 10 μέτρα με έναν τοίχο στο πλάι) δεν πιάνει καθόλου. Γίνεται. Όταν έχεις το νέο modem στα χέρια σου πρώτα θα μπεις στο Web Interface, θα εντοπίσεις την καρτέλα του SIP Account, θα αποσυνδέσεις το άλλο modem (Entry 2i) πλήρως από τη γραμμή και το ρεύμα και θα τους πάρεις τηλέφωνο για να σου δώσουν τον κωδικό της τηλεφωνίας. Έχεις περιθώριο περίπου 10 - 15 λεπτών να τον εισάγεις στο νέο σου modem και να απολαύσεις τη ζωή που είναι ωραία.
cabdik Δημοσ. 14 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2017 Εδώ και 3 μήνες περίπου πέρασα και εγώ στην "νεα εποχή VoIP" που ευαγγελιζόταν τόσο καιρό ο ΟΤΕ δια μέσω των διευθυντάδων του. Τα προβλήματα άρχισαν εδώ και δύο βδομάδες μετά απο μια περίοδο σχετικής σταθερότητας. Μιλάμε πάντα για την περιβόητη κινεζιά του OTE, το περίφημο Speedport 2i.. Κατ' αρχήν η κάλυψη Wi-Fi του είναι τρισάθλια εντός σπιτιού, σε σχέση με το προηγούμενο μου τιμιότατο TP-Link όπου και παντού έπιανε, και σταθερότατο ήταν, και γενικώς άψογο σε όλες τις συνθήκες. Μετά άρχισαν οι αποσυνδέσεις και το latency στο θεό με αποτέλεσμα streaming/DL/gaming να καθιστώνται αδύνατα. Μετά απο δήλωση βλάβης αρχικώς έγινε μείωση ταχύτητας απο τα 12mbps στα 8, με το πρόσχημα οτι είμαι μακριά απο το ΚΑΦΑΟ (τόσα χρόνια στα 12 σταθερά δεν επηρέαζε η απόσταση προφανώς). Την επόμενη μέρα ήρθε ο τεχνικός και αφού μου μέτρησε τα καλώδια του πίνακα, αποφάνθηκε οτι το πρόβλημα δεν είναι του χαλκού (έεελα), αλλά μάλλον ούτε οφείλεται και στον εξοπλισμό (whaaaat);;; Τέλοσπάντων δήλωσε αίτημα αντικατάστασης του εξοπλισμού, και υπεραμύνθηκε της επιλογής του κέντρου να μου ρίξει την ταχύτητα προφασιζόμενος και αυτός της χιλιομετρική διαφορά, διαβεβαιώνοντας με οτι θα σττρώσουν τα πράγματα. Ε... τίποτα απ' όλα αυτά δεν έγινε! Χθές το βράδυ αναγκάστηκα λοιπόν να τους πάρω τηλέφωνο και να ζητήσω επιστροφή της γραμμής μου σε PSTN, κάτι το οποίο έκαναν χωρίς πολλά-πολλά αφού τους περιέγραψα όλα τα παραπάνω προβλήματα. Αρχικά προσπάθησε να μου πεί την γνωστή κασέτα περί σωστής συνδεσμολογίας κτλ.. Βρήκαν άνθρωπο! Εν έτει 2017 ο ΟΤΕ όχι μόνο δεν βελτιώνει τις παροχές του, αλλά κάνει την εμπειρία χρήσης χειρότερη με ένα σωρό αστοχίες και τεχνολογίες που ουσιαστικά δεν προσφέρουν απολύτως τίποτα στον μέσο χρήστη (ίσως μόνο παχυλά μπόνους στους χαρτογιακάδες που τα πήραν για να προωθήσουν αυτό το έκτρωμα), παρά μόνο έξτρα προβλήματα, δέσμευση της τηλεφωνικής γραμμής πάνω σε ένα router της πλάκας που μπορεί να χαλάσει ανά πάσα στιγμή και να σε αφήσει εντελώς χωρίς σταθερό, αφού με VoIP οι παλιές συσκευές δεν λειτουργούν και με περίσσιο θράσος σου λένε: "μπορείτε να βάλετε έξτρα UPS για να έχετε τηλεφωνία σε περίπτωση διακοπής"!. Όλα αυτά επι πληρωμής φυσικά, όταν ουσιαστικά καπελώνεται η υπηρεσία που προσφέρει τσάμπα το Skype και το Viber. Και όλα αυτά με τις τιμές στο θεό. PSTN λοιπόν αν και με "προειδοποίησαν" οτι κάποια στιγμή στο μέλλον η γραμμή θα ξαναλάξει. Αν και με τόσα παράπονα και αιτήματα για rollbacks που δέχονται δεν τους κόβω να προχωρούν πολύ με την συγκεκριμένη τεχνολογία... Μην σας ψαρώνουν, αν έχετε προβλήματα πάρτε τους και ΑΠΑΙΤΗΣΤΕ επιστροφή σε PSTN. Είναι τόσο χεσμένοι και μπουχτισμένοι απο τον όγκο των παραπόνων που πλέον το κάνουν. Μην ακούτε μπούρδες περί "υποχρεωτικής μετάβασης" κτλ. καλο θα ειναι πριν βγαλετε γενικα συμπερασματα, του τυπου "ο OTE-WIND-VODAFONE-CYTA...κλπ, ειναι αχρηστοι" και δεν μπορουν να κανουν σωστα καποια πραγματα, να ρωταμε αν και αλλοι εχουν παρομοια προβληματα ωστε να δουμε μηπως δεν ειναι γενικο το προβλημα, αλλα τοπικο. και μετα, αν φταιει ο ΟΤΕ-WIND........κλπ, κι εγω μαζι σας, να τους βριζουμε παρεα...! κι εμενα μου εχουν γυρισει τη γραμμη σε VoIP, εδω και κανα 4μηνο, και δεν εχω προβληματα. οπως ηταν και πριν η γραμμη μου -PSTN- (και με TP-Link Router κι εγω), ετσι ακριβως ειναι και μετα, με το Speedport. μπορει να μην ειναι ποιοτικα... σαν το TP-Link, αλλα τη δουλεια του την κανει...!! δεν εχω χασει σε ταχυτητα, εχω ακριβως την ιδια. δεν εχω αποσυνδεσεις. αρα γιατι να αρχισω να βριζω.....???? επισης..., εχεις αποκλεισει την περιπτωση να εχεις ελατωματικο ROUTER...??? 1
orck Δημοσ. 14 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2017 Γίνεται. Όταν έχεις το νέο modem στα χέρια σου πρώτα θα μπεις στο Web Interface, θα εντοπίσεις την καρτέλα του SIP Account, θα αποσυνδέσεις το άλλο modem (Entry 2i) πλήρως από τη γραμμή και το ρεύμα και θα τους πάρεις τηλέφωνο για να σου δώσουν τον κωδικό της τηλεφωνίας. Έχεις περιθώριο περίπου 10 - 15 λεπτών να τον εισάγεις στο νέο σου modem και να απολαύσεις τη ζωή που είναι ωραία. Αυτο που λες με τον OTE δεν γινεται, δεν δινουν κωδικους του SIP στον πελατη, το ρουτερ τα περνει μονα του αυτοματα, οπως κανει και στον λογαριασμο για internet. Αυτο ισως να γινεται επειδη δεν θελουν να παρεις τα στοιχεια και να τα βαλεις σε ενα ρουτερ εκτος σπιτιου για να κανεις διαφορες αλχημιες μετα (δεν ξερω τι). Με αλλα λογια το VοIP το χειριζεται μονο τα ρουτερ της εταιριας, στο wifi τα πραγματα ειναι ευκολα, νομιζω το ιδιο και στο bridge mode
rafa1919 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2017 Αγαπημένε μου φίλε μίλησα με το 13888 και μου επιβεβαίωσαν 2 υπάλληλοι αυτό που είπα. Δεν το έβγαλα από το μυαλό μου. 1
jkoukos Δημοσ. 14 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 14 Ιουνίου 2017 @orck, έχεις μείνει ένα 5μηνο πίσω. Από αρχή του έτους τους δίνουν σε όποιους τους ζητήσουν. Τους δίνουν με sms κι έχεις περίπου 1 ώρα να τους ενεργοποιήσεις διαφορετικά ακυρώνονται. Καλύτερα είναι πρώτα να τους ενεργοποιήσεις στο Speedport, ώστε σε περίπτωση στραβής στο μέλλον, αν μπει στην γραμμή να τραβήξει του νέους, διαφορετικά αν το Speedport έχει ακόμη τους παλιούς και μπει αργότερα στην γραμμή, ακυρώνονται κι εκδίδονται αυτόματα νέοι που τραβιούνται από το Speedport, οπότε κάνεις από την αρχή όλη την διαδικασία. Από την στιγμή που ενεργοποιηθεί ο νέος κωδικός, μπορεί να μπει σε οποιαδήποτε συσκευή με SIP τηλεφωνία. Υπόψη ότι δουλεύει μόνο στον χώρο που είναι η γραμμή και δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί από άλλη σύνδεση. Δεν είναι όλοι οι τηλεφωνητές ενήμεροι και μπορεί να σου πουν ότι δεν ισχύει. Ευγενικά τους ζητάς να ρωτήσουν τον προϊστάμενό τους ή να σε συνδέσουν με το τεχνικό τμήμα. 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα